Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп’ютери.
Очікувана вартість
137 000,00 UAH
UA-2020-02-18-000308-b ● 4dc74e5fb1a94b30be120b60112b0188
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Кропивницької районної ради "Кропивницька центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01995120 |
Місцезнаходження: | 27620, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, Кропивницький район, село Аджамка, вул.Центральна, 42 |
Контактна особа: |
Пивоварчук Юрій Петрович 380990688321 kir_crl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2020 10:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2020 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2020 14:41 |
Очікувана вартість: | 137 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 685,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Персональні комп’ютери - 14шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штуки
Персональні комп’ютери.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25014, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул.Олега Паршутіна,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Персональні комп’ютери. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2020 13:31 |
оголошення.doc |
18 лютого 2020 10:44 |
лист згода.doc |
18 лютого 2020 10:41 |
проект договору.doc |
19 лютого 2020 13:31 |
оголошення.doc
|
||||
18 лютого 2020 10:44 |
лист згода.doc
|
||||
18 лютого 2020 10:41 |
проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 18 лютого 2020 10:45
Дата відповіді: 18 лютого 2020 10:56
Прохання викласти тендерну документацію.
Відповідь: Під час проведення допорогових закупівель створення тендерної документації, є необов’язковим.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2020 09:59
Дата відповіді: 19 лютого 2020 13:26
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ціна буде розглядатися як остаточна.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-18-000308-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА", Код ЄДРПОУ:2156006501
Дата подання: 03 березня 2020 09:41
Вимога щодо дискваліфікації ФОП Сорокін О.С.
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ФОП "Сорокін Олег Станіславович" в тендерній закупівлі UA-2020-02-18-000308-b, звертаємо Вашу увагу на те, що запропонований товар не відповідає вимогам закупівлі, а саме:
- замовник в своїй тендерній документації вимагав корпус з розмірами 100*380*300 мм, але учасником запропоновано корпус Vinga CS110, який згідно інформації на сайті виробника (https://vinga.ua/ru/korpusy/korpus_vinga_cs110b.html), має розмір 180 x 320 x 410, що не відповідає умовам закупівлі.
- замовник вимагав документ, що підтверджуєповноваження щодо підпису договору (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ…) у випадку, якщо вищевказаний документ не буде доданий до пропозиції (або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів, ЗАМОВНИК не буде приймати до розгляду пропозицію,незалежно від ціни, яка запропонована) – ФОП Сорокін О.С. у складі своєї пропозиції не надав листа-пояснення про відсутність вище вказаних документів, отже, пропозиція учасника не відповідає вимогам Замовника.
- Довідка щодо відомостей про учасника подана у складі пропозиції із старими реквізитами для оплати, із 13.01.2020 року Р/р повинен вказуватися (IBAN), ФОП Сорокін О.С. завідомо надає неправдиву та недостовірну інформацію, отже, пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника.
Детально із вимогою можна ознайомитися у вкладенні.
Розгорнути
Згорнути
- замовник в своїй тендерній документації вимагав корпус з розмірами 100*380*300 мм, але учасником запропоновано корпус Vinga CS110, який згідно інформації на сайті виробника (https://vinga.ua/ru/korpusy/korpus_vinga_cs110b.html), має розмір 180 x 320 x 410, що не відповідає умовам закупівлі.
- замовник вимагав документ, що підтверджуєповноваження щодо підпису договору (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ…) у випадку, якщо вищевказаний документ не буде доданий до пропозиції (або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів, ЗАМОВНИК не буде приймати до розгляду пропозицію,незалежно від ціни, яка запропонована) – ФОП Сорокін О.С. у складі своєї пропозиції не надав листа-пояснення про відсутність вище вказаних документів, отже, пропозиція учасника не відповідає вимогам Замовника.
- Довідка щодо відомостей про учасника подана у складі пропозиції із старими реквізитами для оплати, із 13.01.2020 року Р/р повинен вказуватися (IBAN), ФОП Сорокін О.С. завідомо надає неправдиву та недостовірну інформацію, отже, пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника.
Детально із вимогою можна ознайомитися у вкладенні.
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 березня 2020 09:20
Дана закупівля проводилась в рамках допорогових закупівель.
- Розміри корпусу не впливають на функціональні можливості ПК.
- Наданий Витяг з державного реєстру ФОП Сорокін О.С. види діяльності: 47.41 «Роздрібна торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням i програмним забезпеченням у спеціалізованих магазинах»
- Відповідно до проекту договору ФОП Сорокін О.С. зазначив реквізити до системи розрахунку у форматі (IBAN).
- Розміри корпусу не впливають на функціональні можливості ПК.
- Наданий Витяг з державного реєстру ФОП Сорокін О.С. види діяльності: 47.41 «Роздрібна торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням i програмним забезпеченням у спеціалізованих магазинах»
- Відповідно до проекту договору ФОП Сорокін О.С. зазначив реквізити до системи розрахунку у форматі (IBAN).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 16:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "Сорокін Олег Станіславович" |
118 580,00
UAH з ПДВ
|
114 226,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
120 847,44
UAH з ПДВ
|
114 239,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Індустріальні системи автоматизації" |
132 720,00
UAH з ПДВ
|
114 240,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІСІ Лінк" |
118 768,02
UAH з ПДВ
|
115 716,01
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЄЛКІН КОСТЯНТИН ВІКТОРОВИЧ |
119 994,00
UAH з ПДВ
|
116 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА" |
120 682,00
UAH з ПДВ
|
117 663,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
120 535,80
UAH з ПДВ
|
118 577,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
121 464,00
UAH з ПДВ
|
119 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА" |
124 194,00
UAH з ПДВ
|
119 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГНЄДОЙ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ" |
127 232,00
UAH з ПДВ
|
119 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
121 356,00
UAH з ПДВ
|
120 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
128 940,00
UAH з ПДВ
|
120 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" |
129 393,60
UAH з ПДВ
|
129 393,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" |
129 607,80
UAH з ПДВ
|
129 607,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Сорокін Олег Станіславович" #2802307035 |
Переможець |
114 226,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2020 15:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 09:05
|
Договір Сорокін.pdf | укладений |
11 березня 2020 14:11
|