Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з надання та інформаційно-технологічного супроводження програмно-апаратних комплексів
Очікувана вартість
296 064,00 UAH
UA-2020-02-17-002829-a 8a9c6473157d4e228ed3790269c87380
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волкотруб Павло Віталійович

380445632767 tenderkk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва»
Код ЄДРПОУ: 39604270
Вебсайт: http://www.e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, Харківське шосе 148-А
Контактна особа: Волкотруб Павло Віталійович
380445632767
tenderkk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням - Послуги з надання та інформаційно-технологічного супроводження програмно-апаратного комплексу «Комплексна інформаційно-аналітична система управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві» (далі - КІАС «УФГД»), інформаційно-технологічне супроводження програмно-апаратних комплексів в 2020 році (по 544 будинках) повинні бути отримані саме в КП «ГІОЦ» (код ЄДРПОУ 04013755) у зв’язку з наведеним нижче :
- Послуги щодо надання та інформаційно-технологічного супроводження програмно-апаратних комплексів передбачають надання Виконавцем Замовнику двох взаємопов’язаних програмних комплексів:
1) Програмний комплекс «Опис технічного стану житлових будинків міста Києва та розрахунок тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» (більше відомий як «Ваш будинок» або «Municipal», http://www.municipal.kiev.ua) (далі – ПК «Ваш будинок») був створений працівниками КП «ГІОЦ» в 2008 році, адаптований до вимог постанов Кабінету Міністрів України від 20.05.2009 № 529 та від 01.06.2011 № 869 (Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 34153 від 16.07.2010).
Комплекс інтенсивно використовувався для розрахунку витрат та вартості послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій відповідно до побажань і потреб Замовника.
При цьому, оскільки в Комплексі вже внесено та зберігаються вихідні дані Керуючої компанії такий розрахунок не потребує додаткових витрат часу персоналу КП «ГІОЦ» на внесення базових (вихідних) даних по кожному будинку.
2) Програмний комплекс «Комплексна інформаційно-аналітична система управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві» (КІАС «УФГД») було створено відповідно до рішення Київської міської ради від 02 липня 2015 року № 654/1518 «Про затвердження Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2015 - 2018 роки» (із змінами і доповненнями). На виконання зазначеного рішення КП «ГІОЦ» виступило замовником розробки даного комплексу та відповідно до Договору № 3872 від 29.08.2016 отримало всі майнові права автора на КІАС «УФГД».
Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.10.2017 № 1249 затверджено Положення про комплексну інформаційно-аналітичну систему управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві (далі – Положення про КІАС «УФГД»), яким Керуюча компанія зобов’язана керуватися відповідно до підпункту 2.2. пункту 2 вказаного розпорядження.
Згідно з п. 4.3. розділу 4 Положення про КІАС «УФГД» адміністратором цієї системи є КП «ГІОЦ», яке відповідає за технічний супровід та здійснення підтримки працездатності КІАС «УФГД» в цілому, надання та припинення прав доступу користувачів інформації в КІАС «УФГД», здійснює контроль за дотриманням користувачами правил, процедур, технології обробки інформації в КІАС «УФГД».
КІАС «УФГД» призначена для забезпечення комплексного централізованого обліку господарських та фінансових операцій у підприємствах, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва.
КІАС «УФГД» це інтегрована предметно-орієнтована комплексна інформаційно-аналітична система, що побудована на основі централізованої програмно-технологічної платформи з уніфікацією програмно-технічних засобів з використанням сучасних сервісно-орієнтованих технологій.
Функціонально програмно-технологічний комплекс КІАС «УФГД» являє собою єдине інформаційне середовище, в якому в міській корпоративній телекомунікаційній мережі та уніфікованій програмно-апаратній платформі інтегруються, функціонально та інформаційно взаємодіють інформаційні системи та/або комплекси автоматизованих робочих місць окремих суб’єктів (департаментів, управлінь, відділів, центрів та комунальних підприємств, установ та організацій), в тому числі і замовника.
При цьому, дані, отримані (опрацьовані) в одному із програмних комплексів, є вихідними даними для роботи іншого комплексу і саме КП «ГІОЦ» забезпечує належний рівень експорту-імпорту даних та підтримку працездатності цих програмних комплексів, оскільки є адміністратором КІАС «УФГД» згідно з Положенням про КІАС «УФГД».
КІАС «УФГД» вже впроваджено в Керуючій компанії, використовуються ним в своїй діяльності, а тому його заміна іншим програмним забезпеченням не є доцільною, оскільки може призвести до несумісності програмного забезпечення, виникнення інших проблем технічного та організаційно-правового характеру.
Окрім того, права інтелектуальної власності (майнові права автора) на даний програмний комплекс належать Виконавцеві (КП «ГІОЦ»), тобто через відсутність конкуренції з технічних причин договір про закупівлю може бути укладено лише з Виконавцем, при цьому альтернатива – відсутня, оскільки не існує іншого постачальника таких послуг.
Таким чином, тільки КП «ГІОЦ» може надати комплекс вищезазначених послуг, що є підставою для застосування переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 17:31
Оскарження наміру укласти договір: 28 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Відповідно до частини 2 статті 35 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, зокрема, у разі: - відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи; - потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням. У випадку закупівлі послуг щодо надання та інформаційно-технологічного супроводження програмно-апаратних комплексів (ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням) в Комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (КП ГІОЦ) (код ЄДРПОУ 04013755) мають місце обидва критерії.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Послуги з надання та інформаційно-технологічного супроводження програмно-апаратних комплексів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, м. Київ, м. Київ, Дарницький район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати – відстрочка платежу. Оплата здійснюється шляхом безготівкового перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Виконавця на підставі узгоджених на підписаних Сторонами актів приймання-передачі наданих послуг, у термін до останнього банківського дня місяця, наступного за розрахунковим. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

