Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з малим діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 310+752, Чернівецька область
Очікувана вартість
36 669 469,00 UAH
UA-2020-02-17-003021-a 09317b8757a3480eaf789af6677659b2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Субчак

+380442570231 tender.fininpro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження: 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа: Роман Субчак
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 18:17
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 березня 2020 12:00
Початок аукціону: 24 березня 2020 15:28
Очікувана вартість: 36 669 469,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 183 347,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 183347.35 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з малим діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 310+752, Чернівецька область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Підрядника, на підставі оформлених належним чином документів, підписаних уповноваженими представниками Сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту їх підписання. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані Роботи здійснюється впродовж 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення. За умови наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов'язання. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами) "Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва" та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику на строк не більше 3 (трьох) місяців авансу (але не пізніше кінця поточного бюджетного року) на виконання Робіт в сумі, що не перевищує 30 (тридцяти) відсотків вартості річного обсягу робіт, а саме загальної вартості робіт (Договірної ціни) на підставі наданих рахунків - фактур Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 березня 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2020 15:12
зміни до ТД.docx
14 березня 2020 15:12
Тендерна документація (зі змінами).docx
14 березня 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 18:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2020 15:12
зміни до ТД.docx
14 березня 2020 15:12
Тендерна документація (зі змінами).docx
17 лютого 2020 18:17
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо Договірної ціни
Дата подання: 03 березня 2020 11:23
Дата відповіді: 03 березня 2020 12:00
1. Локальний кошторис 2-1-1 на влаштування дорожнього одягу. Розділ 2 Розбирання існуючого ДО : п.5,6,7 на яку товщину відбувається фрезування? матеріал після фрезування зворотній? 2. Локальний кошторис 2-1-1 на влаштування дорожнього одягу. Розділ 3. Дорожній одяг на основному проїзді. п.21,23 - яка марка, вид асфальтобетону використовується та яка норма витрат на 1000 м2? п.23 чи закладено проектом розлив між нижнім і верхнім шарами асфальтобетону, якщо закладено то прохання уточнити вид емульсії/ бітуму на норму витрати матеріалу? 3. Локальний кошторис 2-1-1 на влаштування дорожнього одягу. Розділ 5. Укріплення узбіччя щебенем: п.32 який матеріал використовується та його витрати? 4. Локальний кошторис 2-1-1 на влаштування дорожнього одягу. Розділ 7. Укріплення зелених зон рослинним грунтом із засівом трав : п.44 норма витрати грунту? 5. Локальний кошторис 2-1-2 на влаштування дорожніх знаків: п.46 стійки і знаки зворотній матеріал? п.49,50 який вид знаків ( попереджувальні, заборонені і т.д.) і їх типорозмір, чи є знаки індивідуального проектування , яка марка стійок використовується і який діаметр труб стояків ? 6. Локальний кошторис 2-1-3 на влаштування дорожньої розмітки: п.60 норма витрати плівки для розмітки 2.3? 7.Локальний кошторис 7-1-1 на влаштування зовнішнього освітлення. Розділ 1 Демонтаж існуючої мережі зовнішнього освітлення. Розділ 1. : п.61 металеві труби зворотній матеріал ? п.67,68 КРОНШТЕЙНИ І СВІТИЛЬНИКИ ЗВОРОТНІ МАТЕРІАЛИ ? 8.Локальний кошторис 7-1-1 на влаштування зовнішнього освітлення. Розділ 3.Зовнішні електричні мережі.: п.75 марка і тип труби? п.76 тип кабелю і марка ( кількість жил та січення мм2) п.77 норма витрат для арматури муфтової, з'єднувальних деталей і кріплень ? п.79 кількість цегли та марка ? 9. Локальний кошторис 7-1-1 на влаштування зовнішнього освітлення. Розділ 4. Влаштування фундаметів опор освітлення влаштуванння опор освітлення : п.81 марка опори та вид бетону? п.82 марка світильника,кронштейнів? п.83 тип кабелю і марка ( кількість жил та січення мм2) і відсутнє влаштування труби ( яка марка труби та діаметр)? п.84 марка щитка та його наповнення ( запобіжники і т.д.)? 10. Локальний кошторис 7-1-1 на влаштування зовнішнього освітлення. Розділ 5. Улаштування обладнання ШЗО : п.85 розміри трубостійки та параметри корпуса SRN? п. 88,89 матеріали для виконання робіт та їх витрата? 11. Локальний кошторис 7-1-1 на влаштування зовнішнього освітлення. Розділ 6. Улаштування оглядового колодязя : п. 90 яка марка щебеню використовується ? 12. Локальний кошторис 8-1-1 на влаштування тимчасових дорожніх знаків та розмітки : пп.96,97 який вид знаків (попереджувальні, заборонені і т.д.) і їх типорозмір , чи є знаки індивідуального проектування, яка марка стійок використовується і який діаметр труб, стояків ? п.98 параметри водоналивних блоків ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! У Додатку №5 Технічного завдання, тендерної документації, вказані обсяги робіт по предмету закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з малим діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 310+752, Чернівецька область». У зв’язку із великим розміром файлів, в примітках Додатку №5 зазначено, що електронну версію основних креслень необхідно отримати в Замовника (надається після запиту на електронну адресу tender.fininpro@gmail.com). Додатково Замовник може надати Зведений кошторисний розрахунок з нульовими цінами на запит Учасника.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-17-003021-a.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД", Код ЄДРПОУ:41925143
Дата подання: 23 травня 2020 23:22
Незаконне рішення Замовника
деталі викладені у Скарзі
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: інший спосіб захисту порушених прав
Дата: 26 травня 2020 14:54
рішення від 27.05.2020 № 10351.pdf
Дата публікації: 27 травня 2020 19:39

