Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали (Блокнот фірмовий з логотипом заходу
Очікувана вартість
480 000,00 UAH
UA-2020-02-17-002953-a 49bfca9241a142b597db7079ee1fc69e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вертепна Ангеліна Дмитрівна

380442219211 info@kyc.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київський молодіжний центр"
Код ЄДРПОУ: 21468836
Вебсайт: http://kyc.org.ua/
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, Богдана Хмельницького, буд. 51-Б
Контактна особа: Вертепна Ангеліна Дмитрівна
380442219211
info@kyc.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 17:44
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 04 березня 2020 11:19
Очікувана вартість: 480 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14500 штуки
Блокнот фірмовий з логотипом заходу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товарів може бути здійснена виключно при наявності відповідних бюджетних асигнувань, в залежності від реального фінансування на такі цілі. В іншому випадку жодні зобов’язання щодо оплати Товарів не виникають, а Замовник не несе відповідальності перед Виконавцем. Замовник реєструє в органах Державного казначейства України бюджетні зобов’язання за наявності та по мірі виділення бюджетних асигнувань, в межах фактично виділених і доведених асигнувань для оплати в частині неоплаченої частини за Договором. Ціна цього Договору залишається незмінною до повного виконання Сторонами зобов’язань, узятих за цим Договором. Перерахування коштів Виконавцю буде здійснюватися Замовником Згідно з Специфікацією, на підставі Видаткових накладних через органи Державного казначейства України на поточний рахунок Виконавця протягом 10 календарних днів після надходження фінансування з міського бюджету міста Києва. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 лютого 2020 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 17:45
Додаток 6_Проект договору на закупівлю товарів.docx
17 лютого 2020 17:45
Додаток 5 . Блокноти_Технічні вимоги.docx
17 лютого 2020 17:45
4_17.02.2020_ТД_Блокнот.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 18 лютого 2020 11:00
Дата відповіді: 19 лютого 2020 09:03
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Читайте умови тендерної документації, все описано в розділі оцінка тендерних пропозицій.
Тех питання
Дата подання: 18 лютого 2020 11:32
Дата відповіді: 19 лютого 2020 09:05
Доброго дня Пружина/біндер мають бути по короткій стороні чи по довгій? Чи вірно вказана кількість сторінок? 60 стр (30 арк) та 80 стр (40 арк)? Чи можливо все таки малось на увазі кількість аркушів 60 та 80? Дякую
Відповідь: Доброго дня, кількість сторінок зазначена вірна, Біндер має бути по довгій стороні.
термін на виготовлення
Дата подання: 18 лютого 2020 12:06
Дата відповіді: 19 лютого 2020 09:02
Уточніть, будь ласка, термін на повне виготовлення без доставки.
Відповідь: Термін виготовлення уточнюється безпосередньо перед проведенням заходу. В будь якому випадку за декілька днів.
Друк сторінок
Дата подання: 20 лютого 2020 12:10
Дата відповіді: 21 лютого 2020 13:52
Доброго дня Друк блок "4+0" передбачає кольоровий друк на всю сторінку, чи лише нанесення кольорового логотипу заходу?
Відповідь: На внутрішньому блоці передбачається лише розміщення логотипу заходу у куті непарних сторінок, обкладинка - кольорове зображення на всій поверхні
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2020 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАПЕРОВИЙ ЗМІЙ-ОПТ" 180 024,00
UAH з ПДВ
160 824,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОНВІ ПРІНТ" 198 438,00
UAH з ПДВ
170 067,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТИПОГРАФІЯ КЛЯКСА" 378 480,00
UAH з ПДВ
233 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Поліграфічний комбінат "Типографія від А до Я" 400 000,00
UAH з ПДВ
234 500,00
UAH з ПДВ
Документи
БОНДАРЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ 302 900,00
UAH з ПДВ
283 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сіренко О.В. 472 636,00
UAH з ПДВ
285 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРЕНД ПРІНТ ГРУП" 390 000,00
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

21 лютого 2020 14:03
Електронний підпис
20 лютого 2020 14:07
Копія Статуту.pdf
20 лютого 2020 14:07
Копія витягу від 13.02.2020.PDF
20 лютого 2020 14:07
9_Працівники.PDF
20 лютого 2020 14:07
6_Стаття 17.PDF
20 лютого 2020 14:07
1_Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

03 березня 2020 10:09
Цінова пропозиція.pdf
03 березня 2020 10:09
Рисунок (8).jpg
03 березня 2020 10:09
Рисунок (7).jpg
03 березня 2020 10:09
Рисунок (4).jpg
03 березня 2020 10:09
Рисунок (5).jpg
03 березня 2020 10:09
Рисунок (6).jpg
03 березня 2020 10:09
Рисунок (3).jpg
03 березня 2020 10:09
Рисунок.jpg
03 березня 2020 10:09
Рисунок (2).jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАПЕРОВИЙ ЗМІЙ-ОПТ"

ТОВ "КОНВІ ПРІНТ"

ТОВ "ТИПОГРАФІЯ КЛЯКСА"

ТОВ "Поліграфічний комбінат "Типографія від А до Я"

БОНДАРЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ

ФОП Сіренко О.В.

ТОВ "БРЕНД ПРІНТ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАПЕРОВИЙ ЗМІЙ-ОПТ"
#32982646
Відхилено 160 824,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 20:22
ТОВ "КОНВІ ПРІНТ"
#37356541
Відхилено 170 067,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 20:25
ТОВ "ТИПОГРАФІЯ КЛЯКСА"
#34023806
Переможець 233 000,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 20:28

Документи

16 березня 2020 20:24
Електронний підпис
16 березня 2020 20:24
Протокол розгляду.pdf
16 березня 2020 20:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 20:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТИПОГРАФІЯ КЛЯКСА"
#34023806
233 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 12:23
ДУ 1_02_04_7.pdf укладений
02 грудня 2020 17:10
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 14:14
Дог 02_04_7.pdf укладений
02 квітня 2020 14:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: В зв'язку з обставинами, які склалися сьогодні в світі та в Україна, зокрема, а саме коронавірусної хвороби (COVID-19), так як проведення заходів потребує великої кількості учасників, що заборонено в нинішніх умовах, сторони прийшли до спільного рішення розірвати договір за взаємною згодою сторін.