Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція покрівлі будівлі Палацу дітей та молоді по вул. Князів Острозьких, 46 в м. Новоград-Волинський Житомирської області
Очікувана вартість
820 000,00 UAH
UA-2020-02-17-002692-a ● 5b95aaad92c44416a6543c5f30d2f53d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02143229 |
Місцезнаходження: | 11700, Україна , Житомирська обл., м. Новоград-Волинський, вул. Шевченка, 16 |
Контактна особа: |
Валентина Шевчук +380414124427 osvitanv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2020 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2020 11:39 |
Очікувана вартість: | 820 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція покрівлі будівлі Палацу дітей та молоді по вул. Князів Острозьких, 46 в м. Новоград-Волинський Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11708, Україна, Житомирська область, м. Новоград-Волинський, вул. Князів Острозьких, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Для перерахування авансу Підрядник надає для погодження протягом одного робочого дня з дати укладання договору рахунок на оплату з необхідною сумою в розмірі до 30%. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2020 16:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2020 16:55 |
ПДМ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Клас наслідків
Дата подання: 19 лютого 2020 12:36
Дата відповіді: 20 лютого 2020 08:19
Вкажіть, будь-ласка, клас наслідків відповідальності об'єкту
Відповідь: Доброго дня. CC-1
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-17-002692-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АРІАДНА-ПОЛІССЯ", Код ЄДРПОУ:40258463
Дата подання: 16 березня 2020 10:04
Вимога
Про відміну рішення про дискваліфікацію
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 березня 2020 14:38
Вимога про відміну рішення тендерного комітету про дискваліфікацію Учасника ТОВ «Аріадна-Поділля» не може бути розглянута, оскільки Учасника з такою назвою серед тих, хто приймав участь в Закупівлі «Реконструкція покрівлі будівлі Палацу дітей та молоді по вул. Князів Острозьких, 46 в м. Новоград-Волинський Житомирської області», немає.
Крім того, повідомляємо, що з 19 березня 2019 року допорогові закупівлі здійснюється за Інструкцією № 10, затвердженою ДП «Прозорро».
Крім того, повідомляємо, що з 19 березня 2019 року допорогові закупівлі здійснюється за Інструкцією № 10, затвердженою ДП «Прозорро».
Номер вимоги: UA-2020-02-17-002692-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АРІАДНА-ПОЛІССЯ", Код ЄДРПОУ:40258463
Дата подання: 17 березня 2020 15:10
Вимога
Про відміну дискваліфікації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 березня 2020 11:25
Підставою дискваліфікації пропозиція Учасника ТОВ «Аріадна-Полісся» є невідповідність умовам Закупівлі, а саме:
1. Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції наступні документи: додаток №2 – проект Договору. Згідно умов Договору Підрядник гарантує можливість нормальної експлуатації об’єкту, при умові його правильної експлуатації Замовником, протягом 10 років з моменту здачі об’єкту будівництва в експлуатацію (п.6.5).
Учасником надано Тендерну пропозицію, в якій вказано, що він надає гарантійний строк належної якості виконаних робіт 3 роки. Що суперечить вимогам Замовника.
2. Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: … довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, що повинна містити інформацію про найменування замовника, а також номер, дату договору (договорів), найменування та обсяги виконаних робіт по об`єкту в грошовому еквіваленті (інформація зазначається по кожному із договорів окремо); копія не менше ніж одного аналогічного договору, інформація про який надана у складі пропозиції, а так само разом з копіями документів, що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт, згідно такого договору, копія якого надана у складі пропозиції; позитивний відгук* від замовника згідно виконання аналогічного договору, має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника, відгук повинен бути датований.
Учасником надано довідку про досвід виконання:
Капітального ремонту приміщень Закусилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Договір підряду від 18.09.2017 року, №270.
Предметом договору вказаної закупівлі є «капітальний ремонт», що не є аналогічним предмету договору, щодо якого здійснюється закупівля «Реконструкція покрівлі будівлі Палацу дітей та молоді по вул. Князів Острозьких, 46 в м. Новоград-Волинський Житомирської області». Розмежування термінів «капітальний ремонт» та «реконструкція» передбачено п.22 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідними ДБНами та Листом Мінрегіону від 08.08.2012 р. №7/17-12928 «Щодо віднесення окремих об'єктів соціальної сфери до об'єктів реконструкції та капітального ремонту».
Таким чином, вимога Замовника стосовно підтвердження досвіду аналогічних робіт не виконана.
Крім того, відгук наданий Учаснику датований 12.09.2019 роком, тобто був виданий раніше оголошення даної закупівлі.
3. Відомість обсягів робіт по об’єкту містить роботи по проведенню вогнебіозахисту деревяних конструкцій, а Вимоги до підрядників - виконавців робіт містять вимогу про наявність дозвільних документів на виконання робіт даного класу наслідків (ліцензії) та документів по охороні праці на виконання відповідних видів будівельних робіт (допуски і дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Учасник ТОВ «Аріадна Полісся» не надано ніякої інформації на проведення робіт по вогнебіозахисту дерев’яних конструкцій спеціалізованим підприємством (довідки про субпідрядника, листа – згоди субпідрядника, копій ліцензії і дозвільних документів).
Таким чином, пропозиція Учасника ТОВ «Аріадна-Полісся» не відповідає умовам Закупівлі та підлягає дискваліфікації.
Стосовно протоколів та порушення ст.10, 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» наголошуємо, що:
- рішення тендерного комітету оформлюється протоколом (ч.4ст.11 ЗУ);
- Тендерний комітет утворюється для організації та проведення процедур закупівель (ч.1. ст.11 ЗУ);
- Закупівля здійснюється шляхом застосування однією з таких процедур: відкриті торги, конкурентний діалог; переговорна процедура (ч.1 ст.12 ЗУ).
Перед тим, як звинувачувати у «грубому порушенні постулатів Закону України "Про публічні закупівлі» зверніть увагу на те, що ви приймаєте участь у допороговій закупівлі, проведення якої регулюється Наказом №10 від 19.03.2019 року «Про затвердження інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
1. Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції наступні документи: додаток №2 – проект Договору. Згідно умов Договору Підрядник гарантує можливість нормальної експлуатації об’єкту, при умові його правильної експлуатації Замовником, протягом 10 років з моменту здачі об’єкту будівництва в експлуатацію (п.6.5).
Учасником надано Тендерну пропозицію, в якій вказано, що він надає гарантійний строк належної якості виконаних робіт 3 роки. Що суперечить вимогам Замовника.
2. Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: … довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, що повинна містити інформацію про найменування замовника, а також номер, дату договору (договорів), найменування та обсяги виконаних робіт по об`єкту в грошовому еквіваленті (інформація зазначається по кожному із договорів окремо); копія не менше ніж одного аналогічного договору, інформація про який надана у складі пропозиції, а так само разом з копіями документів, що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт, згідно такого договору, копія якого надана у складі пропозиції; позитивний відгук* від замовника згідно виконання аналогічного договору, має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника, відгук повинен бути датований.
Учасником надано довідку про досвід виконання:
Капітального ремонту приміщень Закусилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Договір підряду від 18.09.2017 року, №270.
Предметом договору вказаної закупівлі є «капітальний ремонт», що не є аналогічним предмету договору, щодо якого здійснюється закупівля «Реконструкція покрівлі будівлі Палацу дітей та молоді по вул. Князів Острозьких, 46 в м. Новоград-Волинський Житомирської області». Розмежування термінів «капітальний ремонт» та «реконструкція» передбачено п.22 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідними ДБНами та Листом Мінрегіону від 08.08.2012 р. №7/17-12928 «Щодо віднесення окремих об'єктів соціальної сфери до об'єктів реконструкції та капітального ремонту».
Таким чином, вимога Замовника стосовно підтвердження досвіду аналогічних робіт не виконана.
Крім того, відгук наданий Учаснику датований 12.09.2019 роком, тобто був виданий раніше оголошення даної закупівлі.
3. Відомість обсягів робіт по об’єкту містить роботи по проведенню вогнебіозахисту деревяних конструкцій, а Вимоги до підрядників - виконавців робіт містять вимогу про наявність дозвільних документів на виконання робіт даного класу наслідків (ліцензії) та документів по охороні праці на виконання відповідних видів будівельних робіт (допуски і дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Учасник ТОВ «Аріадна Полісся» не надано ніякої інформації на проведення робіт по вогнебіозахисту дерев’яних конструкцій спеціалізованим підприємством (довідки про субпідрядника, листа – згоди субпідрядника, копій ліцензії і дозвільних документів).
Таким чином, пропозиція Учасника ТОВ «Аріадна-Полісся» не відповідає умовам Закупівлі та підлягає дискваліфікації.
Стосовно протоколів та порушення ст.10, 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» наголошуємо, що:
- рішення тендерного комітету оформлюється протоколом (ч.4ст.11 ЗУ);
- Тендерний комітет утворюється для організації та проведення процедур закупівель (ч.1. ст.11 ЗУ);
- Закупівля здійснюється шляхом застосування однією з таких процедур: відкриті торги, конкурентний діалог; переговорна процедура (ч.1 ст.12 ЗУ).
Перед тим, як звинувачувати у «грубому порушенні постулатів Закону України "Про публічні закупівлі» зверніть увагу на те, що ви приймаєте участь у допороговій закупівлі, проведення якої регулюється Наказом №10 від 19.03.2019 року «Про затвердження інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2020 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Будівельна компанія - Смартінвестбуд" |
744 619,00
UAH з ПДВ
|
689 899,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АРІАДНА-ПОЛІССЯ" |
750 000,00
UAH з ПДВ
|
689 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Інтерра Буд" |
766 100,95
UAH з ПДВ
|
690 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Будівельна компанія Патріот-груп |
801 924,54
UAH з ПДВ
|
700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "САГАТ" |
803 673,18
UAH з ПДВ
|
737 255,33
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Будівельна компанія ДАО |
786 769,00
UAH з ПДВ
|
739 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" |
794 702,61
UAH з ПДВ
|
794 702,61
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Будівельна компанія - Смартінвестбуд" #40784225 |
Відхилено |
689 899,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2020 15:49
|
ТОВ "АРІАДНА-ПОЛІССЯ" #40258463 |
Відхилено |
689 900,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2020 14:53
|
Приватне підприємство "Інтерра Буд" #35824323 |
Переможець |
690 000,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2020 15:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2020 10:30
|
№1до№26.PDF | зміни до договору |
08 грудня 2020 10:29
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2020 11:16
|
_№26 (1).pdf | укладений |
24 березня 2020 11:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшеня обсягів робіт,вартісних показників та додатковими роботами із завершеням виконання робіт у 2020році |
Номер договору про закупівлю: | №26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1до№26 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |