Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція для чищення (хлорне вапно, мило, сода, пральний порошок)
Очікувана вартість
151 831,50 UAH
UA-2020-02-18-000163-c 470046f39e5f4851b3326762f755c5b2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Грицаєнко Ольга Валеріївна

+380445253258 vlad_vlad15@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА"
Код ЄДРПОУ: 32375554
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., місто Київ, просп. Голосіївський, 17-Б
Контактна особа: Грицаєнко Ольга Валеріївна
+380445253258
vlad_vlad15@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 09:38
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 09:43
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2020 09:43
Початок аукціону: 27 лютого 2020 12:13
Очікувана вартість: 151 831,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 518,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6760 кг
Продукція для чищення (хлорне вапно, мило, сода, пральний порошок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, м. Київ, м. Київ, Голосіївський проспект, 17-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2020 09:55
Дата відповіді: 19 лютого 2020 10:14
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Згідно тендерної документації - ми розглядаємо торгові марки або моделі в аналогах.
2. Згідно тендерної документації кожен учасник в свою тендерну пропозицію вказує торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару.
3. Так ми допускаємо до участі ФОП не платників ПДВ. Пропозицію учасника буде розцінюватись за остаточно наданою ціною, та буде найбільш економічно вигідною.
4.В даному випадку ми маємо на увазі під "очікувана вартість ... з ПДВ", "бюджет закупівлі ... з ПДВ" - це цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб'єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "КААПРІ" 144 318,00
UAH з ПДВ
104 400,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бабій С.П. 104 409,00
UAH з ПДВ
104 409,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2020 23:09
Статутні документи.pdf
25 лютого 2020 23:09
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІРМА "КААПРІ"

ФОП Бабій С.П.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФІРМА "КААПРІ"
#21533628
Переможець 104 400,60
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 10:13

Документи

28 лютого 2020 10:13
Рішення _ 55.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 10:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "КААПРІ"
#21533628
104 400,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2020 10:13
Рішення _ 55.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір_97_12_03_2020.pdf укладений
12 березня 2020 08:49