Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М'ясо
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2020-02-17-001950-a ● 4fde8573ce2242bba939e475a703fd47
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новомиргородський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03190403 |
Місцезнаходження: | 26001, Україна , Кіровоградська обл., м. Новомиргород, Новомиргородський р-н., вулиця Дудченка, буд. 9 |
Контактна особа: |
Євген Гончаренко +380525642911 ndbi@gutszn.kr-admin.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2020 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2020 14:55 |
Очікувана вартість: | 650 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 780,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,12% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 кілограми
Свинина заморожена на кістках напівтуші, без шкіри, з товщиною шпику не більше 1 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26001, Україна, Кіровоградська область, місто Новомиргород, вулиця Дудченка, буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
500 кілограми
Яловичина заморожена на кістках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26001, Україна, Кіровоградська область, місто Новомиргород, вулиця Дудченка, буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1400 кілограми
Субпродукти (в асортименті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26001, Україна, Кіровоградська область, місто Новомиргород, вулиця Дудченка, буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2020 15:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2020 15:14 |
ТД 2020 - м ясо.doc |
17 лютого 2020 15:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 лютого 2020 15:14 |
ТД 2020 - м ясо.doc
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-02-17-001950-a.a1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ФОП Жадан Валентина Григорівна, Код ЄДРПОУ:2801516983
Дата подання: 27 березня 2020 16:35
Дата подання: 27 березня 2020 16:35
Щодо можливих порушень
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Замовником – Новомиргородський психоневрологічний інтернат (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги щодо закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-17-001950-a) (далі – Процедура закупівлі).
Очікувана вартість - 650 000,00 UAH з ПДВ.
Кінцева дата подання пропозицій – 03 березня 2020р.
17березня 2020 року Замовником визначено переможцем Учасника – ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " та направлено повідомлення про намір укласти договір.
Скаржник – фізична особа-підприємець Жадан Валентина Григорівна не погоджується з рішенням Замовника щодо визначенням переможцем – ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ ", оскільки подана ним тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» в частині:
1) В додатку 2 тендерної документації встановлено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника, в тому числі:
- документальнепідтвердженнявідповідностіскладськихприміщеньвимогам ст. 41, 48, Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" та згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 за № 447 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин» надати акт, що складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин та виданий у 2019 році відповідним управлінням Держпродспоживслужби, із зазначенням в акті потужностей учасника (складське приміщення з холодильною камерою), які зазначені в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника, та реєстраційного номеру потужності, виданого на ім’я учасника.
По-перше, в складі тендерної пропозиції ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " надано акт, що складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, що виданий 26.02.2020 року, що суперечить вимогамтендерної документації. Адже в тендерній документації встановлено, що акт має бути виданий у 2019 році.
По-друге, наданий акт, що складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин не містить інформації про перевірку сааме складського приміщення з холодильною камерою.
В такому разі тендерна пропозиція ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " не відповідає вимогам тендерної документації.
2) В додатку 2 тендерної документації встановлено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника, в тому числі:
- довідку учасника щодо відповідності типу наданих транспортних засобів умовам щодо перевезення товару, який є предметом закупівлі**;
** для продукції тваринного походження обов'язково наявність автомобіля рефрижераторного типу, обладнаного холодильною установкою та термореєстратором; для продукції, що потребує дотримання температурних умов від +50С до +200С (соки, овочі, фрукти тощо) можливо використання автомобіля з ізотермічною будкою.
Предметом закупівлі є товар за кодом ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо (Свинина заморожена на кістках напівтуші, без шкіри, з товщиною шпику не більше 1 см; Яловичина заморожена на кістках; Субпродукти (в асортименті), тобто продукція тваринного походження.
Отже, згідно умов тендерної документації для продукції тваринного походження обов'язково наявність автомобіля рефрижераторного типу, обладнаного холодильною установкою та термореєстратором.
В складі тендерної пропозиції ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " надано довідку про наявність транспорту наступного змісту:
Надана ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " довідка не підтверджує відповідність типу наданих транспортних засобів умовам щодо перевезення товару, який є предметом закупівлі, так як не вказано щодо наявності термореєстратора.
Додатково повідомляємо, що термореєстратор (термотестер) - засіб для контролю за температурою з можливістю документування отриманих даних в електронному, паперовому або іншому вигляді (ЗМІНИ до Правил транспортування та зберігання ветеринарних препаратів, субстанцій, готових кормів, кормових добавок та засобів ветеринарної медицини у ветеринарних аптеках, їх структурних підрозділах, на базах, складах тощо.
Отже, тендерна пропозиця ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " не відповідає вимогам тендерної документації.
3) В додатку 2 тендерної документації встановлено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника, в тому числі:
Додатково в складі тендерної пропозиції надати копію документу у вигляді свідоцтва/сертифікату, що Учасник забезпечив належну підготовку та підвищення кваліфікації особи, яка є відповідальною за впровадження і поліпшення постійно діючих процедур, що базується на принципах системи аналізу небезпечних чинників та контролю у критичних точках під час виробництва та/або обігу харчових продуктів та підвищення її кваліфікації з питаньбезпечностіхарчовихпродуктів, включаючивимоги стандарту ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга.
В складі тендерної пропозиції ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " не надано копію документу у вигляді свідоцтва/сертифікату, що Учасник забезпечив належну підготовку та підвищення кваліфікації особи, яка є відповідальною за впровадження і поліпшення постійно діючих процедур, що базується на принципах системи аналізу небезпечних чинників та контролю у критичних точках під час виробництва та/або обігу харчових продуктів та підвищення її кваліфікації з питань безпечності харчових продуктів, включаючи вимоги стандарту ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга.
4) В Додатку 3 тендерної документації встановлено, що Учасники мають надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист, наступного рекомендованого (орієнтовного) змісту: "Ми, _____, надаємо для участі в закупівлі повністю достовірну інформацію про відсутність підстав для відхилення поданої нами пропозиції згідно з додатком 3 тендерної документації. У випадку встановлення Замовником наявності підстав для відхилення нашо їпропозиції (за даними, що містяться у відкритих реєстрах станом на дату розгляду пропозиції), подана нами пропозиція буде відхилена".
В складі тендерної пропозиції ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " не надано вищевказаний документ.
5) В додатку 2 тендерної документації встановлено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника, в тому числі:
- Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно додатка 2.3. тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічних договорів (укладений не раніше 2017 року).
Для підтвердження виконання аналогічних договорів учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договорам, вказаним у формі, підготовленій відповідно до додатка 2.3. тендерної документації, копії договорів (повністю виконаний) та копії видаткової накладної або копії актів прийомки передачі чи копії інших документів, які повинні свідчити про виконання договору в повному обсязі на який є посилання у відомості складеній за вищенаведеним додатоком 2.3. за умови, що інформацію про таку закупівлю можнап еревірити через електронну систему закупівель.
В Додатку 2.3 встановлено, що учасник не повинен відступати від встановленої форми та заповнює всі необхідні графи
НА БЛАНКУ УЧАСНИКА (за наявності)
ВІДОМОСТІ
ПРО ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ
№ з/п Найменування замовника, для якого виконувався аналогічний договір, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, телефон Найменування предмета закупівлі згідно аналогічного договору, кількість Номер та дата укладеного договору Вартість виконаного договору, грн. Контактна особа замовника, телефон Номер оголошення про результати процедури закупівлі та дата його оприлюднення на веб-порталі ь (або на веб-порталі з питань державних закупівель з питань публічних закупівель) (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідної процедури закупівлі у відповідностіі з Законом України «Про здійснення державних закупівель» або у відповідності із ЗакономУкраїни «Про публічні закупівлі»)
В складі тендерної пропозиції ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" надано довідку з відомостями про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі, що не містить інформації про номер оголошення про результати процедури закупівлі та дата його оприлюднення на веб-порталі з питань державних закупівель (або на веб-порталі з питань публічних закупівель) (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідної процедури закупівлі у відповідності із Законом України «Про здійснення державних закупівель» або у відповідності із Законом України «Про публічні закупівлі»).
Крім того, ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" надано лист-пояснення наступного змісту:
Отже, тендерна пропозиція ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" не відповідає вимогам тендерної документації. По-перше, надана довідка з відомостями про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі не містить інформації про номер оголошення про результати процедури закупівлі та дата його оприлюднення на веб-порталі з питань державних закупівель (або на веб-порталі з питань публічних закупівель) (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідної процедури закупівлі у відповідності із Законом України «Про здійснення державних закупівель» або у відповідності із Законом України «Про публічні закупівлі»). По-друге, надану ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" інформацію про аналогічні договори не можна перевірити через електронну систему закупівель.
Отже, тендерна пропозиція ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена згідно чинного законодавства .
Відповідно до статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі, а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Ч.9 ст.18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або вiдсутнiсть порушень процедури закупiвлi (у тому числi порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення iнформації про закупiвлi, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повиннi вживатися для ix усунення, зокрема зобов'язати замовника повнiстю або частково скасувати своє рiшення, надати необхiднi документи, роз'яснення, усунути будь-якi дискримiнацiйнi умови (у тому числі тi, що зазначені в технiчнiй специфiкацiї, яка с складовою частиною тендерної документацii), привести тендерну документацiю у відповідність iз вимогами законодавства, або за неможливостi виправити допущенi порушення, вiдмiнити процедуру закупiвлi.
На пiдставi викладеного, вiдповiдно до ст.З0 Закону, керуючись ст.18 Закону,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення Замовником процедури закупівлі за номером в ЦБД UA-2020-02-17-001950-aна закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо в частині визначення переможцем Учасника – ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ".
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем Учасника – ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" у відкритих торгах на закупівлю товару кодом ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо(ідентифікатор закупівлі - UA-2020-02-17-001950-a).
Додатки:
- Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги.
- Всі документи за цією скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2020-02-17-001950-a.
Фізична особа-підприємець Жадан Валентина Григорівна
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 березня 2020 21:02
рішення від 31.03.2020 №6092+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 31 березня 2020 21:01
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.04.2020 № 7251 .pdf
Дата публікації: 16 квітня 2020 16:14
рішення від 15.04.2020 № 7251 .pdf
Дата публікації: 21 квітня 2020 19:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2020 15:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. |
628 430,00
UAH з ПДВ
|
538 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " |
635 740,00
UAH з ПДВ
|
539 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна |
641 418,00
UAH з ПДВ
|
540 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Жадан Валентина Григорівна |
649 800,00
UAH з ПДВ
|
649 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Кобець Віктор Анатолійович |
650 000,00
UAH з ПДВ
|
650 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424 |
Рішення скасоване |
538 900,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2020 08:31
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " #2861514135 |
Рішення скасоване |
539 000,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2020 08:31
|
|
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424 |
Відхилено |
538 900,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2020 16:21
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " #2861514135 |
Відхилено |
539 000,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2020 16:22
|
|
ФОП Жадан Валентина Григорівна #2801516983 |
Очікує рішення |
649 800,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2020 14:32
|
|
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна #3087506383 |
Відхилено |
540 000,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2020 14:32
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 07 травня 2020 12:07 |
Коментар щодо відміни: | по причині неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель а саме зміни бюджетних асигнувань, що тягне за собою зміну технічних вимог та об’ємів закупівлі. |
Документи:
07 травня 2020 12:07
|
Електронний підпис |
07 травня 2020 12:06
|
Протокол 07.05.2020.pdf |