Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капуста білоголова свіжа середньостиглих та пізньостиглих сортів, цибуля ріпчаста, морква, буряк столовий
Очікувана вартість
789 500,00 UAH
UA-2020-02-18-000320-b ● 1ef136e797b7418a938ab17e3ed559b4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01996740 |
Вебсайт: | http://kulparkiv.org.ua |
Місцезнаходження: | 79021, Україна , Львівська обл., Львів, КУЛЬПАРКІВСЬКА, будинок 95 |
Контактна особа: |
Борісова Ольга Миколаївна 380322954945,380322954972 buxlokpl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2020 10:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2020 13:32 |
Очікувана вартість: | 789 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 579,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Кількість – під "4 одиниці" слід розуміти "4 найменування згідно Технічних вимог Додатку № 2 Тендерної документації"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 Одиниця
Капуста білоголова свіжа середньостиглих та пізньостиглих сортів, цибуля ріпчаста, морква, буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2020 11:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2020 10:34 |
Проект договору.docx | |
18 лютого 2020 10:34 |
Технічні вимоги.docx | |
18 лютого 2020 10:34 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-18-000320-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фермерське господарство Ревера В.Г., Код ЄДРПОУ:22352120
Дата подання: 18 березня 2020 15:40
Учасник не відповідає вимогам тендерної документації.
Виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель усунути які неможливо.
Відповідно до ч.1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження. Тендерний комітет КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ" порушив дану норму закону та не оприлюднив протокол розгляду тендерних пропозицій. Тендерний комітет оприлюднив тільки повідомлення про намір укласти договір.
Також звертаємо Вашу увагу на невідповідність тендерної пропозиції ФОП Кулай Романа Івановича вимогам тендерної документації, яка полягає в наступному. Пунктом 3.2.3. Розділу 3 тендерної документації вимагається, що усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, а також відбитки печатки (у разі наявності), окрім тих, що подаються у форматі WORD (“DOC”) або EXCEL (“XLS”), також нотаріально завірені документи та оригінали документів, видані іншими установами, не засвідчуються підписом та печаткою Учасника.
ФОП Кулай Роман Іванович не зазначив прізвища та дати підпису на завантажених файлах під назвою: «паспорт», «паспорт 2, ІПН», «проект договору 1», «проект 2», «проект 3», «проект 4», «проект 5», «договір авто», «договір авто 2», «дез 1», «дез 2», «дез 3», «дез 4», «дез 5», «дез 6», «дез 7», «дез 8», «оператор 1», «оператор 2», «медична кн», «мед кн 2», «свідоцтво ПЄП», «свідоцтво ПЄП (2)», «договір», «договір 2», «договір 3», «договір 4».
Не вказано прізвища та ініціалів на файлі: «довідка детальний опис».
Не вказано дату на файлі: «опис 2 ст»
Пунктом 3.6. розділу 3 тендерної документації встановлювалось, що Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, на підтвердження чого у складі своєї тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний лист у довільній формі про погодження з вищевказаною умовою тендерної документації. ФОП Кулай Роман Іванович такого гарантійного листа не надав.
Враховуючи наведене, відповідно до ч.1. ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.6.1. розділу 6 тендерної документації, у зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, що проявляються у відсутності протоколу розгляду тендерних пропозицій оприлюдненого на електронному майданчику у встановлений законодавством строк та в невідповідності ФОП Кулай Романа Івановича вимогам тендерної документації, просимо відмінити торги на закупівлю: «03220000-9 Овочі , фрукти та горіхи (Капуста білоголова свіжа середньостиглих та пізньостиглих сортів, цибуля ріпчаста, морква, буряк столовий)» (UA-2020-02-18-000320-b).
Розгорнути
Згорнути
Також звертаємо Вашу увагу на невідповідність тендерної пропозиції ФОП Кулай Романа Івановича вимогам тендерної документації, яка полягає в наступному. Пунктом 3.2.3. Розділу 3 тендерної документації вимагається, що усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, а також відбитки печатки (у разі наявності), окрім тих, що подаються у форматі WORD (“DOC”) або EXCEL (“XLS”), також нотаріально завірені документи та оригінали документів, видані іншими установами, не засвідчуються підписом та печаткою Учасника.
ФОП Кулай Роман Іванович не зазначив прізвища та дати підпису на завантажених файлах під назвою: «паспорт», «паспорт 2, ІПН», «проект договору 1», «проект 2», «проект 3», «проект 4», «проект 5», «договір авто», «договір авто 2», «дез 1», «дез 2», «дез 3», «дез 4», «дез 5», «дез 6», «дез 7», «дез 8», «оператор 1», «оператор 2», «медична кн», «мед кн 2», «свідоцтво ПЄП», «свідоцтво ПЄП (2)», «договір», «договір 2», «договір 3», «договір 4».
Не вказано прізвища та ініціалів на файлі: «довідка детальний опис».
Не вказано дату на файлі: «опис 2 ст»
Пунктом 3.6. розділу 3 тендерної документації встановлювалось, що Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, на підтвердження чого у складі своєї тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний лист у довільній формі про погодження з вищевказаною умовою тендерної документації. ФОП Кулай Роман Іванович такого гарантійного листа не надав.
Враховуючи наведене, відповідно до ч.1. ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.6.1. розділу 6 тендерної документації, у зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, що проявляються у відсутності протоколу розгляду тендерних пропозицій оприлюдненого на електронному майданчику у встановлений законодавством строк та в невідповідності ФОП Кулай Романа Івановича вимогам тендерної документації, просимо відмінити торги на закупівлю: «03220000-9 Овочі , фрукти та горіхи (Капуста білоголова свіжа середньостиглих та пізньостиглих сортів, цибуля ріпчаста, морква, буряк столовий)» (UA-2020-02-18-000320-b).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2020 18:54
1.Повідомляємо, що відповідно до, ст. 28 Закону, «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій», в ч.5 вказано, що «У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій». Згідно ч.1 ст.10 Закону «Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме - оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;»; Згідно ч.4 цієї ж статті: «Оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5150 тисячам євро.»
Так, враховуючи вищенаведену норму Закону, Замовник формує та оприлюднює протокол розгляду тендерних пропозицій лише у разі, якщо проводить відкриті торги з публікацією оголошення англійською мовою згідно с.10 Закону, для проведення допуску/недопуску до аукціону.
Також повідомляємо, що Замовник при прийнятті рішення про визначення Учасника переможцем керується чинним законодавством у тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Наказом № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 року (далі - Наказ).
Відтак стаття 10 Закону вказує, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1. протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження;
2. повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі;
Звернувшись до норм, які передбачені Наказом, серед затверджених форм документів передбачено: форму повідомлення про намір укласти договір та форму протоколу розгляду тендерних пропозицій;
Переглянувши встановлені Наказом форми документів, виходячи з обов’язкових полів для заповнення зрозуміло, що повідомлення про намір укласти договір та протокол розгляду тендерних пропозицій зовсім різні речі. А саме: повідомлення про намір укласти договір існує для визначення переможця, адже в ньому треба вказати у п.9 : Найменування учасника - переможця процедури закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) та іншу інформацію. Натомість у протоколі розгляду тендерних пропозицій такого поля немає, але існує місце для того, щоб вказати у п. 8 Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі". Тож, виходячи з наведеного зрозуміло, що протокол розгляду тендерних пропозиції опубліковується лише у випадку відхилення Учасника, однак тендерний комітет Замовника таких рішень щодо учасника не приймав, а тому не зобов’язаний розміщувати такий протокол.
Ця ж інформація підтверджується й іншими нормами Закону, а саме ч. 1 ст. 32, де вказано, що рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Саме так і вчиняє Замовник приймаючи рішення про визнання Учасника переможцем та розміщує підписаний з печаткою документ на веб-порталі Prozorro у цей же день.
2.Щодо подання у складі пропозиції учасника документів, що не завірені на кожній сторінці згідно вимог документації: Подані у складі пропозиції учасника документи, на які зазначено у вимозі містиять і підпис і печатку фізичної особи-підприємця, яка я іменною, віддак відсутність дублювання прізвища,імені, по-батькові на відповідних документах не є підставою для відхилення пропозиції учасника. Окрім того, зазначене можна віднести до формальних помилок, які передбачені тендерною документацією, а саме: ч.1.2 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації,: неправильне (неповне) завіряння та /або не завіряння учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації. Наприклад: завіряння копії документа лише підписом уповноваженої особи чи відсутність підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитку печатки на окремих документах у складі пропозиції (наприклад, на копіях документів учасника, на оригіналах чи нотаріально завірених документах, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами);. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
3.щодо відсутності гарантійного листа про строк дії пропозиції не менше 90 днів повідомляємо, що у складі пропозиції учасника міститься документ цінова пропозиція, згідно приміток якого зазначено, що учасник погоджується з тим, що строк дії пропозиції є саме таким. Даний документ поданий за ідписом і печаткою учасника, що висловлює його згоду з вищенаведеним. Також, згідно переліку формальних помилок до таких замовник відносить і таку: «- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника». Отже. Зважаючи на викладене це формальна помилка.
Відтак, пропозиція учасника-переможця відповідає вимогам документації.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій». Згідно ч.1 ст.10 Закону «Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме - оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;»; Згідно ч.4 цієї ж статті: «Оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5150 тисячам євро.»
Так, враховуючи вищенаведену норму Закону, Замовник формує та оприлюднює протокол розгляду тендерних пропозицій лише у разі, якщо проводить відкриті торги з публікацією оголошення англійською мовою згідно с.10 Закону, для проведення допуску/недопуску до аукціону.
Також повідомляємо, що Замовник при прийнятті рішення про визначення Учасника переможцем керується чинним законодавством у тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Наказом № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 року (далі - Наказ).
