Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревинна тріска
Очікувана вартість
2 815 200,00 UAH
UA-2020-02-17-002958-a 75bd960bd45e4a1a9f230a393eeaf008
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Шевченко

+380442050506 y.shevchenko@artek.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНИ "МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР "АРТЕК"
Код ЄДРПОУ: 16502790
Місцезнаходження: 04075, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія
Контактна особа: Юлія Шевченко
+380442050506
y.shevchenko@artek.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 17:46
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2020 15:58
Оскарження умов закупівлі: до 10 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2020 15:58
Початок аукціону: 16 березня 2020 13:27
Очікувана вартість: 2 815 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,04%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 70000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1700 тонни
Деревинна тріска
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, м. Київ, Київ, Пуща-Водиця, 14-лінія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 березня 2020 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 15:59
додаток 5 тендерної документації_нова редакція.docx
17 лютого 2020 17:46
додаток 5 тендерної документації.docx
04 березня 2020 15:59
додаток 4 тендерної документації_нова редакція.docx
17 лютого 2020 17:46
додаток 4 тендерної документації.docx
04 березня 2020 15:59
Тендерна документація_деревинна тріска_нова редакція.docx
17 лютого 2020 17:46
Тендерна документація_деревинна тріска.docx
04 березня 2020 15:59
додаток 3 тендерної документації_нова редакція.doc
17 лютого 2020 17:46
додаток 3 тендерної документації.doc
04 березня 2020 15:58
додаток 1 тендерної документації_нова редакція.docx
17 лютого 2020 17:46
додаток 1 тендерної документації.docx
04 березня 2020 15:58
додаток 2 тендерної документації_нова редакція.doc
17 лютого 2020 17:46
додаток 2 тендерної документації.doc
04 березня 2020 15:58
Перелік змін до тендерної документації_деревинна тріска.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-17-002958-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СТАРГРУП", Код ЄДРПОУ:37961987
Дата подання: 03 квітня 2020 00:20
Звернення з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або невідповідності ТОВ «Старгруп» кваліфікаційним критеріям
Відповідно до частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Так, за результатами понижуючого аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією електронною системою закупівель визнано пропозицію ТОВ "ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД" з ціною 1320900,00 грн з ПДВ, яка рішенням Замовника від 26.03.2020 № 110 була відхилена на підставі частини першої статті 30 Закону.
Відповідно до абзацу другого частини четвертої статті 28 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Наступною тендерною пропозицією з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною електронною системою закупівель визначено тендерну пропозицію Скаржника з ціною 1783300,00 грн з ПДВ.
Згідно протоколу засідання тендерного комітету № 121 від 02.04.2020 року (документ оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель) Замовником було прийнято рішення про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам тендерної документації, а також про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі частини першої статті 30 Закону як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Частиною третьою статті 30 Закону визначено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернення до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або невідповідності ТОВ «Старгруп» кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
В зв’язку з недостатньою аргументацією, зазначеної в повідомленні про відхилення тендерної пропозиції та в рішенні тендерного комітету № 121 від 02.04.2020 року, Скаржник вважає безпідставне відхилення його тендерної пропозиції – порушенням Замовником норм чинного законодавства України, прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника та інших учасників процедури закупівлі.
Відповідно до частини другої статті 38 Закону за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету персонально.
Відповідно до частини третьої статті 11 Закону, тендерний комітет або уповноважена особа (особи): планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель; здійснює вибір процедури закупівлі; проводить процедури закупівель; забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом; забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону; здійснює інші дії, передбачені цим Законом.

В зв’язку з недостатньою аргументацією, зазначеної в повідомленні про відхилення тендерної пропозиції, керуючись частиною третьою статті 30 Закону, ВИМАГАЄМО:
1. Вказати який саме конкретний документ (чи його копія), або відсутність якого документу у складі тендерної пропозиції Скаржника не відповідає умовам тендерної документації зокрема, технічній специфікації та/або кваліфікаційним критеріям, передбаченим умовами тендерної документації.
2. Вказати в чому саме полягає невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам тендерної документації, із посиланням на відповідні норми Закону.
Додатково повідомляємо, що з метою забезпечення права на захист своїх прав та охоронюваних законом інтересів у разі ненадання Замовником відповіді на цю Вимогу до 08.04.2020 року, Скаржник змушений буде подати скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Також доводимо до відома, що у разі ненадання Замовником відповіді на цю Вимогу до 08.04.2020 року, Скаржник змушений буде повідомити керівництво ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ, компетентні правоохоронні органи, в тому числі Національне антикорупційне бюро України та громадські організації про грубі та свідомі порушення посадовими особами Замовника законодавства у сфері закупівель.
Також змушені будемо залишити негативний відгук в системі впливу та контролю закупівель DOZORRO, за результатами якого буде проведений моніторинг закупівлі та зроблені відповідні висновки Державною аудиторською службою України та Міністерством економічного розвитку і торгівлі України
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 квітня 2020 13:21
Учасник – Товариство з обмеженою відповідальністю «СТАРГРУП» (код ЄДРПОУ – 37961987)

1. Згідно пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку № 3 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону» тендерної документації Замовника, затвердженої Рішенням тендерного комітету (протокол № 76 від 04 березня 2020 року) учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в електронному вигляді в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника яка містить інформацію про виконання аналогічного договору* (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмета договору, дати укладання договору, контактних осіб Замовників (прізвище та номер телефону).
Також Учаснику в складі своєї тендерної пропозиції необхідно надати:
- копія договору(-ів), зазначеного(-их) в довідці;
- копії документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару - не більше п’яти) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю);
- копії податкових накладних, експортованих з Єдиного реєстру податкових накладних з відміткою державної фіскальної служби про реєстрацію та прикріпленою квитанцією (лише для платників ПДВ);
- копії листів – відгуків від Замовника про виконання поставки за кожним із наведених у довідці аналогічних договорів.
Лист - відгук має містити інформацію про своєчасність, обсяг та суму поставки, містити номер договору та назву предмета закупівлі.
* Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на закупівлю деревинної тріски або паливних гранул.

Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «СТАРГРУП» (код ЄДРПОУ – 37961987) у складі своєї тендерної пропозиції надано видаткову накладну № 539 від 19 лютого 2020 року, згідно якої учасник здійснив постачання деревиної тріски у кількості 82 м3 на суму 32 800,00 грн. з ПДВ покупцю – Інститут фізики напівпровідників імені В.Є. Лашкарьова Національної академії наук України (файл «8.4.Видаткова накладна та довіреність до договору №6(82-19 від 18.02.2019 року.pdf»).
Разом з тим, Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «СТАРГРУП» (код ЄДРПОУ – 37961987) у складі своєї тендерної пропозиції надано податкову накладну від 19.02.2019 р. № 346, експортовану з Єдиного реєстру податкових накладних з відміткою державної фіскальної служби про реєстрацію та прикріпленою квитанцією, на суму 33 599,96 грн. з ПДВ про постачання Інституту фізики напівпровідників імені В.Є. Лашкарьова Національної академії наук України деревного палива у кількості 84 м3. (файл «8.6.Копія податкової накладної та квитанції до договору №6(82-19 від 18.02.2019 року.pdf»).
Таким чином, Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «СТАРГРУП» (код ЄДРПОУ – 37961987) не надано у складі своєї тендерної пропозиції копію податкової накладої, експортованої з Єдиного реєстру податкових накладних з відміткою державної фіскальної служби про реєстрацію та прикріпленою квитанцією, що пітдверджує факт поставки Інституту фізики напівпровідників імені В.Є. Лашкарьова Національної академії наук України аналогічного товару (деревинної тріски) за видатковою накладною № 539 від 19 лютого 2020 року, що не відповідає умовам тендерної документації.

2. Пунктом 2 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, затвердженої Рішенням тендерного комітету (протокол № 76 від 04 березня 2020 року) передбачено, що учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції довідку про наявність спеціалізованих транспортних засобів учасника (щеповоз, тощо), якими буде здійснюватися поставка товару (на підтвердження надати, копії технічних паспортів (у разі використання власного транспорту) або копію договору оренди транспортних засобів або договору про надання транспортних послуг (якщо учасник використовує автомобілі, які йому не належать, для перевезення продукції).
Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «СТАРГРУП» (код ЄДРПОУ – 37961987) у складі своєї тендерної пропозиції надано Довідку про наявність спеціалізованих транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка товару (файл «09 Довідка про наявність спеціалізованих транспортних засобів.pdf), відповідно до якої учасник зазначає про наступні спеціалізовані транспортні засоби:
1) автомобіль для перевезення вантажів – спеціалізований вантажний-спеціалізований сідловий тягач-E VOLVO FH 13.480 (реєстраційний номер АА0819ТР), 2009 року випуску. Правові підстави користування – договір оренди транспортного засобу від 13.12.2018 року посвідчений нотаріально, зареєстрований в реєстрі за № 3529 (чинний до 31.12.2021 року);
2) спеціалізований напівпричіп – спеціалізований Н/ПР-самоскид-Е KNAPEN К-200 (реєстраційний номер АА5332ХІ), 2007 року випуску. Правові підстави користування – договір оренди транспортного засобу від 13.12.2018 року посвідчений нотаріально, зареєстрований в реєстрі за № 3529 (чинний до 31.12.2021 року);
3) автомобіль для перевезення вантажів DAF 95 XF (реєстраційний номер АХ8451АН); спеціалізований Н/ПР-самоскид (реєстраційний номер АХ4640ХХ). Правові підстави користування – договір про перевезення вантажів територією України № 07/06-18 від 07.06.2018 року (чинний до 06.06.2021 року).
Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «СТАРГРУП» (код ЄДРПОУ – 37961987) у складі своєї тендерної пропозиції надано Договір оренди транспортного засобу від 13.12.2018 року посвідчений нотаріально, зареєстрований в реєстрі за № 3529 (чинний до 31.12.2021 року), згідно пункту 3.2. якого передача транспортного засобу здійснюється за актом – приймання передачі.
Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «СТАРГРУП» (код ЄДРПОУ – 37961987) у складі своєї тендерної пропозиції не надано акт – приймання передачі спеціалізованого сідлового тягача-E VOLVO FH 13.480 (реєстраційний номер АА0819ТР), 2009 року випуску та спеціалізованого напівпричіпу – спеціалізованого Н/ПР-самоскид-Е KNAPEN К-200 (реєстраційний номер АА5332ХІ), 2007 року випуску, чим не підтверджено користування орендованими автомобілями, що не відповідає умовам тендерної документації.

3. Пунктом 2 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, затвердженої Рішенням тендерного комітету (протокол № 76 від 04 березня 2020 року) передбачено, що учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції інформаційну довідку про наявність в учасника вагового обладнання або копію договору про надання послуг зважування (дійсного протягом дії договору про закупівлю). Додатково надати інформацію (довідку) про місце зважування товарів перед поставкою Замовнику.
Учасники повинні надати наступні документи на вагове обладнання:
- копію техпаспорту на ваги, посвідчену мокрою печаткою та підписом власника вагів;
- копію документа що підтверджує чинну повірку вагового обладнання, посвідчену мокрою печаткою та підписом власника вагів.
Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «СТАРГРУП» (код ЄДРПОУ – 37961987) у складі своєї тендерної пропозиції надано:
- довідку про місце зважування товарів перед поставкою Замовнику (файл «10 Довідка про місце зважування товарів перед поставкою Замовнику.pdf»);
- договір про надання послуг зважування транспортних засобів № 24/12 від 24 грудня 2019 року, укладений між Товариством з обмеженою відповідальністю «СТАРГРУП» та Фізичною особою підприємцем Томін Едуард Євгенович (файл «10.1.Договір про надання послуг зважування ТЗ від 24.12.2019 року №2412.pdf»);
- копію Настанови з експлуатації. Паспорт формуляр (файл «10.2.Копія настанови з експлуатації поєднаної з паспортом формуляром.pdf»);
- копії Свідоцтв про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки (файл «10.3.Копії Свідоцтв про повірку законодавчо регульованого ЗВТ.pdf»);
- оригінали Свідоцтв про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки (файл «10.4.Оригінали Свідоцтв про повірку законодавчо регульованого ЗВТ.pdf).
У складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «СТАРГРУП» (код ЄДРПОУ – 37961987) відсутній техпаспорт на ваги, що не відповідає умовам тендерної документації.
Крім того, згідно пункту 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» Розділу 1 «Загальні положення» документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути складені українською мовою.
Якщо у складі тендерної пропозиції є документи, складені іншою мовою, ніж українська, вони повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено в сертифікованому центрі перекладів та завірено підписом уповноваженої особи цього центру. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів.
Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «СТАРГРУП» (код ЄДРПОУ – 37961987) у складі своєї тендерної пропозиції надано копію Настанови з експлуатації. Паспорт формуляр, додаток до якої викладено російською мовою (відсутній обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено в сертифікованому центрі перекладів та завірено підписом уповноваженої особи цього центру), що не відповідає вимогам тендерної документації.

Частиною 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Номер вимоги: UA-2020-02-17-002958-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ЛІСПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:41495845
Дата подання: 06 квітня 2020 08:38
Вимога про надання інформації стосовно результатів тендеру
17.02.2020 Державним підприємством України «Міжнародний дитячий центр «Артек» (далі – Замовник) оприлюднено оголошення UA-2020-02-17-002958-a про проведення процедури закупівлі (відкритих торгів) товару «Деревинна тріска» (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 03410000-7 Деревина (деревинна тріска)), місце поставки товару: 04075, Україна, Київ, Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія, з очікуваною вартістю закупівлі 2 815 200,00 грн з ПДВ.
Тендерну документацію код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 03410000-7 Деревина (деревинна тріска) (далі - Тендерна документація), затверджену рішенням тендерного комітету (протокол №68 від 17.02.2020), та додатки до неї розміщено Замовником в системі електронних закупівель 17.02.2020.
04.03.2020 рішенням тендерного комітету (протокол №76 від 04.03.2020) внесено зміни до Тендерної документації.
Пунктом 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 03410000-7 Деревина (деревинна тріска) та в Додатку №3 Тендерної документації визначено кваліфікаційні критерії та вимоги, установлені статтями 16 та 17 Закону від 25.12.2015 №922 - VII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922-VII), яким повинен відповідати учасник.
У спосіб, визначний статтею 25 Закону №922 – VII, з дотриманням положень статті 16 даного Закону та вимог Тендерної документації Замовника, товариством з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ЛІСПОСТАЧ» (далі - Учасник) у складі своєї тендерної пропозиції було подано Замовнику всі необхідні документи, які в повній мірі підтверджували відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним Замовником, та вимогам, встановленим Законом №922 – VII.
Дані документи завантажені Учасником в електронну систему закупівель, що дає змогу будь-якій зацікавлені особі ознайомитися з ними.
Відповідно до протоколу №123 від 03 квітня 2020 року засідання тендерного комітету Державного підприємства України «Міжнародний дитячий центр «Артек» (далі - Протокол №123), оприлюдненому в електронній системі закупівель, тендерну пропозицію Учасника відхилено на підставі частини першої статті 30 Закону №922 - VII з мотивів невідповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації.
Однак Учасник категорично не погоджується із зазначеним рішенням Замовника, вважає його дискримінаційним та таким, що прийняте з порушенням основних принципів здійснення закупівель, які закріплені в статті 3 Закону №922-VII, а саме принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Так, Протокол №123 містить посилання на загальні норми Закону №922-VII, які встановлюють підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівель, однак жодним чином не конкретизує, яким саме вимогам Тендерної документації Замовника не відповідає тендерна пропозиція Учасника.
Висновок тендерного комітету щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника умовам Тендерної документації не містить будь-яких посилань на конкретні умови Тендерної документації, які не були виконані Учасником при формуванні тендерної пропозиції, як не містить посилань і на документи, надані Учасником, які, на переконання Замовника, не відповідають цій документації.
Зазначені вище обставини свідчать про те, що тендерна пропозиція Учасника була відхилена Замовником з абсолютно формальних підстав, за відсутності передбачених чинним законодавством України та Тендерною документацією підстав, що дають право Замовнику прийняти відповідне рішення.
Така свідома позиція Замовника щодо не зазначення в Протоколі №123 жодних обставин, з якими він пов’язував можливість прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника, може розцінюватися як засіб дискваліфікації «невигідних учасників» та суперечить одному із основних принципів здійснення закупівель – принципу недискримінації.
Відповідно до протоколу №124 від 03 квітня 2020 року засідання тендерного комітету Державного підприємства України «Міжнародний дитячий центр «Артек» (далі - Протокол №124), переможцем торгів на закупівлю за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 03410000-7 Деревина (деревинна тріска) визнано товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРСЛІС" (код ЄДРПОУ 39179504), оскільки, на переконання Замовника, за результатами оцінки його пропозиція являється найбільш економічно вигідно та такою, що відповідає тендерній документації, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, та відсутні підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівель.
Частиною третьою статті 30 Закону №922-VII встановлено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Поряд з цим, положеннями абзацу 2 частини першої статті 32 Закону №922-VII визначено, що учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
З урахуванням вищенаведеного, керуючись частиною третьою статті 30, частиною першої статті 32 Закону України від 25.12.2015 №922- VII «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЮ:

1.Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ЛІСПОСТАЧ» умовам тендерної документації та невідповідності кваліфікаційним критеріям.
2.Надати інформацію про пропозицію переможця торгів товариства з обмеженою відповідальністю «РЕСУРСЛІС», у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ЛІСПОСТАЧ».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 квітня 2020 18:06
1. Згідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації Замовника, затвердженої Рішенням тендерного комітету (протокол № 76 від 04березня 2020 року) учасник повинен надативідомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, отримані не раніше 17.02.2020 року.
УчасникомТовариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ЛІСПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ – 41495845) у складі своєї тендерної пропозиції не надановідомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, отримані не раніше 17.02.2020 року, що не відповідає умовам тендерної документації.
2. Згідно пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації Замовника, затвердженої Рішенням тендерного комітету (протокол № 76 від 04 березня 2020 року) тендерна пропозиція Учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі банківської гарантії (банківська безумовна гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) з обслуговуючого банку, у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП (електронним цифровим підписом).
Розмір забезпечення тендерної пропозицій становить 70 000,00 грн. (сімдесят тисяч гривень 00 копійок).
Гарантія обов’язково повинна свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити Замовнику (бенефіціару) за нижче вказаними реквізитами суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу 3 цієї тендерної документації.
Реквізити:
- Найменування Замовника: Державне підприємство України «Міжнародний дитячий центр «Артек»
- Місцезнаходження Замовника: 04075, м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія
- Код згідно з ЄДРПОУ Замовника:16502790
- Реєстраційний рахунок (р/р) Замовника: UA513802810000000260073887202
- Банк Замовника: ПАТ «Банк інвестицій та заощаджень» в м. Києві.
Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи (банку-гаранту), що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання Учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція є дійсною. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника (надати лист – згоду).
Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію Національного банку України, які повинні бути подані у вигляді сканованої копії.
Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта.
Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 30 Закону.
УчасникомТовариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ЛІСПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ – 41495845) у складі своєї тендерної пропозиції надано забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії - Банківська гарантія АТ «УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНО – ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» від 27.02.2020 року№ BG/UA/03-2-1236, зі строком дії по 10.07.2020 р. включно.
Згідно пункту 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації Замовника, затвердженої Рішенням тендерного комітету (протокол № 76 від 04 березня 2020 року)тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом
120 календарних днів (з дати розкриття тендерних пропозицій).
Дата розкриття тендерних пропозицій – 16 березня 2020 року.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиціїУчасникаТовариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ЛІСПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ – 41495845)у формі банківської гарантії АТ «УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНО – ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» від 27.02.2020 року №BG/UA/03-2-1236 становить 117 днів (16.03.2020 – 10.07.2020 включно), що не відповідає умовам тендерної документації.
3. Згідно пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації Замовника, затвердженої Рішенням тендерного комітету (протокол № 76 від 04 березня 2020 року)Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, а саме:
1) Довідка, яка містить відомості про джерело походження товару (місце вирощування деревини);
2) На підтвердження сертифікації системи ведення лісового господарства та ланцюга постачання надати у складі пропозиції копію сертифіката FSC виданого акредитованим FSC органом сертифікації.
УчасникомТовариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ЛІСПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ – 41495845)у складі своєї тендерної пропозиції надано копію сертифіката FSC виданого акредитованим FSC органом сертифікації, який викладено російською мовою (файли СЕРТИФІКАТ FSC 1 стор.pdf, СЕРТИФІКАТ FSC 2 стор.pdf).
Згідно пункту 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» Розділу 1 «Загальні положення» документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути складені українською мовою.
Якщо у складі тендерної пропозиції є документи, складені іншою мовою, ніж українська, вони повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено в сертифікованому центрі перекладів та завірено підписом уповноваженої особи цього центру.Визначальним є текст, викладений українською мовою.Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів.
Таким чином,УчасникомТовариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ЛІСПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ – 41495845)у складі своєї тендерної пропозиції надано копію сертифіката FSC виданого акредитованим FSC органом сертифікації без автентичного перекладу українською мовою, який зроблено в сертифікованому центрі перекладів та завірено підписом уповноваженої особи цього центру), що не відповідає вимогам тендерної документації.
4. Згідно пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації Замовника, затвердженої Рішенням тендерного комітету (протокол № 76 від 04 березня 2020 року)учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про те, що товари, які є предметом закупівлі, відповідають вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства.
УчасникомТовариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ЛІСПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ – 41495845)у складі своєї тендерної пропозиції не наданодовідки в довільній формі про те, що товари, які є предметом закупівлі, відповідають вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства, що не відповідає умовам тендерної документації.
5. Згідно пункту 2 «Інша інформація» Розділ V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, затвердженої Рішенням тендерного комітету(протокол № 76 від 04 березня 2020 року)учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надатиінформаційну довідку про осіб, відповідальних за поставку (вказати посаду, номери контактних телефонів, електронної адреси). Для особи, яка відповідальна за поставку надати документи що підтверджують проходження періодичного навчання з охорони праці та техніки безпеки при виконанні робіт.
Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ЛІСПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ – 41495845) у складі своєї тендерної пропозиції не надано інформаційну довідку про осіб, відповідальних за поставку (вказати посаду, номери контактних телефонів, електронної адреси) та для особи, яка відповідальна за поставку надати документи що підтверджують проходження періодичного навчання з охорони праці та техніки безпеки при виконанні робіт, що не відповідає умовам тендерної документації.
6. Згідно пункту 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку № 3 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону» тендерної документації Замовника, затвердженої Рішенням тендерного комітету(протокол № 76 від 04 березня 2020 року)учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати в електронному вигляді довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази, обладнання та підтверджуючі документи щодо користування (копія договору оренди обладнання або рахунки-фактури з відміткою про оплату по зазначеному в довідці обладнанню або інші документи, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою).
В довідці обов’язково зазначається адреса складу учасника, його площа, власний або орендований склад (надати копію договору оренди на термін достатній для виконання договору про закупівлю).
УчасникомТовариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ЛІСПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ – 41495845)у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та обладнання (файл Довідка про перелік обладнання.pdf).
Згідно інформації, вказаної в довідці, УчасникТовариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ЛІСПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ – 41495845) для виробництва тріски має орендований склад (частина майнового комплексу) загальною площею 5500 квадратних метрів, який знаходиться за адресою:
м. Київ, провулок Деревообробний, 5, та зазначено що копія договору суборенди на склад додається.
УчасникомТовариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ЛІСПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ – 41495845)у складі своєї тендерної пропозиції надано додаткову угоду № 4 від 24.12.2019 року до договору суборенди № 33-А від 01.01.2019 р., укладену між Товариством з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ЛІСПОСТАЧ» та Товариством з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТПРОПЕРТІ» (файл Дод угода на лонгацію договору суборенди виробничого участка.PDF).
УчасникомТовариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ЛІСПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ – 41495845) у складі своєї тендерної пропозиції не надано копію договору суборенди
№ 33-А від 01.01.2019 р.укладеного між Товариством з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ЛІСПОСТАЧ» та Товариством з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТПРОПЕРТІ»,що не відповідає умовам тендерної документації.
7. Згідно пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку № 3 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону» тендерної документації Замовника, затвердженої Рішенням тендерного комітету (протокол № 76 від 04 березня 2020 року) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надатидовідку в електронному вигляді в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника яка містить інформацію про виконання аналогічного договору* (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмета договору, дати укладання договору, контактних осіб Замовників (прізвище та номер телефону).
Також Учаснику в складі своєї тендерної пропозиції необхідно надати:
- копія договору(-ів), зазначеного(-их) в довідці;
- копії документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару - не більше п’яти) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю);
- копії податкових накладних, експортованих з Єдиного реєстру податкових накладних з відміткою державної фіскальної служби про реєстрацію та прикріпленою квитанцією (лише для платників ПДВ);
- копії листів – відгуків від Замовника про виконання поставки за кожним із наведених у довідці аналогічних договорів.
Лист - відгук має містити інформацію про своєчасність, обсяг та суму поставки, містити номер договору та назву предмета закупівлі.
* Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на закупівлю деревинної тріски або паливних гранул.
УчасникомТовариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ЛІСПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ – 41495845)у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку № 1702-15 від 17 лютого 2020 року (файлДовідка про виконання аналогічного договору.pdf), яка не містить інформації про дату укладання договору та прізвище контактної особи Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації.
Разом з тим, УчасникомТовариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ЛІСПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ – 41495845)у складі своєї тендерної пропозиції надано договір поставки товарів № 26 від 26.10.2018р., укладений між Товариством з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ЛІСПОСТАЧ» та Товариством з обмеженою відповідальністю «ГЛОБИНСЬКИЙ МАСЛОСИРЗАВОД» (файлДоговір Ліспостач-Глобинський маслосирзавод.pdf).
УчасникомТовариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ЛІСПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ – 41495845)у складі своєї тендерної пропозиції надано лист – відгук від Замовника про виконання поставки за кожним із наведених у довідці аналогічних договорів (файллист відгук Глобинський Маслосирзавод.pdf). Згідно інформації наведеної в довідці зазначено наступне: «ТОВ «Глобинський маслосирзавод» було укладено договір з ТОВ «КОМПАНІЯ ЛІСПОСТАЧ» № 26 від 26.10.2019 р на поставку тріски деревної.».
Таким чином, Замовник не може встановити приналежність наданого листа-відгуку до Договору
№ 26 від 26.10.2018р., укладеного між Товариством з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ЛІСПОСТАЧ» та Товариством з обмеженою відповідальністю «ГЛОБИНСЬКИЙ МАСЛОСИРЗАВОД».

Крім того, УчасникомТовариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ЛІСПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ – 41495845)у складі своєї тендерної пропозиції не надано копії документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару - не більше п’яти) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю), що не відповідає умовам тендерної документації.

Згідно ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.


Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-17-002958-a.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "КОМПАНІЯ ЛІСПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:41495845
Дата подання: 11 квітня 2020 11:50
Скарга на результати проведенного тендеру по закупівлі тріски для потреб ДП "МДЦ "АРТЕК"
СКАРГА на неправомірні дії та рішення Замовника публічних закупівель, які порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» 17.02.2020 ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ УКРАЇНИ «МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР «АРТЕК» (далі – Замовник) оприлюднено оголошення UA-2020-02-17-002958-a про проведення відкритих торгів щодо закупівлі товару «Деревинна тріска» (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 03410000-7 Деревина (деревинна тріска)), місце поставки товару: 04075, Україна, Київ, Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія, з очікуваною вартістю закупівлі 2 815 200,00 грн з ПДВ (далі - Процедура закупівлі). Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua), свої пропозиції для участі у Процедурі закупівлі (далі- Пропозиції), подали наступні учасники: 1. ТОВ "ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД" (код ЄДРПОУ 40401054) з ціновою пропозицією 1 320 900,00 грн з ПДВ; 2. ТОВ "СТАРГРУП" (код ЄДРПОУ 37961987) з ціновою пропозицією 1 953 300,00 грн з ПДВ; 3. ФОП Феоклістов Микола Владиславович (код ЄДРПОУ 2604518197) з ціновою пропозицією 1 870 000,00 грн з ПДВ; 4. ТОВ "КОМПАНІЯ ЛІСПОСТАЧ" (далі - Скаржник) (код ЄДРПОУ 41495845) з ціновою пропозицією 2 392 920,00 з ПДВ; 5. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕСУРСЛІС" (далі – Переможець) (код ЄДРПОУ 39179504) з ціновою пропозицією 2 635 000,00 грн з ПДВ. За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі, пропозиції ТОВ "ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД", ТОВ "СТАРГРУП", ФОП Феоклістов Микола Владиславович, ТОВ "КОМПАНІЯ ЛІСПОСТАЧ" було відхилено. Відповідно до протоколу №123 від 03 квітня 2020 року засідання тендерного комітету ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА УКРАЇНИ «МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР «АРТЕК» (далі - Протокол №123), оприлюдненому в електронній системі закупівель, тендерну пропозицію Скаржника відхилено на підставі частини першої статті 30 Закону України від 25.12.2015 №922 - VII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922 – VII) з мотивів невідповідності тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації. Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовник визначив переможцем Процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕСУРСЛІС" ( далі - ТОВ «РЕСУРСЛІС») (відповідне рішення викладене в протоколі №124 від 03 квітня 2020 року засідання тендерного комітету ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА УКРАЇНИ «МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР «АРТЕК» (далі - Протокол №124). 03 квітня 2020 року Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з Переможцем Процедури закупівлі. Разом з тим, тендерна пропозиція ТОВ "РЕСУРСЛІС" не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації Замовника, що підтверджується наступним. 1. Згідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації Замовника, затвердженої рішенням тендерного комітету (протокол №76 від 04 березня 2020 року) (далі - Тендерна документація), учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель всі документи, передбачені цією тендерною документацією, у тому числі інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону – згідно додатку №3 до цієї тендерної документації. Відповідно до пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку № 3 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону» Тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в електронному вигляді в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника яка містить інформацію про виконання аналогічного договору* (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмета договору, дати укладання договору, контактних осіб Замовників (прізвище та номер телефону). Також Учаснику в складі своєї тендерної пропозиції необхідно надати: - копія договору(-ів), зазначеного(-их) в довідці; - копії документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару - не більше п’яти) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю); - копії податкових накладних, експортованих з Єдиного реєстру податкових накладних з відміткою державної фіскальної служби про реєстрацію та прикріпленою квитанцією (лише для платників ПДВ); - копії листів – відгуків від Замовника про виконання поставки за кожним із наведених у довідці аналогічних договорів. Лист - відгук має містити інформацію про своєчасність, обсяг та суму поставки, містити номер договору та назву предмета закупівлі. * Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на закупівлю деревинної тріски або паливних гранул. У складі пропозиції ТОВ «РЕСУРСЛІС» ( файл «Довідка про виконання аналогічних договорів.pdf») міститься довідка про наявність аналогічних договорів вих.№47 від 10 березня 2020 року. Згідно з інформацією, яка зазначена в даній довідці, ТОВ «РЕСУРСЛІС» було укладено два договори поставки тріски : 1. Договір №03/01/Т від 03 січня 2019 року з товариством з обмеженою відповідальністю «Зерновий дім». 2. Договір №18/01/18 від 18 січня 2018 року з товариством з обмеженою відповідальністю «ФТРАНС». Учасником ТОВ «РЕСУРСЛІС» на підтвердження факту поставки аналогічного товару у складі своєї тендерної пропозиції надано видаткову накладну №453 від 01 червня 2018 року, згідно якої учасник здійснив постачання тріски у кількості 90 м3 на суму 19800,00 грн (з ПДВ) покупцю товариству з обмеженою відповідальністю «ФТРАНС» (файл «видаткова та податкова з квитанцією ФТРАНС.pdf). Разом з тим, видаткова накладна не містить абсолютно ніякої інформації щодо договору (номер та дата укладення договору), за яким здійснювалося постачання тріски. Так, у даній видатковій накладній, в графі «Договір» зазначено «Основной договор» без посилання на жодні ідентифікуючі ознаки такого договору. Таким чином, надана ТОВ «РЕСУРСЛІС» видаткова накладна №453 від 01 червня 2018 року не підтверджує факту поставки аналогічного товару за Договором №18/01/18 від 18 січня 2018 року, укладеним з товариством з обмеженою відповідальністю «ФТРАНС», інформацію про виконання якого ТОВ «РЕСУРСЛІС» зазначило у своїй тендерній пропозиції. Зазначена обставина свідчить про невиконання ТОВ «РЕСУРСЛІС» вимог Тендерної документації в частині подання копій документів (видаткових накладних), що підтверджують факт поставки аналогічного товару. Крім того, ТОВ «РЕСУРСЛІС» у складі своєї тендерної пропозиції надані податкові накладні №8 від 08 жовтня 2019 року (файл «видаткова та податкова з квитанцією_Зерновий дім.pdf») та № 67 від 29 травня 2018 року (файл «видаткова та податкова з квитанцією ФТРАНС.pdf»), експортованих з Єдиного реєстру податкових накладних. Однак ні одна із вказаних вище податкових накладних не містить відмітки державної фіскальної служби про її реєстрацію, що не відповідає умовам Тендерної документації, а саме вимогам, встановленим пунктом 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку № 3 щодо необхідності подання копій податкових накладних виключно з відповідною відміткою контролюючого органу. 2. Згідно пункту 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника, учасники повинні надати, зокрема, інформаційну довідку про наявність в учасника вагового обладнання або копію договору про надання послуг зважування (дійсного протягом дії договору про закупівлю). Додатково надати інформацію (довідку) про місце зважування товарів перед поставкою Замовнику. Учасники повинні надати наступні документи на вагове обладнання: - копію техпаспорту на ваги, посвідчену мокрою печаткою та підписом власника вагів; - копію документа що підтверджує чинну повірку вагового обладнання, посвідчену мокрою печаткою та підписом власника вагів. У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «РЕСУРСЛІС» надало наступні документи: 1. Договір про надання послуг зі зважування №13/02/2020 від 13 лютого 2020 року, укладений між ТОВ «РЕСУРСЛІС» та ПАТ «Шляхово-будівельне управління №41» (файл «Договір про надання послуг зважування.pdf»). 2. Довідку щодо місця зважування №34 від 10 березня 2020 року (файл «Довідка щодо зважування.pdf»). 3. Копію технічного паспорту ваг, завіреного ТОВ «РЕСУРСЛІС» (файл «Копія техпаспорту на ваги та документ про повірку завірені учасником.pdf»). 4. Копія технічного паспорту ваг, завіреного власником вагового обладнання (файл «Копія техпаспорту на ваги та документ про повірку_завірені власником.pdf» Однак, у порушення вимог Тендерної документації, ТОВ «РЕСУРСЛІС» у складі своєї тендерної пропозиції не було надано копії документа, що підтверджує чинну повірку вагового обладнання. Так, відповідну процедуру проведення повірки засобів вимірювальної техніки, а також оформлення її результатів визначає Порядок проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 08.02.2016 № 193 (далі – Порядок №193). Пунктами 14 та 15 розділу II Порядку №193 визначено, що періодичній повірці підлягають ЗВТ, визначені в Переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 04 червня 2015 року № 374. Заявники зобов’язані подавати ЗВТ на періодичну повірку з дотриманням міжповірочних інтервалів, установлених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження міжповірочних інтервалів законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, за категоріями» від 13 жовтня 2016 року № 1747, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 01 листопада 2016 року за № 1417/29547 ( далі – Наказ №1747). Згідно з Наказом №1747 міжповірочний інтервал автоматичних зважувальних приладів (ваг), а також неавтоматичних зважувальних приладів встановлено 1 (один) рік. Пунктом 3 розділу IV Порядку №193 чітко визначено, що позитивні результати періодичної, позачергової повірок та повірки після ремонту ЗВТ засвідчують відбитком повірочного тавра на ЗВТ чи записом з відбитком повірочного тавра у відповідному розділі експлуатаційних документів та/або оформлюють свідоцтво про повірку ЗВТ за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку. Тобто, відповідно до чинного законодавства України, єдиним документом, який підтверджує проведення повірки засобів вимірювальної техніки, до яких відносяться і ваги автомобільні, являється Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки. Однак в складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕСУРСЛІС» вказаний документ відсутній. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що в наданій ТОВ «РЕСУРСЛІС» копії технічного паспорту ваг на автомобільні ваги №6776, у розділі «Відмітки про повірку, контроль придатності ЗВВТ для зважування вантажів, профілактичне обслуговування, перевірки, несправності, ремонти та усунення недоліків» міститься відбиток повірочного тавра та зафіксована дата повірки – 12.06.2018. Тобто, проведена 12 червня 2018 року повірка ваг станом на час подання ТОВ «РЕСУРСЛІС» своєї тендерної пропозиції (14 березня 2020 року) була нечинною, оскільки міжповірочний інтервал таких ваг становить 1 (один) рік. З урахуванням наведеного, ТОВ «РЕСУРСЛІС» у складі своєї тендерної пропозиції не було надано копії документа, що підтверджує чинну повірку вагового обладнання, що не відповідає умовам тендерної документації. 3. Відповідно до пункту 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» Розділу 1 «Загальні положення» документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути складені українською мовою. Якщо у складі тендерної пропозиції є документи, складені іншою мовою, ніж українська, вони повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено в сертифікованому центрі перекладів та завірено підписом уповноваженої особи цього центру. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів. ТОВ «РЕСУРСЛІС» у складі своєї тендерної пропозиції надано копію Сертифікату FSC, серія та номер А000510, та Додаток 1 до нього (файл «Сертифікат FSC_оригінал.pdf»). Інформація в сертифікаті та додатку викладена англійською та російською мовами . Поряд з цим, ТОВ «РЕСУРСЛІС» надано переклад Сертифікату та Додатку 1 на українську мову, виконаний перекладачем Воєвуцькою Людмилою Олексіївною (файл «автентичний переклад сертифікату.pdf»). Однак зазначений документ не відповідає Тендерній документації, оскільки її умови чітко передбачають здійснення автентичного перекладу документів українською мовою виключно в сертифікованому центрі перекладів та його завірення підписом уповноваженої особи цього центру, а не будь-яким перекладачем. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до інформації, яка міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, підприємницьку діяльність фізичної особи-підприємця Воєвуцької Людмили Олексіївни, основним видом діяльності якої було «Надання послуг перекладу» (Код КВЕД 74.30) припинено 23.02.2017 року, у той час, як переклад Сертифікату та Додатку 1 здійснено даною особою 11.03.2020 року. Жодних документів, які б підтверджували, що переклад вказаних документів здійснювався в сетифікованому центрі перекладів, та про те, що Воєвуцька Людмила Олексіївна є уповноваженою особою цього центру, ТОВ «РЕСУРСЛІС» у складі своєї тендерної пропозиції надано не було. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із ключових принципів проведення публічних закупівель, яких повинні дотримувався замовники торгів, є, зокрема, принцип максимальної економії та ефективності. Абзацом 4 частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, критеріями оцінки є виключно ціна. Саме ціна закупівлі є основним важелем для забезпечення максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів. Однак дискримінаційний підхід Замовника у даній Процедурі закупівлі до розгляду пропозицій учасників, обмеження їх конкурентоспроможності шляхом встановлення в тендерній документації вимог щодо надання абсолютно формальних документів з метою відсікання "непотрібних» компаній"
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 квітня 2020 16:21
рішення від 15.04.2020№7234+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2020 16:21
рішення від 05.05.2020 №8671.pdf
Дата публікації: 08 травня 2020 18:18
Номер скарги: UA-2020-02-17-002958-a.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "СТАРГРУП", Код ЄДРПОУ:37961987
Дата подання: 13 квітня 2020 23:58
ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ УКРАЇНИ «МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР «АРТЕК» (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги по предмету закупівлі: код ДК 021:2015 – 03410000-7 «Деревина» (деревинна тріска) (далі – Товар, процедура закупівлі), інформацію про які було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (далі – веб-портал Уповноваженого органу), номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-02-17-002958-a
ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ УКРАЇНИ «МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР «АРТЕК» (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги по предмету закупівлі: код ДК 021:2015 – 03410000-7 «Деревина» (деревинна тріска) (далі – Товар, процедура закупівлі), інформацію про які було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (далі – веб-портал Уповноваженого органу), номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-02-17-002958-a
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 квітня 2020 19:50
Рішення від 16.04.2020 №7284.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2020 19:50
Рішення від 05.05.2020 №8683.pdf
Дата публікації: 08 травня 2020 19:27

Документи подані скаржником

11 квітня 2020 11:50
ПЛАТЁЖНОЕ 5000.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

13 квітня 2020 23:58
Скарга.pdf
13 квітня 2020 23:59
0000001810746896.1.0.pdf

Документи Органу Оскарження

16 квітня 2020 19:50
Рішення від 16.04.2020 №7284.pdf
08 травня 2020 19:27
Рішення від 05.05.2020 №8683.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД" 1 320 900,00
UAH з ПДВ
1 320 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТАРГРУП" 1 953 300,00
UAH з ПДВ
1 783 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Феоклістов Микола Владиславович 1 870 000,00
UAH з ПДВ
1 870 000,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВ "КОМПАНІЯ ЛІСПОСТАЧ" 2 392 920,00
UAH з ПДВ
2 389 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕСУРСЛІС" 2 635 000,00
UAH з ПДВ
2 635 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2020 22:18
Електронний підпис
13 березня 2020 17:22
Інші док.pdf
13 березня 2020 17:22
Повноваження особи.pdf
13 березня 2020 17:22
Тех вимоги.pdf
13 березня 2020 17:22
Статут ЕР лтд весь.pdf
13 березня 2020 17:22
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
13 березня 2020 17:22
Ст.17.pdf
13 березня 2020 17:22
Формальні помилки.pdf
13 березня 2020 17:22
проект договору.pdf
13 березня 2020 17:22
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 березня 2020 21:54
Електронний підпис
14 березня 2020 15:27
Електронний підпис
14 березня 2020 15:25
мiсце зважування товарiв.7z
14 березня 2020 15:25
Банківська гарантія.zip
14 березня 2020 15:25
01 Тендерна пропозицiя.pdf

Публічні документи

12 березня 2020 16:37
Електронний підпис
12 березня 2020 16:26
СЕРТИФІКАТ FSC 2 стор.pdf
12 березня 2020 16:26
СЕРТИФІКАТ FSC 1 стор.pdf
03 березня 2020 11:46
Електронний підпис
02 березня 2020 17:16
Електронний підпис
02 березня 2020 17:12
ТРУДОВАЯ КРАВЧЕНЯ.pdf
02 березня 2020 17:12
ТРУДОВАЯ ГЛОТКО.pdf
02 березня 2020 17:12
ТРУДОВАЯ БУЗИНСКИЙ.pdf
02 березня 2020 17:12
Тендерна пропозиція №1.pdf
02 березня 2020 17:12
Статут Ліспостач.PDF
02 березня 2020 17:12
Рубальна машина БРМ 14.PDF
02 березня 2020 17:12
Рубальна машина TPQ.PDF
02 березня 2020 17:12
ПДВ Ліспостач.PDF
02 березня 2020 17:12
Наказ на директора.pdf
02 березня 2020 17:12
Згода Ничик О П.pdf
02 березня 2020 17:12
Згода Кравченя.pdf
02 березня 2020 17:12
Згода Глотко.pdf
02 березня 2020 17:12
Згода Бузинський.pdf
02 березня 2020 17:12
Додаткова угода.pdf
02 березня 2020 17:12
Довідка про робітників.pdf
02 березня 2020 17:12
Витяг Ліспостач.pdf
02 березня 2020 17:12
Виписка Ліспостач.pdf

Публічні документи

08 квітня 2020 19:21
розрахунок вартості.pdf
03 квітня 2020 19:40
ДПС.rar
03 квітня 2020 19:39
Довідка МВС нова.pdf
14 березня 2020 11:39
Електронний підпис
14 березня 2020 11:19
Договір оренди 0116.pdf
14 березня 2020 11:18
довідка МТБ.pdf
14 березня 2020 11:18
видаткова 247.pdf
14 березня 2020 11:18
видаткова 145.pdf
14 березня 2020 11:18
видаткова 58.pdf
14 березня 2020 11:18
видаткова 4.pdf
14 березня 2020 11:18
видаткова 1.pdf
14 березня 2020 11:02
Лист-відгук Фтранс.pdf
14 березня 2020 10:50
лист згода Ярошенко О.Д..pdf
14 березня 2020 10:50
лист згода Плис А.С..pdf
14 березня 2020 10:50
Лист згода Мостипан М.В..pdf
14 березня 2020 10:50
лист згода Галушко О.О..pdf
14 березня 2020 10:50
лист згода Базунова В.М..pdf
14 березня 2020 10:47
Посвідчення водія Плис.pdf
14 березня 2020 10:42
Поліс АІ7465ЕА.pdf
14 березня 2020 10:42
Поліс АІ2893ЕІ.pdf
14 березня 2020 10:42
Договір оренди DAF 95.pdf
14 березня 2020 10:42
Довідка.pdf
14 березня 2020 10:42
Довідка автомобілі.pdf
14 березня 2020 10:28
Пояснення щодо ліцензії.pdf
14 березня 2020 10:28
паспорт директора.pdf
14 березня 2020 10:28
Довідка щодо ціни.pdf
14 березня 2020 10:27
Довідка про ЕЦП.pdf
14 березня 2020 10:27
Відомості від 11.03.2020.pdf
14 березня 2020 10:27
Відомості від 02.03.2020 р.pdf
14 березня 2020 10:14
Довідка щодо зважування.pdf
14 березня 2020 10:10
Фінансова звітність 2019.pdf
14 березня 2020 10:04
Сертифікат FSC_оригінал.pdf
14 березня 2020 10:01
ТТН Тетерів.pdf
14 березня 2020 10:01
ТТН Малин.pdf
14 березня 2020 10:01
ТТН БЦ.pdf
14 березня 2020 09:56
Підписаний_spravka3722 (1).pdf
14 березня 2020 09:53
довіреність.pdf
14 березня 2020 09:47
Пiдписаний_Лицензия.pdf
14 березня 2020 09:47
Пiдписаний_gar3722.pdf
14 березня 2020 09:44
Re_ гарантія РЕСУРСЛIС.zip
14 березня 2020 09:41
Тендерна пропозиція.pdf
14 березня 2020 09:37
транспортні засоби.rar
14 березня 2020 09:37
технічні вимоги.rar
14 березня 2020 09:37
статут ТОВ РЕСУРСЛІС.rar
14 березня 2020 09:36
сертифікат FSC.rar
14 березня 2020 09:36
проект договору.rar
14 березня 2020 09:35
походження товару.rar
14 березня 2020 09:35
письмове підтвердження.rar
14 березня 2020 09:33
Інші документи.rar
14 березня 2020 09:33
Інші документи 2.rar
14 березня 2020 09:33
значний правочин.rar
14 березня 2020 09:32
зважування.rar
14 березня 2020 09:31
Додаток 2_стаття 17.rar
14 березня 2020 09:30
аналогічні договори.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД"

ТОВ "СТАРГРУП"

ФОП Феоклістов Микола Владиславович

ТОВ "КОМПАНІЯ ЛІСПОСТАЧ"

ТОВ "РЕСУРСЛІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД"
#40401054
Відхилено 1 320 900,00
UAH з ПДВ
26 березня 2020 17:47
ТОВ "СТАРГРУП"
#37961987
Відхилено 1 783 300,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 17:04
ФОП Феоклістов Микола Владиславович
#2604518197
Відхилено 1 870 000,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 17:09
ТОВ "КОМПАНІЯ ЛІСПОСТАЧ"
#41495845
Відхилено 2 389 920,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2020 15:02
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕСУРСЛІС"
#39179504
Переможець 2 635 000,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2020 15:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2020 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕСУРСЛІС"
#39179504
2 635 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 квітня 2021 15:44
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 15:41
ДУ № 2 до Договору № 118-2020 від 12.05.2020.pdf зміни до договору
04 січня 2021 15:39
Електронний підпис укладений
13 травня 2020 14:28
договір тріска Ресурсліс.pdf укладений
13 травня 2020 14:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 118/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 236 169,50
UAH (в тому числі ПДВ 372 694,92 UAH)