Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи з фізичної ліквідації та забезпечення охорони довкілля згідно з проектом ліквідації шахти ім. Артема (ДК 021:2015 “45000000-7 Будівельні роботи”)
Очікувана вартість
41 667 009,84 UAH
UA-2020-02-17-001890-a 50cc6c8b28274d02ae513dc86a3df810
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Нетреба

+380443931790 zakypkiwork@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Об’єднана Компанія "Укрвуглереструктуризація"
Код ЄДРПОУ: 39244468
Місцезнаходження: 03142, Україна , м. Київ обл., м.Київ, пров. Приладний, 2-А
Контактна особа: Владислав Нетреба
+380443931790
zakypkiwork@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 13 березня 2020 12:59
Очікувана вартість: 41 667 009,84 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 208 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 208300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи з фізичної ліквідації та забезпечення охорони довкілля згідно з проектом ліквідації шахти ім. Артема
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85291, Україна, Донецька область, місто Торецьк, м. Залізне шахта імені Артема
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Шляхом проміжних платежів за виконані протягом 10 (десяти) банківських днів після посвідчення підписами та печатками Сторін Акту приймання виконаних будівельних робіт. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 березня 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 15:28
ТД_Інструкція_ЗМІНИ.doc
04 березня 2020 15:28
Протокол зміни шахта ім. Артема.pdf
04 березня 2020 15:28
ДОДАТОК 4_проект договору підряду_ЗМІНИ.doc
04 березня 2020 15:28
ДОДАТОК 3,2_Відомість обсягів робіт Забезпечення охорони довкілля_ЗМІНИ.xls
17 лютого 2020 15:05
дод.4 до догов_Графік виконання.xls
17 лютого 2020 15:05
дод.2 до догов_Проект ДЦ зведена.doc
17 лютого 2020 15:05
дод.1 до догов_Позиційний список.xls
17 лютого 2020 15:05
дод.3 до догов_Протокол узгодження цін.doc
17 лютого 2020 15:05
ДОДАТОК 1_кваліфікаційні.doc
17 лютого 2020 15:05
ДОДАТОК 5_тенд пропозиція(форма).doc
17 лютого 2020 15:05
ДОДАТОК 3,1_Відомість обсягів робіт Фізична ліквідація.xls
17 лютого 2020 15:05
ДОДАТОК 2_стаття 17та інші док.doc
17 лютого 2020 15:05
до дод 2 до договору_проект ЗВВЛС.doc
17 лютого 2020 15:05
до дод 2 до договору_проект Об.кошт.doc
17 лютого 2020 15:05
до дод 2 до договору_проект_ПВРЛС.doc
17 лютого 2020 15:05
до дод 2 до договору_проект Лок.кошт.doc
04 березня 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 15:28
ТД_Інструкція_ЗМІНИ.doc
17 лютого 2020 15:05
ТД_Інструкція.doc
04 березня 2020 15:28
Протокол зміни шахта ім. Артема.pdf
04 березня 2020 15:28
ДОДАТОК 4_проект договору підряду_ЗМІНИ.doc
17 лютого 2020 15:05
ДОДАТОК 4_проект договору підряду.doc
04 березня 2020 15:28
ДОДАТОК 3,2_Відомість обсягів робіт Забезпечення охорони довкілля_ЗМІНИ.xls
17 лютого 2020 15:05
ДОДАТОК 3,2_Відомість обсягів робіт Забезпечення охорони довкілля.xls
17 лютого 2020 15:05
дод.4 до догов_Графік виконання.xls
17 лютого 2020 15:05
дод.2 до догов_Проект ДЦ зведена.doc
17 лютого 2020 15:05
дод.1 до догов_Позиційний список.xls
17 лютого 2020 15:05
дод.3 до догов_Протокол узгодження цін.doc
17 лютого 2020 15:05
ДОДАТОК 1_кваліфікаційні.doc
17 лютого 2020 15:05
ДОДАТОК 5_тенд пропозиція(форма).doc
17 лютого 2020 15:05
ДОДАТОК 3,1_Відомість обсягів робіт Фізична ліквідація.xls
17 лютого 2020 15:05
ДОДАТОК 2_стаття 17та інші док.doc
17 лютого 2020 15:05
до дод 2 до договору_проект ЗВВЛС.doc
17 лютого 2020 15:05
до дод 2 до договору_проект Об.кошт.doc
17 лютого 2020 15:05
до дод 2 до договору_проект_ПВРЛС.doc
17 лютого 2020 15:05
до дод 2 до договору_проект Лок.кошт.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-26-000042 ● 3a02e378f9224a03a1dbe5181e119383
  • Статус: вирішено ● Дата: 23 липня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2020 17:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


