Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 30230000-0 - Комп'ютерне обладнання (комп'ютерне обладнання)
Очікувана вартість
533 000,00 UAH
UA-2020-02-17-003123-a 37f33a79886345be8fe2224b38bf0ee4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Іванівна Гапон

+380575632961
+380575631102
buh@osvita-krk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Краснокутської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146142
Місцезнаходження: 62002, Україна , Харківська обл., Краснокутський район, смт. Краснокутськ, ВУЛИЦЯ ОХТИРСЬКА, будинок 2
Контактна особа: Ірина Іванівна Гапон
+380575632961,+380575631102
buh@osvita-krk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 20:41
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 09:00
Початок аукціону: 06 березня 2020 12:14
Очікувана вартість: 533 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 665,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62002, Україна, Харківська область, Краснокутський район, смт. Краснокутськ, загальноосвітні навчальні заклади Краснокутського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
17 штуки
Багатофункціональний пристрій (кольоровий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62002, Україна, Харківська область, Краснокутський район, смт. Краснокутськ, загальноосвітні навчальні заклади Краснокутського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2020 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 13:10
ТД комп_облад_17.02_нова ред.doc
26 лютого 2020 13:10
Перелік змін до ТД комп_облад_17.02.doc
26 лютого 2020 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 20:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 13:10
ТД комп_облад_17.02_нова ред.doc
17 лютого 2020 20:41
ТД комп_облад_17.02.doc
26 лютого 2020 13:10
Перелік змін до ТД комп_облад_17.02.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 18 лютого 2020 09:59
Дата відповіді: 18 лютого 2020 19:46
У додатку 1, в таблиці Технічні вимоги до складових комп’ютерного обладнання, у другому рядку вказано, що Роздільна здатність повинна бути не меньше 1980 х 1080. Але такого стандарту немає. Якщо це суттева вимога, то вона призводить до суттевого збільшення ціни. Якщо це помилка, і на увазі малося 1920 х 1080, то прошу виправити цю помілку у ТД.
Відповідь: Тендерний комітет розглянув ваше звернення та повідомляє про внесення відповідних змін в тендерну документацію
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 лютого 2020 11:02
Дата відповіді: 18 лютого 2020 21:48
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником здійснюється закупівлі з застосуванням процедури відкритих торгів. Враховуючи вищенаведене, керуючись ст.ст.3,22 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовнико в тендерній документації не встановлює, та тендерна документація не містить жодних посилань на торгову марку та/або модель (модифікацію) відповідного обладнання. Учасником торгів відповідно до ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" може бути будь-яка фізична або юридична особа, у тому числі фізична особа-підприємець. Замовник не встановлює жодних обмежень щодо форми власності та системи оподаткування будь-якого учасника торгів. Оцінка тендерних пропозицій прозоро та детально відображена у тендерній документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-17-003123-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІШОП", Код ЄДРПОУ:42049352
Дата подання: 18 лютого 2020 13:05
Порушення статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі"
В Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає від учасників оригінал авторизаційного листа від виробника багатофункціональних пристроїв та ноутбуків (або офіційного представництва в Україні) щодо кваліфікації та повноважень Учасника на постачання відповідного обладнання та забезпечення гарантійних зобов’язань. Ця вимога Замовника суттєво обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Згідно з рішенням ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 (пункт 2), дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов Документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, які мають можливість запропонувати до постачання продукцію відповідно до предмету закупівлі, проте не мають безпосередніх стосунків із виробниками. Вимагаємо задля виконання Закону України "Про публічні закупівлі" виправити Документацію та видалити пункт про надання авторизаційних листів від виробників техніки. В разі відмови, вимушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2020 14:53
Тендерний комітет Замовника розглянув Вашу вимогу та повідомляє про наступне: умова сформульована в Додатку 1 до тендерної документації про надання авторизаційного листа щодо кваліфікації та повноважень Учасника на постачання відповідного обладнання та забезпечення гарантійних зобов’язань, передбачає альтернативність суб’єктного складу надавача вказаного листа. Так, Замовником передбачено можливість надати вищезазначений лист як від виробника багатофункціональних пристроїв та ноутбуків, ТАК І від офіційного представництва в Україні. Таким чином, Замовник не обмежує можливість надання авторизаційного листа щодо кваліфікації та повноважень Учасника на постачання відповідного обладнання та забезпечення гарантійних зобов’язань, виключно виробником.
Проаналізувавши зміст рішення ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (надалі – Адміністративна колегія) № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018, Замовник вважає, що вимоги описані в зазначеному рішенні не є ідентичними умовам Додатку 1 тендерної документації до закупівлі, що проводиться.

Окрім того, аналіз останньої практики закріпленої в рішеннях Адміністративної колегії, свідчить, що підхід Адміністративної колегії, може змінюватись. Так, в рішенні Адміністративної колегії № 18772-р/пк-пз від 17.12.2019, вимога щодо наявності у учасника статусу офіційного дилера, що підтверджується документально (наданням скановані копії оригіналів дилерських договорів або сертифікатів), - не вважається дискримінацією (примітка, - Замовник розуміє, що предмет закупівлі в наведеному прикладі відрізняється, а статус «авторизованого партнера виробника» замінено поняттям «офіційний дилер виробника»).

За відсутності підтвердження неможливості виконання вимоги про надання авторизаційного листа щодо кваліфікації та повноважень Учасника на постачання відповідного обладнання та забезпечення гарантійних зобов’язань, Замовник не вбачає необхідності внесення змін до умов тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-02-17-003123-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3310718468
Дата подання: 18 лютого 2020 19:22
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в Документації закупівлі по процедурі електронні допорогові торгів, а саме: надання авторизаційного листа. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (Багатофункціональний пристрій (принтер) + USB cable)) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2020 10:17
Тендерний комітет Замовника розглянув Вашу вимогу та повідомляє, що Замовник здійснює закупівлю з застосуванням процедури відкритих торгів. Умова сформульована в Додатку 1 до тендерної документації про надання авторизаційного листа щодо кваліфікації та повноважень Учасника на постачання відповідного обладнання та забезпечення гарантійних зобов’язань, передбачає альтернативність суб’єктного складу надавача вказаного листа. Так, Замовником передбачено можливість надати вищезазначений лист як від виробника багатофункціональних пристроїв та ноутбуків, ТАК І від офіційного представництва в Україні. Таким чином, Замовник не обмежує можливість надання авторизаційного листа щодо кваліфікації та повноважень Учасника на постачання відповідного обладнання та забезпечення гарантійних зобов’язань, виключно виробником. Проаналізувавши зміст рішення ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (надалі – Адміністративна колегія) № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018, Замовник вважає, що вимоги описані в зазначеному рішенні не є ідентичними умовам Додатку 1 тендерної документації до закупівлі, що проводиться. Окрім того, аналіз останньої практики закріпленої в рішеннях Адміністративної колегії, свідчить, що підхід Адміністративної колегії, може змінюватись. Так, в рішенні Адміністративної колегії № 18772-р/пк-пз від 17.12.2019, вимога щодо наявності у учасника статусу офіційного дилера, що підтверджується документально (наданням скановані копії оригіналів дилерських договорів або сертифікатів), - не вважається дискримінацією (примітка, - Замовник розуміє, що предмет закупівлі в наведеному прикладі відрізняється, а статус «авторизованого партнера виробника» замінено поняттям «офіційний дилер виробника»). За відсутності підтвердження неможливості виконання вимоги про надання авторизаційного листа щодо кваліфікації та повноважень Учасника на постачання відповідного обладнання та забезпечення гарантійних зобов’язань, Замовник не вбачає необхідності внесення змін до умов тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-02-17-003123-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІСІ Лінк", Код ЄДРПОУ:31799566
Дата подання: 18 березня 2020 17:01
Безпідставна дискваліфікація
Доброго дня, шановний Замовнику!
Просимо скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДІСІ ЛІНК", викладене у Протоколі № 2-10/03 розгляду тендерних пропозицій щодо закупівлі код ДК 021:2015 – 30230000-0 - Комп'ютерне обладнання (комп'ютерне обладнання) від 10.03.2020.
Лист щодо безпідставної дискваліфікації прикріплено.

Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 березня 2020 18:21
Тендерний комітет Замовника розгляну вашу Вимогу та повідомляє наступне:У вашій формі тендерної пропозиції строк дії тендерної пропозиціїї зазначений "105 днів", що ніяк не є строком "105 банківських днів", так як календарні та банківські дні абсолютно дві різні речі. Щодо заповнення умов проекту договору, то вся відповідні інформація, яка була необхідна Вам як учаснику торгів для заповнення містилися в оголошенні про проведення торгів та річному плану до вказаної закупівлі. При цьому варто зазначити, що у період звернень від вашого товариства не надходило жодних звернень стосовно уточнень або роз"яснень змісту положень тендерної документації. Тому відповідна інформація мала бути вказана учасником торгів. Щодо дати аукціону, то в системі електронних закупівель було чітко визначено кінцевий строк подання - 05.03.2020 року та дата аукціону - 06.03. 2020 року. Враховуючи вищенаведене, Вимога учасника залишається без задоволення.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІСІ Лінк" 357 178,50
UAH з ПДВ
357 178,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 412 386,00
UAH з ПДВ
412 386,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "УМАНСЬКА МАРИНА СЕРГІЇВНА" 530 400,00
UAH з ПДВ
530 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ" 532 236,00
UAH з ПДВ
532 236,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 532 542,00
UAH з ПДВ
532 542,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2020 14:28
Електронний підпис
04 березня 2020 14:26
Витяг ПДВ 2020.PDF
04 березня 2020 14:26
Виписка з держ. реєстру.PDF
04 березня 2020 14:26
Статут + опис 2020.pdf
04 березня 2020 14:26
Авторизаційний лист Epson.pdf
04 березня 2020 14:26
Технічна специфікація.PDF
04 березня 2020 14:26
Тендерна пропозиція.PDF
04 березня 2020 14:26
Проект договору.PDF
04 березня 2020 14:26
Довідка_мат.-тех. база.PDF

Публічні документи

04 березня 2020 23:18
Електронний підпис
04 березня 2020 23:17
довідка санкції.pdf
04 березня 2020 23:17
Протокол_право підпису.pdf
04 березня 2020 23:17
Баланс 2019 рік_копія.pdf
04 березня 2020 23:17
Технічні вимоги.pdf
04 березня 2020 23:17
Довідка юридична особа.pdf
04 березня 2020 23:17
проект договору.pdf
04 березня 2020 23:17
Витяг ПДВ_копія.pdf
04 березня 2020 23:17
витяг 25.02.2020р_копія.pdf
04 березня 2020 23:17
статистика 19.02.2020.pdf
04 березня 2020 23:17
повноваження директора.pdf
04 березня 2020 23:17
Статут копія.pdf
04 березня 2020 23:17
Відповідність ст 17.pdf
04 березня 2020 23:17
Кваліфікаційна частина.pdf
04 березня 2020 23:17
15333863_пропозиція.pdf

Публічні документи

10 березня 2020 16:02
Електронний підпис
03 березня 2020 15:59
Електронний підпис
03 березня 2020 15:54
Технічна частина_Часть5.pdf
03 березня 2020 15:54
Технічна частина_Часть4.pdf
03 березня 2020 15:54
Технічна частина_Часть3.pdf
03 березня 2020 15:54
Технічна частина_Часть2.pdf
03 березня 2020 15:54
Технічна частина_Часть1.pdf
03 березня 2020 15:54
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
03 березня 2020 15:54
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 19:07
Електронний підпис
03 березня 2020 19:00
Пропозиція.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 22:12
Електронний підпис
04 березня 2020 22:11
5_Копія Статуту_.pdf
04 березня 2020 22:11
10_Інші документи_.pdf
04 березня 2020 22:11
8_Договір_.pdf
04 березня 2020 22:11
7_Витяг ЄДРПОУ_.pdf
04 березня 2020 22:11
4_Технічна специфікація_.pdf
04 березня 2020 22:11
2_Відповідність ст. 16 ЗУ_.pdf
04 березня 2020 22:11
3_Відповідність ст. 17 ЗУ_.pdf
04 березня 2020 22:11
1_Пропозиція_3123-а_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІСІ Лінк"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "УМАНСЬКА МАРИНА СЕРГІЇВНА"

ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІСІ Лінк"
#31799566
Відхилено 357 178,50
UAH з ПДВ
10 березня 2020 10:44
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 412 386,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 10:46
ФОП "УМАНСЬКА МАРИНА СЕРГІЇВНА"
#2934518686
Переможець 530 400,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 10:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2020 10:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "УМАНСЬКА МАРИНА СЕРГІЇВНА"
#2934518686
530 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 21:04
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2020 11:35
додаткова угода.pdf зміни до договору
25 серпня 2020 11:24
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2020 17:11
додаткова угода №2 компютери.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 17:11
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2020 10:01
Протокол виправлення помилки.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 10:00
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 17:54
Додаткова угода____.pdf укладений
31 березня 2020 17:32
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 16:14
Договір Уманська.pdf укладений
23 березня 2020 16:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів)
Номер договору про закупівлю: 23/УМС
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення допущеної помилки в Річному плані та оголошенні про проведення торгів
Номер договору про закупівлю: 23/УМС
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-01/04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 23/УМС
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 23/УМС
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 499 035,00
UAH