Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системні блоки
Очікувана вартість
323 000,00 UAH
UA-2020-02-17-002225-a d5ac36ec500645659cf540252f8f50d5
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Бондаренко

+380674829704 buh@lab.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ФІТОСАНІТАРНА ЛАБОРАТОРІЯ"
Код ЄДРПОУ: 38438855
Місцезнаходження: 65104, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Академіка Вільямса, буд. 76/1
Контактна особа: Наталя Бондаренко
+380674829704
buh@lab.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2020 15:00
Початок аукціону: 05 березня 2020 14:57
Очікувана вартість: 323 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 615,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 штуки
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65104, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Вільямса 76/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відповідно до вимог ст. 49 Бюджетного кодексу України Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2020 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 10:23
Протокол тендер.PDF
20 лютого 2020 10:23
ТД Сист блоки (зміни).docx
17 лютого 2020 15:50
ТД Сист блоки.docx
20 лютого 2020 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 10:23
Протокол тендер.PDF
20 лютого 2020 10:23
ТД Сист блоки (зміни).docx
17 лютого 2020 15:50
ТД Сист блоки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 лютого 2020 10:43
Дата відповіді: 19 лютого 2020 17:54
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за вашу зацікавленість!

Відповідно до п. 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, будь-яке посилання в тендерній документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника мається на увазі «або еквівалент».

Також відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації Учасник процедури закупівлі має право запропонувати замовнику товар аналогічний (еквівалент) зазначеному у цьому Додатку за умови, що технічні характеристики такого товару не будуть гіршими від наведених у тендерній документації.

Відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації у разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість (предмет закупівлі не є об'єктом оподаткування, звільнений від оподаткування, до предмета закупівлі застосовується нульова ставка ПДВ), вказати ціну без податку на додану вартість, про що зробити відповідну помітку та окремо надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують.

Відповідно до Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також усіх видів послуг, включаючи витрати на транспортування, страхування, з урахуванням вартості вантажних робіт у місцях завантаження, розвантаження та складанням товару.

Участь у закупівлі можуть приймати як платники так і не платники ПДВ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-17-002225-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 19 лютого 2020 13:35
Умови
Шановний Замовнику!

В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

Так, відповідно до вимог «Для підтвердження можливості виконання гарантійних зобов’язань та сервісного обслуговування, Учасник повинен надати реквізити (адреси, телефонів) сервісних центрів у м. Одесі (не менше 3-х) або копію угоди щодо надання відповідних послуг іншою спеціалізованою сервісною організацією, розташованих в м. Одесі.».

Замовником не доведена необхідність мати цілих ТРИ сервісних центри у місті Одеса. Така вимога обмежує учасників з інших регіонів, надаючи значні переваги виключно компаніям-постачальникам, що здійснюють свою діяльність саме в Одесі та Одеській області.

Таким чином, встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону

Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція.

Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.

Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційної вимоги щодо конкретної кількості сервісних центрів, встановленої до учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 лютого 2020 10:28
Тендерним комітетом була розглянута Ваша вимога та внесені відповідні зміни.

Документи

20 лютого 2020 10:28
Протокол тендер.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2020 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 285 228,00
UAH з ПДВ
285 228,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 292 965,18
UAH з ПДВ
292 965,18
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 296 445,60
UAH з ПДВ
296 445,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 308 370,00
UAH з ПДВ
308 370,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТ+" 320 340,00
UAH з ПДВ
320 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 березня 2020 10:45
Лист-відмова
13 березня 2020 15:44
Документи на переможця
03 березня 2020 11:01
Електронний підпис
03 березня 2020 10:33
Тендерна пропозиція.pdf
03 березня 2020 10:33
Проект договору.pdf
03 березня 2020 10:33
Технічний опис.zip

Публічні документи

30 березня 2020 12:36
Електронний підпис
30 березня 2020 12:17
Лист про відмову.pdf
04 березня 2020 13:13
Електронний підпис

Публічні документи

04 березня 2020 10:18
Електронний підпис
04 березня 2020 10:08
27.Тендерна пропозиція.pdf
04 березня 2020 10:08
23. Порівняльна таблиця.pdf
04 березня 2020 10:08
2. Статут (копія).pdf
04 березня 2020 10:08
19.Лист про висновки СЕС.pdf
04 березня 2020 10:08
18.Лист про сертифікацію.pdf
04 березня 2020 10:08
13.Лист-згода Лєбєдєва.pdf
04 березня 2020 10:08
1.Реєстр документів.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 22:01
Електронний підпис
03 березня 2020 21:59
реєстр документів.pdf
03 березня 2020 21:59
проект договору.pdf
03 березня 2020 21:59
довідка санкції.pdf
03 березня 2020 21:59
Довідка юридична особа.pdf
03 березня 2020 21:59
Баланс 2019 рік_копія.pdf
03 березня 2020 21:59
Витяг ПДВ копія.pdf
03 березня 2020 21:59
Статут копія.pdf
03 березня 2020 21:59
Протокол_право підпису.pdf
03 березня 2020 21:59
відомості про учасника.pdf
03 березня 2020 21:59
повноваження директора.pdf
03 березня 2020 21:59
Технічні вимоги.pdf
03 березня 2020 21:59
Кваліфікаційна частина.pdf
03 березня 2020 21:59
15328136_пропозиція.pdf.p7s
03 березня 2020 21:59
15328136_пропозиція.pdf

Публічні документи

06 квітня 2020 21:48
лист-відмова.pdf
03 березня 2020 15:23
Електронний підпис
03 березня 2020 15:20
1. Документи ІТ+.pdf
03 березня 2020 15:20
11. Сертифікати.pdf
03 березня 2020 15:20
5. Гарантійні листи.pdf
03 березня 2020 15:20
10. Проект договру.pdf
03 березня 2020 15:20
9. Тендерна пропозиція.pdf
03 березня 2020 15:20
6. Довідки.pdf
03 березня 2020 15:20
3. Відомості учасника.pdf
03 березня 2020 15:20
7. Пісьмове пояснення.pdf
03 березня 2020 15:20
8.Порівняльна таблиця.pdf
03 березня 2020 15:20
4.1. Лист Відгук.pdf
03 березня 2020 15:20
12. Довідка банк.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТ+"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Рішення скасоване 285 228,00
UAH з ПДВ
30 березня 2020 11:34
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Відхилено 285 228,00
UAH з ПДВ
30 березня 2020 11:38
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Відхилено 292 965,18
UAH з ПДВ
31 березня 2020 17:17
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Відхилено 296 445,60
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 17:53
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 308 370,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 15:08
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТ+"
#38438918
Відхилено 320 340,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 10:26

Документи

30 березня 2020 11:37
Електронний підпис
30 березня 2020 11:36
Протокол №26.PDF
30 березня 2020 11:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

31 березня 2020 17:17
Електронний підпис
31 березня 2020 17:16
протокол 31.03.2020.PDF
30 березня 2020 11:38
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

01 квітня 2020 17:53
Електронний підпис
01 квітня 2020 17:52
Протокол №29.PDF
31 березня 2020 17:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

02 квітня 2020 15:08
Електронний підпис
02 квітня 2020 15:07
Протокол №30.PDF

Документи

08 квітня 2020 10:26
Електронний підпис
08 квітня 2020 10:25
протокол ТК (2).jpg
08 квітня 2020 10:25
протокол ТК (1).jpg

Інформація про відміну

Дата відміни
08 квітня 2020 10:26
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі