Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Об’єднана Компанія "Укрвуглереструктуризація" |
Код ЄДРПОУ: | 39244468 |
Місцезнаходження: | 03142, Україна , м. Київ обл., м.Київ, пров. Приладний, 2-А |
Контактна особа: |
Владислав Нетреба +380443931790 zakypkiwork@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2020 15:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 13 березня 2020 12:59 |
Очікувана вартість: | 41 667 009,84 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 208 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 208300 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Шляхом проміжних платежів за виконані протягом 10 (десяти) банківських днів після посвідчення підписами та печатками Сторін Акту приймання виконаних будівельних робіт. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-26-000042 ● 3a02e378f9224a03a1dbe5181e119383
- Статус: вирішено ● Дата: 23 липня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2020 17:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
31.03.2020 № 76
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
31.03.2020 № 76
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2020-02-17-001890-a 17.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-05-14 14:20:59
Звернення до Держаудитслужби України
Державна аудиторська служба України здійснювала моніторинг закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи з фізичної ліквідації та забезпечення охорони довкілля згідно з проектом ліквідації шахти ім. Артема (ДК 021:2015 “45000000-7 Будівельні роботи”), індикатор закупівлі UA-2020-02-17-001890-a, замовником якої виступав ДП ОК «Укрвуглереструктуризація» (ЄДРПОУ 39244468).
ДП ОК «Укрвуглереструктуризація» надало роз’яснення та заперечення щодо перебігу процедури та змісту висновку про результати моніторингу закупівлі опублікованого 24.04.2020 р.
Заперечення ґрунтувались змістом рішення постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 02.04.2020р. №6317-р/пк-пз ( ідентифікатор закупівліUA-2020-01-31-003483-a.a3) щодо аналогічної ситуації та відповіді Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України на запит № 67/2019 опублікованої на офіційному веб-порталі (https://me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&isSpecial=True&id=47129a99-ec11-458c-8a1c-cac07c8329c9), а також інших чинних нормативних актів, що регулюють сферу публічних закупівель України.
Приймаючи до уваги перераховане вище просимо Вас вжити всі необхідні заходи.
Додаток:
- Копія рішення постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 02.04.2020р. №6317-р/пк-пз ( ідентифікатор закупівліUA-2020-01-31-003483-a.a3).
- Копія відповіді Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України на запит № 67/2019 опублікованої на офіційному веб-порталі.
- Рішення АМКУ.pdf
- Відповідь Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ВІДГУК НА ВИСНОВОК ПО РЕЗУЛЬТАТАМ МОНІТОРИНГУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБА УКРАЇНИ щодо проведення замовником ДП ОК «Укрвуглереструктуризація» (ЄДРПОУ 39244468) закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи з фізичної ліквідації та забезпечення охорони довкілля згідно з проектом ліквідації шахти ім. Артема (ДК 021:2015 “45000000-7 Будівельні роботи”), індикатор закупівлі UA-2020-02-17-001890-a Стосовно порядку здійснення закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи з фізичної ліквідації та забезпечення охорони довкілля згідно з проектом ліквідації шахти ім. Артема (ДК 021:2015 “45000000-7 Будівельні роботи”), індикатор закупівлі UA-2020-02-17-001890-a, шляхом проведення відкритих торгів. повідомляємо наступне: - Інформація про початок процедури закупівля оприлюднена 17.02.2020 р. - Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 13.03.2020 р. - Аукціон відбувся 13.03.2020 р. - Повідомлення про намір укласти договір опубліковано 25.03.2020 р. - Рішення про початок моніторингу 31.03.2020 р. - Укладення договору по результатам закупівлі, з дотриманням вимог діючого законодавства у сфері публічних закупівель, відбулося 08.04.202р. - Висновок про результати моніторингу закупівлі опубліковано 24.04.2020 р. Тобто фактично після укладення договору. Порушень з боку замовника щодо строків проведення та публікації інформації щодо перебігу процедури не має. Під час проведення процедури жодна організація не звернулась до замовника за роз’ясненнями (зауваженнями) щодо змісту тендерної документації. Скарг щодо порушення норм діючого законодавства в сфері публічних закупівель не має. Стосовно змісту висновку про результати моніторингу закупівлі опублікованого 24.04.2020 р. можемо пояснити наступне: Стосовно зауваження яке стосується подання учасником ПП «БУДПРОМЗАХІД» розрахунку адміністративних витрат та розрахунку загальновиробничих витрат до договірної ціни, визначених на підставі обґрунтованої величини, яка склалася в організації за попередній період менше ніж за 12 місяців. Дійсно тендерною документацією передбачено вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій розрахунків договірної ціни згідно встановлених вимог до розрахунку вартості робіт, зокрема, розрахунку адміністративних витрат та розрахунку загальновиробничих витрат до договірної ціни, визначених на підставі обґрунтованої величини, яка склалася в організації за попередній період (не менше ніж за 12 місяців), але не більше ніж показники, рекомендовані Міністерством енергетики та вугільної промисловості України, відповідно до СОУ 10.1.05400632.1:2004 (пункт 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації). Разом з тим пунктом 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації» передбачено можливість не подання учасником документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, а також відсутність таких документів не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника. Відповідно інформації наданої у складі пропозиції учасником ПП «БУДПРОМЗАХІД», а саме установчих документів та листа № 12 від 10.03.2019 р., організація створена 13.05.2019 р. Тобто, відповідно до частини другої статті 13 Закону України ”Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” Перший звітний період новоствореного підприємства може бути менш як 12 місяців, але не більш як 15 місяців. Крім того зміст СОУ 10.1.05400632.1:2004 містить таку ж вимогу. Відповідно до частини четвертої статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). На підставі вище викладеного та приймаючи до уваги рішення постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 02.04.2020р. №6317-р/пк-пз ( ідентифікатор UA-2020-01-31-003483-a.a3) щодо аналогічної ситуації, замовником було прийняте рішення про відповідність пропозиції учасника ПП «БУДПРОМЗАХІД». Вимогу не укладати договір з ПП «БУДПРОМЗАХІД» вважаємо необґрунтованою та такою що не суперечить вимогам не дискримінації та упередженого ставлення до учасників. Стосовно зауваження до змісту тендерної документації та пропозиції учасників щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі Указу Президента України від 16.09.2015 № 549/2015 та рішення РНБО України від 02.09.2015. Тендерна документація містить вимогу щодо надання учасниками лист-гарантія щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі Указу Президента України від 16.09.2015 № 549/2015 та рішення РНБО України від 02.09.2015 який втратив чинність. Разом з тим пунктом 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації» передбачено можливість не подання учасником документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, а також відсутність таких документів не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника Учасники, які займались діяльності могли надати інформацію, що в період дії норм Указу Президента України від 16.09.2015 № 549/2015 та рішення РНБО України від 02.09.2015 вони керувались нормами цього законодавства (це жодним чином не суперечить вимогам діючого законодавства). Під час проведення процедури жодна організація не звернулась до замовника за роз’ясненнями (зауваженнями) щодо змісту тендерної документації. Скарг щодо порушення норм діючого законодавства в сфері публічних закупівель не має. Зміст гарантійних листів учасників містить всю необхідну інформацію про дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України. Дана невідповідність не вплинула на рішення замовника по відхиленню тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «Мегаград ЛТД», приватного підприємства «Строй-Арсенал», приватного акціонерного товариства «Виробниче об’єднання «Донбасекскавація», товариства з обмеженою відповідальністю «Днепр Екострой» та визначенню переможця приватного підприємства «Будпромзахід» серед учасників відкритих торгів. Водночас, приймаючи до уваги зміст листа Департамента сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 “Щодо розробки тендерної документації” та від 16.11.2017 № 3304-06/41825-06 “Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації” порядок оскарження процедур закупівель встановлений у статті 18 Закону. Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Тобто, відхилення пропозиції будь-якого учасника з цієї підстави є необгрунтованим та таким що порущує засади здійснення публічних закупівель. Зауваження зазначені у висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ по результатам моніторингу закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи з фізичної ліквідації та забезпечення охорони довкілля згідно з проектом ліквідації шахти ім. Артема (ДК 021:2015 “45000000-7 Будівельні роботи”), індикатор закупівлі UA-2020-02-17-001890-a, були враховані тендерним комітетом ДП ОК «Укрвуглереструктуризація». З метою не допущення подібних ситуацій до тендерної документації внесені необхідні зміни, конкретизовано вимоги та уточнено порядок надання інформації. В подальшому тендерним комітетом ДП ОК «Укрвуглереструктуризація» будуть вжиті всі необхідні заходи спрямовані на запобігання виникнення ризиків під час здійснення процедур закупівель.
2020-04-29 10:54:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
порушення усунуто з врахуванням інформації наданої Замовником та практики, що склалась при розгляді справ Постійно діючою колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
2020-05-14 17:06:01
Ризики, що спрацювали
RISK2-13-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2020 13:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕГАГРАД ЛТД" |
25 334 087,21
UAH з ПДВ
|
25 334 087,21
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-АРСЕНАЛ" |
34 258 052,83
UAH з ПДВ
|
34 258 052,83
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ДОНБАСЕКСКАВАЦІЯ" |
40 500 000,00
UAH з ПДВ
|
39 830 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ДНЕПР ЕКОСТРОЙ |
40 791 703,14
UAH з ПДВ
|
39 857 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "БУДПРОМЗАХІД" |
41 365 876,80
UAH з ПДВ
|
39 858 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕГАГРАД ЛТД" #39309032 |
Відхилено |
25 334 087,21
UAH з ПДВ
|
17 березня 2020 17:31
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-АРСЕНАЛ" #30643835 |
Відхилено |
34 258 052,83
UAH з ПДВ
|
19 березня 2020 16:20
|
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ДОНБАСЕКСКАВАЦІЯ" #01241384 |
Відхилено |
39 830 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2020 16:24
|
|
ТОВ ДНЕПР ЕКОСТРОЙ #39805812 |
Відхилено |
39 857 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2020 16:31
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП "БУДПРОМЗАХІД" #42998118 |
Переможець |
39 858 000,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2020 16:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 14:30
|
Розірвання Артема.pdf | укладений |
21 грудня 2021 14:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2020 16:00
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2020 16:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 травня 2020 13:13
|
Дод.угода до дог. № 4ОР-20.pdf | зміни до договору |
13 травня 2020 13:12
|
Додаток №4 до догов. підряду №4ОР-20.pdf | зміни до договору |
13 травня 2020 13:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2020 16:49
|
Дод.угода до дог. № 4ОР-20.pdf | зміни до договору |
12 травня 2020 16:49
|
Додаток №4 до догов. підряду №4ОР-20.pdf | зміни до договору |
12 травня 2020 16:49
|
ПОВІДОМЛЕННЯ 4ОР-20.pdf | зміни до договору |
12 травня 2020 16:49
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2020 17:37
|
4 ОР-20 4 частина.pdf | укладений |
08 квітня 2020 17:36
|
4ОР-20 1 частина.pdf | укладений |
08 квітня 2020 17:36
|
4ОР-20 3 частина.pdf | укладений |
08 квітня 2020 17:36
|
4ОР-20 2 частина.pdf | укладений |
08 квітня 2020 17:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з п.4. ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 2.3. Договору: Згідно п.4. ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: «Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі». Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Змінити пункт 2.1. Договору та викласти в наступній редакції: «п.2.1. Підрядник зобов’язується виконати роботи за цим договором з моменту підписання Договору по грудень 2020 року та здати виконані належним чином Роботи за цим Договором Замовнику» 2. Змінити Додаток № 4 до договору та викласти в редакції, що додається. 3. Внести зміни у п. 15.1. Договору та викласти в наступній редакції: «Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його скріплення підписами та печатками Сторін та діє по 31 грудня 2020 року, а в частині розрахунків - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором» 4. Інші умови Договору залишаються незмінними. 5. Дана додаткова угода вважається укладеною та набирає чинності з моменту посвідчення її підписами та печатками Сторін. 6. Ця додаткова угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою у трьох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, два примірники Замовнику, один - Підряднику. |
Номер договору про закупівлю: | 4/ОР-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пункту 4 частини 4 Статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 2.3. Договору: 1. Змінити пункт 2.1. Договору та викласти в наступній редакції: «п.2.1. Підрядник зобов’язується виконати роботи за цим договором з моменту підписання Договору по грудень 2020 року та здати виконані належним чином Роботи за цим Договором Замовнику» 2. Змінити Додаток № 4 до договору та викласти в редакції, що додається. 3. Внести зміни у п. 15.1. Договору та викласти в наступній редакції: «Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його скріплення підписами та печатками Сторін та діє по 31 грудня 2020 року, а в частині розрахунків - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором» 4. Інші умови Договору залишаються незмінними. 5. Дана додаткова угода вважається укладеною та набирає чинності з моменту посвідчення її підписами та печатками Сторін. 6. Ця додаткова угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою у трьох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, два примірники Замовнику, один - Підряднику. |
Номер договору про закупівлю: | 4/ОР-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Змінити пункт 2.1. Договору та викласти в наступній редакції: «п.2.1. Підрядник зобов’язується виконати роботи за цим договором з моменту підписання Договору по липень 2021 року та здати виконані належним чином Роботи за цим Договором Замовнику» 2. Змінити Додаток № 4 до договору та викласти в редакції, що додається. 3. Внести зміни у п. 15.1. Договору та викласти в наступній редакції: «Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його скріплення підписами та печатками Сторін та діє по 31 грудня 2021 року, а в частині розрахунків - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором». 4. Доповнити Договір Додатком № 4а: «Графік фінансування», та викласти його в редакції, що додається. 5. Доповнити Договір підпунктом 3.1.1 та викласти його в наступній редакції: «3.1.1. З Договірної ціни, зазначеної в п. 3.1 фінансування 2020 року складає 32 946 411,60 грн. (тридцять два мільйона дев’ятсот сорок шість тисяч чотириста одинадцять гривень 60 копійок) в т.ч. ПДВ 20% - 5 491 068,60 гривень (п’ять мільйонів чотириста дев’яносто одна тисяча шістдесят вісім гривень 60 копійок) згідно з Додатком 4а до цього Договору; фінансування 2021 року буде визначено окремою додатковою угодою.» 6. Інші умови Договору залишаються незмінними. |
Номер договору про закупівлю: | 4/ОР-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 08 квітня 2020 — 01 січня 2022 |
Сума оплати за договором: |
39 438 465,60
UAH (в тому числі ПДВ 6 573 077,60 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На підставі п 15.4 Договору Сторони дійшли згоди розірвати цей договір. |