31.03.2020 № 76

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
31.03.2020 № 76

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2020-02-17-001890-a 17.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-05-14 14:20:59

Звернення до Держаудитслужби України

Державна аудиторська служба України здійснювала моніторинг закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи з фізичної ліквідації та забезпечення охорони довкілля згідно з проектом ліквідації шахти ім. Артема (ДК 021:2015 “45000000-7 Будівельні роботи”), індикатор закупівлі UA-2020-02-17-001890-a, замовником якої виступав ДП ОК «Укрвуглереструктуризація» (ЄДРПОУ 39244468).
ДП ОК «Укрвуглереструктуризація» надало роз’яснення та заперечення щодо перебігу процедури та змісту висновку про результати моніторингу закупівлі опублікованого 24.04.2020 р.
Заперечення ґрунтувались змістом рішення постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 02.04.2020р. №6317-р/пк-пз ( ідентифікатор закупівліUA-2020-01-31-003483-a.a3) щодо аналогічної ситуації та відповіді Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України на запит № 67/2019 опублікованої на офіційному веб-порталі (https://me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&isSpecial=True&id=47129a99-ec11-458c-8a1c-cac07c8329c9), а також інших чинних нормативних актів, що регулюють сферу публічних закупівель України.
Приймаючи до уваги перераховане вище просимо Вас вжити всі необхідні заходи.

Додаток:
- Копія рішення постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 02.04.2020р. №6317-р/пк-пз ( ідентифікатор закупівліUA-2020-01-31-003483-a.a3).
- Копія відповіді Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України на запит № 67/2019 опублікованої на офіційному веб-порталі.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