17 лютого 2020 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 17:27
Повідомлення _ГІОЦ.PDF
17 лютого 2020 17:27
Протокол_Переговорів_ГІОЦ.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (КП ГІОЦ)
#04013755
Переможець 296 064,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 17:31

Документи

17 лютого 2020 17:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2020 17:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (КП ГІОЦ)
#04013755
296 064,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 лютого 2020 17:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 квітня 2021 14:45
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 11:35
ДУ 3_до Договору 4340-20-02_28-ПП_129 від 28.02.2020.pdf зміни до договору
21 січня 2021 11:34
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:29
ДУ_2_Договір_4340-20-0228-ПП_129_ГІОЦ.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:28
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 15:53
Договір_КП_ГІОЦ.pdf укладений
28 лютого 2020 15:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уклали цю Додаткову угоду №2 до Договору від 28 лютого 2020 року № 4340-20-02/28-ПП/129 (далі - Договір) про наступне: 1.Сторони погодили продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення Замовником процедури закупівлі послуг на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, до моменту укладання Замовником нового договору за результатами проведеної процедури закупівлі, але не пізніше 28 лютого 2021 року. 2. Пункт 3.1. Договору викласти у такій редакції: «3.1. Термін надання послуг: з 01.03.2020 до 28.02.2021 включно. Місце надання послуг: м. Київ, за місцезнаходженням Замовника та Виконавця.» 3. Пункт 9.1. Договору викласти у такій редакції: «9.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання та діє до 28.02. 2021 року включно, але в будь-якому випадку - до моменту повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором, у тому числі до моменту повного здійснення розрахунків за надані послуги за Договором». 4. Сторони дійшли згоди, що у разі укладання Замовником за результатами проведеної процедури закупівлі нового договору, предмет якого є тотожний предмету Договору, Виконавець припиняє надання послуг за Договором з дати повідомлення Замовником про укладання нового договору, а Договір припиняє свою дію з дати настання зазначеної події, але, у будь якому випадку діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором. 5. Всі інші умови Договору залишаються без змін та є обов’язковими для виконання Сторонами. 6. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та діє протягом строку дії Договору. 7. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 8. Цю Додаткову угоду складено українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 4340-20-02/28-ПП/129
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 8 частини 4 та частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020), нормами цивільного та господарського законодавства, уклали цю Додаткову угоду №3 до Договору від 28 лютого 2020 року № 4340-20-02/28-ПП/129 (далі - Договір) про наступне: 1. Пункт 4.1. Договору викласти у такій редакції: «4.1. Ціна цього Договору становить 355 276,80 грн (триста п’ятдесят п’ять тисяч двісті сімдесят шість гривень 80 коп.), в тому числі ПДВ – 59 212,80 грн (п’ятдесят дев’ять тисяч двісті дванадцять гривень 80 коп.). » 2. Розділ 4 Договору доповнити підпунктом 4.1.1 та викласти його у такій редакції: «4.1.1. Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» ціна Договору на 2021 рік збільшується на 59 212,80 грн (п’ятдесят дев’ять тисяч двісті дванадцять гривень 80 коп.), в тому числі ПДВ – 9 868,80 грн (дев’ять тисяч вісімсот шістдесят вісім гривень 80 коп.), що не перевищує 20 відсотків від суми Договору, укладеного у 2020 році. 3. Внести зміни у Додаток №1 «Розрахунок вартості послуг» до Договору та викласти його у новій редакції, що є невід’ємною частиною цієї Додаткової угоди. 4. Всі інші умови Договору залишаються без змін та є обов’язковими для виконання Сторонами. 5. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та діє протягом строку дії Договору. 6. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 7. Цю Додаткову угоду складено українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 4340-20-02/28-ПП/129
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 лютого 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 355 276,80
UAH (в тому числі ПДВ 59 212,80 UAH)