Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво автомобільної дороги для під’їзду з вул. Івана Мазепи до житлового району по вул. Текстильників, м. Чернігів
Очікувана вартість
115 852 836,00 UAH
UA-2020-02-17-002734-a 2ac06c67636e4121bcf200e431de442b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Гончаров

+380462941552 gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03366374
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, вул. Реміснича, 19
Контактна особа: Олексій Гончаров
+380462941552
gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2020 19:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 14:30
Очікувана вартість: 115 852 836,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 115 852,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 115852.84 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво автомобільної дороги для під’їзду з вул. Івана Мазепи до житлового району по вул. Текстильників, м. Чернігів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, автомобільна дорога для під’їзду з вул. Івана Мазепи до житлового району по вул. Текстильників
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Відповідно до умов договору Аванс 10 Робочі 30
Iнша подія Відповідно до умов договору Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2020 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 16:36
Перелік змін.docx
02 березня 2020 16:36
ТД.doc
02 березня 2020 16:36
Додаток №3.rtf
17 лютого 2020 17:04
Додаток № 4.doc
02 березня 2020 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 16:36
Перелік змін.docx
02 березня 2020 16:36
ТД.doc
17 лютого 2020 17:04
ТД.doc
02 березня 2020 16:36
Додаток №3.rtf
17 лютого 2020 17:04
Додаток № 3.rtf
17 лютого 2020 17:04
Додаток № 4.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога розташування асфальтобетонного заводу
Дата подання: 19 лютого 2020 17:04
Дата відповіді: 21 лютого 2020 17:03
В Додатку №1 до Тендерної документації вказано: Учасники в складі тендерної пропозиції подають довідку в довільній формі з асфальтобетонного(их) заводу(ів), що зходиться (яться) в межах до 15 км від місця виконання робіт згідно предмету закупівлі, …. Вимога розташування асфальтобетонного заводу в межах 15 км вiд мiсця виконання робiт потирiчить законодавству Украинi в галузi будiвництва, а саме ДБН В.2.3-4:2015 АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ Частина І. Проектування Частина II. Будівництво. Змiна 1 пункт 20.8.2 та таблиця 20.2a. Згiдно вищевказаноi змiни, транспортування асфальтобетонних сумiшей вiд моменту iх випуску до моменту укладання дозволено на вiдстань до 150 км за умови транспортування по дорогам з асфальтобетону, цементобетону, чорного щебеню. Враховуючи вищесказане, необхiдно привести вимоги тендерноi документацii до норм ДБН В.2.3-4:2015.тобто на відстані до 150 км.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до розділу 1 «Сфера застосування» ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги норми цього ДБН не поширюються на відомчі (технологічні) автомобільні дороги, вулиці і дороги міст та інших населених пунктів, автомобільні дороги на приватних територіях та тимчасові (об’їзні) дороги.
кошторис
Дата подання: 20 лютого 2020 10:22
Дата відповіді: 21 лютого 2020 17:04
Відповідно до розділу 3. п. 6 Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» «... Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, а саме: - договірну ціну (ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована згідно до ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва»); - пояснювальну записку; - розрахунки до документа «Договірна ціна»; - локальний кошторис; - підсумкову відомість ресурсів; - розрахунок загально виробничих витрат до локального кошторису; - розрахунок заробітної плати...» Просимо надати роз’яснення яким саме чином завантажувати на тендерний майданчик документи з інформацією про разрахунки і ціну тендерної пропозиції, а саме: доступ до цих документів надавати як «кошторис» - тобто Замовнику ця інформація буде доступна разом з іншими учасниками тендерних пропозицій тількі після проведення аукціону, чи доспуп до цих документів надавати як «конфидиційний» - тобто ця інформація буде відома до аукціону тільки Замовнику?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Завантаження документів тендерної пропозиції з інформацією про розрахунки і ціну тендерної пропозиції здійснюється у відповідності до порядку роботи Вашого авторизованого електронного майданчика, який забезпечує розміщення інформації та документів під час проведення процедури закупівлі та здійснює консультаційну підтримку користувачів системи.
