Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт приміщень приймального відділення Київської міської клінічної лікарні № 4, вул. Солом’янська, 17 у Солом’янському районі» («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015)
Очікувана вартість
12 864 400,00 UAH
UA-2020-02-17-002209-a 1cfde4c7be1d462ea5ad60ac3db4c989
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антоніна Іванівна Петренко

+380672201072 antonina.ivanivna56@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 30212155
Вебсайт: http://kmkl4.kiev.ua
Місцезнаходження: 03110, Україна , Київська обл., Киев, вул. Солом'янська, 17
Контактна особа: Антоніна Іванівна Петренко
+380672201072
antonina.ivanivna56@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Проведення переговорної процедури закупівлі згідно предмету закупівлі «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення Київської міської клінічної лікарні № 4, вул. Солом’янська, 17 у Солом’янському районі» («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015) відповідає пункту 6 ч.2 ст. 35 Закону, а саме, така процедура може бути застосована у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
При виконанні договору №188 від 24.06.2019р. було з’ясовано ряд додаткових будівельних робіт, що не були зазначені в початковій документації, а саме:
Змінено державні будівельні норми, в зв’язку з введенням в дію ДБН В.2.2-40:2018 "Інклюзивність будівель і споруд", відповідно до п.10.13, (чинний з 01 квітня 2019 року), громадські будівлі та споруди повинні бути обладнанні системою оповіщення про пожежу та керування евакуацією людей не нижче 4-го типу. Тому систему оповіщення про пожежу, що запроектовано типу СО3, доцільно привести у відповідність до діючих норм ДБН типу СО4.
При проведенні робіт благоустрою по влаштуванню дорожнього корита було виявлено непридатний стан трубопроводів мережі систем каналізації до існуючих колодязів, та є доцільним їх заміни.
Також при демонтажі старої підлоги коридору підвалу було встановлено, що технічний стан трубопроводів мережі систем каналізації унеможливлює підключення трубопроводів до нових мереж.
Роботи з благоустрою разом з опорядженням підлоги коридору підвалу технологічно пов’язані із заміною трубопроводу систем каналізації, у разі якщо роботи по заміні трубопроводу будуть виконуватися після робіт по благоустрою та опорядженню підлоги коридору підвалу - виникне необхідність повторного демонтажу зазначених робіт, що призведе до перевитрат.
Окрім того, при розташуванні нових санітарних вузлів, що знаходяться відокремлені від основних магістралей для систем холодного-гарячого водопостачання та системи каналізації, встановлено необхідним свердлення отворів перекриття діаметром 80 та 120 мм.
При свердлінні отворів необхідно застосувати міри для уникнення ушкоджень вже виконаного комплексу внутрішніх структурованих та електричних систем, а також будівельно-монтажних робіт на об’єкті, тому через це доцільно, щоб одна організація виконувала дані роботи та несла відповідальність в комплексі, разом із гарантійним зобов’язанням.
Всі зазначені вище роботи не були передбачені обсягами робіт, зазначеними в основному договорі. У зв’язку з цим, складені відповідні дефектні акти по додатковим роботам, згідно яких визначено обсяги робіт.
Наразі виконано коригування проектної документації та усі зазначені додаткові роботи враховані. Проектна документація перевірена експертною організацією Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКСП» та отримано експертний звіт від 16 грудня 2019 за № V-0529-19/ПРОЕКСП.
Враховуючи вищевикладене, та те що роботи по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення Київської міської клінічної лікарні № 4, вул. Солом’янська, 17 у Солом’янському районі» («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015), виконувалися за договором на виконання робіт № 188 від 24.06.2019р. Товариством з обмеженою відповідальністю «Джет Альянс», а додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором, тому зазначені роботи мають виконуватися попереднім виконавцем робіт (Товариством з обмеженою відповідальністю «Джет Альянс»).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020
Оскарження наміру укласти договір: 28 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт приміщень приймального відділення Київської міської клінічної лікарні № 4, вул. Солом’янська, 17 у Солом’янському районі» («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Солом'янська, 17, м. Київ, Київська область, 03110, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

17 лютого 2020 15:51
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖЕТ АЛЬЯНС"
#40826385
Переможець 12 864 400,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 15:52

Документи

17 лютого 2020 15:52
Електронний підпис
17 лютого 2020 15:52
Протокол 4.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2020 15:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖЕТ АЛЬЯНС"
#40826385
12 864 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 лютого 2020 15:52
Електронний підпис
17 лютого 2020 15:52
Протокол 4.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:07
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:02
Ду 5.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:02
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2020 15:52
Дод угода № 3.PDF зміни до договору
26 жовтня 2020 15:51
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2020 15:46
Дод угода № 2.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 15:45
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2020 13:48
ДУ джет альянс.pdf зміни до договору
27 травня 2020 13:47
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 15:17
Договір ТОВ Джет Альянс.pdf укладений
28 лютого 2020 15:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни Календарного графіку виконання робіт та Графіку фінансування робіт.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в "календарний графік виконання робіт" та у "графік фінансування робіт"
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з введенням заходів, щодо запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, що призвели до уповільнення темпів виконання робіт, на підставі підпункту 4 пункту 5 статті 41 Розділу VIII Закону України «Про публічні закупівлі», уклали цю додаткову угоду № 3 до договору № 23 від «28» лютого 2020 року по капітальному ремонту об’єкту комунальної власності «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення Київської міської клінічної лікарні № 4, вул. Солом’янська, 17 у Солом’янському районі»
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, сторони дійшли згоди зменшити суму договору до 12427569,60
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 12 427 659,60
UAH (в тому числі ПДВ 2 071 276,60 UAH)