Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
134 735,70 UAH
UA-2020-02-18-000187-b c497b6e646214af38c8276d9aac55dfb
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Луценко Світлана Олександрівна

0950187780 aposhtaruk1998@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "КИЇВСЬКА СТОМАТОЛОГІЯ" Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 42376659
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., м.Київ, Шевченківський район, вул.Пимоненка 10А
Контактна особа: Луценко Світлана Олександрівна
0950187780
aposhtaruk1998@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 09:59
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 12:00
Початок аукціону: 26 лютого 2020 11:49
Початок аукціону: 26 лютого 2020 11:49
Очікувана вартість: 134 735,70 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 673,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7793 штуки
Канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.Пимоненнка 10А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Код КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Канцелярське приладдя Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 09:59
Додаток 3 (Форма пропозиції).doc
18 лютого 2020 09:59
Додаток 2 (Основні умови до договору про закупівлю).doc
18 лютого 2020 09:59
Додаток 1 (Технічні вимоги).doc
18 лютого 2020 09:59
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2020 09:57
Дата відповіді: 20 лютого 2020 14:59
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: • Учасник може надати аналог товару з додержанням вимог п.3 Додатку 1, а саме надати цінову пропозицію з назвою запропонованого товару відповідно до форми Додатку №3;
• Відповідно до п.2 наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 під час здійснення закупівлі замовник зазначає педмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки).
• Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі у процедурі закупівлі на загальних підставах, про що зазначено у документації закупівлі.
• У додатках 1, 2, 3 документації закупівлі зазначено, що пропозиції подаються учасниками з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) та без ПДВ (якщо учасник не є платником ПДВ) відповідно до законодавства.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-18-000187-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БРАВО-ПАП", Код ЄДРПОУ:37028812
Дата подання: 27 лютого 2020 12:28
Тендерному комітету.
Шановний Замовник.
Відповідно до ст28 Закону України про публічні закупівлі вимагаємо від Вас вказати конкретні не відповідності які привели до відхилення нашої пропозиції. Загальні і шаблонні формулювання тут не працюють!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2020 15:54
Рішенння Замовника залишається незмінним
Документація не відповідає умовам замовника. З огляду на зазначене, та оскільки сфера застосуванння Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюється на допорогові закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-02-18-000187-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ", Код ЄДРПОУ:38703681
Дата подання: 27 лютого 2020 12:28
Допорогова закупівля під одного Учасника
Шановний тендерний комітет , дайте чітке пояснення дискваліфікації Учасників ТОВ "ВАШ АВТОГРАФ" та ТОВ "Браво Пап". Не відповідає умовам закупівлі - це просто безпідставна"відмазка" нічим необгрунтована. Цим рішенням Ви порушуєте всі принципи Закону України "Про Публічні закупівлі" . Відповідно до частини першої ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принцип здійснення закупівель повинен відповідати: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. І де ж у Вас максимальна економія та ефективність , де відкритість та прозорість? Ви визначаєте переможця з аналогічним товаром по максимальній ціні закупки. Ми всі учасники - платники податку на прибуток та ПДВ платимо податки у бюджет м. Києва (в даному випадку ТОВ "ВАШ АВТОГРАФ") . А КП "Київська стоматологія" витрачає кошти бюджету максимально неефективно , я б сказав би "корупційно". Шановна дирекція платформи "Прозорро" подивіться аналітику компанії ТОВ "ЕФОРД" , яка створена у 2019 році та виграла аж 2 торгів і тільки у Замовника КП "Київська стоматологія" по максимальній сумі закупки , з необгрунтовною дискваліфікацією ВСІХ УЧАСНИКІВ ТОРГІВ. Дивна "аналітика". Таку аналітику треба розглядати на всіх семінарах тендерної площадки , як зразок української "корупції". Вимагаємо негайного перегляду рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ "ВАШ АВТОГРАФ" , як неправомірну та необгрунтовну . В разі відсутності дій , будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету та до адміністрації системи "Прозорро", з метою надання законодавчих підстав діям тендерного комітету КП "Київська стоматологія". Від себе добавлю - такої "грубої" роботи тендерного комітету не зустрічав ні разу за 4 (чотири) роки дії системи "Прозорро".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2020 15:57
Рішення Замовника залишається незмінним
Документація не відповідає умовам замовника. З огляду на зазначене, та оскільки сфера застосуванння Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюється на допорогові закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-02-18-000187-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БРАВО-ПАП", Код ЄДРПОУ:37028812
Дата подання: 27 лютого 2020 16:42
Корупційна процедура проведена під конкретного участника
Просимо Вас дискваліфікувати пропозицію ТОВ "ЕФОРД" так як вона не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
Також наголошуємо що єдиним критерієм оцінки пропозиції є ціна. Ви без підставно дискваліфікуєте участників і визнаєте переможцем свого Участника який пропонує продукцію дорожче на 49000грн від пропозиції які надавали інші Участники.
При цьому оголошуєте результати грубо порушуючи ст.28 Ми ТОВ Браво ПАП подали пропозицію згідно питання про аналоги, де вказаний додаток №1 і не існуючий п.3. Наша пропозиція є кращою по якості від продукції яку Ви вказали у ТД і є повністтю аналогічною по якісним характеристикам.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2020 12:59
Рішення залишається незмінним
Шановний ТОВ «БРАВО ПАП»! Повідомляємо Вам, що пунктом 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко визначена сфера застосування положень Закону. Абзацем 4 зазначеного пункту Закону Замовникам надано право використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів) у разі, якщо вартість закупівлі є меншою, за вартість встановлену абзацами 2 і 3 статті 2. Таким чином, враховуючи, що допорогові закупівлі не підпадають під дію Закону, звинувачення у порушенні вимог статті 28 Закону є безпідставними. Водночас, повідомляємо повторно, що відповідно до п.2 наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 під час здійснення закупівлі замовник зазначає предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів тощо та може за необхідності зазначити про можливість пропозицій аналогів. В документації оспорюваної закупівлі не було зазначено про можливість придбання замовником аналогів, таким чином перелік товарів до закупівлі учасниками слід було розглядати як вичерпний за якістю і кількістю.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-02-18-000187-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ", Код ЄДРПОУ:38703681
Дата подання: 27 лютого 2020 16:51
Не відповідність пропозиції ТОВ "ЕФОРД" / недостовірність інформації
Шановний тендерний комітет КП "Київська стоматологія" вимагаємо дискваліфікації учасника ТОВ "ЕФОРД" який надав Вам недостовірну інформацію (відповідно до вимог Додатку 3 форма пропозиції ** Надання недостовірних відомостей є підставою для відхилення пропозиції Учасника.) В своїй ціновій пропозиції "Переможець" вказав п.69 Скоба №24/8 1000 шт. 4Office , якої не існує в "природі". Скоб 24/8 канцелярський ринок ніколи не бачив і скоріш за все ніколи не побачить , тому що таких скоб немає. Якщо Ви так ретельно розглядаєте пропозиції всіх Учасників то чому ж Ви пропустили недостовірну інформацію "Переможця" . Вважаємо надання недостовірної інформації ТОВ "ЕФОРД" грубим порушення вимог тендерної документації та вимагаємо негайної дискваліфікації "Порушника" та ретельного перегляду технічної специфікації на відповідність заявлених вимог існуючому товару. Також ж звертаю Вашу увагу на пункт 22 Стрічка для касових апаратів 57 мм . Datecs, Кроха, Єлтакс - це ТМ касових апаратів , а не стрічки 57мм . ТМ стрічки до касових апаратів Рома К , Український папір , При Информ та інші . Позиція 44 Ніж канц. 18мм на стрічці DSCN8680 - це ніж ТМ J.Otten DSCN8680 . А Cutter - це технічні характеристики ножа. Дивно , чому таку невідповідність не знає "Переможець" торгів
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2020 13:01
Рішення залишається незмінним
Шановний ТОВ «Ваш автограф»! Дякуємо за Ваші зауваження до найменувань товару. Зауваження, у разі їх обгрунтованості , будуть враховані Замовником у подальшому.
Водночас, повідомляємо, що у разі якщо товари, поставлені переможцем, не будуть відповідати документації закупівлі, замовник буде вживати дії, направлені на обмеження співпраці із таким постачальником відповідно до законодавства.
Номер вимоги: UA-2020-02-18-000187-b.b5
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ", Код ЄДРПОУ:38703681
Дата подання: 28 лютого 2020 17:35
Документальне оформлення не існуючого товару
Шановний тендерний комітет КП "Київська стоматологія" задайте собі питання , що Ви пишете? Цитую : "Водночас, повідомляємо, що у разі якщо товари, поставлені переможцем, не будуть відповідати документації закупівлі, замовник буде вживати дії, направлені на обмеження співпраці із таким постачальником відповідно до законодавства" . Відповідно до законодавства Ви не маєте право приймати та оформлювати собі на приход НЕ ІСНУЮЧИЙ ТОВАР. Підкреслюю скоби 24/8 4Office не існують взагалі , вони не можуть бути "поставлені" переможцем та відповідно до законодавства "прийняті" на приход Вами. Позиція 69 ВАШОЇ ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ - це повітря. Будь-яка перевірка контролюючих органів виявить не відповідність Вашого бухгалтерського обліку. Як матеріально відповідальна особа Вашого складу може прийняти не існучий товар? Хто буде отримувати та вставляти в степлера "фіктивні" скоби. Треба уважно ставитися до складання технічної специфікації та не доручати це робити не кваліфікованим "особам" , які потім виграють тендера , обіцяючи Вам золоті гори. Вимагаємо перегляду Вашого рішення стосовно визнання переможцем Постачальника "не існуючого товару". Це рішення не правомірне та порушує законодавство України , стосовно документоведення. На підтвердження не правомірності Ваших дій надаю лист офіційного імпортера в Україні ТМ 4Office
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 02 березня 2020 16:53
Причина: cancelled

