Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук
Очікувана вартість
22 500,00 UAH
UA-2020-02-17-002559-a 89ec168516104407a62372185538d638
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Шарабан

+380501756243 02215466@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕРЖАВНОГО ІСТОРИКО-АРХІТЕКТУРНОГО ЗАПОВІДНИКА У М. СВЯТОГІРСЬКУ"
Код ЄДРПОУ: 02215466
Місцезнаходження: 84130, Україна , Донецька обл., м. Слов'янськ, м. Святогірськ, вул. Зарічна, буд. 3, корпус 20
Контактна особа: Світлана Шарабан
+380501756243
02215466@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 17:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 17:15
Початок аукціону: 21 лютого 2020 13:06
Очікувана вартість: 22 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 112,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Додаток до річного плану закупівель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Ноутбук Dell G3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84130, Україна, Донецька область, м. Святогірськ, вул. Зарічна, 3 корп. 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Еквівалент
Дата подання: 17 лютого 2020 16:44
Дата відповіді: 18 лютого 2020 14:29
Доброго дня! Шановний Замовнику, чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
Відповідь: Дякуємо за звернення! Замовник визначився з параметрами, необхідними для товару, який є предметом даної закупівлі. Також, Замовник визначився з моделю, яку навмисно не вказав, даючи потенційним Учасникам можливість запропонувати, саме, модель/модифікацію. До розгляду можуть бути запропоновані такі торгівельні марки (знаки) або виробники: HP, Asus та Dell. Важливо! Технічні та якісні вимоги (технічні характеристики, гарантія тощо) мають бути не нижчими за визначені в тендерній документації.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 лютого 2020 10:48
Дата відповіді: 18 лютого 2020 14:31
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення! 1. Замовник визначився з параметрами, необхідними для товару, який є предметом даної закупівлі. Також, Замовник визначився з моделю, яку навмисно не вказав, даючи потенційним Учасникам можливість запропонувати, саме, модель/модифікацію. До розгляду можуть бути запропоновані такі торгівельні марки (знаки) або виробники: HP, Asus та Dell. Важливо! Технічні та якісні вимоги (технічні характеристики, гарантія тощо) мають бути не нижчими за визначені в тендерній документації. 2. В Специфікації проекту договору є вимога вказати модель товару, але згідно тендерної документації не було вимоги викладати проект договору з підписом уповноваженої підписувати договори особи. Замовник внесе відповідні зміни до тендерної документації. 3. Замовник не уповноважений допускати, чи не допускати до участі суб'єктів підприємницької діяльності. Замовника цікавить остаточна цінова пропозиція з усіма податками та сборами, та доставкою товару на адресу Замовника (згідно тендерної документації та проекту договору), включаючи пропозиції суб'єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ. Кожен учасник надає свою остаточну ціну (платник ПДВ - ціну з ПДВ, неплатник ПДВ - ціну без ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 19 460,00
UAH з ПДВ
19 460,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА" 20 739,00
UAH з ПДВ
20 513,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" 21 258,00
UAH з ПДВ
20 625,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 21 156,00
UAH з ПДВ
21 156,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2020 20:04
Пропозиція.pdf
19 лютого 2020 20:04
Установчі Документи.pdf
19 лютого 2020 20:04
Документи з Довідками.pdf

Публічні документи

25 лютого 2020 11:46
Електронний підпис
20 лютого 2020 16:42
Електронний підпис
20 лютого 2020 16:41
Сертифікати завірені.pdf
20 лютого 2020 15:32
Електронний підпис
20 лютого 2020 15:31
Цінова пропозиція.pdf
20 лютого 2020 15:31
Установчі документи.pdf
20 лютого 2020 15:31
ПАСПОРТ ТОВАРУ.pdf
20 лютого 2020 15:31
Довідка щодо досвіду.pdf
20 лютого 2020 15:31
Витяг ПДВ.pdf
20 лютого 2020 15:31
Dell CЕС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА"

ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 19 460,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 09:11
ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА"
#3310718468
Відхилено 20 513,50
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 09:12
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"
#43120417
Переможець 20 625,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 14:04

Документи

25 лютого 2020 09:11
Електронний підпис
25 лютого 2020 09:10
Протокол 18.pdf

Документи

25 лютого 2020 09:12
Електронний підпис
25 лютого 2020 09:11
Протокол 19.pdf

Документи

26 лютого 2020 14:04
Електронний підпис
26 лютого 2020 14:03
Протокол 20.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 14:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"
#43120417
20 625,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 лютого 2020 14:04
Електронний підпис
26 лютого 2020 14:03
Протокол 20.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 14:38
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 14:03
Договір № 16-20_3021_Ноутбук.pdf укладений
24 березня 2020 13:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 20 625,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 437,50 UAH)