Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-01 Київ-Чернігів-Нові Яриловичі (на м. Гомель) на ділянці км 215+000 — км 225+000 (окремими ділянками), (45233142-6 Ремонт доріг)
Current average repair of the M-01 public highway of the state value of the M-01 Kyiv-Chernihiv-Novi Yarilovichi (on the city of Gomel) at km 215 + 000 - km 225 + 000 (separate sections), (45233142-6 Road repair)
Очікувана вартість
94 970 000,00 UAH
UA-2020-02-17-002913-a a00879474fdc4c97bc1e90ec8d34344f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 25901106
Місцезнаходження замовника: 14005, Україна , Чернігівська область обл., Чернігів, Київська 17
Контактна особа замовника: Чех Анатолій Олексійович
380972810934
dv_sad@ukr.net
Official name: Motor Roads Service in Chernihiv Oblast
National ID: 25901106
Contact point: Chekh Anatolii Oleksiiovych
380972810934
dv_sad@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2020 23:50
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2020 23:50
Початок аукціону: 27 квітня 2020 11:11
Очікувана вартість: 94 970 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2 849 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 949 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 17 лютого 2020 17:35
Enquiries until: 10 березня 2020 23:50
Complaints submission until: до 16 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 березня 2020 23:50

Information

Estimated total value: 94 970 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 949 700 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 2 849 100,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 метри
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-01 Київ-Чернігів-Нові Яриловичі (на м. Гомель) на ділянці км 215+000 — км 225+000 (окремими ділянками), (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул.Київська,17
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Індекс автомобільних доріг: M-01 — Київ - Чернігів - Нові Яриловичі (на м. Гомель)

Current average repair of the M-01 public highway of the state value of the M-01 Kyiv-Chernihiv-Novi Yarilovichi (on the city of Gomel) at km 215 + 000 - km 225 + 000 (separate sections), (45233142-6 Road repair)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Кошти державного бюджету. Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від річної вартості, встановленої договором відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до наказу Укравтодору за №16 від 28.01.2020 р. та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому періодичність перерахування авансу не частіше один раз на місяць при відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по ф. № КБ-2в, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Аванс 90 Банківські 30
Надання послуг Кошти державного бюджету Пiсляоплата 5 Банківські 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо довідки з банку
Дата подання: 05 березня 2020 10:13
Дата відповіді: 10 березня 2020 18:48
Наше Товариство має намір прийняти участь у відкритих торгах з публікацією англійською мовою оголошеними Службою автомобільних доріг у Чернігівській області (№ оголошення в Prozorro UA-2020-02-17-002913-a). Проте, уважно ознайомившись з тендерною документацією вважаємо, що Замовником (Служба автомобільних доріг у Чернігівській області) встановлена вимога, яка не відповідає чинному законодавству України та суттєво порушує права потенційних Учасників. Щодо необхідності надання у складі тендерної пропозиції «Довідки(ок) всіх обслуговуючого(их) банку(ів) про наявність рахунку(ів) та залишків на рахунках та відсутність простроченої заборгованості по кредитах, видана(і) не раніше оприлюднення інформації про закупівлю». Подання даної інформації, а саме «довідки(ок) всіх обслуговуючого(их) банку(ів) про наявність рахунку(ів) та залишків на рахунках» жодним чином не може вплинути на прийняття рішення при розгляді пропозиції поданої Учасниками. Проте, Замовник зобов’язує Учасників викласти у відкритий доступ інформацію, яка є банківською та комерційною таємницею. Відповідно до ч. 2 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі», під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону. Інформація про залишки коштів на рахунках не віднесена до інформації про ціну, інших критеріїв оцінки, технічних умов або кваліфікаційних критеріїв, відповідно до статті 16 і не віднесена до інформації встановленої статтею 17. Отже, Замовником вимагається надання інформації, яка є банківською таємницею (відповідно до ст. 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність»). У ст. 62 Закону України «Про банки і банківську діяльність» зазначено порядок розкриття та надання інформації, яка становить банківську таємницю. Проте, ми вважаємо, що після розкриття усіх тендерних пропозицій така інформація як «довідки(ок) всіх обслуговуючого(их) банку(ів) про наявність рахунку(ів) та залишків на рахунках» можуть бути використані недобросовісними Учасниками та іншими особами, що негативно вплине на здійснення господарської діяльності усіх Учасників та може призвести до зловживання іншими суб’єктами господарювання отриманою інформацією. Звертаємо Вашу увагу, що надання «довідки(ок) всіх обслуговуючого(их) банку(ів) про наявність рахунку(ів) та залишків на рахунках» не впливає на цінову пропозицію Учасника та є конфіденційною інформацією, яка відповідно до чинного законодавства України є такою, що охороняється. Враховуючи вищевикладене, вважаємо що Замовник завідомо складає тендерну документацію з порушенням вимог чинного законодавства України, що призведе до звуження кола потенційних учасників та вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України та усунути дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Служба автомобільних доріг у Чернігівській області (далі – Замовник) повідомляє наступне.
Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується Замовником.
Крім того, тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, перелік документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Замовником встановлено вимогу про надання у складі тендерної пропозиції оригіналу довідки(ок) всіх обслуговуючого (их) банку (ів) про наявність рахунку (ів) із залишками на рахунках та відсутність простроченої заборгованості по кредитах, видана (і) не раніше оприлюднення інформації про закупівлю. Дана інформація про учасника важлива Замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з державного бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови своєчасного та якісного надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення в Чернігівській області.
Замовнику необхідно знати - чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт, адже відповідно до п. 8 Наказу Міністерства юстиції України за №512/5 від 02.04.2012 р. «Про затвердження Інструкції з організації примусового виконання рішень» «на кошти та інші цінності боржника, що перебувають на рахунках та на зберіганні у банках чи інших фінансових установах, на рахунках у цінних паперах у депозитарних установах, накладається арешт, про що виноситься постанова виконавця». Разом з тим, вказану постанову мають змогу бачити виключно сторони виконавчого провадження. У свою чергу, наявність об’єктивної інформації з банківської установи унеможливлює здійснення банківських операцій з коштами державного бюджету України на рахунок, який може бути потенційно арештованим.
Також Замовника цікавить - наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах; чи застосовувалось банківською установою право закриття рахунку та відмови від договору рахунку в односторонньому порядку відповідно до загальних умов відкриття та ведення рахунків.
На етапі вивчення потенційного контрагенту Замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі.
На підставі вищевикладеного, Замовник не вбачає у вищевказаній вимозі надати довідки з банківських установ про відкриття рахунків дискримінаційних вимог. Дана вимога не може вважатись незаконною. Отримання довідок з установ банку є стандартною процедурою, яка не потребує тривалого часу, до того ж у більшості банків здійснюється надання довідок із застосуванням електронного документообігу.
За таких обставин, позиція Учасника позбавлена будь-якого нормативно-правового обґрунтування, і, як наслідок є такою, яка не підлягає задоволенню, оскільки зміст кожного розділу тендерної документації визначається виключно Замовником.
Що стосується тверджень щодо відомостей про банківські рахунки клієнтів, які є банківською таємницею пояснюємо наступне. Замовник не ставить під сумнів вимоги ст.60 Закону України «Про банки і банківську діяльність», яка процитована у тексті Скарги. Разом з тим,ч.1 ст.61 цього ж Закону визначено, що саме банки зобов'язані забезпечити збереження банківської таємниці, у зв`язку з чим питання надання чи/або ненадання витребуваних оригіналів довідки(ок) всіх обслуговуючого (их) банку (ів) про наявність рахунку (ів) із залишками на рахунках та відсутність простроченої заборгованості по кредитах, видана (і) не раніше оприлюднення інформації про закупівлю міститься у сфері компетенції виключно Учасника, і жодним чином не стосується правовідносин між Замовником і Банком.
Таким чином, твердження викладені Учасником щодо неможливості вимагати розкриття Замовником довідок з усіх обслуговуючих банків не відповідає вимогам чинного законодавства, оскільки полягає виключно в межах компетенції Учасника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-17-002913-a.b1
Статус:
Скасована
Дата подання: 08 березня 2020 15:10
ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Відповідно до абзацу 12 пункту 4 додатку 2 до тендерної документації до вищезазначеної закупівлі Замовник вимагає від учасників надання у складі тендерної пропозиції копії чинного на дату розкриття сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей).
Слід зазначити, що згідно з наказом національного органу України із сертифікації - ДП "Укрметртестстандарт" від 31.12.2015 № 221 в Україні з 01.07.2016 є чинними  ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 9000:2015 (ISO 9000:2015, IDT) «Системи управління якістю. Основні положення та словник термінів». Стандарт ISO 9001 являє собою одну з моделей управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності.
Однак, ці стандарти не є обов’язковими до використання. Так, статтею 23 Закону України "Про стандартизацію" національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Тобто, чинним законодавством не визначена обов’язковість застосування системи якості ISO 9001.
За інформацією ДП "Укрметртестстандарт" отримання даного сертифікату займає від одного до двох місяців. Крім того, відповідно до відкритих джерел мережі Інтернет витрати на одержання такого сертифікату виходячи із сердньоринкової вартості таких послуг складають близько 20 000,00 (двадцяти тисяч) гривень. Вартісні межі та часові проміжки обмежують коло потенційних учасників торгів, та створюють більш вигідні порівняно умови для тих учасників закупівель, що такі сертифікати одержали або які мають можливість нести такі значні витрати. Виходячи з того, що такий сертифікат є не обов'язковим, автор вимоги не міг передбачити необхідність його отримання заздалегідь.
Частиною четвертою статті 16 Закону визначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Враховуючи зазначене, вимагаємо виключити з умов тендерної документації абзац 12 пункту 4 додатку 2.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 11 березня 2020 13:47
Причина: Відсутня необхідність
Номер вимоги: UA-2020-02-17-002913-a.a2
Статус:
Скасована
Дата подання: 08 березня 2020 16:54
ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі (в порядку статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Для участі у процедурах закупівель учасники подають інформацію про їх відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, визначеним в тендерній документації, таким як: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з пунктом 35 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Водночас частинами третьою та четвертою статті 118 Господарського кодексу України (далі – ГК України) визначено, що об’єднання підприємств є юридичною особою. Об'єднання підприємств утворюються на невизначений строк або як тимчасові об'єднання.
У свою чергу, консорціум – тимчасове статутне об'єднання підприємств для досягнення його учасниками певної спільної господарської мети (реалізації цільових програм, науково-технічних, будівельних проектів тощо). Консорціум використовує кошти, якими його наділяють учасники, централізовані ресурси, виділені на фінансування відповідної програми, а також кошти, що надходять з інших джерел, в порядку, визначеному його статутом. У разі досягнення мети його створення консорціум припиняє свою діяльність (частина четверта статті 120 ГК України).
Варто також зазначити, що відповідно до частини четвертої статті 123 ГК України підприємства-учасники не відповідають за зобов'язаннями об'єднання, якщо інше не передбачено установчим договором або статутом об'єднання.
У відповідь на запит 1028/2017 Департамент сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України зазначив, що беручи до уваги тимчасовий характер діяльності консорціуму, у випадку, якщо учасником процедури закупівлі є консорціум утворений відповідно до норм ГК України, документальне підтвердження за умови, що консорціум має документальне підтвердження того, що відповідні зобов'язання у подальшому виникатимуть щодо виконання таких робіт перед консорціумом у підприємств-учасників консорціуму у разі укладення договору за результатами процедури закупівлі та за умови, що така можливість передбачена в тендерній документації.
З метою конкретизації вимог та способів надання підтвердження кваліфікаційним критеріям консорціумом щодо підприємств-учасників консорціуму вимагаємо передбачити у тендерній документації наступний пункт:
"Для учасників, утворених у формі об’єднання юридичних осіб (надалі- Об’єднання), документальне підтвердження кваліфікаційного(их) критерію(їв) може бути надане як Об’єднанням, так і підприємством(ами)-учасником(ами) цього Об’єднання. При цьому, підприємство(а)-учасник(и) Об’єднання, підтверджуючи кваліфікаційний(і) критерій(ї), має документально підтвердити, що у цього підприємства-учасника виникнуть обов’язки щодо виконання зобов’язань перед Об’єднанням у разі укладення договору за результатами процедури закупівлі.”
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 11 березня 2020 13:48
Причина: Відсутня необхідність
Номер вимоги: UA-2020-02-17-002913-a.a3
Статус:
Скасована
Дата подання: 08 березня 2020 18:41
ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі (в порядку статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Відповідно до статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) одними з основних принципів здійснення закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників та їх недискримінація. Поняття "недискримцнації учасників" закріплено у статті 5 Закону. Зокрема, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. В свою чергу, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дане твердження кореспондується зі статтею 22 Закону, яка встановлює вимоги до тендерної документації.
Згідно підпунктів 1.13 та 1.14 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору). Місце розташування асфальтобетонного заводу, зазначене в атестаті виробництва повинно співпадати з місцем розташування, зазначеним у таблиці – транспортній схемі.
Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин.
Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт.
В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці: «Таблиця - Транспортна схема».
Слід зазначити, що в атестатах на виробництво асфальтобетонних сумішей зазначається фактичне місце розташування заводу на момент проведення його атестації. Автор вимоги має у власності мобільний асфальтобетонний завод, конструкція якого дозволяє в короткі терміни провести його перебазування, в оптимальне для виконання робіт місце, яке буде визначене на етапі підготовки тендерної пропозиції. Проте отримання атестату на асфальтобетонне виробництво, що буде розташоване в безпосередній близькості до ділянки поточного середнього ремонту, можливе лише після встановлення заводу у вказаному місці, що, відповідно, виконується після перемоги учасника на відкритих торгах. Жодна дорожньо-будівельна організація не може встановлювати асфальтобетонне виробництво в певне місце на етапі проведення тендеру, адже це економічно не обґрунтовано.
Вказані пункти тендерної документації істотно обмежують коло учасників, у зв'язку з чим вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме:
- викласти вимоги тендерної документації в новій редакції таким чином, щоб учасники, які мають у власності/оренді/лізингу мобільні (тимчасові) асфальтобетонні заводи мали б можливість приймати участь у даній закупівлі на рівних умовах.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 11 березня 2020 13:47
Причина: Відсутня необхідність

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-17-002913-a.b4
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА", Код ЄДРПОУ:40148165
Дата подання: 12 березня 2020 13:11
Скарга на дискримінаційні вимоги документації
Зміст Скарги на дискримінаційні вимоги тендерної документації наведено у дозавантажених файлах
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 17 березня 2020 10:53
Ріщення від 16.03.2020 № 4947+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 березня 2020 10:53
Інформація про перенесення розгляду скарг.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2020 22:26
рішення від 02.04.2020№6330.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2020 16:56

Документи подані скаржником

12 березня 2020 13:11
Скарга
12 березня 2020 13:11
2 Сертифікат Лабораторія
12 березня 2020 13:11
3. Сертифікат ISO

Документи подані замовником

Актуальні тендери

До пошуку