Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the M-01 public highway of the state value of the M-01 Kyiv-Chernihiv-Novi Yarilovichi (on the city of Gomel) at km 215 + 000 - km 225 + 000 (separate sections), (45233142-6 Road repair)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25901106 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна , Чернігівська область обл., Чернігів, Київська 17 |
Контактна особа: |
Чех Анатолій Олексійович 380972810934 dv_sad@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Chernihiv Oblast |
National ID: | 25901106 |
Contact point: |
Chekh Anatolii Oleksiiovych 380972810934 dv_sad@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2020 17:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 15 червня 2020 15:15 |
Очікувана вартість: | 94 970 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 949 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2849100 UAH |
Publication date: | 17 лютого 2020 17:35 |
Enquiries until: | 07 квітня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 13 квітня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 квітня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 94 970 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 949 700 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Кошти державного бюджету. Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від річної вартості, встановленої договором відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до наказу Укравтодору за №16 від 28.01.2020 р. та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому періодичність перерахування авансу не частіше один раз на місяць при відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по ф. № КБ-2в, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. | Аванс | 90 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Кошти державного бюджету | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2020 15:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2020 15:37 |
_Т.Д. Нова зміна 3 п.р. М 01 км215-225_ 2020.doc | |
09 квітня 2020 15:37 |
_Пов. змини 3 ТД Е.У. М 01 км215-225_2020.docx | |
17 лютого 2020 17:35 |
ТЗ М01 215-225.PDF | |
17 лютого 2020 17:35 |
Проект дог. П. Р. М01 км215-225 _2020.docx |
09 квітня 2020 15:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
09 квітня 2020 15:37 |
_Т.Д. Нова зміна 3 п.р. М 01 км215-225_ 2020.doc
|
|||||||||
09 квітня 2020 15:37 |
_Пов. змини 3 ТД Е.У. М 01 км215-225_2020.docx
|
|||||||||
17 лютого 2020 17:35 |
ТЗ М01 215-225.PDF
|
|||||||||
17 лютого 2020 17:35 |
Проект дог. П. Р. М01 км215-225 _2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується Замовником.
Крім того, тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, перелік документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Замовником встановлено вимогу про надання у складі тендерної пропозиції оригіналу довідки(ок) всіх обслуговуючого (их) банку (ів) про наявність рахунку (ів) із залишками на рахунках та відсутність простроченої заборгованості по кредитах, видана (і) не раніше оприлюднення інформації про закупівлю. Дана інформація про учасника важлива Замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з державного бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови своєчасного та якісного надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення в Чернігівській області.
Замовнику необхідно знати - чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт, адже відповідно до п. 8 Наказу Міністерства юстиції України за №512/5 від 02.04.2012 р. «Про затвердження Інструкції з організації примусового виконання рішень» «на кошти та інші цінності боржника, що перебувають на рахунках та на зберіганні у банках чи інших фінансових установах, на рахунках у цінних паперах у депозитарних установах, накладається арешт, про що виноситься постанова виконавця». Разом з тим, вказану постанову мають змогу бачити виключно сторони виконавчого провадження. У свою чергу, наявність об’єктивної інформації з банківської установи унеможливлює здійснення банківських операцій з коштами державного бюджету України на рахунок, який може бути потенційно арештованим.
Також Замовника цікавить - наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах; чи застосовувалось банківською установою право закриття рахунку та відмови від договору рахунку в односторонньому порядку відповідно до загальних умов відкриття та ведення рахунків.
На етапі вивчення потенційного контрагенту Замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі.
На підставі вищевикладеного, Замовник не вбачає у вищевказаній вимозі надати довідки з банківських установ про відкриття рахунків дискримінаційних вимог. Дана вимога не може вважатись незаконною. Отримання довідок з установ банку є стандартною процедурою, яка не потребує тривалого часу, до того ж у більшості банків здійснюється надання довідок із застосуванням електронного документообігу.
За таких обставин, позиція Учасника позбавлена будь-якого нормативно-правового обґрунтування, і, як наслідок є такою, яка не підлягає задоволенню, оскільки зміст кожного розділу тендерної документації визначається виключно Замовником.
Що стосується тверджень щодо відомостей про банківські рахунки клієнтів, які є банківською таємницею пояснюємо наступне. Замовник не ставить під сумнів вимоги ст.60 Закону України «Про банки і банківську діяльність», яка процитована у тексті Скарги. Разом з тим,ч.1 ст.61 цього ж Закону визначено, що саме банки зобов'язані забезпечити збереження банківської таємниці, у зв`язку з чим питання надання чи/або ненадання витребуваних оригіналів довідки(ок) всіх обслуговуючого (их) банку (ів) про наявність рахунку (ів) із залишками на рахунках та відсутність простроченої заборгованості по кредитах, видана (і) не раніше оприлюднення інформації про закупівлю міститься у сфері компетенції виключно Учасника, і жодним чином не стосується правовідносин між Замовником і Банком.
Таким чином, твердження викладені Учасником щодо неможливості вимагати розкриття Замовником довідок з усіх обслуговуючих банків не відповідає вимогам чинного законодавства, оскільки полягає виключно в межах компетенції Учасника.
Вимоги про усунення порушення
Слід зазначити, що згідно з наказом національного органу України із сертифікації - ДП "Укрметртестстандарт" від 31.12.2015 № 221 в Україні з 01.07.2016 є чинними ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 9000:2015 (ISO 9000:2015, IDT) «Системи управління якістю. Основні положення та словник термінів». Стандарт ISO 9001 являє собою одну з моделей управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності.
Однак, ці стандарти не є обов’язковими до використання. Так, статтею 23 Закону України "Про стандартизацію" національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Тобто, чинним законодавством не визначена обов’язковість застосування системи якості ISO 9001.
За інформацією ДП "Укрметртестстандарт" отримання даного сертифікату займає від одного до двох місяців. Крім того, відповідно до відкритих джерел мережі Інтернет витрати на одержання такого сертифікату виходячи із сердньоринкової вартості таких послуг складають близько 20 000,00 (двадцяти тисяч) гривень. Вартісні межі та часові проміжки обмежують коло потенційних учасників торгів, та створюють більш вигідні порівняно умови для тих учасників закупівель, що такі сертифікати одержали або які мають можливість нести такі значні витрати. Виходячи з того, що такий сертифікат є не обов'язковим, автор вимоги не міг передбачити необхідність його отримання заздалегідь.
Частиною четвертою статті 16 Закону визначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Враховуючи зазначене, вимагаємо виключити з умов тендерної документації абзац 12 пункту 4 додатку 2.
Згідно з пунктом 35 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Водночас частинами третьою та четвертою статті 118 Господарського кодексу України (далі – ГК України) визначено, що об’єднання підприємств є юридичною особою. Об'єднання підприємств утворюються на невизначений строк або як тимчасові об'єднання.
У свою чергу, консорціум – тимчасове статутне об'єднання підприємств для досягнення його учасниками певної спільної господарської мети (реалізації цільових програм, науково-технічних, будівельних проектів тощо). Консорціум використовує кошти, якими його наділяють учасники, централізовані ресурси, виділені на фінансування відповідної програми, а також кошти, що надходять з інших джерел, в порядку, визначеному його статутом. У разі досягнення мети його створення консорціум припиняє свою діяльність (частина четверта статті 120 ГК України).
Варто також зазначити, що відповідно до частини четвертої статті 123 ГК України підприємства-учасники не відповідають за зобов'язаннями об'єднання, якщо інше не передбачено установчим договором або статутом об'єднання.
У відповідь на запит 1028/2017 Департамент сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України зазначив, що беручи до уваги тимчасовий характер діяльності консорціуму, у випадку, якщо учасником процедури закупівлі є консорціум утворений відповідно до норм ГК України, документальне підтвердження за умови, що консорціум має документальне підтвердження того, що відповідні зобов'язання у подальшому виникатимуть щодо виконання таких робіт перед консорціумом у підприємств-учасників консорціуму у разі укладення договору за результатами процедури закупівлі та за умови, що така можливість передбачена в тендерній документації.
З метою конкретизації вимог та способів надання підтвердження кваліфікаційним критеріям консорціумом щодо підприємств-учасників консорціуму вимагаємо передбачити у тендерній документації наступний пункт:
"Для учасників, утворених у формі об’єднання юридичних осіб (надалі- Об’єднання), документальне підтвердження кваліфікаційного(их) критерію(їв) може бути надане як Об’єднанням, так і підприємством(ами)-учасником(ами) цього Об’єднання. При цьому, підприємство(а)-учасник(и) Об’єднання, підтверджуючи кваліфікаційний(і) критерій(ї), має документально підтвердити, що у цього підприємства-учасника виникнуть обов’язки щодо виконання зобов’язань перед Об’єднанням у разі укладення договору за результатами процедури закупівлі.”
Згідно підпунктів 1.13 та 1.14 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору). Місце розташування асфальтобетонного заводу, зазначене в атестаті виробництва повинно співпадати з місцем розташування, зазначеним у таблиці – транспортній схемі.
Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин.
Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт.
В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці: «Таблиця - Транспортна схема».
Слід зазначити, що в атестатах на виробництво асфальтобетонних сумішей зазначається фактичне місце розташування заводу на момент проведення його атестації. Автор вимоги має у власності мобільний асфальтобетонний завод, конструкція якого дозволяє в короткі терміни провести його перебазування, в оптимальне для виконання робіт місце, яке буде визначене на етапі підготовки тендерної пропозиції. Проте отримання атестату на асфальтобетонне виробництво, що буде розташоване в безпосередній близькості до ділянки поточного середнього ремонту, можливе лише після встановлення заводу у вказаному місці, що, відповідно, виконується після перемоги учасника на відкритих торгах. Жодна дорожньо-будівельна організація не може встановлювати асфальтобетонне виробництво в певне місце на етапі проведення тендеру, адже це економічно не обґрунтовано.
Вказані пункти тендерної документації істотно обмежують коло учасників, у зв'язку з чим вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме:
- викласти вимоги тендерної документації в новій редакції таким чином, щоб учасники, які мають у власності/оренді/лізингу мобільні (тимчасові) асфальтобетонні заводи мали б можливість приймати участь у даній закупівлі на рівних умовах.
Скарги до процедури
Дата подання: 12 березня 2020 13:11
Дата подання: 16 травня 2020 18:37
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-03-000051 ● e4145b6dccb64d0ab6fe771f1f62d4c6
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2020 09:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.07.2020 №41
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 08.07.2020 № 41
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-02-17-002913-a 17.02.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків, RISK1-5_2
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 липня 2020 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25901106 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна, Чернігівська область обл., Чернігів, Київська 17 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ОАО "ДСТ№ 2, г. Гомель" | Документи |
Допущено до аукціону
|
ТОВ "ШБУ-77" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 червня 2020 15:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14" |
88 021 905,60
UAH з ПДВ
|
76 890 330,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ОАО "ДСТ№ 2, г. Гомель" |
76 900 000,00
UAH з ПДВ
|
76 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ШБУ-77" |
94 759 884,00
UAH з ПДВ
|
94 759 884,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14" #30731879 |
Переможець |
76 890 330,00
UAH з ПДВ
|
16 червня 2020 15:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2020 16:51
|
Зміна проектн. рішень М-01 ч.3.PDF | зміни до договору |
18 грудня 2020 16:49
|
Зміна проектн. рішень М-01 ч.1.PDF | зміни до договору |
18 грудня 2020 16:48
|
Зміна проектн. рішень М-01 ч.2.PDF | зміни до договору |
18 грудня 2020 16:48
|
ДУ 2 дог 20190.PDF | зміни до договору |
18 грудня 2020 16:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 липня 2020 09:30
|
ДУ 1 дог 20190_2020.PDF | зміни до договору |
07 липня 2020 09:30
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2020 11:59
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2020 11:55
|
Дог 20190_2020.PDF | укладений |
02 липня 2020 11:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення п.4.13 договору |
Номер договору про закупівлю: | 20190 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1 Договору викладено у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 20190 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |