Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 - 39140000-5 - Меблі для дому (кухонні меблі)
Очікувана вартість
98 700,00 UAH
UA-2020-02-17-001916-a ● c29cf6fba6c24920b7bb09fd83e7a9d4
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Краснокутської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02146142 |
Місцезнаходження: | 62002, Україна , Харківська обл., Краснокутський район, смт. Краснокутськ, ВУЛИЦЯ ОХТИРСЬКА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Ірина Іванівна Гапон +380575632961,+380575631102 buh@osvita-krk.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2020 15:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2020 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2020 15:34 |
Очікувана вартість: | 98 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 987,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штуки
Кухонні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62002, Україна, Харківська область, Краснокутський район, смт. Краснокутськ, загальноосвітні навчальні заклади Краснокутського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2020 12:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2020 12:47 |
Документацiя_електронноi_закупiвлi-кухонні меблі_ нова редакція_.doc |
22 лютого 2020 12:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
22 лютого 2020 12:47 |
Документацiя_електронноi_закупiвлi-кухонні меблі_ нова редакція_.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація відсутня
Дата подання: 17 лютого 2020 16:04
Дата відповіді: 17 лютого 2020 22:36
Тендерна документація відсутня. Просимо її додати
Відповідь: Документацію оприлюднено
уточнення тех. характеристик до п.1Стіл виробничий з полкою
Дата подання: 18 лютого 2020 16:15
Дата відповіді: 18 лютого 2020 21:49
Шановний Замовнику! п.1Стіл виробничий з полкою Розмір 1000*600*850 Матеріал стільниці: вологостійка фанера товщиною 18-21 мм, бурт з дубу 10 шт. Прохання перевірити, правильність вимоги "бурт з дубу" у всіх столах 10 шт. Зазвичай у столах для мучних робіт бурт з дубу. А навіщо такий бурт на всіх інших столах? Дякую.
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни до документації для уточнення інформації, що викладена у питанні
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-17-001916-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ВІНТ", Код ЄДРПОУ:38234134
Дата подання: 20 лютого 2020 11:36
п.1Стіл виробничий з полкою
Шановний Замовнику! п.1Стіл виробничий з полкою Розмір 1000*600*850 Матеріал стільниці: вологостійка фанера товщиною 18-21 мм, бурт з дубу 10 шт. Отримали відповідь про внесення змін у документаці. Станом на 11,30 20,02 зміни не внесено. Проханна внести уточнення в документацію та уточнити чи потрібний бурт з дубу на столах10 шт. Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 лютого 2020 10:20
Замовником внесено зміни
Номер вимоги: UA-2020-02-17-001916-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА", Код ЄДРПОУ:3426612108
Дата подання: 03 березня 2020 13:55
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Згідно протоколу №2-02/03 від 2 березня 2020 року, було встановлено, що учасником ФОП Тирсина Анжела Олегівна: 1) не надано довідку щодо терміну дії повноважень, що не відповідає п 6.4 Документації електронної закупівлі; 2) сканований паспорт учасника у вигляді ID-картки не містить Витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, що не відповідає п. 6.4 Документації електронної закупівлі.
Згідно пункту 6.4 Документації електронної закупівлі повинна надаватись: “Копія документу на підтвердження повноваження посадової особи на укладення договору про закупівлю (протокол зборів (засідань тощо) засновників, довіреність (доручення), наказ, тощо), довідка щодо терміну дії відповідних повноважень; у разі наявності в установчих документах певних обмежень (за строком, сумою тощо) – надати копію документу (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право укласти такий договір) з наданням окремої довідки щодо строку дії відповідних повноважень.”
Учасником була надана “довідка повноваження” де вказано, що документом який підтверджує повноваження посадової особи є паспорт фізичної особи-підприємці, в якому в свою чергу вказано термін дії до 16.08.2027 року. Тому першу причину для відхилення слід вважати безпідставною, оскільки вся інформація надана в пропозиції, а також міститься у відкритих реєстрах та реєстраційних документах ФОП Тирсини Анжели Олегівни.
Також згідно пункту 6.4 Документації електронної закупівлі повинна надаватись: Копія сторінок паспорту, які містять будь-яку інформацію (для Учасника - фізичної особи).
Учасником були надані скан паспорту у вигляді ID-картки в повному обсязі на виконання даної вимоги. Ніяких вимог щодо надання Витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання не має в Документації електронної закупівлі.
Також слід зазначити, що ця інформація міститься у відкритих реєстрах та реєстраційних документах ФОП Тирсини Анжели Олегівни, оскільки юридичний адрес фізичної особи-підприємця і є місцем його прописки як фізичної особи.
Вимагаємо переглянути рішення про відхилення учасника ФОП Тирсина Анжела Олегівна та визнати його переможцем, оскільки ним під час аукціону була запропонована більш низька ціна (що являє собою основний критерій відбору кандидатів) та виконані всі вимоги тендерної документації.
У іншому випадку нам доведеться звернутися в інші інституційні органи для забезпечення принципів проведення державних закупівель, економії бюджетних коштів і уникнення неправомірних дій з боку замовника.
Розгорнути
Згорнути
Згідно пункту 6.4 Документації електронної закупівлі повинна надаватись: “Копія документу на підтвердження повноваження посадової особи на укладення договору про закупівлю (протокол зборів (засідань тощо) засновників, довіреність (доручення), наказ, тощо), довідка щодо терміну дії відповідних повноважень; у разі наявності в установчих документах певних обмежень (за строком, сумою тощо) – надати копію документу (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право укласти такий договір) з наданням окремої довідки щодо строку дії відповідних повноважень.”
Учасником була надана “довідка повноваження” де вказано, що документом який підтверджує повноваження посадової особи є паспорт фізичної особи-підприємці, в якому в свою чергу вказано термін дії до 16.08.2027 року. Тому першу причину для відхилення слід вважати безпідставною, оскільки вся інформація надана в пропозиції, а також міститься у відкритих реєстрах та реєстраційних документах ФОП Тирсини Анжели Олегівни.
Також згідно пункту 6.4 Документації електронної закупівлі повинна надаватись: Копія сторінок паспорту, які містять будь-яку інформацію (для Учасника - фізичної особи).
Учасником були надані скан паспорту у вигляді ID-картки в повному обсязі на виконання даної вимоги. Ніяких вимог щодо надання Витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання не має в Документації електронної закупівлі.
Також слід зазначити, що ця інформація міститься у відкритих реєстрах та реєстраційних документах ФОП Тирсини Анжели Олегівни, оскільки юридичний адрес фізичної особи-підприємця і є місцем його прописки як фізичної особи.
Вимагаємо переглянути рішення про відхилення учасника ФОП Тирсина Анжела Олегівна та визнати його переможцем, оскільки ним під час аукціону була запропонована більш низька ціна (що являє собою основний критерій відбору кандидатів) та виконані всі вимоги тендерної документації.
У іншому випадку нам доведеться звернутися в інші інституційні органи для забезпечення принципів проведення державних закупівель, економії бюджетних коштів і уникнення неправомірних дій з боку замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2020 11:05
Замовником буде відмінено процедуру закупівлі та проведено нову закупівлю
Номер вимоги: UA-2020-02-17-001916-a.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА", Код ЄДРПОУ:3426612108
Дата подання: 04 березня 2020 10:47
Оскарження визначення переможця
Ви відхилили 2 учасників з більш низькими цінами за досить спірних причин. При цьому визнали переможцем учасника у якого немає жодного документа, що підтверджує якість запропонованої продукції чи навіть пояснення їх відсутності! Хоча у додатку 2 до тендерної документації чітко зазначено:"Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: - копію діючого висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар; - копію діючого сертифікату відповідності на запропонований товар." Вимагаємо дискваліфікувати учасника, оскільки його пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. І бути більш уважними в майбутньому, щоби процедура не виглядала заздалегіть вирішеною.
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 04 березня 2020 11:09
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 березня 2020 11:06
Замовником буде скасовано рішення про визначення переможця та повторно процедено процедуру закупівлі у зв"язку зі зміною обсягів закупівлі
Номер вимоги: UA-2020-02-17-001916-a.a4
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ", Код ЄДРПОУ:41272101
Дата подання: 04 березня 2020 11:00
неправоміре визначення переможця
Шановний Замовник. Така ситуація , де Ви штучно вписуєте неправомірні кваліфікаційні вимоги, відхиляєте дешеві пропозиції і визнаєте перможцем найдорожчу пропозицію з порушеннями , у Вас по всіх нещодавно проведених закупівлях. Нами направлено клопотання до Голови Краснокутської районної державної адміністрації та Прокуратури з вказанням порушень у Ваших закупівлях.
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 04 березня 2020 11:09
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2020 11:09
Замовником буде відмінена закупівля та повторно оголошена нова у зв"язку зі зміною обсягів закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 16:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" |
77 988,00
UAH з ПДВ
|
77 988,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА" |
89 800,00
UAH з ПДВ
|
88 813,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Виноградов Сергій Михайлович |
98 680,00
UAH з ПДВ
|
89 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" #41272101 |
Відхилено |
77 988,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2020 19:50
|
|
ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА" #3426612108 |
Відхилено |
88 813,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2020 19:51
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Фізична особа-підприємець Виноградов Сергій Михайлович #2093727953 |
Очікує рішення |
89 700,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2020 11:09
|
|
Фізична особа-підприємець Виноградов Сергій Михайлович #2093727953 |
Рішення скасоване |
89 700,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2020 11:09
|
Інформація про відміну
Період оскарження
Коментар щодо відміни: | у зв"Язку |
Виконано
Дата відміни: | 04 березня 2020 11:10 |
Коментар щодо відміни: | у зв"язку зі зміною потреби Замовник відміняє торги |
Документи:
04 березня 2020 11:10
|
Електронний підпис |