розділ Технічні вимоги
Дата подання: 20 лютого 2020 15:56
Дата відповіді: 21 лютого 2020 17:04
В Додатку 3 в розділі Технічні вимоги до вуличного освітлення в п.2 вказано: ...2. Для підтвердження відповідності предмета закупівлі Технічним вимогам повинні бути надані: 1) Копія сертифікату відповідності УкрСЕПРО або іншого уповноваженого органу, установи, організації, який засвідчує відповідність світильника всім обов’язковим вимогам ДСТУ EN 60598-1:2014, ДСТУ ЕN 60598-2-3:2014 та/або ТУ. 2) Копії декларацій про відповідність світильників та знаків Технічним регламентам низьковольтного електричного обладнання та з електромагнітної сумісності обладнання. 3) Паспорт світильника. Аналогічні вимоги на підтвердження відповідності Технічним вимогам повинні бути надані на світлофори, але ніде не вказано, коли саме необхідно подавати документи. Враховуючи вищевказане, необхідно вказати в тендерній документаціїї коли саме надавати вищевказані документи – на етапі тендерної документації, на етапі підписання договору чи на етапі реалізації контракту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документи для підтвердження відповідності предмета закупівлі Технічним вимогам повинні бути надані Учасником у складі тендерної пропозиції до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді - формат PDF, на виконання вимог п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції
Дата подання: 20 лютого 2020 15:58
Дата відповіді: 21 лютого 2020 17:04
В Розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції частина 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції вказано: Учасник у сканованому вигляді завантажує на електронному торгівельному майданчику, який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO, наступні документи: - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також необхідну технічну специфікацію (згідно з додатком № 3); Додаток №3, на яке посилається вищевказаний пункт Тендерної документації, називаеться Технічне завдання та являє собою фактично відомість робіт та материалів, тобто кількісну характеристику предмету закупівлі. Вимоги надати інформацію про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, а також необхідну технічну специфікацію не конкретизовано на що саме, в який формі та кількості. Враховуючи вищевказане, необхідно надати розяснення та внести відповідні зміни в тендерну документацію: - Надати перелік виробів предмету закупівлі, на які треба надати технічні характеристики, форма надання, вказати перелік документів підтвердження - Надати перелік виробів предмету закупівлі,на які треба надати якісні характеристики, форма надання, вказати перелік документів підтвердження - Надати форму надання кількісної характкристики предмету закупівлі - Надати перелік виробів предмету закупівлі, на які треба надати технічні специфікації, форма надання, вказати перелік документів підтвердження.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги щодо надання необхідних технічних та якісних характеристик до предмета закупівлі зазначені в додатку № 3 до Тендерної документації, а саме:

1) Копія сертифікату відповідності УкрСЕПРО або іншого уповноваженого органу, установи, організації, який засвідчує відповідність світильника всім обов’язковим вимогам ДСТУ EN 60598-1:2014, ДСТУ ЕN 60598-2-3:2014 та/або ТУ.
2) Копії декларацій про відповідність світильників та знаків Технічним регламентам низьковольтного електричного обладнання та з електромагнітної сумісності обладнання.
3) Паспорт світильника.

1) Копія сертифікату відповідності УкрСЕПРО або іншого уповноваженого органу, установи, організації, який засвідчує відповідність світлофорів всім обов’язковим вимогам ДСТУ 4092-2002, що поширюються на світлофори виробника, запропонованих учасниками або копії протоколів випробувань, які засвідчують відповідність світлофорів всім обов’язковим вимогам ДСТУ 4092-2002 згідно цих Технічних вимог, та які проведені випробувальною лабораторією (центром), що акредитовані в установленому порядку на випробування відповідної продукції або на відповідні методи випробувань, що поширюються на світлофори виробника, запропонованих Учасниками.
2) Копія сертифікату відповідності дорожнього контролеру вимогам п.п 5.2, 6.1.12-6.1.27, 6.2-6.4, 7, Додаток А 1.1-А.1.7, А 1.9 ДСТУ 4157-2003 «Засоби технічні периферійні автоматизованих систем керування дорожнім рухом. Типи, загальні технічні вимоги та вимоги безпеки».
3) Копії декларацій про відповідність світлофорів Технічним регламентам низьковольтного електричного обладнання та з електромагнітної сумісності обладнання.
4) Паспорт світлофора.
5) Паспорт Дорожнього контролеру.

1) Сертифікат відповідності скла УкрСЕПРО;
2) Сертифікат якості металевих виробів, що використовуються при виготовленні зупинкових павільйонів;
3) Паспорт на зупинковий павільйон, який повинен містити інформацію, а саме:
1.Загальні відомості;
2. Основні технічні дані та характеристики;
3.Комплектація та характеристика основних частин виробу;
4. Порядок монтажу та встановлення виробу;
5. Використання виробу;
6.Схема встановлення виробу;
7.Технічне обслуговування виробу;
8. Гарантії виробника (постачальника*).
*У разі якщо постачальник є виробником
додаток №3 до тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2020 15:00
Дата відповіді: 24 лютого 2020 11:55
Звертаємо Вашу увагу, що в додатку №3 до тендерної документації на сторінці 51 в переліку робіт до локального кошторису 5-1-2 Придбання устаткування, після пункту номер 74 відбулося задвоєння обсягів робіт, тобто ще один раз було зазначено тіж самі обсяги починаючи з пункту 25 до пункту 74. Просимо пояснити чи є це технічною помилкою, та якщо це так, то внести зміни до тендерної документації в зазначеній частині.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До додатку №3 до тендерної документації будуть внесені зміни
додаток №3 до тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2020 22:05
Дата відповіді: 24 лютого 2020 16:42
В Додатку 3 поз. 503 вказана розробка корита з транспортуванням до 1км 795 м.куб, а в поз. 504 перевезення грунту до 1 км 1272 т. Тобто 2 рази транспортуеться грунт. Аналогiчна ситуацiя в п.п. 505 та 506, 526 та 527, 547 та 548, 572 та 573, 593 та 594, 640 та 641,654 та655, 690 та 691, 697 та 698, 719 та 720, 726 та 727, 738 та 739, 775 та 776, 823 та 824. Просимо надати розъяснення та в разi необхiностi внести змiни в ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До додатку №3 до тендерної документації будуть внесені зміни
кошторис
Дата подання: 22 лютого 2020 10:35
Дата відповіді: 24 лютого 2020 16:41
Учасник звернувся до консультантів, авторизованого електронного майданчика з запитанням: яким саме чином завантажувати на тендерний майданчик документи з інформацією про розрахунки і ціну тендерної пропозиції. Консультанти авторизованого електронного майданчика порадили вияснити питання у Замовника. Враховуючи вищенаведене ще раз просимо надати відповідь чи документи: - договірну ціну (ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована згідно до ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва»); - пояснювальну записку; - розрахунки до документа «Договірна ціна»; - локальний кошторис; - підсумкову відомість ресурсів; - розрахунок загально виробничих витрат до локального кошторису; - розрахунок заробітної плати...» повинні бути розміщені на електронному майданчику як документи які одразу доступні для перегляду для Замовника та усіх учасників закупівлі разом з іншими документами Учасника (як наприклад Відомості про Учасника чи Відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання робіт згідно предмету закупівлі) чи вищевказані документи повинні бути доступні для перегляду лише після проведення аукціону?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Усі документи , що зазначені у п.6 Розділу 3 Тендерної документації повинні бути розміщені Учасником на електронному майданчику, як документи які одразу доступні для перегляду для Замовника та усіх учасників закупівлі. Розкриття документів здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-17-002734-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 22 лютого 2020 10:38
Вимога до Замовника
В Додатку №1 до Тендерної документації вказано:
«Учасники в складі тендерної пропозиції подають довідку в довільній формі з асфальтобетонного(их) заводу(ів), що зходиться (яться) в межах до 15 км від місця виконання робіт згідно предмету закупівлі, ….»
Таким чином учасники, які можуть отримувати асфальтобетонні суміші з заводів, розташованих на відстані більше 15 км., незаконно позбавлені права брати участь у закупівлі.
Обмеження відстані до АБЗ у 15 км жодними нормами України не обгрунтовано.
Вимоги щодо Тендерної документації вичерпно наведені у Ст.22 Закону України «Про закупівлі».
Вимога щодо відстані у 15 км не є кваліфікаційним критерієм (пп.3) п.2 Ст.22 Закону) та не є інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (пп.2) п.2 Ст.22 Закону) .
Враховуючи вищенаведене вимогу Замовника щодо розташування асфальтобенного заводу на вiдстанi до 15 км вiд объекту вважаємо дискримінаційною.
Вимагаємо від Замовника усунути вимогу (положення) стосовно розташування асфальтобенного заводу ( далi АБЗ) на вiдстанi до 15 км вiд об’єкту як дискримінаційну.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 лютого 2020 17:10
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14" 115 823 572,80
UAH з ПДВ
115 823 572,80
UAH з ПДВ
Документи
КП Комунальне підприємство "АТП-2528" Чернігівської міської ради 115 847 514,00
UAH з ПДВ
115 847 514,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 13:52
Електронний підпис
06 березня 2020 13:49
19 субпідрядники.pdf
06 березня 2020 13:49
18 гарантії довідки.pdf
06 березня 2020 13:49
16 Банк.Гарантія.rar
06 березня 2020 13:49
15 Банк.Гарантія.pdf
06 березня 2020 13:49
14 Статут.pdf
06 березня 2020 13:49
31 Автопавільйон КОПІЯ.pdf
06 березня 2020 13:49
30 Автопавільйон.PDF
06 березня 2020 13:49
13 Ліцензія_ дозвіл.pdf
06 березня 2020 13:49
12 Довідки з банків.PDF
06 березня 2020 13:49
29 Світлофори-----КОПІЯ.pdf
06 березня 2020 13:49
11 повноваження.pdf
06 березня 2020 13:49
10 персональні дані.pdf
06 березня 2020 13:49
28 Світлофори.PDF
06 березня 2020 13:49
9 Витяг_ свідоцтво.pdf
06 березня 2020 13:48
27 Світильники-----КОПІЯ.pdf
06 березня 2020 13:48
7 технічна специфікація.pdf
06 березня 2020 13:48
26 Світильники.PDF
06 березня 2020 13:48
5 Працівники.pdf
06 березня 2020 13:48
4 Лабораторія.PDF
06 березня 2020 13:48
22 Міськсвітло ДОЗВОЛИ.pdf
06 березня 2020 13:48
2 АБЗ.PDF
06 березня 2020 13:48
1 Мат-тех база.pdf
06 березня 2020 13:48
32 Пропозиція .pdf

Публічні документи

06 березня 2020 12:27
Електронний підпис
06 березня 2020 12:26
18. Гарантійні листи - 3 шт.pdf
06 березня 2020 12:26
14. Копія Статуту АТП-2528.pdf
06 березня 2020 12:26
12. Ліцензія АТП-2528.PDF
06 березня 2020 12:26
9.3 Витяг зі статуту.pdf
06 березня 2020 12:26
4.1 Проект договору.pdf
06 березня 2020 12:26
1.2 Довідка - завод.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14"

КП Комунальне підприємство "АТП-2528" Чернігівської міської ради

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14"
#30731879
Переможець 115 823 572,80
UAH з ПДВ
12 березня 2020 16:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2020 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14"
#30731879
115 823 572,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 лютого 2022 12:55
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2022 09:28
Додаткова угода №14 до договору № 7461-5.pdf зміни до договору
04 лютого 2022 09:28
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 11:33
Додаткова угода № 13 до договору № 7461_5.pdf зміни до договору
05 січня 2022 11:31
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 14:57
Додаткова угода № 12.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 14:56
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 14:50
Додаткова угода № 12.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 14:48
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2021 11:21
Додаткова угода № 11 до договору № 7461_5.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 11:20
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2021 17:12
Додаткова угода № 10.pdf зміни до договору
02 вересня 2021 17:11
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2021 10:23
Додаткова угода № 9.pdf зміни до договору
10 червня 2021 10:22
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 10:40
Додаткова угода № 8 до договору № 7461_5.pdf зміни до договору
26 січня 2021 10:39
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 14:30
Додаткова угода № 7 до договору № 7461_5.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 14:29
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 10:23
Додаткова угода № 6 до договору 7461_5.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 10:22
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 15:08
Додаткова угода №5 до Договору №7461_5.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 15:07
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2020 11:02
Додаткова угода № 4 до договору № 7461_5.pdf зміни до договору
16 липня 2020 11:00
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2020 14:58
Ду № 3 до договору № 7461_5.pdf зміни до договору
24 червня 2020 14:57
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2020 12:13
Додаткова угода № 2 до договору № 7461_5.pdf зміни до договору
10 квітня 2020 12:13
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2020 16:55
Додаткова угода № 1 до договору № 7461_5.pdf зміни до договору
27 березня 2020 16:53
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 14:41
7461-5.pdf укладений
24 березня 2020 14:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Чернігівської міської ради від 28 листопада 2019 року № 48/VII – 25 «Про міський бюджет м. Чернігова на 2020 рік» (зі змінами та доповненнями) та рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 16 січня 2020 року № 3 «Про затвердження переліків об’єктів житлово-комунального господарства, інших об’єктів інфраструктури та природоохоронних заходів на 2020 рік, що фінансуються за рахунок коштів міського бюджету міста Чернігова» (зі змінами та доповненнями), п.3.1, п.4.1 та п.13.1 викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 7461-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи повідомлення Генпідрядника про відкриття рахунку в ДКСУ в м. Київ Сторони прийшли до згоди викласти п. 4.1. Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 7461-5
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до договору № 7461_5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Чернігівської міської ради від 28 листопада 2019 року № 48/VII – 25 «Про міський бюджет м. Чернігова на 2020 рік» (зі змінами та доповненнями) та рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 16 січня 2020 року № 3 «Про затвердження переліків об’єктів житлово-комунального господарства, інших об’єктів інфраструктури та природоохоронних заходів на 2020 рік, що фінансуються за рахунок коштів міського бюджету міста Чернігова» (зі змінами та доповненнями), п.3.1. Договору, Додатки до Договору №№ 2,3,4,5 викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 7461-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною проектного рішення, на підставі рішення Чернігівської міської ради від 28 листопада 2019 року № 48/VІІ-25 «Про міський бюджет м. Чернігова на 2020 рік» (зі змінами та доповненнями) та рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 16 січня 2020 року № 3 «Про затвердження переліків об’єктів житлово-комунального господарства, інших об’єктів інфраструктури та природоохоронних заходів на 2020 рік, що фінансується за рахунок коштів міського бюджету міста Чернігова» (зі змінами та доповненнями), керуючись п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в ред. від 02 квітня 2020 року), Сторони прийшли до згоди зменшити ціну Договору
Номер договору про закупівлю: 7461-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Чернігівської міської ради від 28 листопада 2019 року № 48/VІІ-25 «Про міський бюджет м. Чернігова на 2020 рік» (зі змінами та доповненнями) та рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 16 січня 2020 року № 3 «Про затвердження переліків об’єктів житлово-комунального господарства, інших об’єктів інфраструктури та природоохоронних заходів на 2020 рік, що фінансується за рахунок коштів міського бюджету міста Чернігова» (зі змінами та доповненнями) п 3.1. Догвору викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 7461-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до додаткової угоди № 6
Номер договору про закупівлю: 7461-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до додаткової угоди № 7
Номер договору про закупівлю: 7461-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до додаткової угоди № 8
Номер договору про закупівлю: 7461-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до додаткової угоди № 9
Номер договору про закупівлю: 7461-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до додаткової угоди № 10
Номер договору про закупівлю: 7461-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до додаткової угоди № 11
Номер договору про закупівлю: 7461-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до додаткової угоди № 12
Номер договору про закупівлю: 7461-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до додаткової угоди № 12
Номер договору про закупівлю: 7461-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до додаткової угоди № 13
Номер договору про закупівлю: 7461-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до додаткової угоди № 14
Номер договору про закупівлю: 7461-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 75 132 827,10
UAH (в тому числі ПДВ 12 522 137,85 UAH)