30190000-7 Офісне устаткування та приладдя, а саме: папір А4, кулькові ручки, степлери, маркери, скріпи, біндери, швидкозшивачи,ластики, клій, ножиці,чорнила, бумага для нотаток
Очікувана вартість
29 160,00 UAH
UA-2020-02-18-000009-a 45bea04637694e7696eee9b2f9d5c3be
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРИЧНИХ МЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" М. МАРІУПОЛЯ
Код ЄДРПОУ: 03342638
Місцезнаходження: 87528, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Спаська, буд. 18
Контактна особа: Ірина Василівна Назаренко
+380629343356
niv.gorsvet@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 25 лютого 2020 14:30
Очікувана вартість: 29 160,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


детальний опис закупівлі міститься в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Офісне устаткування та приладдя, а саме: папір А4, кулькові ручки, степлери, маркери, скріпи, біндери, швидкозшивачи,ластики, клій, ножиці,чорнила, бумага для нотаток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87528, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Спаська, буд. 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 лютого 2020 07:16
Додаток №2.xlsx
18 лютого 2020 07:16
DZ_канцелярия.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги
Дата подання: 18 лютого 2020 09:10
Дата відповіді: 18 лютого 2020 09:59
Будете ли Вы рассматривать аналоги других торговых марок, соответствующие техническим характеристикам?
Відповідь: Кошторис закладено під цю марку товару

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-18-000009-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СУРЖА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА", Код ЄДРПОУ:3344006040
Дата подання: 26 лютого 2020 09:46
Не соответствие суммы по результатам аукциона и ценового предложения.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" и " СВИКОМ" выложили на площадке свои предложения на конечную сумму закупки без учета НДС, хотя реальные суммы с учетом НДС гораздо выше. Данными действиями они ввели в обман других участников аукциона и закупщика, что нарушило прозрачность торгов.
"ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" не предъявил ПРОПОЗИЦІЮ по результатам аукциона на заявленную сумму.
Требуем признать предложения указанных участников - не соответствующими закупке.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 лютого 2020 13:22
З метою забезпечення прозорості та ефективності використання бюджетних коштів, відкритості та прозорості процесу закупівель товарів на підставі ст2,3 ЗУ "ПРО відкритість використання публічних коштів", ст.42 ЗУ "Про місцеве самоврядування в Україні": Виконавчим органам Маріупольської міської ради, комунальним підприємствам - під час реєстрації оголошень для участі в електронних торгах на базі електронної системи закупівель "Prozorro" вказувати очікувану вартість закупівлі, вести торги, визначати переможця, без урахування вартості ПДВ. Комерційна пропозиція переможця оновлена згідно вимог Замовника протягом одного дня
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 17 494,25
UAH
17 484,25
UAH
Документи
ТОВ "СВІКОМ" 18 965,50
UAH
17 490,00
UAH
Документи
ФОП "СУРЖА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА" 21 728,50
UAH
21 728,50
UAH
Документи

Публічні документи

25 лютого 2020 15:14
sign.p7s
24 лютого 2020 10:45
sign.p7s
24 лютого 2020 10:45
Технічна пропозиція.pdf
24 лютого 2020 10:45
Статут.pdf
24 лютого 2020 10:45
Додаток 1 Пропозиція.pdf
24 лютого 2020 10:45
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

24 лютого 2020 16:38
sign.p7s
24 лютого 2020 16:37
техн пропоз.pdf
24 лютого 2020 16:37
Пропозиція.pdf
24 лютого 2020 16:37
ПДВ зав.PDF
24 лютого 2020 16:37
_Протокол.pdf
24 лютого 2020 16:37
_Наказ.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 15:20
сертификат магистр.jpg
21 лютого 2020 15:20
паспорт.pdf
21 лютого 2020 15:20
пакет документов.pdf
21 лютого 2020 15:20
договор досвід 2.pdf
21 лютого 2020 15:20
договор досвід 1.pdf
21 лютого 2020 15:20
Довідка досвіт.PDF
21 лютого 2020 15:20
довідка відс.заборг.docx
21 лютого 2020 15:20
витяг.PDF
21 лютого 2020 15:20
виписка ЄДР.PDF
21 лютого 2020 15:20
виписка банка.pdf
21 лютого 2020 15:20
Пропозиція.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
#41136522
Переможець 17 484,25
UAH
26 лютого 2020 09:24

Документи

26 лютого 2020 09:24
№6 канцелярия.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 09:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
#41136522
17 484,25
UAH
Документи

Документи

26 лютого 2020 09:24
№6 канцелярия.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
договор канцелярия.pdf укладений
03 березня 2020 13:21

Актуальні тендери

До пошуку