ВІДГУК НА ВИСНОВОК ПО РЕЗУЛЬТАТАМ МОНІТОРИНГУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБА УКРАЇНИ щодо проведення замовником ДП ОК «Укрвуглереструктуризація» (ЄДРПОУ 39244468) закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи з фізичної ліквідації та забезпечення охорони довкілля згідно з проектом ліквідації шахти ім. Артема (ДК 021:2015 “45000000-7 Будівельні роботи”), індикатор закупівлі UA-2020-02-17-001890-a Стосовно порядку здійснення закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи з фізичної ліквідації та забезпечення охорони довкілля згідно з проектом ліквідації шахти ім. Артема (ДК 021:2015 “45000000-7 Будівельні роботи”), індикатор закупівлі UA-2020-02-17-001890-a, шляхом проведення відкритих торгів. повідомляємо наступне: - Інформація про початок процедури закупівля оприлюднена 17.02.2020 р. - Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 13.03.2020 р. - Аукціон відбувся 13.03.2020 р. - Повідомлення про намір укласти договір опубліковано 25.03.2020 р. - Рішення про початок моніторингу 31.03.2020 р. - Укладення договору по результатам закупівлі, з дотриманням вимог діючого законодавства у сфері публічних закупівель, відбулося 08.04.202р. - Висновок про результати моніторингу закупівлі опубліковано 24.04.2020 р. Тобто фактично після укладення договору. Порушень з боку замовника щодо строків проведення та публікації інформації щодо перебігу процедури не має. Під час проведення процедури жодна організація не звернулась до замовника за роз’ясненнями (зауваженнями) щодо змісту тендерної документації. Скарг щодо порушення норм діючого законодавства в сфері публічних закупівель не має. Стосовно змісту висновку про результати моніторингу закупівлі опублікованого 24.04.2020 р. можемо пояснити наступне: Стосовно зауваження яке стосується подання учасником ПП «БУДПРОМЗАХІД» розрахунку адміністративних витрат та розрахунку загальновиробничих витрат до договірної ціни, визначених на підставі обґрунтованої величини, яка склалася в організації за попередній період менше ніж за 12 місяців. Дійсно тендерною документацією передбачено вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій розрахунків договірної ціни згідно встановлених вимог до розрахунку вартості робіт, зокрема, розрахунку адміністративних витрат та розрахунку загальновиробничих витрат до договірної ціни, визначених на підставі обґрунтованої величини, яка склалася в організації за попередній період (не менше ніж за 12 місяців), але не більше ніж показники, рекомендовані Міністерством енергетики та вугільної промисловості України, відповідно до СОУ 10.1.05400632.1:2004 (пункт 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації). Разом з тим пунктом 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації» передбачено можливість не подання учасником документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, а також відсутність таких документів не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника. Відповідно інформації наданої у складі пропозиції учасником ПП «БУДПРОМЗАХІД», а саме установчих документів та листа № 12 від 10.03.2019 р., організація створена 13.05.2019 р. Тобто, відповідно до частини другої статті 13 Закону України ”Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” Перший звітний період новоствореного підприємства може бути менш як 12 місяців, але не більш як 15 місяців. Крім того зміст СОУ 10.1.05400632.1:2004 містить таку ж вимогу. Відповідно до частини четвертої статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). На підставі вище викладеного та приймаючи до уваги рішення постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 02.04.2020р. №6317-р/пк-пз ( ідентифікатор UA-2020-01-31-003483-a.a3) щодо аналогічної ситуації, замовником було прийняте рішення про відповідність пропозиції учасника ПП «БУДПРОМЗАХІД». Вимогу не укладати договір з ПП «БУДПРОМЗАХІД» вважаємо необґрунтованою та такою що не суперечить вимогам не дискримінації та упередженого ставлення до учасників. Стосовно зауваження до змісту тендерної документації та пропозиції учасників щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі Указу Президента України від 16.09.2015 № 549/2015 та рішення РНБО України від 02.09.2015. Тендерна документація містить вимогу щодо надання учасниками лист-гарантія щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі Указу Президента України від 16.09.2015 № 549/2015 та рішення РНБО України від 02.09.2015 який втратив чинність. Разом з тим пунктом 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації» передбачено можливість не подання учасником документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, а також відсутність таких документів не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника Учасники, які займались діяльності могли надати інформацію, що в період дії норм Указу Президента України від 16.09.2015 № 549/2015 та рішення РНБО України від 02.09.2015 вони керувались нормами цього законодавства (це жодним чином не суперечить вимогам діючого законодавства). Під час проведення процедури жодна організація не звернулась до замовника за роз’ясненнями (зауваженнями) щодо змісту тендерної документації. Скарг щодо порушення норм діючого законодавства в сфері публічних закупівель не має. Зміст гарантійних листів учасників містить всю необхідну інформацію про дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України. Дана невідповідність не вплинула на рішення замовника по відхиленню тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «Мегаград ЛТД», приватного підприємства «Строй-Арсенал», приватного акціонерного товариства «Виробниче об’єднання «Донбасекскавація», товариства з обмеженою відповідальністю «Днепр Екострой» та визначенню переможця приватного підприємства «Будпромзахід» серед учасників відкритих торгів. Водночас, приймаючи до уваги зміст листа Департамента сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 “Щодо розробки тендерної документації” та від 16.11.2017 № 3304-06/41825-06 “Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації” порядок оскарження процедур закупівель встановлений у статті 18 Закону. Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Тобто, відхилення пропозиції будь-якого учасника з цієї підстави є необгрунтованим та таким що порущує засади здійснення публічних закупівель. Зауваження зазначені у висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ по результатам моніторингу закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи з фізичної ліквідації та забезпечення охорони довкілля згідно з проектом ліквідації шахти ім. Артема (ДК 021:2015 “45000000-7 Будівельні роботи”), індикатор закупівлі UA-2020-02-17-001890-a, були враховані тендерним комітетом ДП ОК «Укрвуглереструктуризація». З метою не допущення подібних ситуацій до тендерної документації внесені необхідні зміни, конкретизовано вимоги та уточнено порядок надання інформації. В подальшому тендерним комітетом ДП ОК «Укрвуглереструктуризація» будуть вжиті всі необхідні заходи спрямовані на запобігання виникнення ризиків під час здійснення процедур закупівель.

2020-04-29 10:54:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

порушення усунуто з врахуванням інформації наданої Замовником та практики, що склалась при розгляді справ Постійно діючою колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

2020-05-14 17:06:01

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2020 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕГАГРАД ЛТД" 25 334 087,21
UAH з ПДВ
25 334 087,21
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-АРСЕНАЛ" 34 258 052,83
UAH з ПДВ
34 258 052,83
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ДОНБАСЕКСКАВАЦІЯ" 40 500 000,00
UAH з ПДВ
39 830 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДНЕПР ЕКОСТРОЙ 40 791 703,14
UAH з ПДВ
39 857 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БУДПРОМЗАХІД" 41 365 876,80
UAH з ПДВ
39 858 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2020 20:38
Електронний підпис
11 березня 2020 20:31
11.8. Об`єктні кошториси.pdf
11 березня 2020 20:31
11.1. Договірна ціна.pdf
11 березня 2020 20:31
8.2. Протокол та Наказ.pdf
11 березня 2020 20:31
6.2. Дозволи.pdf
11 березня 2020 20:31
4.2. Відгук Краммміськбуд.PDF
11 березня 2020 20:31
4. Аналогічні договори.pdf
11 березня 2020 20:31
3. Наявність працівників.pdf
11 березня 2020 20:31
2.3..Договір оренди МТБ.pdf
11 березня 2020 20:31
2.1. Наявність техніки.pdf
11 березня 2020 20:31
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 березня 2020 16:25
Електронний підпис
11 березня 2020 16:24
207.imd
11 березня 2020 16:24
Довідка МТБ.pdf
11 березня 2020 16:24
Адмін і ЗВВ.pdf
11 березня 2020 16:24
Аналіз вартості.pdf
11 березня 2020 16:24
Погодження міськради.pdf
11 березня 2020 16:24
Довідка по грунтам.pdf
11 березня 2020 16:24
Довідка про довкілля.pdf
11 березня 2020 16:24
Календарний графік.pdf
11 березня 2020 16:24
Протокол узг. цін.pdf
11 березня 2020 16:24
Кошторис ч.9.pdf
11 березня 2020 16:24
Кошторис ч.8.pdf
11 березня 2020 16:24
Кошторис ч.7.pdf
11 березня 2020 16:24
Кошторис ч.6.pdf
11 березня 2020 16:24
Кошторис ч.5.pdf
11 березня 2020 16:24
Кошторис ч.4.pdf
11 березня 2020 16:24
Кошторис ч.3.pdf
11 березня 2020 16:24
Кошторис ч.2.pdf
11 березня 2020 16:24
Кошторис ч.1.pdf
11 березня 2020 16:24
Договірна ціна.pdf
11 березня 2020 16:23
Позиційний список.pdf
11 березня 2020 16:23
Договір підряду.pdf
11 березня 2020 16:23
Гарантія.7z
11 березня 2020 16:23
Дозвола.pdf
11 березня 2020 16:23
Довідка про субпідряд.pdf
11 березня 2020 16:23
Довідка працівники.pdf
11 березня 2020 16:23
Рішення власника + наказ.pdf
11 березня 2020 16:23
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 березня 2020 08:35
Електронний підпис
12 березня 2020 08:34
Електронний підпис
12 березня 2020 08:32
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ-1.pdf
12 березня 2020 08:32
Підписаний_G0320-3471-GL_tender.pdf
12 березня 2020 08:32
Підписаний_Лицензия.pdf
12 березня 2020 08:23
Тендерна пропозиція.pdf
12 березня 2020 08:22
1 Статут повний.pdf
12 березня 2020 08:22
12 Лист-гарантія.pdf
12 березня 2020 08:22
6 Ліцензія.PDF
12 березня 2020 08:22
5 Дозволи та Декларації.pdf

Публічні документи

11 березня 2020 19:50
Електронний підпис
11 березня 2020 19:38
Дозвіл.pdf
11 березня 2020 19:38
Договірна ціна.pdf
11 березня 2020 19:38
Довідка субпідрядники.pdf
11 березня 2020 19:37
Довідка ст.17.pdf
11 березня 2020 19:37
Довідка реєстр корупції.pdf
11 березня 2020 19:37
Довідка працівники.pdf
11 березня 2020 19:37
Довідка обладнання.pdf
11 березня 2020 19:37
Довідка неповязана.pdf
11 березня 2020 19:37
Тендерна пропозиція.pdf
11 березня 2020 19:37
Схема грунт.pdf
11 березня 2020 19:37
Розрахунок зп.pdf
11 березня 2020 19:37
Довідка ЄДРПОУ.pdf
11 березня 2020 19:37
Розрахунок витрат.pdf
11 березня 2020 19:37
Пропозиція техніка.pdf
11 березня 2020 19:37
Проект договору.pdf
11 березня 2020 19:37
Довідка досвід.pdf
11 березня 2020 19:37
Довідка грунт.pdf
11 березня 2020 19:37
Позиційний список.pdf
11 березня 2020 19:37
Наказ директор.pdf
11 березня 2020 19:37
Ліцензія.pdf
11 березня 2020 19:37
Лист-гарантія.pdf
11 березня 2020 19:37
Лист-відгук.pdf
11 березня 2020 19:37
Довідка відомості.pdf
11 березня 2020 19:37
Довідка винагорода.pdf
11 березня 2020 19:37
Довідка банкрутство.pdf
11 березня 2020 19:37
Комерційна пропозиція.pdf
11 березня 2020 19:37
Виписка з протоколу.pdf
11 березня 2020 19:37
Покриття_208.pdf
11 березня 2020 19:37
Ліцензія.zip
11 березня 2020 19:37
Довіреність 30.zip
11 березня 2020 19:37
Гарантия 17724.zip

Публічні документи

30 березня 2020 14:13
Електронний підпис
30 березня 2020 14:12
Довідка ДФС.rar
27 березня 2020 18:00
Електронний підпис
27 березня 2020 17:58
ЦПД виконроб.pdf
27 березня 2020 17:58
Наказ на призн.гол.iнж..pdf
27 березня 2020 17:58
Довідка корупція.pdf
27 березня 2020 17:58
Довідка банкрутство.pdf
27 березня 2020 17:58
Довiдка МВС.pdf
27 березня 2020 17:58
Довідка ЄДР корупція.zip
11 березня 2020 16:27
Електронний підпис
11 березня 2020 16:25
Тендерна пропозиція.pdf
11 березня 2020 16:25
Субпідряд.pdf
11 березня 2020 16:25
Статут.pdf
11 березня 2020 16:25
Стаття 17.pdf
11 березня 2020 16:25
Санкції.pdf
11 березня 2020 16:25
Проект договору.pdf
11 березня 2020 16:25
Працівники.pdf
11 березня 2020 16:25
МТБ ,договора оренди.pdf
11 березня 2020 16:25
Ліцензія.pdf
11 березня 2020 16:25
Лист-відгук Савчинс.с.р..pdf
11 березня 2020 16:25
Лист-відгук Дельтабуд.pdf
11 березня 2020 16:25
Дозвіл.pdf
11 березня 2020 16:25
Додаток до договору 2-5.pdf
11 березня 2020 16:25
Додаток до договору 2-4.pdf
11 березня 2020 16:25
Додаток до договору 2-3.pdf
11 березня 2020 16:25
Додаток до договору 2-2.pdf
11 березня 2020 16:25
Довкілля.pdf
11 березня 2020 16:25
Гарантія.rar
11 березня 2020 16:25
Відомості про учасника.pdf
11 березня 2020 16:25
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
11 березня 2020 16:25
Витяг з ЄДР.pdf
11 березня 2020 16:25
Аналог.дог..pdf
11 березня 2020 16:25
585.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕГАГРАД ЛТД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-АРСЕНАЛ"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ДОНБАСЕКСКАВАЦІЯ"

ТОВ ДНЕПР ЕКОСТРОЙ

ПП "БУДПРОМЗАХІД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МЕГАГРАД ЛТД"
#39309032
Відхилено 25 334 087,21
UAH з ПДВ
17 березня 2020 17:31
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-АРСЕНАЛ"
#30643835
Відхилено 34 258 052,83
UAH з ПДВ
19 березня 2020 16:20
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ДОНБАСЕКСКАВАЦІЯ"
#01241384
Відхилено 39 830 000,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 16:24
ТОВ ДНЕПР ЕКОСТРОЙ
#39805812
Відхилено 39 857 000,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 16:31
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "БУДПРОМЗАХІД"
#42998118
Переможець 39 858 000,00
UAH з ПДВ
25 березня 2020 16:22

Документи

17 березня 2020 17:31
Електронний підпис
13 березня 2020 13:38
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 березня 2020 16:20
Електронний підпис
17 березня 2020 17:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 березня 2020 16:24
Електронний підпис
19 березня 2020 16:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ДНЕПР ЕКОСТРОЙ #39805812

№ рішення у справі

19-р/тк 

Дата рішення у справі

06.07.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

19 березня 2020 16:31
Електронний підпис
19 березня 2020 16:30
ТОВ ДНЕПР ЕКОСТРОЙ.pdf
19 березня 2020 16:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2020 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУДПРОМЗАХІД"
#42998118
39 858 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 14:30
Розірвання Артема.pdf укладений
21 грудня 2021 14:29
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 16:00
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 16:00
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2020 13:13
Дод.угода до дог. № 4ОР-20.pdf зміни до договору
13 травня 2020 13:12
Додаток №4 до догов. підряду №4ОР-20.pdf зміни до договору
13 травня 2020 13:12
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2020 16:49
Дод.угода до дог. № 4ОР-20.pdf зміни до договору
12 травня 2020 16:49
Додаток №4 до догов. підряду №4ОР-20.pdf зміни до договору
12 травня 2020 16:49
ПОВІДОМЛЕННЯ 4ОР-20.pdf зміни до договору
12 травня 2020 16:49
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 17:37
4 ОР-20 4 частина.pdf укладений
08 квітня 2020 17:36
4ОР-20 1 частина.pdf укладений
08 квітня 2020 17:36
4ОР-20 3 частина.pdf укладений
08 квітня 2020 17:36
4ОР-20 2 частина.pdf укладений
08 квітня 2020 17:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з п.4. ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 2.3. Договору: Згідно п.4. ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: «Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі». Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Змінити пункт 2.1. Договору та викласти в наступній редакції: «п.2.1. Підрядник зобов’язується виконати роботи за цим договором з моменту підписання Договору по грудень 2020 року та здати виконані належним чином Роботи за цим Договором Замовнику» 2. Змінити Додаток № 4 до договору та викласти в редакції, що додається. 3. Внести зміни у п. 15.1. Договору та викласти в наступній редакції: «Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його скріплення підписами та печатками Сторін та діє по 31 грудня 2020 року, а в частині розрахунків - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором» 4. Інші умови Договору залишаються незмінними. 5. Дана додаткова угода вважається укладеною та набирає чинності з моменту посвідчення її підписами та печатками Сторін. 6. Ця додаткова угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою у трьох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, два примірники Замовнику, один - Підряднику.
Номер договору про закупівлю: 4/ОР-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 4 частини 4 Статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 2.3. Договору: 1. Змінити пункт 2.1. Договору та викласти в наступній редакції: «п.2.1. Підрядник зобов’язується виконати роботи за цим договором з моменту підписання Договору по грудень 2020 року та здати виконані належним чином Роботи за цим Договором Замовнику» 2. Змінити Додаток № 4 до договору та викласти в редакції, що додається. 3. Внести зміни у п. 15.1. Договору та викласти в наступній редакції: «Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його скріплення підписами та печатками Сторін та діє по 31 грудня 2020 року, а в частині розрахунків - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором» 4. Інші умови Договору залишаються незмінними. 5. Дана додаткова угода вважається укладеною та набирає чинності з моменту посвідчення її підписами та печатками Сторін. 6. Ця додаткова угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою у трьох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, два примірники Замовнику, один - Підряднику.
Номер договору про закупівлю: 4/ОР-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Змінити пункт 2.1. Договору та викласти в наступній редакції: «п.2.1. Підрядник зобов’язується виконати роботи за цим договором з моменту підписання Договору по липень 2021 року та здати виконані належним чином Роботи за цим Договором Замовнику» 2. Змінити Додаток № 4 до договору та викласти в редакції, що додається. 3. Внести зміни у п. 15.1. Договору та викласти в наступній редакції: «Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його скріплення підписами та печатками Сторін та діє по 31 грудня 2021 року, а в частині розрахунків - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором». 4. Доповнити Договір Додатком № 4а: «Графік фінансування», та викласти його в редакції, що додається. 5. Доповнити Договір підпунктом 3.1.1 та викласти його в наступній редакції: «3.1.1. З Договірної ціни, зазначеної в п. 3.1 фінансування 2020 року складає 32 946 411,60 грн. (тридцять два мільйона дев’ятсот сорок шість тисяч чотириста одинадцять гривень 60 копійок) в т.ч. ПДВ 20% - 5 491 068,60 гривень (п’ять мільйонів чотириста дев’яносто одна тисяча шістдесят вісім гривень 60 копійок) згідно з Додатком 4а до цього Договору; фінансування 2021 року буде визначено окремою додатковою угодою.» 6. Інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 4/ОР-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2020 — 01 січня 2022
Сума оплати за договором: 39 438 465,60
UAH (в тому числі ПДВ 6 573 077,60 UAH)
Причини розірвання договору: На підставі п 15.4 Договору Сторони дійшли згоди розірвати цей договір.