Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція покрівлі будівлі Палацу дітей та молоді по вул. Князів Острозьких, 46 в м. Новоград-Волинський Житомирської області
Очікувана вартість
820 000,00 UAH
UA-2020-02-17-002692-a 5b95aaad92c44416a6543c5f30d2f53d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Шевчук

+380414124427 osvitanv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02143229
Місцезнаходження: 11700, Україна , Житомирська обл., м. Новоград-Волинський, вул. Шевченка, 16
Контактна особа: Валентина Шевчук
+380414124427
osvitanv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 15:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 11:39
Очікувана вартість: 820 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція покрівлі будівлі Палацу дітей та молоді по вул. Князів Острозьких, 46 в м. Новоград-Волинський Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11708, Україна, Житомирська область, м. Новоград-Волинський, вул. Князів Острозьких, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Для перерахування авансу Підрядник надає для погодження протягом одного робочого дня з дати укладання договору рахунок на оплату з необхідною сумою в розмірі до 30%. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 лютого 2020 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 16:55
ПДМ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Клас наслідків
Дата подання: 19 лютого 2020 12:36
Дата відповіді: 20 лютого 2020 08:19
Вкажіть, будь-ласка, клас наслідків відповідальності об'єкту
Відповідь: Доброго дня. CC-1

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-17-002692-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АРІАДНА-ПОЛІССЯ", Код ЄДРПОУ:40258463
Дата подання: 16 березня 2020 10:04
Вимога
Про відміну рішення про дискваліфікацію
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 березня 2020 14:38
Вимога про відміну рішення тендерного комітету про дискваліфікацію Учасника ТОВ «Аріадна-Поділля» не може бути розглянута, оскільки Учасника з такою назвою серед тих, хто приймав участь в Закупівлі «Реконструкція покрівлі будівлі Палацу дітей та молоді по вул. Князів Острозьких, 46 в м. Новоград-Волинський Житомирської області», немає.
Крім того, повідомляємо, що з 19 березня 2019 року допорогові закупівлі здійснюється за Інструкцією № 10, затвердженою ДП «Прозорро».
Номер вимоги: UA-2020-02-17-002692-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АРІАДНА-ПОЛІССЯ", Код ЄДРПОУ:40258463
Дата подання: 17 березня 2020 15:10
Вимога
Про відміну дискваліфікації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 березня 2020 11:25
Підставою дискваліфікації пропозиція Учасника ТОВ «Аріадна-Полісся» є невідповідність умовам Закупівлі, а саме:
1. Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції наступні документи: додаток №2 – проект Договору. Згідно умов Договору Підрядник гарантує можливість нормальної експлуатації об’єкту, при умові його правильної експлуатації Замовником, протягом 10 років з моменту здачі об’єкту будівництва в експлуатацію (п.6.5).
Учасником надано Тендерну пропозицію, в якій вказано, що він надає гарантійний строк належної якості виконаних робіт 3 роки. Що суперечить вимогам Замовника.
2. Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: … довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, що повинна містити інформацію про найменування замовника, а також номер, дату договору (договорів), найменування та обсяги виконаних робіт по об`єкту в грошовому еквіваленті (інформація зазначається по кожному із договорів окремо); копія не менше ніж одного аналогічного договору, інформація про який надана у складі пропозиції, а так само разом з копіями документів, що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт, згідно такого договору, копія якого надана у складі пропозиції; позитивний відгук* від замовника згідно виконання аналогічного договору, має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника, відгук повинен бути датований.
Учасником надано довідку про досвід виконання:
Капітального ремонту приміщень Закусилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Договір підряду від 18.09.2017 року, №270.
Предметом договору вказаної закупівлі є «капітальний ремонт», що не є аналогічним предмету договору, щодо якого здійснюється закупівля «Реконструкція покрівлі будівлі Палацу дітей та молоді по вул. Князів Острозьких, 46 в м. Новоград-Волинський Житомирської області». Розмежування термінів «капітальний ремонт» та «реконструкція» передбачено п.22 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідними ДБНами та Листом Мінрегіону від 08.08.2012 р. №7/17-12928 «Щодо віднесення окремих об'єктів соціальної сфери до об'єктів реконструкції та капітального ремонту».
Таким чином, вимога Замовника стосовно підтвердження досвіду аналогічних робіт не виконана.
Крім того, відгук наданий Учаснику датований 12.09.2019 роком, тобто був виданий раніше оголошення даної закупівлі.
3. Відомість обсягів робіт по об’єкту містить роботи по проведенню вогнебіозахисту деревяних конструкцій, а Вимоги до підрядників - виконавців робіт містять вимогу про наявність дозвільних документів на виконання робіт даного класу наслідків (ліцензії) та документів по охороні праці на виконання відповідних видів будівельних робіт (допуски і дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Учасник ТОВ «Аріадна Полісся» не надано ніякої інформації на проведення робіт по вогнебіозахисту дерев’яних конструкцій спеціалізованим підприємством (довідки про субпідрядника, листа – згоди субпідрядника, копій ліцензії і дозвільних документів).

Таким чином, пропозиція Учасника ТОВ «Аріадна-Полісся» не відповідає умовам Закупівлі та підлягає дискваліфікації.
Стосовно протоколів та порушення ст.10, 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» наголошуємо, що:
- рішення тендерного комітету оформлюється протоколом (ч.4ст.11 ЗУ);
- Тендерний комітет утворюється для організації та проведення процедур закупівель (ч.1. ст.11 ЗУ);
- Закупівля здійснюється шляхом застосування однією з таких процедур: відкриті торги, конкурентний діалог; переговорна процедура (ч.1 ст.12 ЗУ).
Перед тим, як звинувачувати у «грубому порушенні постулатів Закону України "Про публічні закупівлі» зверніть увагу на те, що ви приймаєте участь у допороговій закупівлі, проведення якої регулюється Наказом №10 від 19.03.2019 року «Про затвердження інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".



Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

17 березня 2020 15:10
ВИМОГА.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Будівельна компанія - Смартінвестбуд" 744 619,00
UAH з ПДВ
689 899,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРІАДНА-ПОЛІССЯ" 750 000,00
UAH з ПДВ
689 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Інтерра Буд" 766 100,95
UAH з ПДВ
690 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Будівельна компанія Патріот-груп 801 924,54
UAH з ПДВ
700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "САГАТ" 803 673,18
UAH з ПДВ
737 255,33
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Будівельна компанія ДАО 786 769,00
UAH з ПДВ
739 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" 794 702,61
UAH з ПДВ
794 702,61
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 12:28
Електронний підпис
28 лютого 2020 12:26
17ліцензія субпідряд.pdf
28 лютого 2020 12:26
15витяг ЄДРПОУ.PDF
28 лютого 2020 12:26
14ГУС у рівненській обл.PDF
28 лютого 2020 12:26
13витяг податки.PDF
28 лютого 2020 12:26
12статут виписка.PDF
28 лютого 2020 12:26
11опис.PDF
28 лютого 2020 12:26
10повноваження.pdf
28 лютого 2020 12:26
9Дозвіл.PDF
28 лютого 2020 12:26
8Ліцензія.PDF
28 лютого 2020 12:26
3кваліфікація довідки.pdf
28 лютого 2020 12:26
2договірна ціна.pdf
28 лютого 2020 12:26
1ТП.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 15:57
Електронний підпис
27 лютого 2020 15:55
5.6. Код ІПН директора.pdf
27 лютого 2020 15:55
4.1. Ліцензія ДАБІ.pdf
27 лютого 2020 15:55
3.2.2. ВІдгук Закусили.pdf
27 лютого 2020 15:55
3.1.2. Копії дипломів ІТП.rar
27 лютого 2020 15:55
1.3.3.Локальний кошторис.pdf
27 лютого 2020 15:55
1.3.1.Договірна ціна.pdf
27 лютого 2020 15:55
1.1.Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 12:28
Електронний підпис
28 лютого 2020 12:22
3 Виписка з ЄДР.pdf
28 лютого 2020 12:21
27 Локальний кошторис.pdf
28 лютого 2020 12:21
25 Договірна ціна.pdf
28 лютого 2020 12:21
14 Ліцензія Дозволи.pdf
28 лютого 2020 12:21
1 Цінова пропозиція.pdf
28 лютого 2020 12:21
6 Статут ПП Інтерра Буд.pdf
28 лютого 2020 12:20
4 Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 11:22
Електронний підпис
27 лютого 2020 17:12
Реєстр документів.pdf
27 лютого 2020 17:12
Копія Ліцензії.pdf
27 лютого 2020 17:12
Копія Виписки з ЄДРПОУ.pdf
27 лютого 2020 17:12
Гарантійний лист.pdf
27 лютого 2020 17:11
Дефектний акт.pdf
27 лютого 2020 17:11
Розрахунок ЗВВ.pdf
27 лютого 2020 17:11
Локальний кошторис.pdf
27 лютого 2020 17:11
Договірна ціна.pdf
27 лютого 2020 17:11
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 11:34
Електронний підпис
28 лютого 2020 11:34
ПДМ.rar

Публічні документи

27 лютого 2020 10:13
Електронний підпис
27 лютого 2020 10:04
субпідрядник.zip
27 лютого 2020 10:04
Статут.pdf
27 лютого 2020 10:04
Реквізити.pdf
27 лютого 2020 10:04
план.pdf
27 лютого 2020 10:04
Опис.pdf
27 лютого 2020 10:04
лист субпідрядника.pdf
27 лютого 2020 10:04
Документи.pdf
27 лютого 2020 10:04
Договір 2.pdf
27 лютого 2020 10:04
договір 1.pdf
27 лютого 2020 10:04
відгук 2.pdf
27 лютого 2020 10:04
відгук 1.pdf
27 лютого 2020 10:04
витяг податкова.pdf
27 лютого 2020 10:04
ВИПИСКА.pdf
27 лютого 2020 10:04
Document_USR_1006390521.rtf

Публічні документи

27 лютого 2020 10:39
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Будівельна компанія - Смартінвестбуд"

ТОВ "АРІАДНА-ПОЛІССЯ"

Приватне підприємство "Інтерра Буд"

ТОВ Будівельна компанія Патріот-груп

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "САГАТ"

ТОВ Будівельна компанія ДАО

ТОВ "НВФ "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Будівельна компанія - Смартінвестбуд"
#40784225
Відхилено 689 899,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 15:49
ТОВ "АРІАДНА-ПОЛІССЯ"
#40258463
Відхилено 689 900,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 14:53
Приватне підприємство "Інтерра Буд"
#35824323
Переможець 690 000,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 15:52

Документи

11 березня 2020 15:49
Електронний підпис
11 березня 2020 15:48
2.Протокол розгляду.doc

Документи

13 березня 2020 14:53
Електронний підпис
13 березня 2020 14:52
2.1.Протокол розгляду -.doc

Документи

13 березня 2020 15:52
Електронний підпис
13 березня 2020 15:51
2.2.Протокол розгляду.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Інтерра Буд"
#35824323
690 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 березня 2020 15:52
Електронний підпис
13 березня 2020 15:51
2.2.Протокол розгляду.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 10:30
№1до№26.PDF зміни до договору
08 грудня 2020 10:29
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 11:16
_№26 (1).pdf укладений
24 березня 2020 11:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшеня обсягів робіт,вартісних показників та додатковими роботами із завершеням виконання робіт у 2020році
Номер договору про закупівлю: №26
Договір:
Номер додаткової угоди: №1до№26
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML