Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція існуючих вуличних водопровідних мереж в м. Дунаївці Хмельницької області
Очікувана вартість
13 580 919,60 UAH
UA-2020-02-17-001845-b 462ecc5fa8d04256a0aa7fbde27e9abd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Їжак Ольга Миколаївна

+380385833185 dunorg@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дунаєвецька міська рада
Код ЄДРПОУ: 04060714
Вебсайт: http://dunrada.gov.ua
Місцезнаходження: 32400, Україна , Хмельницька обл., місто, Дунаївці
Контактна особа: Їжак Ольга Миколаївна
+380385833185
dunorg@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 18:02
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 05 березня 2020 14:26
Очікувана вартість: 13 580 919,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 67 904,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція існуючих вуличних водопровідних мереж в м. Дунаївці Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №1070 від 04 грудня 2019 року, попередньої оплати (авансу) на організацію виконання робіт та придбання матеріалів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2020 році 90 календарних днів Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт на підставі підписаних актів за формою КБ-2 та довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 08:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 18:03
Додаток 4 Форма субпідрядник.docx
17 лютого 2020 18:03
Додаток 3 проект договору.docx
17 лютого 2020 18:03
Додаток 2 Технічне завдання 1.docx
17 лютого 2020 18:03
Додаток 1 ТП.docx
17 лютого 2020 18:03
4 ТД реконструкція.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-17-001845-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД", Код ЄДРПОУ:38635748
Дата подання: 20 березня 2020 10:09
Безпідставна кваліфікація
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником, Дунаєвецькою міською радою було проведено закупівлю ID UA-2020-02-17-001845-b, щодо закупівлі робіт код ДК 021:2015: 45453000-7 — «Капітальний ремонт і реставрація».

Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 9 учасників:
1. ТОВ "БК Домінант"
2. ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД"
3. Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
4. ТОВ "Поділля-Євробуд"
5. ТОВ "ПРОФ БУД"
6. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ДУНАЄВЕЦЬКИЙ ЛИВАРНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД"
7. Мале приватне підприємство "Гермес-С"
8. ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс"
9. ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД"

Ціна учасника ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через відсутність документу, щодо згоди на обробку персональних даних.

Детально ознайомившись з тендерною пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам тендерної пропозиції.

Безпосередньо в архівній папці файл «Довідки (2).rar», знаходиться документ «Довідки\Довідки\44 Лист Згода на обробку персон. даних 1.pdf», де повністю зазначена вся необхідна інформація, відповідно до умов тендерної документації.
Відповідно до ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що виключними підставами дискваліфікації учасника є:
1. Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
2. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:

1. Зобов’язати Замовника (Дунаєвецьку міську раду) скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 березня 2020 12:46
На Вашу Вимогу (Скаргу) № UA-2020-02-17-001845-b.a4 від 20.03.2020 року, тендерний комітет Дунаєвецької міської ради, повідомляє наступне:
1. З приводу строковості ліцензії.
В Протокольному рішенні № 17 від 13.03.2020 року, чітко розписані підстави відхилення Вашої пропозиції, а саме:
1) Відповідно до вимог п. 3.2.1. ч.2 Розділу ІІІ ТД Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Також п. 3.2.8. ч.2 Розділу ІІІ ТД передбачено, що у складі пропозиції учасник повинен надати копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта).
Учасником не дотримано вимоги п. 3.2.8. ч.2 Розділу ІІІ ТД та не надано копію договору або заяви про надання банківської гарантії, що свідчить про не відповідність Учасника даному пункту тендерної документації та на підставі чого його пропозиція підлягає відхиленню.

2) Також відповідно до вимог п. 3.1.5. ч.1 Розділу ІІІ ТД та на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, дата народження, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
Учасником надана довідка (лист) на обробку персональних даних без зазначення місця проживання та дати видачі паспорта, що не відповідає в даній частині вимогам тендерної документації.

3) Відповідно до вимог п. 3.5.5. ч.5 Розділу ІІІ ТД та на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, а саме Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідно було надати інформаційну довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене).
Учасником, на виконання даного пункту тендерної документації надано довідку, яка не містить інформації, щодо стану обладнання, машини, механізму, устаткування, яке він зобов’язується залучити для виконання робіт, що не відповідає в даній частині вимогам тендерної документації та кваліфікаційному критерію.
Відповідно до вимог п.1 та п.4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям.
Крім того, зазначені у скарзі підстави не спростовують Ваше відхилення. Тому законних підстав для зміни свого рішення Замовник не вбачає.
Номер вимоги: UA-2020-02-17-001845-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ДУНАЄВЕЦЬКИЙ ЛИВАРНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:38760006
Дата подання: 18 березня 2020 15:47
Про не відповідність тендерної прпозиції переможця, кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»
СКАРГА
Скаржник/учасник торгів: ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ДУНАЄВЕЦЬКИЙ ЛИВАРНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" (03134, м. Київ, вул. Сім'ї Сосніних, 3)
Організатором відкритих торгів – Дунаєвецькою міською радою, в результаті розгляду пропозицій на предмет «Реконструкції існуючих вуличних водопровідних мереж в м. Дунаївці, Хмельницької обл.» (закупівля № 5294187; категорія: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) обрано переможцем ТОВ «ЖМЕРИНСЬКИЙ РАЙКОМУНСЕРВІС».
Керуючись положеннями ст. 3, 5, 18, 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» ТОВ «КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ДУНАЄВЕЦЬКИЙ ЛИВАРНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД» (ТОВ «КК «ДЛМЗ») подає дану скаргу у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція ТОВ «ЖМЕРИНСЬКИЙ РАЙКОМУНСЕРВІС» не відповідає кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» на підстав наступного:
1. У учасника відсутня ліцензія чи інший дозвільний документ на проведення відповідних робіт. До переліку тендерної пропозиції учасника додана ліцензія, строк дії якої припинений ще 03.06.2019 р.
2. Відсутність діючого договору з субпідрядником. Учасник не надав документального підтвердження про наявність господарських правовідносин із субпідрядною організацією при відсутності відповідної ліцензії.
3. Учасник не надав відповідного договору доручення від ТОВ «Аквабуд 1» на участь у тендері. Пропозиція не містить посилань на повноваження учасника діяти від імені ТОВ «Аквабуд 1» у тендері, як особи яка має відповідну ліцензію.
4. Відсутні скан-копії документів, що підтверджують право власності на обладнання, машин і механізмів для виконання робіт. Учасник не підтвердив документально про наявність усієї матеріальної технічної бази необхідної для виконання робіт згідно тендерної документації.
5. Відсутність переліку робіт, які передбачаються доручити субпідряднику. Учасником надано лише лист погодження від ТОВ «Аквабуд 1» на виконання робіт в рамках тендеру, однак конкретизація переліку таких робіт вимагалась тендерною документацією.
6. Відсутність згоди на субпідрядника щодо орієнтованої вартості робіт, що будуть йому доручені. Учасник не отримав згоди на виконання субпідрядником робіт в рамках погодженої суми.
7. Відсутність підтверджуючих документів досвіду виконання аналогічних робіт у субпідрядника. Учасник не надав жодних підтверджуючих доказів наявності досвіду у виконанні схожих/аналогічних робіт субпідрядником, як того вимагає тендерна документація.
Прийняте рішення тендерним комітетом про обрання ТОВ «ЖМЕРИНСЬКИЙ РАЙКОМУНСЕРВІС» переможцем є безпідставним та таким, що порушує принципи здійснення закупівель, зокрема унеможливлює добросовісну конкуренцію серед учасників та свідчить про упереджену оцінку тендерних пропозицій.
За таких обставин вбачаємо наявність порушення кваліфікаційних критеріїв допущених при обранні переможця тендеру, а тому відсутні аргументовані підстави вважати ТОВ «ЖМЕРИНСЬКИЙ РАЙКОМУНСЕРВІС» учасником тендерна пропозиція якого є переможною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 березня 2020 16:35
На Вашу Вимогу (Скаргу) № UA-2020-02-17-001845-b.c2 від 18.03.2020 року, тендерний комітет Дунаєвецької міської ради, повідомляє наступне:
1. З приводу строковості ліцензії.
Від 14.04.2017 року набула чинності постанова КМУ від 10.03.2017 р. № 238 «Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», якою усунуто розбіжність між Законом «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Порядком ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури.
Відповідно до неї, всі ліцензії, які були чинні станом на 14.04.2017 року стають тепер безстроковими, .
За заявою ліцензіата про переоформлення ліцензії на безстрокову інформація про безстроковість ліцензії розміщується на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції у розділі «Реєстр виданих ліцензій» (шляхом видалення інформації про термін дії ліцензії).
За бажанням ліцензіата чинний Перелік видів робіт до ліцензії, які має право виконувати ліцензіат, приводиться у відповідність до Переліку видів робіт, який затверджено постановою КМУ від 30.03.2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів IV і V категорій складності», з підтвердженням безстроковості ліцензії.
Питання про внесення змін до Переліку робіт розглядається згідно з пунктом 15 Порядку ліцензування, відповідно до якого у разі прийняття рішення про внесення змін до переліку робіт орган ліцензування затверджує зазначені зміни і оформляє їх окремим додатком, про що робиться відмітка на бланку ліцензії.
2-7. З приводу не відповідності вимогам Учасника, щодо надання інформації по субпідряднику:
Відповідно до вимог п.п. 3.1.1 п.1 Розділу ІІІ тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів зокрема з інформацією про субпідрядні організації, яких Учасник планує залучити для виконання робіт (вказати яких) за формою що додається (додаток №4). Також передбачено, що надається у випадку залучення субпідрядних організацій в розмірі більшому чим 20% від загальної суми договору. Учасником на підтвердження відповідності даному пункту тендерної документації надано в складі тендерної пропозиції лист в довільній формі, в якому він зазначив, що не буде залучати до виконання договору субпідрядні організації в розмірі більшому чим 20% від загальної суми договору, що повністю відповідає вимогам ТД.
Тому Ваше твердження про не відповідність Учасника зазначеним в скарзі вимогам вважаємо безпідставним та таким, що не відповідає дійсності.
Номер вимоги: UA-2020-02-17-001845-b.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД", Код ЄДРПОУ:38635748
Дата подання: 20 березня 2020 10:15
Необґрунтований вибір переможця
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником, Дунаєвецькою міською радою було проведено закупівлю ID UA-2020-02-17-001845-b, щодо закупівлі робіт код ДК 021:2015: 45453000-7 — «Капітальний ремонт і реставрація».

Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 9 учасників:
1. ТОВ "БК Домінант"
2. ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД"
3. Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
4. ТОВ "Поділля-Євробуд"
5. ТОВ "ПРОФ БУД"
6. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ДУНАЄВЕЦЬКИЙ ЛИВАРНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД"
7. Мале приватне підприємство "Гермес-С"
8. ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс"
9. ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД"

За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс".

Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що технічне завдання завантажене учасником не відповідає технічному завданню, оприлюдненому Замовником при оголошенні закупівлі.
Також детально ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс", зазначаємо, що в її складі наявні документи, які не містять необхідну інформацію відповідно до умов тендерної документації.
Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,

ПРОШУ:

1. Зобов’язати Замовника (Дунаєвецьку міську раду) скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 березня 2020 12:59
На Вашу Вимогу (Скаргу) № UA-2020-02-17-001845-b.a5 від 20.03.2020 року, тендерний комітет Дунаєвецької міської ради, повідомляє наступне:
Вами як скаржником не зазначені підстави для відхилення Учасника якого обрано переможцем за результатами розгляду протоколом №18 від 13.03.2020 року.
Тому і скасовувати рішення, щодо обрання переможцем торгів ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс", Замовник не вбачає потрібним, так як пропозиція Учасника являється найбільш економічно вигідна, за результатами розгляду його пропозиція відповідає тендерній документації, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених у ст. 16 Закону, та в замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику, відповідно до ст. 17 Закону
Номер вимоги: UA-2020-02-17-001845-b.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД", Код ЄДРПОУ:38635748
Дата подання: 20 березня 2020 10:20
Повідомлення правоохоронним органам (підробка документів)
Пропозиція учасника - переможця ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс" містить ряд документів з ознаками підроблення.
Надана в них інформація не відповідає дійсності (зокрема вихідні номера ніколи їм не були присвоєні, присутні явні ознаки підроблення, надана в них інформація не відповідає дійсності).
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 березня 2020 13:06
На Вашу Вимогу (Скаргу) № UA-2020-02-17-001845-b.b6 від 20.03.2020 року, тендерний комітет Дунаєвецької міської ради, повідомляє наступне:
Учасником у складі пропозиції надано документи (листи, довідки, тощо) у форматі *.pdf.
Тендерний комітет не володіє спеціальними знаннями та навичками, які б дозволили встановити спосіб створення документів.
Також тендерний комітет не наділений повноваження щодо проведення експертного дослідження документів тендерної пропозиції Учасників.
Тому встановити факт не відповідності, підробки під час створення документів, тендерний комітет Дунаєвецької міської ради не може
Номер вимоги: UA-2020-02-17-001845-b.c7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ДУНАЄВЕЦЬКИЙ ЛИВАРНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:38760006
Дата подання: 20 березня 2020 11:47
Скарга
Організатором відкритих торгів – Дунаєвецькою міською радою, в результаті розгляду пропозицій на предмет «Реконструкції існуючих вуличних водопровідних мереж в м. Дунаївці, Хмельницької обл.» (закупівля № 5294187; категорія: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) обрано переможцем ТОВ «ЖМЕРИНСЬКИЙ РАЙКОМУНСЕРВІС».
Керуючись положеннями ст. 3, 5, 18, 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» ТОВ «КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ДУНАЄВЕЦЬКИЙ ЛИВАРНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД» (ТОВ «КК «ДЛМЗ») подає дану скаргу у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція ТОВ «ЖМЕРИНСЬКИЙ РАЙКОМУНСЕРВІС» не відповідає кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» на підстав наступного:
1. У учасника відсутня ліцензія чи інший дозвільний документ на проведення відповідних робіт. До переліку тендерної пропозиції учасника додана ліцензія, строк дії якої припинений ще 03.06.2019 р.
