Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Туалетний папір та серветки
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2020-02-17-002885-a 142b2c0b9e564bc989805e221bcf6c00
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Войцехівська Наталія Володимирівна

380444019264 tonya_1610@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне медичне об'єднання "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" у м. Києві
Код ЄДРПОУ: 39125291
Місцезнаходження: 04075, Україна , Київська обл., Київ, Юнкерова, 28
Контактна особа: Войцехівська Наталія Володимирівна
380444019264
tonya_1610@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 20 лютого 2020 11:32
Очікувана вартість: 35 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1600 штуки
Туалетний папір та серветки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Юнкерова, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 лютого 2020 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 17:29
Інформація_туалетний папір,серветки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 лютого 2020 10:58
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІКСЕТ-ОФІС" 34 560,00
UAH з ПДВ
34 210,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 34 998,00
UAH з ПДВ
34 512,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2020 16:26
Електронний підпис
19 лютого 2020 16:26
ОПИС Модельний статут.pdf
19 лютого 2020 16:26
Згода з договором.pdf
19 лютого 2020 16:26
ЕКО1089_Опис товару.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІКСЕТ-ОФІС"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІКСЕТ-ОФІС"
#42562791
Переможець 34 210,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 16:21

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2020 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІКСЕТ-ОФІС"
#42562791
34 210,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 15:46
Договір_ТОВ ІКСЕТ-ОФІС_3376.pdf укладений
10 березня 2020 15:45