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2020 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД" 32 815 507,00
UAH з ПДВ
30 131 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ВАТ "АКЕЛІК ГРУП" 33 723 861,83
UAH з ПДВ
30 132 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” 33 882 590,00
UAH з ПДВ
30 315 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 березня 2020 11:55
Електронний підпис
23 березня 2020 11:54
4. техн.pdf
23 березня 2020 11:54
8. Працівники.pdf
23 березня 2020 11:54
7. Згода власника.pdf
23 березня 2020 11:54
6. 1. Договір оренди ТЗ.pdf
23 березня 2020 11:54
31.3. Атестат виробництва.pdf
23 березня 2020 11:54
3.1.. Оренда офісу.pdf
23 березня 2020 11:54
27. картка ОЗ.pdf
23 березня 2020 11:54
26. Гарантійні АБЗ.pdf
23 березня 2020 11:54
25. Довідка про АБЗ.pdf
23 березня 2020 11:54
24. Додаток 2 до ТД.pdf
23 березня 2020 11:53
23. Ліцензія Еталон-буд.pdf
23 березня 2020 11:53
22. Проект договору.pdf
23 березня 2020 11:53
20. Витяг ПДВ.pdf
23 березня 2020 11:53
2. Вир бази.pdf
23 березня 2020 11:53
19. Рішення ЗЗУ.pdf
23 березня 2020 11:53
18.1. Уповнов особа.pdf
23 березня 2020 11:53
15. Технічне завдання.pdf
23 березня 2020 11:53
13. Відгук.pdf
23 березня 2020 11:53
10. Досвід_compressed.pdf
23 березня 2020 11:53
1. Гар дові дод1.pdf

Публічні документи

15 травня 2020 17:18
Довідка ДПС.zip
15 травня 2020 17:18
Довідка МВС.zip
20 березня 2020 17:18
Електронний підпис
20 березня 2020 17:17
25 Лист-пояснення.pdf
20 березня 2020 17:17
24 Пояснювальна записка.pdf
20 березня 2020 17:17
20 Ліцензія.pdf
20 березня 2020 17:17
19 Лист про Апостиль.pdf
20 березня 2020 17:17
18 Довідка субпідрядники.pdf
20 березня 2020 17:17
15 Технічне завдання.pdf
20 березня 2020 17:17
13 Лист ст.17.pdf
20 березня 2020 17:17
12 Аналоігчний договір.pdf
20 березня 2020 17:17
9 Довідка працівники.pdf
20 березня 2020 17:17
4 Договірна ціна.pdf
20 березня 2020 17:17
3 Гарантійний лист.pdf
20 березня 2020 17:17
1 Статутні документи.pdf

Публічні документи

20 березня 2020 18:18
Електронний підпис
20 березня 2020 18:17
Гарантія банка.zip
20 березня 2020 18:17
7. договора оренди ч.1.zip
20 березня 2020 18:17
25. Гарантiйний_лист_90 дн.pdf
20 березня 2020 18:17
21. Довідка щодо санкцій .pdf
20 березня 2020 18:17
10.1. Договір №24, ДУ 1-5 (1).pdf
20 березня 2020 18:17
9.1 Накази ІТП.pdf
20 березня 2020 18:17
10.6. Відгук до дог.№197-19.pdf
20 березня 2020 18:17
10.3. Відгук до дог.№24.pdf
20 березня 2020 18:17
7. договора оренди ч.2.zip
20 березня 2020 18:17
8.листи погодження.pdf
20 березня 2020 18:17
9. Працівники .pdf
20 березня 2020 18:17
18.1 Тех_завдання.pdf
20 березня 2020 18:17
29. Уставні документи.zip
20 березня 2020 18:17
28. Сертифікати ISO .pdf
20 березня 2020 18:17
16. Повноваження.zip
20 березня 2020 18:17
27. Дозвіл держпраці.pdf
20 березня 2020 18:17
26. Ліцензія .pdf
20 березня 2020 18:17
13. Довідка ст.17.pdf
20 березня 2020 18:17
2. довідка про_Учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД"

ВАТ "АКЕЛІК ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД"
#41925143
Відхилено 30 131 990,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 11:08
ВАТ "АКЕЛІК ГРУП"
#1501817351
Переможець 30 132 000,00
UAH з ПДВ
15 травня 2020 13:28

Документи

22 квітня 2020 11:08
Електронний підпис
31 березня 2020 19:09
Електронний підпис
24 березня 2020 15:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

15 травня 2020 13:28
Електронний підпис
22 квітня 2020 14:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2020 13:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВАТ "АКЕЛІК ГРУП"
#1501817351
30 132 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 травня 2020 13:28
Електронний підпис
22 квітня 2020 14:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 17:41
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 13:13
ДУ №4 до БДР 50-06-20.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 13:13
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 18:32
ДУ №3 до БДР 50-06-20.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 18:31
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2020 18:27
ДУ №2 до БДР 50-06-20.pdf зміни до договору
10 липня 2020 18:27
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2020 11:08
ДУ №1 БДР 50-06-20.pdf зміни до договору
17 червня 2020 11:07
Електронний підпис укладений
03 червня 2020 21:10
БДР 50-06-20.pdf укладений
03 червня 2020 21:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 6.1.4., 6.3.5., 6.3., 6.7., 6.9.1., 6.10., 7.1., 7.4., Розділу 8, 9, 10 та 13 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-50/06-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №БДР-50/06-20 від 03.06.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Розділу 15 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-50/06-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору №БДР-50/06-20 від 03.06.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 5.4. та Додатку 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-50/06-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору №БДР-50/06-20 від 03.06.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1., Додатку 2 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-50/06-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до Договору №БДР-50/06-20 від 03.06.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 532 867,02
UAH (в тому числі ПДВ 755 477,84 UAH)