2. Відсутність діючого договору з субпідрядником. Учасник не надав документального підтвердження про наявність господарських правовідносин із субпідрядною організацією при відсутності відповідної ліцензії.
3. Учасник не надав відповідного договору доручення від ТОВ «Аквабуд 1» на участь у тендері. Пропозиція не містить посилань на повноваження учасника діяти від імені ТОВ «Аквабуд 1» у тендері, як особи яка має відповідну ліцензію.
4. Відсутні скан-копії документів, що підтверджують право власності на обладнання, машин і механізмів для виконання робіт. Учасник не підтвердив документально про наявність усієї матеріальної технічної бази необхідної для виконання робіт згідно тендерної документації.
5. Відсутність переліку робіт, які передбачаються доручити субпідряднику. Учасником надано лише лист погодження від ТОВ «Аквабуд 1» на виконання робіт в рамках тендеру, однак конкретизація переліку таких робіт вимагалась тендерною документацією.
6. Відсутність згоди на субпідрядника щодо орієнтованої вартості робіт, що будуть йому доручені. Учасник не отримав згоди на виконання субпідрядником робіт в рамках погодженої суми.
7. Відсутність підтверджуючих документів досвіду виконання аналогічних робіт у субпідрядника. Учасник не надав жодних підтверджуючих доказів наявності досвіду у виконанні схожих/аналогічних робіт субпідрядником, як того вимагає тендерна документація.
Прийняте рішення тендерним комітетом про обрання ТОВ «ЖМЕРИНСЬКИЙ РАЙКОМУНСЕРВІС» переможцем є безпідставним та таким, що порушує принципи здійснення закупівель, зокрема унеможливлює добросовісну конкуренцію серед учасників та свідчить про упереджену оцінку тендерних пропозицій.
За таких обставин вбачаємо наявність порушення кваліфікаційних критеріїв допущених при обранні переможця тендеру, а тому відсутні аргументовані підстави вважати ТОВ «ЖМЕРИНСЬКИЙ РАЙКОМУНСЕРВІС» учасником тендерна пропозиція якого є переможною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 березня 2020 16:37
На Вашу Вимогу (Скаргу) № UA-2020-02-17-001845-b.c2 від 18.03.2020 року, тендерний комітет Дунаєвецької міської ради, повідомляє наступне:
1. З приводу строковості ліцензії.
Від 14.04.2017 року набула чинності постанова КМУ від 10.03.2017 р. № 238 «Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», якою усунуто розбіжність між Законом «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Порядком ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури.
Відповідно до неї, всі ліцензії, які були чинні станом на 14.04.2017 року стають тепер безстроковими, .
За заявою ліцензіата про переоформлення ліцензії на безстрокову інформація про безстроковість ліцензії розміщується на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції у розділі «Реєстр виданих ліцензій» (шляхом видалення інформації про термін дії ліцензії).
За бажанням ліцензіата чинний Перелік видів робіт до ліцензії, які має право виконувати ліцензіат, приводиться у відповідність до Переліку видів робіт, який затверджено постановою КМУ від 30.03.2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів IV і V категорій складності», з підтвердженням безстроковості ліцензії.
Питання про внесення змін до Переліку робіт розглядається згідно з пунктом 15 Порядку ліцензування, відповідно до якого у разі прийняття рішення про внесення змін до переліку робіт орган ліцензування затверджує зазначені зміни і оформляє їх окремим додатком, про що робиться відмітка на бланку ліцензії.
2-7. З приводу не відповідності вимогам Учасника, щодо надання інформації по субпідряднику:
Відповідно до вимог п.п. 3.1.1 п.1 Розділу ІІІ тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів зокрема з інформацією про субпідрядні організації, яких Учасник планує залучити для виконання робіт (вказати яких) за формою що додається (додаток №4). Також передбачено, що надається у випадку залучення субпідрядних організацій в розмірі більшому чим 20% від загальної суми договору. Учасником на підтвердження відповідності даному пункту тендерної документації надано в складі тендерної пропозиції лист в довільній формі, в якому він зазначив, що не буде залучати до виконання договору субпідрядні організації в розмірі більшому чим 20% від загальної суми договору, що повністю відповідає вимогам ТД.
Тому Ваше твердження про не відповідність Учасника зазначеним в скарзі вимогам вважаємо безпідставним та таким, що не відповідає дійсності.

Документи подані скаржником

18 березня 2020 15:47
Скарга.doc

Документи подані скаржником

20 березня 2020 11:47
КК ДЛМЗ скарга 200320_015.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-17-001845-b.a8
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД", Код ЄДРПОУ:38635748
Дата подання: 23 березня 2020 23:59
на неправомірне рішення Замовника (щодо безпідставної дискваліфікації учасника та необґрунтованого вибору переможця процедури)
Скарга на неправомірне рішення Замовника (щодо безпідставної дискваліфікації учасника та необґрунтованого вибору переможця процедури)
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 березня 2020 21:49
Рішення від 26.03.2020 №5765.pdf
Дата публікації: 26 березня 2020 21:48
Рішенян від 10.04.2020 №6918.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2020 20:21
Номер скарги: UA-2020-02-17-001845-b.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Поділля-Євробуд", Код ЄДРПОУ:41871879
Дата подання: 17 березня 2020 10:47
Щодо невідповідності пеможця процедури закупівлі відкритих торгів кваліфікаційним критеріям відповідно до ст 16 Закону України "Про публічні закупівлі"
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ЄВРОБУД» Україна , 32300, Хмельницька обл., Кам'янець-Подільський р-н , с. Мукша Китайгородська, провулок Клубний, 8 ЄДПОУ 41871879 Р/Р 2600800158944 в ПАТ “КБ “ГЛОБУС МФО 380526 «17» березня 2020 року Тендерному комітету Дунаєвецької міської ради СКАРГА За результатами розгляду тендерних пропозицій, предмет закупівлі «Реконструкція існуючих вуличних водопровідних мереж в м. Дунаївці Хмельницької області (код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація»), тендерний комітет Дунаєвецької міської ради визнав переможця процедури закупівлі відкритих торгів ТОВ «Жмеренський райкомунсервіс», як такого, що відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених у ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту Закон), але у замовника відсутні підстави для відмови у процедурі закупівлі учасника відповідно до ст. 17 Закону (протокол тендерного комітету Дунаєвецької міської ради № 18 від 13.03.2020). Зробивши аналіз тендерної пропозиції повідомляю, що ТОВ «Жмеренський райкомунсервіс» не відповідає кваліфікаційному критерію відповідно до ст. 16 Закону, а саме наявність документального підтвердження: 1) Відсутні копії паспоту (ID-картки) та довідки про присвоєння індетифікаційного коду; 2) Відсутні скан-копії документів, що підверджують право власності на обладнання, машин і механізмів для виконання робіт (договір купівлі-продажу, технічний паспорт, інвентарна картка обліку, інше); 3) Лист-погодження (за надання завідомо недостовірної інформації учасники та їх посадові особи несуть кримінальну відповідальність за підроблення документів відповідно до діючого Кримінального кодексу України); 4) У інформаційній довідці «Про наявність кваліфікованих працівників» не міститься всієї інформації, щодо на’явності власних та необхідність залучення додаткових працівників. Тому на підставі вищевказаного та керуючись п. 4, ч. 1. ст. 30 Закону (тендерна пропозиція не відповдає вимогам тендерної документації) данний учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям. Вважаю, що тендерним комітетом Дунаєвецької міської ради було пийнято рішення, яке не передбачене у ЗУ «Про публічні закупівлі», чим перевищив свої
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 20.03.2020 №5321.pdf
Дата публікації: 20 березня 2020 16:53
Номер скарги: UA-2020-02-17-001845-b.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Поділля-Євробуд", Код ЄДРПОУ:41871879
Дата подання: 19 березня 2020 11:22
Скарга, щодо невідповідності довідки виданої уповноваженим органом, про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ЄВРОБУД» Україна , 32300, Хмельницька обл., Кам'янець-Подільський р-н , с. Мукша Китайгородська, провулок Клубний, 8 ЄДПОУ 41871879 Р/Р 2600800158944 в ПАТ “КБ “ГЛОБУС МФО 380526 «17» березня 2020 року Тендерному комітету Дунаєвецької міської ради СКАРГА У відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», переглядаючи документи учасника ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс" на предмет закупівлі «Реконструкція існуючих вуличних водопровідних мереж в м. Дунаївці Хмельницької області (код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація»), які необхідно дозавантажити згідно вимог Тендерної документації, виявлено невідповідність Оригіналу довідки (витягу), виданої уповноваженим органом, про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку (далі по тексту Довідка), а саме Довідку дозавантажено 18.03.2020, а за даними Довідки строк її дії з 17.03.2020 по 17.03.2020. Відповідно до вимог Тендерної документації дана Довідка має бути дійсною на момент завантаження та/або не більше трьохмісячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 23.03.2020 № 5397.pdf
Дата публікації: 23 березня 2020 21:35

Документи подані скаржником

23 березня 2020 23:59
3 протокол відхилення 17.pdf
10 квітня 2020 10:05
Dovidka_20076482160690480812 (5).pdf
10 квітня 2020 10:05
f478526n42.pdf
10 квітня 2020 10:19
aUJ.XML.pdf

Документи подані замовником

07 квітня 2020 15:55
Відповідь на оскарження
07 квітня 2020 15:55
Відповідь на скаргу ворд

Документи Органу Оскарження

26 березня 2020 21:48
Рішення від 26.03.2020 №5765.pdf
15 квітня 2020 20:21
Рішенян від 10.04.2020 №6918.pdf

Документи подані скаржником

17 березня 2020 10:46
Скарга

Документи Органу Оскарження

20 березня 2020 16:53
Рішення від 20.03.2020 №5321.pdf

Документи подані скаржником

19 березня 2020 11:22
Скарга 2.docx

Документи Органу Оскарження

23 березня 2020 21:35
рішення від 23.03.2020 № 5397.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2020 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" 11 440 006,22
UAH з ПДВ
8 969 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс" 12 592 574,00
UAH з ПДВ
8 970 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Мале приватне підприємство "Гермес-С" 13 044 000,00
UAH з ПДВ
8 977 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ДУНАЄВЕЦЬКИЙ ЛИВАРНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" 13 200 000,00
UAH з ПДВ
8 977 351,75
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Поділля-Євробуд" 13 309 301,22
UAH з ПДВ
10 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" 12 592 000,00
UAH з ПДВ
10 998 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОФ БУД" 13 164 328,51
UAH з ПДВ
12 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД" 13 008 013,20
UAH з ПДВ
13 008 013,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК Домінант" 13 519 992,00
UAH з ПДВ
13 519 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2020 17:45
Електронний підпис
05 березня 2020 17:43
За результатом аукціону
04 березня 2020 10:37
Електронний підпис
04 березня 2020 10:34
Довідки.rar
03 березня 2020 11:36
Електронний підпис
03 березня 2020 11:33
Установчі.rar
03 березня 2020 11:33
Проект Договору.rar
03 березня 2020 11:33
Договірна ціна 2020 р.rar
03 березня 2020 11:33
Договірна ціна 20-21рр.rar
03 березня 2020 11:33
Довідки.rar
03 березня 2020 11:33
Бланк ІСО.pdf
03 березня 2020 11:33
Гарантія.zip
03 березня 2020 11:33
СТАТУТ.pdf
03 березня 2020 11:33
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

18 березня 2020 21:57
Електронний підпис
18 березня 2020 21:10
Dovidka_20076482160690480812.pdf.p7s
18 березня 2020 21:10
Гарантійний лист.pdf
18 березня 2020 21:10
Довідка.pdf
18 березня 2020 21:10
Dovidka_20076482160690480812.pdf
18 березня 2020 16:33
Електронний підпис
04 березня 2020 14:07
Електронний підпис
04 березня 2020 14:05
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified (1).pdf
04 березня 2020 14:05
Платіжне доручення.pdf.(1).P7S
04 березня 2020 14:05
Платіжне доручення.pdf
04 березня 2020 14:05
29.3. Довідка Статут.pdf.(1).P7S
04 березня 2020 14:05
29.3. Довідка Статут.pdf
04 березня 2020 14:05
29.1. Статут Учасника.pdf.(1).P7S
04 березня 2020 14:05
29.1. Статут Учасника.pdf
04 березня 2020 14:05
25.1. Проект договору.pdf.(1).P7S
04 березня 2020 14:05
25.1. Проект договору.pdf
04 березня 2020 14:05
22. Лист-згода (звернення).pdf
04 березня 2020 14:05
17.2. відомість ресурсів.pdf
04 березня 2020 14:05
17.1. договірна ціна.pdf.(1).P7S
04 березня 2020 14:05
17.1. договірна ціна.pdf
04 березня 2020 14:05
13. Технічне завдання.pdf
04 березня 2020 14:05
12.1. Свідоцтво ПДВ.pdf.(1).P7S
04 березня 2020 14:05
12.1. Свідоцтво ПДВ.pdf
04 березня 2020 14:05
10. Довідка (резидент).pdf
04 березня 2020 14:05
9. Довідка (юр.особа).pdf.(1).P7S
04 березня 2020 14:05
9. Довідка (юр.особа).pdf
04 березня 2020 14:05
8. Гарантійний лист ст.17.pdf
04 березня 2020 14:05
7.2.2. Відгук Мурафа.pdf.(1).P7S
04 березня 2020 14:05
7.2.2. Відгук Мурафа.pdf
04 березня 2020 14:05
5. довідка (працівники).pdf
04 березня 2020 14:05
4. Відомість обладнання.pdf
04 березня 2020 14:05
3. Довідка (обладнання).pdf
04 березня 2020 14:05
1. пропозиція.pdf.(1).P7S
04 березня 2020 14:05
1. пропозиція.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 17:09
Електронний підпис
04 березня 2020 17:04
Лист про істотні умови.rar
04 березня 2020 17:02
Заява.pdf
04 березня 2020 17:02
Довiдка.pdf
04 березня 2020 17:02
Гарантiя.pdf
04 березня 2020 17:01
J1499202_Квитанцiя_№2.pdf
04 березня 2020 16:59
Паспорт код сосула.pdf
04 березня 2020 16:58
Витяг з реєстру ПДВ.jpg
04 березня 2020 16:58
Довідка ЄДР.pdf
04 березня 2020 16:58
Договір іфцем 27 11.pdf
04 березня 2020 16:58
Дозволи і ліцензії.rar
04 березня 2020 16:58
Документи директора.pdf
04 березня 2020 16:57
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
04 березня 2020 16:57
Статут Гермес-С.pdf
04 березня 2020 16:57
Статут і свідоцтво ПДВ.pdf
04 березня 2020 16:57
Штатний розпис.pdf
04 березня 2020 16:55
Загальні дані.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 11:03
Електронний підпис
04 березня 2020 11:03
ДЛМЗ_довідка_матеріали.jpg
04 березня 2020 11:03
маш-механізми_5.pdf
04 березня 2020 11:03
маш-механізми_4.PDF
04 березня 2020 11:03
маш-механізми_3.PDF
04 березня 2020 11:03
маш-механізми_2.PDF
04 березня 2020 11:03
маш-механізми_1.PDF
04 березня 2020 09:59
Електронний підпис
04 березня 2020 09:58
лист_досвід_обслуг-004.pdf
03 березня 2020 14:45
Підписаний_spravka.pdf
03 березня 2020 11:33
Електронний підпис
03 березня 2020 11:32
Договір_б-м_робіт-02.pdf
03 березня 2020 11:32
Договір_б-м_робіт-01.pdf
03 березня 2020 11:32
ДЛМЗ_штатний_розклад.pdf
03 березня 2020 11:32
ДЛМЗ_договірна-ціна_013.pdf
03 березня 2020 11:27
Електронний підпис
03 березня 2020 11:27
Підписаний_G0220-3286-GL_tender.pdf
03 березня 2020 11:23
Електронний підпис
02 березня 2020 12:38
Електронний підпис
02 березня 2020 12:30
ДЛМЗ_тендерна-пропоз_012.pdf
28 лютого 2020 14:40
ДЛМЗ_працівники-010.pdf
28 лютого 2020 14:24
ДЛМЗ_ТЗ-Дун.pdf
28 лютого 2020 14:24
ДЛМЗ_ТЗ_003.pdf
28 лютого 2020 13:35
Електронний підпис
28 лютого 2020 12:47
ДЛМЗ_санкції_006.pdf
28 лютого 2020 12:47
ДЛМЗ_перс-дані_002.pdf
28 лютого 2020 12:47
ДЛМЗ_корупція_001.pdf
28 лютого 2020 12:47
ДЛМЗ_дозволи_004.pdf
28 лютого 2020 12:47
ДЛМЗ_довкілля_005.pdf
28 лютого 2020 12:47
Cвідоцтво ПДВ КК ДЛМЗ.JPG
28 лютого 2020 12:47
статутДЛМЗ.pdf
28 лютого 2020 12:47
протокол_ДЛМЗ.pdf
28 лютого 2020 12:47
ДЛМЗ-Ліцензія.pdf
28 лютого 2020 12:47
витяг_ДЛМЗ.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 17:26
Електронний підпис
04 березня 2020 17:24
3_001.jpg
04 березня 2020 17:24
2_001.jpg
04 березня 2020 17:23
1_001.jpg
04 березня 2020 17:23
паспорт.zip
04 березня 2020 17:17
Електронний підпис
04 березня 2020 17:14
довідка мбт 2.pdf
04 березня 2020 17:14
ПОДІЛЛЯ ЄВРОБУД_17679_p7s.zip
04 березня 2020 17:14
Договір Залісківці.zip
04 березня 2020 17:14
витяг з реестру.jpeg
04 березня 2020 17:14
ГОСТ.pdf
04 березня 2020 17:14
відомість ресурсів.pdf
04 березня 2020 17:14
22.pdf
04 березня 2020 17:14
21.pdf
04 березня 2020 17:14
20.pdf
04 березня 2020 17:14
19.pdf
04 березня 2020 17:14
18.pdf
04 березня 2020 17:14
17.pdf
04 березня 2020 17:14
16.pdf
04 березня 2020 17:14
15.pdf
04 березня 2020 17:14
14.pdf
04 березня 2020 17:14
13.pdf
04 березня 2020 17:14
12.pdf
04 березня 2020 17:14
11.pdf
04 березня 2020 17:13
договір підряду (3).docx
04 березня 2020 17:13
10.pdf
04 березня 2020 17:13
9.pdf
04 березня 2020 17:13
ст 17.pdf
04 березня 2020 17:13
8.pdf
04 березня 2020 17:13
7.pdf
04 березня 2020 17:13
надання документів.pdf
04 березня 2020 17:13
6.pdf
04 березня 2020 17:13
доручення.pdf
04 березня 2020 17:13
5.pdf
04 березня 2020 17:13
додаток 2.pdf
04 березня 2020 17:13
4.pdf
04 березня 2020 17:13
3.pdf
04 березня 2020 17:13
договірна ціна.pdf
04 березня 2020 17:13
2.pdf
04 березня 2020 17:13
договір.pdf
04 березня 2020 17:13
до гарантії.pdf
04 березня 2020 17:13
1.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 16:23
Електронний підпис
04 березня 2020 16:22
Генеральний договір.pdf
04 березня 2020 16:22
banking_licence_ПУМБ.pdf
04 березня 2020 16:21
Додаткова угода №1 до ГД.jpg
04 березня 2020 16:21
Довіреність_Малов Д._2020.pdf
04 березня 2020 16:21
GUARANTEE_60 000,00 UAH.pdf.p7s.p7s
04 березня 2020 16:21
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
04 березня 2020 16:21
Додаткова угода №2.pdf
04 березня 2020 16:21
GUARANTEE_60 000,00 UAH.pdf
04 березня 2020 16:21
Договірна ціна.pdf
04 березня 2020 16:20
Довідка працівники.pdf
04 березня 2020 16:20
Тендерна пропозиція.pdf
04 березня 2020 16:20
Проект договору.pdf
04 березня 2020 16:20
Копія чинних дозволів.pdf
04 березня 2020 16:20
Статут.PDF
04 березня 2020 16:20
Виписка з ЄДР.PDF
04 березня 2020 16:20
Лист-згода санкції.pdf
04 березня 2020 16:20
Опис до Статуту.PDF
04 березня 2020 16:20
Довідка повноваження.pdf
04 березня 2020 16:20
Письмова згода (ціна).pdf
04 березня 2020 16:19
Оригінал ліцензія.PDF
04 березня 2020 16:19
Довідка субпідряд.pdf
04 березня 2020 16:19
Наказ про призначеня.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 16:01
Електронний підпис
04 березня 2020 15:54
Лист код доступу.pdf
04 березня 2020 15:54
Лист санкції.pdf
04 березня 2020 15:54
Лист згода дозвола.pdf
04 березня 2020 15:53
Лист згода звернення.pdf
04 березня 2020 15:09
Електронний підпис
04 березня 2020 15:08
Лист код доступу.pdf
04 березня 2020 14:11
Електронний підпис
04 березня 2020 14:07
Проект договору.PDF
04 березня 2020 14:07
Лист згода з договором.pdf
04 березня 2020 14:07
Лист санкції.pdf
04 березня 2020 14:07
Лист згода дозвола.pdf
04 березня 2020 14:07
Лист згода звернення.pdf
04 березня 2020 14:07
копія ліцензії.PDF
04 березня 2020 14:07
Статут част.2.PDF
04 березня 2020 14:07
Статут част.1.PDF
04 березня 2020 14:07
ДОГОВОР.pdf
04 березня 2020 14:07
ДОВІДКА+ВИПИСКА.pdf
04 березня 2020 14:07
Лицензия (5).pdf
04 березня 2020 14:07
Розрахунок витрат.pdf
04 березня 2020 14:07
пояснювальна записка.pdf
04 березня 2020 14:07
локальний 6-1-21.pdf
04 березня 2020 14:07
Локальний 6-1-20.pdf
04 березня 2020 14:07
локальний 6-1-19.pdf
04 березня 2020 14:07
Локальний 6-1-18.pdf
04 березня 2020 14:07
локальний 6-1-17.pdf
04 березня 2020 14:07
Локальний 6-1-16.pdf
04 березня 2020 14:07
локальний 6-1-15.pdf
04 березня 2020 14:07
Локальний 6-1-14.pdf
04 березня 2020 14:07
Локальний 6-1-13.pdf
04 березня 2020 14:07
Локальний 6-1-12.pdf
04 березня 2020 14:07
Локальний 6-1-11.pdf
04 березня 2020 14:07
Локальний 6-1-10.pdf
04 березня 2020 14:07
Локальний 6-1-9.pdf
04 березня 2020 14:07
локальний 6-1-8.pdf
04 березня 2020 14:07
Локальний 6-1-7.pdf
04 березня 2020 14:07
Локальний 6-1-6.pdf
04 березня 2020 14:07
Локальний 6-1-5.pdf
04 березня 2020 14:07
Локальний 6-1-4.pdf
04 березня 2020 14:07
Локальний 6-1-3.pdf
04 березня 2020 14:07
Локальний 6-1-2.pdf
04 березня 2020 14:07
Локальний 6-1-1.pdf
04 березня 2020 14:07
договірна ціна.pdf
04 березня 2020 14:07
25.imd
04 березня 2020 14:07
Відгук Теребовля.jpg
04 березня 2020 14:07
відгук лікарня.pdf
04 березня 2020 14:07
копія кода директора.PDF
04 березня 2020 14:07
Виписка ЄДРПОУ.PDF
04 березня 2020 14:07
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 16:35
Електронний підпис
04 березня 2020 16:34
Пропозиція ч 1.pdf
04 березня 2020 15:44
Пропозиція ч.3.pdf
04 березня 2020 15:44
Пропозиція ч.2.pdf
04 березня 2020 15:44
Пропозиція ч.1.pdf
04 березня 2020 15:44
Fw_ RE_ Тендер. Дунаївці..zip

Публічні документи

04 березня 2020 10:38
Електронний підпис
04 березня 2020 10:34
69-72.Кошториси Дунаївці.pdf
04 березня 2020 10:34
28-46.Кваліфікаційні.pdf
04 березня 2020 10:34
47-69.кваліфікаційні.pdf
04 березня 2020 10:34
1.Реєстр.pdf
04 березня 2020 10:34
2.Тендерна пропозиція.pdf
04 березня 2020 10:34
4-27. Установчі 03.03.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД"

ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс"

МПП "Гермес-С"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ДУНАЄВЕЦЬКИЙ ЛИВАРНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД"

ТОВ "Поділля-Євробуд"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

ТОВ "ПРОФ БУД"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД"

ТОВ "БК Домінант"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД"
#38635748
Відхилено 8 969 000,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 17:07
ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс"
#35651353
Переможець 8 970 000,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 17:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 17:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс"
#35651353
8 970 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 13:30
ДУ 157.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 13:11
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 10:24
ДОДАТКОВА УГОДА _6 договір 30-157.pdf зміни до договору
02 січня 2023 14:34
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 13:45
дод угода 5 перероблена.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 12:53
Електронний підпис укладений
03 грудня 2021 13:19
дод угода 4.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 12:15
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 13:26
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
19 квітня 2021 12:05
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 14:33
додаткова угода _1 Жмеринка.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 14:25
Електронний підпис укладений
21 квітня 2020 16:01
підписаний договір укладений
21 квітня 2020 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до умов договору та ЗУ "Про публічні закупівлі" (Бюджетні призначення на 2020 рік)
Номер договору про закупівлю: 30/157
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" та умов договору (бюджетні призначення на 2021 рік)
Номер договору про закупівлю: 30/157
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до умов договору ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 30/157
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 30/157
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 30/157
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 30/157
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML