Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спеціальний продукт харчування для хворих на фенілкетонурію ПреКУніл
Очікувана вартість
546 000,00 UAH
UA-2020-02-18-000120-c da9374869b96436e8bfec9c96a64126d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Огнівець Юлія Родіонівна

0564947056 medcentr_1@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37861828
Місцезнаходження: 50089, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вулиця Маршака, 1а
Контактна особа: Огнівець Юлія Родіонівна
0564947056
medcentr_1@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 09:13
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 05 березня 2020 11:57
Очікувана вартість: 546 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 730,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 банк
Спеціальний продукт харчування для хворих на фенілкетонурію ПреКУніл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул.Маршака 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються Замовником за фактом з відстрочкою платежу до 10 банківських днів з дати фактичного отримання партії товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-07-000008 ● 3c714b58f8a848adb316724bb013f665
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 квітня 2020 17:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

07.04.2020 № 71

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2

UA-2020-02-18-000120-с 18.02.2020 Комунальне невиробниче підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Криворізької міської ради (код ЄДРПОУ 37861828) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-08 10:44:18

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі: «Спеціальний продукт харчування для хворих на фенілкетонурію ПреКУніл» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-18-000120-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
1. Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель PROZORRO встановлено, що при публікації оголошення про проведення процедури закупівлі електронний цифровий підпис не накладено.
Отже, при оприлюдненні інформації про проведення процедури закупівлі, Замовником порушено вимоги абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490.
Чому Замовником не накладено електронний цифровий підпис при публікації оголошення?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-10 11:25:26

Пояснення з приводу рішення про моніторинг

На запит Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби від На На запит Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби від 08.04.2020 року щодо порушення Замовником вимог абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» КМР повідомляє наступне.
Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» затверджені форми у сфері публічних закупівель, серед яких форми оголошення про проведення відкритих торгів. Визначено, що після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається електронний цифровий підпис.
КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» КМР 18.02.2020 року була розпочата процедура закупівлі відкриті торги по предмету: Спеціальний продукт харчування для хворих на фенілкетонурію ПреКУніл за ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами та було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію. Була внесена вся обов’язкова інформація, передбачена формою оголошення про проведення відкритих торгів, у тому числі і тендерна документація. ЕЦП було завантажено (прикріплено) посадовою особою, проте через технічну несправність системи файл з ЕЦП не був підтягнутий в систему ProZorro. Зауважимо також, що налаштування авторизованого майданчику передбачають опублікування оголошення про закупівлю в системі ProZorro без попереднього обов’язкового накладання електронного підпису.
На сьогоднішній день закупівля UA-2020-02-18-000120-c завершена, тому повторне накладення ЕЦП на оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію технічно не є можливим.
Підкреслимо, що при опублікуванні КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» КМР повідомлення про намір укласти договір та договору про закупівлю від № 27/03/01 від 27.03.2020 року ЕЦП був успішно накладений.
Із метою недопущення в подальшому порушень наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», законодавства з питань публічних закупівель посадову особу КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» КМР, відповідальну за оприлюднення документів, попереджено про персональну відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу та вказано на необхідність здійснення детальної перевірки коректності завантаження інформації в систему ProZorro.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-15 14:13:45

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі: «Спеціальний продукт харчування для хворих на фенілкетонурію ПреКУніл» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-18-000120-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник повинен подати як частину тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність предмета закупівлі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, встановленим Замовником у тендерній документації (Додаток № 2).
Учасником БИКОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ в складі тендерної пропозиції завантажена медико-технічна характеристика, в якій відсутня зазначена інформація в таблиці, отже не відповідає вимогам Додатку 2.
Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника БИКОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ, через її невідповідність умовам тендерної документації?
2. Учасником БИКОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ в складі тендерної пропозиції завантажені документи «Інструкція по використанню згідно з рекомендаціями виробника», «Протокол випробувань харчової продукції», «Довідка про сертифікацію», «Сертифікат аналізів/Декларація про відповідність», «Гігієнічний сертифікат/Сертифікат вільного продажу» без підпису повноваженого ре-дистриб’ютора – ФОП Биков Олександр Ігоревич, що не відповідає вимогам зазначених Розділом 2 «Підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам» Додатку 3 до тендерної документації.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника БИКОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ, через її невідповідність умовам тендерної документації?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-18 21:22:20

Відповідь на запит

1. У відповідь на пункт 1 запиту повідомляємо наступне:
Замовник проводив закупівлю спеціального продукту харчування ПреКУніл (або еквівалент) та в додатку 2 тендерної документації зазначив основні медико-технічні характеристики предмету закупівлі. Учасник запропонував в своїй тендерній пропозиції продукт ПреКУніл та надав у складі тендерної пропозиції документ з 1. У 1. У відповідь на пункт 1 запиту повідомляємо наступне:
Замовник проводив закупівлю спеціального продукту харчування ПреКУніл (або еквівалент) та в додатку 2 тендерної документації зазначив основні медико-технічні характеристики предмету закупівлі. Учасник запропонував в своїй тендерній пропозиції продукт ПреКУніл та надав у складі тендерної пропозиції документ з назвою «Відповідність МТВ ОБ», в якому є таблиця з додатку 2 з поміткою «Наявність» (стор.1 документа), тобто запропонований продукт відповідає медико-технічним характеристикам, на підтвердження цього також надана інструкція (документ «ПреКУніл Пігулки документація 2020» тендерної пропозиції).
Таким чином тендерна пропозиція Учасника відповідає умовам тендерної документації.
2. У відповідь на пункт 2 запиту повідомляємо наступне:
Розділом 2 «Підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам» Додатку 3 до тендерної документації Замовником вимагались такі документи:
- Сертифікат відповідності або копію декларації, або копію паспорту якості або іншого документу, що підтверджує якість товару (оригінал або копія, завірена підписом та печаткою) - Учасник надав Лист щодо переліку документів, що підтверджують якість та самі документи: Сертифікат аналізів/декларація про відповідність, гігієнічний сертифікат/сертифікат вільного продажу, протокол випробувань Протокол випробувань та санітарно-епідеміологічної оцінки Державної установи «Інститут громадського здоров’я ім. О.М.Марзєєва НАМН України» (документ «ПреКУніл Пігулки документація 2020» стр.3-9 тендерної пропозиції)
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи з додатками (копія, завірена підписом та печаткою) - Учасник надав лист, в якому пояснюється щодо виключення санітарно- епідеміологічної експертизи з Закону України «Про основні засади та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997 року в редакції від 01.01.2016 року (документ «ПреКУніл Пігулки документація 2020» стр.5 тендерної пропозиції).
- Технічна специфікація, кількісні та якісні вимоги (Додаток №2) за підписом керівника (або уповноваженої особи) Учасника - Учасник надав Технічну специфікацію, кількісні та якісні вимоги (Додаток №2) за підписом керівника (документ «Відповідність МТВ ОБ», стр.2-4 тендерної пропозиції)
- Підтвердження можливості поставки товару, який є предметом закупівлі, у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів (оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника) – надано Лист-гарантію від Учасника, що є ре-дистриб’ютором виробника та лист про повноваження ре-дистриб’ютора від ПП «В.Е.С.Т.А», офіційного представника в Україні виробника (компанії PreKUlab Ltd., Данія)
- Дозвіл або ліцензія на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності (оригінал або копія, завірена підписом та печаткою) – Учасником надана довідка, в якій пояснюється, що діяльність, пов’язана з реалізацією (продажем) запропонованого товару, не підлягає ліцензуванню (документ «Дов відс ліц ОБ» з тендерної пропозиції)
- Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля (п.3 ч.2 ст. 22), довідка у довільній формі – надана Учасником (документ «Лист захист довкОБ» з тендерної пропозиції).
Таким чином тендерна пропозиція Учасника відповідає умовам тендерної документації.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-04-18 21:36:36

Додатково до відповіді від 2020-04-18 на запит від 2020-04-15

Додатково до відповіді на запит від 15.04.2020р. повідомляємо, що згідно п.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації незавірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів є формальною помилкою та не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

30 квітня 2020 року тендерним комітетом КНП «ЦПМСД №1» КМР, на виконання припису, що викладений у висновку за результатами моніторингу від 23 квітня 2020 року, проведеним Управлінням Східного офісу Держаудитслужби, було прийнято рішення про розірвання договору, укладеного в результаті закупівлі ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (Спеціальний продукт харчування для хворих на фенілкетонурію ПреКУніл), ідентифікатор –UA-2020-02-18-000120-c. Додаткова угода №1 до договору №27/03/01 від 27.03.2020р. опублікована на сайті Уповноваженого органу.

2020-04-30 13:58:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2020 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
БИКОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ 533 000,00
UAH з ПДВ
533 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "T.A.V.E.S." 538 200,00
UAH з ПДВ
538 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2020 13:06
Електронний підпис
12 березня 2020 13:04
Довідка заборг.jpg
12 березня 2020 13:04
Довідка несуд.jpg
04 березня 2020 10:55
Електронний підпис
04 березня 2020 10:42
Електронний підпис
04 березня 2020 10:39
Биков Алекс паспорт.jpg
04 березня 2020 10:39
Биков Алекс пасп код.jpg
04 березня 2020 10:39
Договір підтвердження.pdf
04 березня 2020 10:39
Антикорупц програма ОБ.pdf
04 березня 2020 10:39
Відповідність МТВ ОБ.pdf
04 березня 2020 10:39
Дов відс ліц ОБ.pdf
04 березня 2020 10:39
Дов відс підстав ОБ.pdf
04 березня 2020 10:39
Дов наявн досв ОБ.pdf
04 березня 2020 10:39
Дов щодо уповн осіб ОБ.pdf
04 березня 2020 10:39
Довідка мат тех базаОБ.pdf
04 березня 2020 10:39
Довідка наявн працОБ.pdf
04 березня 2020 10:39
Дог Прек Кр Рог ОБ.pdf
04 березня 2020 10:39
Економ конкур ОБ.pdf
04 березня 2020 10:39
Інф про учаснОБ.pdf
04 березня 2020 10:39
Корупція ОБ.pdf
04 березня 2020 10:39
Лист захист довкОБ.pdf
04 березня 2020 10:39
Лист-гарантія ОБ.pdf
04 березня 2020 10:39
Підтвердження Накладна.jpg
04 березня 2020 10:39
Податки ОБ.pdf
04 березня 2020 10:39
Судимість ОБ.pdf
04 березня 2020 10:39
Цінова пропозиція ОБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

БИКОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ

ПП "T.A.V.E.S."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БИКОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ
#3685911419
Переможець 533 000,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 12:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2020 12:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
БИКОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ
#3685911419
533 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 13:44
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 13:44
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 13:41
ПреКУніл додаткова угода 1.PDF зміни до договору
30 квітня 2020 13:41
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 10:04
ПреКУніл договір.PDF укладений
27 березня 2020 10:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі та суми договору
Номер договору про закупівлю: 27/03/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 246 000,00
UAH
Причини розірвання договору: дострокове розірвання договору на виконання припису, що викладений у висновку за результатами моніторингу від 23 квітня 2020 року, проведеним Управлінням Східного офісу Держаудитслужби