Документи

27 лютого 2020 15:54
Відповідь.docx

Документи

27 лютого 2020 15:57
Відповідь.docx

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" 85 497,12
UAH з ПДВ
85 497,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 103 709,34
UAH з ПДВ
103 709,34
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕФОРД" 134 690,10
UAH з ПДВ
134 690,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2020 10:59
Електронний підпис
24 лютого 2020 20:02
Електронний підпис
24 лютого 2020 20:02
Витяг ПДВ загальний.pdf
24 лютого 2020 20:02
Витяг ЄДР 12.09.2019.pdf
24 лютого 2020 20:02
Паспортні дані.pdf

Публічні документи

24 лютого 2020 10:50
Електронний підпис
24 лютого 2020 10:49
1 (22) (1).pdf
24 лютого 2020 10:49
1 (21) (1).pdf
24 лютого 2020 10:49
1 (18) (1).pdf
24 лютого 2020 10:49
1 (20) (1).pdf
24 лютого 2020 10:49
1 (19) (1).pdf
24 лютого 2020 10:49
1 (17) (1).pdf
24 лютого 2020 10:49
1 (16) (1).pdf
24 лютого 2020 10:49
1 (15) (1).pdf
24 лютого 2020 10:49
1 (14) (1).pdf
24 лютого 2020 10:49
1 (13) (1).pdf
24 лютого 2020 10:49
1 (12) (1).PDF
24 лютого 2020 10:49
1 (10) (1).pdf
24 лютого 2020 10:49
1 (11) (1).pdf
24 лютого 2020 10:49
1 (9) (1).pdf
24 лютого 2020 10:49
1 (8) (1).pdf
24 лютого 2020 10:49
1 (7) (1).pdf
24 лютого 2020 10:49
1 (6) (1).pdf
24 лютого 2020 10:49
1 (5) (1).pdf
24 лютого 2020 10:49
1 (4) (1).pdf
24 лютого 2020 10:49
1 (3) (1).pdf
24 лютого 2020 10:49
1 (2) (1).PDF
24 лютого 2020 10:49
1 (1) (1).pdf
24 лютого 2020 10:49
1 (34).pdf
24 лютого 2020 10:49
1 (33).pdf
24 лютого 2020 10:49
1 (32).pdf
24 лютого 2020 10:49
1 (31).pdf
24 лютого 2020 10:49
1 (30).pdf
24 лютого 2020 10:49
1 (29).pdf
24 лютого 2020 10:49
1 (28).pdf
24 лютого 2020 10:49
1 (27).pdf
24 лютого 2020 10:49
1 (26) (1).pdf
24 лютого 2020 10:49
1 (24) (1).pdf
24 лютого 2020 10:49
1 (25) (1).pdf
24 лютого 2020 10:49
1 (23) (1).pdf
24 лютого 2020 10:49
Проект договору (Дод. 2).pdf
24 лютого 2020 10:49
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.rar

Публічні документи

24 лютого 2020 17:49
Лист погодження.pdf
24 лютого 2020 17:47
Витяг ЄДР копія.pdf
24 лютого 2020 17:47
Довідка з банку.pdf
24 лютого 2020 17:47
Цінова пропозиція.pdf
24 лютого 2020 17:47
Технічна специфікація.pdf
24 лютого 2020 17:47
Гарантійний лист.pdf
24 лютого 2020 17:47
Статут копія.pdf
24 лютого 2020 17:47
Паспорт, ІНН копія.pdf
24 лютого 2020 17:47
Виписка ЄДР копія.pdf
24 лютого 2020 17:47
Рішення копія.pdf
24 лютого 2020 17:47
ПДВ.pdf
24 лютого 2020 17:47
Рішення підпис копія.pdf
24 лютого 2020 17:47
Наказ №2 копія.pdf
24 лютого 2020 17:47
Опис копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"

ТОВ "БРАВО-ПАП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕФОРД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"
#38703681
Відхилено 85 497,12
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 11:40
ТОВ "БРАВО-ПАП"
#37028812
Відхилено 103 709,34
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 11:43
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕФОРД"
#42127042
Рішення скасоване 134 690,10
UAH з ПДВ
02 березня 2020 16:53
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕФОРД"
#42127042
Відхилено 134 690,10
UAH з ПДВ
02 березня 2020 17:48

Документи

27 лютого 2020 11:40
Електронний підпис

Документи

27 лютого 2020 11:43
Електронний підпис

Документи

27 лютого 2020 11:44
Електронний підпис

Документи

02 березня 2020 17:48
Електронний підпис
02 березня 2020 17:45
Протокол відміни.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 березня 2020 08:51
Коментар щодо відміни: Всі учасники відхилені як такий, що не відповідає технічним та якісним вимогам Замовника.
Документи:
03 березня 2020 08:51
Протокол відміни.pdf