Відтак стаття 10 Закону вказує, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1. протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження;
2. повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі;
Звернувшись до норм, які передбачені Наказом, серед затверджених форм документів передбачено: форму повідомлення про намір укласти договір та форму протоколу розгляду тендерних пропозицій;
Переглянувши встановлені Наказом форми документів, виходячи з обов’язкових полів для заповнення зрозуміло, що повідомлення про намір укласти договір та протокол розгляду тендерних пропозицій зовсім різні речі. А саме: повідомлення про намір укласти договір існує для визначення переможця, адже в ньому треба вказати у п.9 : Найменування учасника - переможця процедури закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) та іншу інформацію. Натомість у протоколі розгляду тендерних пропозицій такого поля немає, але існує місце для того, щоб вказати у п. 8 Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі". Тож, виходячи з наведеного зрозуміло, що протокол розгляду тендерних пропозиції опубліковується лише у випадку відхилення Учасника, однак тендерний комітет Замовника таких рішень щодо учасника не приймав, а тому не зобов’язаний розміщувати такий протокол.
Ця ж інформація підтверджується й іншими нормами Закону, а саме ч. 1 ст. 32, де вказано, що рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Саме так і вчиняє Замовник приймаючи рішення про визнання Учасника переможцем та розміщує підписаний з печаткою документ на веб-порталі Prozorro у цей же день.
2.Щодо подання у складі пропозиції учасника документів, що не завірені на кожній сторінці згідно вимог документації: Подані у складі пропозиції учасника документи, на які зазначено у вимозі містиять і підпис і печатку фізичної особи-підприємця, яка я іменною, віддак відсутність дублювання прізвища,імені, по-батькові на відповідних документах не є підставою для відхилення пропозиції учасника. Окрім того, зазначене можна віднести до формальних помилок, які передбачені тендерною документацією, а саме: ч.1.2 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації,: неправильне (неповне) завіряння та /або не завіряння учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації. Наприклад: завіряння копії документа лише підписом уповноваженої особи чи відсутність підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитку печатки на окремих документах у складі пропозиції (наприклад, на копіях документів учасника, на оригіналах чи нотаріально завірених документах, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами);. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
3.щодо відсутності гарантійного листа про строк дії пропозиції не менше 90 днів повідомляємо, що у складі пропозиції учасника міститься документ цінова пропозиція, згідно приміток якого зазначено, що учасник погоджується з тим, що строк дії пропозиції є саме таким. Даний документ поданий за ідписом і печаткою учасника, що висловлює його згоду з вищенаведеним. Також, згідно переліку формальних помилок до таких замовник відносить і таку: «- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника». Отже. Зважаючи на викладене це формальна помилка.
Відтак, пропозиція учасника-переможця відповідає вимогам документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2020 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "Кулай Роман Іванович" |
485 000,00
UAH з ПДВ
|
479 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фермерське господарство Ревера В.Г. |
600 000,00
UAH з ПДВ
|
479 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАВОРОВСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
680 000,00
UAH з ПДВ
|
480 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Кулай Роман Іванович" #2789910231 |
Переможець |
479 800,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2020 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 березня 2021 16:11
|
Дод.№11 до дог.№30-п20 овочі.docx | зміни до договору |
23 березня 2021 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2021 15:20
|
Дод.№11 до дог.№30-п20 овочі.docx | зміни до договору |
27 січня 2021 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 14:44
|
Дод.№10 від 29.12.2020р. до дог.№30-п20 овочі.docx | зміни до договору |
29 грудня 2020 12:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2020 10:41
|
Додат.№9 від 18.12.20р. до дог. №30-п20 овочі.docx | зміни до договору |
18 грудня 2020 10:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 липня 2020 15:35
|
Овочі додаткова угода.docx | зміни до договору |
23 липня 2020 15:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 червня 2020 14:05
|
Дод.№8 до дог.30-п20 овочі.docx | зміни до договору |
16 червня 2020 13:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 червня 2020 12:33
|
Дод.№7 до дог.30-п20 овочі.docx | зміни до договору |
02 червня 2020 12:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 травня 2020 16:21
|
Дод.№6 до угоди.30-п20 овочі.docx | зміни до договору |
27 травня 2020 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 травня 2020 14:25
|
Дод.№5 до дог.30-п20 овочі.docx | зміни до договору |
22 травня 2020 13:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 травня 2020 15:29
|
Дод.№4 до дог.30-п20 овочі (1).docx | зміни до договору |
07 травня 2020 15:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 квітня 2020 12:08
|
Док.№3 до дог.30-п20.docx | зміни до договору |
30 квітня 2020 11:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 квітня 2020 12:00
|
Додат.№2 до дог.№30-п20 овочі.docx | зміни до договору |
24 квітня 2020 11:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2020 11:39
|
Дод.№1 до дог.№30-п20 овочі.docx | зміни до договору |
27 березня 2020 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2020 18:36
|
Дог.№30-п20 від 23.03.2020 овочі.docx | укладений |
23 березня 2020 16:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викласти п.3.1.договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 30-п20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 30-п20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 30-п20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 30-п20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 30-п20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 30-п20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 30-п20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 30-п20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 30-п20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 30-п20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 30-п20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викласти суму додаткової угоди про продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 30-п20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку з помилкою при розміщення 20% угоди, для коригування даних по сумі договору розміщуємо угоду повторно, на усунення допущеної помилки, редагувавши суму договору |
Номер договору про закупівлю: | 30-п20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |