Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Системні блоки
Очікувана вартість
323 000,00 UAH
UA-2020-02-17-002225-a ● d5ac36ec500645659cf540252f8f50d5
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ФІТОСАНІТАРНА ЛАБОРАТОРІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 38438855 |
Місцезнаходження: | 65104, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Академіка Вільямса, буд. 76/1 |
Контактна особа: |
Наталя Бондаренко +380674829704 buh@lab.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2020 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2020 14:57 |
Очікувана вартість: | 323 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 615,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 штуки
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65104, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Вільямса 76/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до вимог ст. 49 Бюджетного кодексу України | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2020 10:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2020 10:23 |
Протокол тендер.PDF | |
20 лютого 2020 10:23 |
ТД Сист блоки (зміни).docx | |
17 лютого 2020 15:50 |
ТД Сист блоки.docx |
20 лютого 2020 10:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 лютого 2020 10:23 |
Протокол тендер.PDF
|
|||
20 лютого 2020 10:23 |
ТД Сист блоки (зміни).docx
|
|||
17 лютого 2020 15:50 |
ТД Сист блоки.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 лютого 2020 10:43
Дата відповіді: 19 лютого 2020 17:54
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за вашу зацікавленість!
Відповідно до п. 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, будь-яке посилання в тендерній документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника мається на увазі «або еквівалент».
Також відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації Учасник процедури закупівлі має право запропонувати замовнику товар аналогічний (еквівалент) зазначеному у цьому Додатку за умови, що технічні характеристики такого товару не будуть гіршими від наведених у тендерній документації.
Відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації у разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість (предмет закупівлі не є об'єктом оподаткування, звільнений від оподаткування, до предмета закупівлі застосовується нульова ставка ПДВ), вказати ціну без податку на додану вартість, про що зробити відповідну помітку та окремо надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують.
Відповідно до Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також усіх видів послуг, включаючи витрати на транспортування, страхування, з урахуванням вартості вантажних робіт у місцях завантаження, розвантаження та складанням товару.
Участь у закупівлі можуть приймати як платники так і не платники ПДВ.
Відповідно до п. 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, будь-яке посилання в тендерній документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника мається на увазі «або еквівалент».
Також відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації Учасник процедури закупівлі має право запропонувати замовнику товар аналогічний (еквівалент) зазначеному у цьому Додатку за умови, що технічні характеристики такого товару не будуть гіршими від наведених у тендерній документації.
Відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації у разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість (предмет закупівлі не є об'єктом оподаткування, звільнений від оподаткування, до предмета закупівлі застосовується нульова ставка ПДВ), вказати ціну без податку на додану вартість, про що зробити відповідну помітку та окремо надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують.
Відповідно до Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також усіх видів послуг, включаючи витрати на транспортування, страхування, з урахуванням вартості вантажних робіт у місцях завантаження, розвантаження та складанням товару.
Участь у закупівлі можуть приймати як платники так і не платники ПДВ.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-17-002225-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 19 лютого 2020 13:35
Умови
Шановний Замовнику!
В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Так, відповідно до вимог «Для підтвердження можливості виконання гарантійних зобов’язань та сервісного обслуговування, Учасник повинен надати реквізити (адреси, телефонів) сервісних центрів у м. Одесі (не менше 3-х) або копію угоди щодо надання відповідних послуг іншою спеціалізованою сервісною організацією, розташованих в м. Одесі.».
Замовником не доведена необхідність мати цілих ТРИ сервісних центри у місті Одеса. Така вимога обмежує учасників з інших регіонів, надаючи значні переваги виключно компаніям-постачальникам, що здійснюють свою діяльність саме в Одесі та Одеській області.
Таким чином, встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційної вимоги щодо конкретної кількості сервісних центрів, встановленої до учасників.
Розгорнути
Згорнути
В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Так, відповідно до вимог «Для підтвердження можливості виконання гарантійних зобов’язань та сервісного обслуговування, Учасник повинен надати реквізити (адреси, телефонів) сервісних центрів у м. Одесі (не менше 3-х) або копію угоди щодо надання відповідних послуг іншою спеціалізованою сервісною організацією, розташованих в м. Одесі.».
Замовником не доведена необхідність мати цілих ТРИ сервісних центри у місті Одеса. Така вимога обмежує учасників з інших регіонів, надаючи значні переваги виключно компаніям-постачальникам, що здійснюють свою діяльність саме в Одесі та Одеській області.
Таким чином, встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційної вимоги щодо конкретної кількості сервісних центрів, встановленої до учасників.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 лютого 2020 10:28
Тендерним комітетом була розглянута Ваша вимога та внесені відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2020 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК |
285 228,00
UAH з ПДВ
|
285 228,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
292 965,18
UAH з ПДВ
|
292 965,18
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" |
296 445,60
UAH з ПДВ
|
296 445,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
308 370,00
UAH з ПДВ
|
308 370,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТ+" |
320 340,00
UAH з ПДВ
|
320 340,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК #20009888 |
Рішення скасоване |
285 228,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2020 11:34
|
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК #20009888 |
Відхилено |
285 228,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2020 11:38
|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" #42036301 |
Відхилено |
292 965,18
UAH з ПДВ
|
31 березня 2020 17:17
|
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" #42246444 |
Відхилено |
296 445,60
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2020 17:53
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
308 370,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2020 15:08
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТ+" #38438918 |
Відхилено |
320 340,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2020 10:26
|
Інформація про відміну
Дата відміни
08 квітня 2020 10:26
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі