Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 39140000-5 - Меблі для дому (кухонні меблі)
Очікувана вартість
98 700,00 UAH
UA-2020-02-17-001916-a c29cf6fba6c24920b7bb09fd83e7a9d4
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Іванівна Гапон

+380575632961
+380575631102
buh@osvita-krk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Краснокутської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146142
Місцезнаходження: 62002, Україна , Харківська обл., Краснокутський район, смт. Краснокутськ, ВУЛИЦЯ ОХТИРСЬКА, будинок 2
Контактна особа: Ірина Іванівна Гапон
+380575632961,+380575631102
buh@osvita-krk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2020 13:00
Початок аукціону: 27 лютого 2020 15:34
Очікувана вартість: 98 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 987,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штуки
Кухонні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62002, Україна, Харківська область, Краснокутський район, смт. Краснокутськ, загальноосвітні навчальні заклади Краснокутського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2020 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 09:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 13:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 22:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2020 12:47
Документацiя_електронноi_закупiвлi-кухонні меблі_ нова редакція_.doc
21 лютого 2020 10:20
Документацiя_електронноi_закупiвлi-кухонні меблі_ нова редакція.doc
17 лютого 2020 22:37
Документацiя_електронноi_закупiвлi-кухонні меблі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація відсутня
Дата подання: 17 лютого 2020 16:04
Дата відповіді: 17 лютого 2020 22:36
Тендерна документація відсутня. Просимо її додати
Відповідь: Документацію оприлюднено
уточнення тех. характеристик до п.1Стіл виробничий з полкою
Дата подання: 18 лютого 2020 16:15
Дата відповіді: 18 лютого 2020 21:49
Шановний Замовнику! п.1Стіл виробничий з полкою Розмір 1000*600*850 Матеріал стільниці: вологостійка фанера товщиною 18-21 мм, бурт з дубу 10 шт. Прохання перевірити, правильність вимоги "бурт з дубу" у всіх столах 10 шт. Зазвичай у столах для мучних робіт бурт з дубу. А навіщо такий бурт на всіх інших столах? Дякую.
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни до документації для уточнення інформації, що викладена у питанні

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-17-001916-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ВІНТ", Код ЄДРПОУ:38234134
Дата подання: 20 лютого 2020 11:36
п.1Стіл виробничий з полкою
Шановний Замовнику! п.1Стіл виробничий з полкою Розмір 1000*600*850 Матеріал стільниці: вологостійка фанера товщиною 18-21 мм, бурт з дубу 10 шт. Отримали відповідь про внесення змін у документаці. Станом на 11,30 20,02 зміни не внесено. Проханна внести уточнення в документацію та уточнити чи потрібний бурт з дубу на столах10 шт. Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 лютого 2020 10:20
Замовником внесено зміни
Номер вимоги: UA-2020-02-17-001916-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА", Код ЄДРПОУ:3426612108
Дата подання: 03 березня 2020 13:55
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Згідно протоколу №2-02/03 від 2 березня 2020 року, було встановлено, що учасником ФОП Тирсина Анжела Олегівна: 1) не надано довідку щодо терміну дії повноважень, що не відповідає п 6.4 Документації електронної закупівлі; 2) сканований паспорт учасника у вигляді ID-картки не містить Витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, що не відповідає п. 6.4 Документації електронної закупівлі.
Згідно пункту 6.4 Документації електронної закупівлі повинна надаватись: “Копія документу на підтвердження повноваження посадової особи на укладення договору про закупівлю (протокол зборів (засідань тощо) засновників, довіреність (доручення), наказ, тощо), довідка щодо терміну дії відповідних повноважень; у разі наявності в установчих документах певних обмежень (за строком, сумою тощо) – надати копію документу (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право укласти такий договір) з наданням окремої довідки щодо строку дії відповідних повноважень.”
Учасником була надана “довідка повноваження” де вказано, що документом який підтверджує повноваження посадової особи є паспорт фізичної особи-підприємці, в якому в свою чергу вказано термін дії до 16.08.2027 року. Тому першу причину для відхилення слід вважати безпідставною, оскільки вся інформація надана в пропозиції, а також міститься у відкритих реєстрах та реєстраційних документах ФОП Тирсини Анжели Олегівни.
Також згідно пункту 6.4 Документації електронної закупівлі повинна надаватись: Копія сторінок паспорту, які містять будь-яку інформацію (для Учасника - фізичної особи).
Учасником були надані скан паспорту у вигляді ID-картки в повному обсязі на виконання даної вимоги. Ніяких вимог щодо надання Витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання не має в Документації електронної закупівлі.
Також слід зазначити, що ця інформація міститься у відкритих реєстрах та реєстраційних документах ФОП Тирсини Анжели Олегівни, оскільки юридичний адрес фізичної особи-підприємця і є місцем його прописки як фізичної особи.
Вимагаємо переглянути рішення про відхилення учасника ФОП Тирсина Анжела Олегівна та визнати його переможцем, оскільки ним під час аукціону була запропонована більш низька ціна (що являє собою основний критерій відбору кандидатів) та виконані всі вимоги тендерної документації.
У іншому випадку нам доведеться звернутися в інші інституційні органи для забезпечення принципів проведення державних закупівель, економії бюджетних коштів і уникнення неправомірних дій з боку замовника.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2020 11:05
Замовником буде відмінено процедуру закупівлі та проведено нову закупівлю
Номер вимоги: UA-2020-02-17-001916-a.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА", Код ЄДРПОУ:3426612108
Дата подання: 04 березня 2020 10:47
Оскарження визначення переможця
Ви відхилили 2 учасників з більш низькими цінами за досить спірних причин. При цьому визнали переможцем учасника у якого немає жодного документа, що підтверджує якість запропонованої продукції чи навіть пояснення їх відсутності! Хоча у додатку 2 до тендерної документації чітко зазначено:"Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: - копію діючого висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар; - копію діючого сертифікату відповідності на запропонований товар." Вимагаємо дискваліфікувати учасника, оскільки його пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. І бути більш уважними в майбутньому, щоби процедура не виглядала заздалегіть вирішеною.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 04 березня 2020 11:09
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 березня 2020 11:06
Замовником буде скасовано рішення про визначення переможця та повторно процедено процедуру закупівлі у зв"язку зі зміною обсягів закупівлі
Номер вимоги: UA-2020-02-17-001916-a.a4
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ", Код ЄДРПОУ:41272101
Дата подання: 04 березня 2020 11:00
неправоміре визначення переможця
Шановний Замовник. Така ситуація , де Ви штучно вписуєте неправомірні кваліфікаційні вимоги, відхиляєте дешеві пропозиції і визнаєте перможцем найдорожчу пропозицію з порушеннями , у Вас по всіх нещодавно проведених закупівлях. Нами направлено клопотання до Голови Краснокутської районної державної адміністрації та Прокуратури з вказанням порушень у Ваших закупівлях.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 04 березня 2020 11:09
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2020 11:09
Замовником буде відмінена закупівля та повторно оголошена нова у зв"язку зі зміною обсягів закупівлі.

Документи подані скаржником

03 березня 2020 13:55
Довідка повноваження.pdf
03 березня 2020 13:55
Реєстраційні документи.pdf
03 березня 2020 13:55
протокол_2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 77 988,00
UAH з ПДВ
77 988,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА" 89 800,00
UAH з ПДВ
88 813,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Виноградов Сергій Михайлович 98 680,00
UAH з ПДВ
89 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2020 18:13
Св-во держ рег.pdf
25 лютого 2020 18:13
Паспорт_(2).pdf
25 лютого 2020 18:13
Код_IПН.pdf
25 лютого 2020 18:13
Інформація.PDF
25 лютого 2020 18:13
ст.17.PDF
25 лютого 2020 18:13
Пропозиція.PDF
25 лютого 2020 18:13
Довідки.PDF
25 лютого 2020 18:13
Тех. інформація.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА"

Фізична особа-підприємець Виноградов Сергій Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
Відхилено 77 988,00
UAH з ПДВ
02 березня 2020 19:50
ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА"
#3426612108
Відхилено 88 813,00
UAH з ПДВ
02 березня 2020 19:51
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Фізична особа-підприємець Виноградов Сергій Михайлович
#2093727953
Очікує рішення 89 700,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 11:09
Фізична особа-підприємець Виноградов Сергій Михайлович
#2093727953
Рішення скасоване 89 700,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 11:09

Документи

02 березня 2020 19:50
Електронний підпис
02 березня 2020 19:49
протокол_1.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА" #3426612108

№ рішення у справі

72/02-р/к

Дата рішення у справі

14.01.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

02 березня 2020 19:51
Електронний підпис
02 березня 2020 19:50
протокол_2.pdf

Документи

02 березня 2020 19:52
Електронний підпис
02 березня 2020 19:51
протокол_3.pdf

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: у зв"Язку
Виконано
Дата відміни: 04 березня 2020 11:10
Коментар щодо відміни: у зв"язку зі зміною потреби Замовник відміняє торги
Документи:
04 березня 2020 11:10
Електронний підпис