Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дороги по вул. М. Грушевського на ділянці від буд. №29 до буд. №19 в с.Сокільники Пустомитівського району Львівської області
Очікувана вартість
7 014 476,00 UAH
UA-2020-02-17-001834-b f3ca96437fd24a7f9277fde770e32173
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Пасічна Ірина Борисівна

+380322270645 Sokil_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сокільницька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04369682
Вебсайт: http://www.sokilnyky-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 81130, Україна , Львівська обл., Сокільники, вул. Січових Стрільців, 1
Контактна особа: Пасічна Ірина Борисівна
+380322270645
Sokil_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 17:45
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 14:00
Початок аукціону: 06 березня 2020 14:08
Очікувана вартість: 7 014 476,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,71%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дороги по вул. М. Грушевського на ділянці від буд. №29 до буд. №19 в с.Сокільники Пустомитівського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81130, Україна, Львівська область, Пустомитівський район, с. Сокільники, вул. Січових Стрільців, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2020  —  31 липня 2020
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 N117, Замовник здійснює попередню оплату у розмірі 30% річного обсягу робіт ( що не перевищує 30% вартості Договору) для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання, а Підрядник зобов’язується освоїти його протягом одного місяця від моменту отримання. Після закінчення місячного терміну, невикористана сума попередньої оплати повертається Підрядником на реєстраційний рахунок Замовника. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником шляхом поетапної оплати виконаних робіт після пред'явлення Підрядником рахунка на оплату робіт (далі - рахунок) та після підписання Сторонами акта про виконані роботи форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3. До рахунку Підрядником додаються підписані екземпляри акта про виконані роботи форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3. Поетапна оплата виконаних робіт здійснюється з урахуванням авансу, у наступному місяці за поточним, в якому було підписано акти про виконані роботи форми КБ-2в. Кінцевий розрахунок проводиться Замовником протягом 15 (п’ятнадцять) днів з моменту підписання кінцевого акту про виконані роботи форми КБ-2в. Пiсляоплата 15 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розділ 3 пункт 1 тендерної документації.
Дата подання: 20 лютого 2020 11:15
Дата відповіді: 25 лютого 2020 15:04
Доброго дня! Зважаючи на вимоги тендерної документації замовника торгів: «Усі сторінки тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію, у т.ч. документи, отримані в електронній формі згідно з чинним законодавством та роздруковані, повинні бути пронумеровані, а також містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку учасника (окрім оригіналів документів, виданих іншими організаціями та установами).» (Розділ 3 пункт 1 тендерної документації), просимо пояснити необхідність нумерації усіх сторінок тендерної пропозиції учасника та внести відповідні зміни до тендерної документації в цій частині, так як дана вимога не може бути практично виконана в силу наступних причин: - пронумерованими можуть бути сторінки лише тих документів, які складає безпосередньо учасник для участі у процедурі закупівлі; - у складі тендерних пропозицій учасників подаються скановані копії оригіналів документів (як учасників, так і, виданих іншими організаціями та установами); - у складі тендерних пропозицій учасників подаються копії документів, складених чи виданих раніше, яким вже присвоєно певну нумерацію сторінок на стадії формування документів, тому подвійна нумерація сторінок призведе до спотворення вигляду поданих документів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції містить вказівки щодо оформлення документації тендерних пропозицій, а саме:
"Всі документи тендерної пропозиції подаються у сканованому вигляді у форматі *.PDF (Portable Document Format (PDF) — відкритий формат файлу , створений і підтримуваний компанією Adobe Systems, для представлення двовимірних документів у незалежному від пристрою виведення та роздільної здатності вигляді) одним файлом.
Цей файл повинен містити реєстр наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації, який повинен бути першим з документів тендерної пропозиції.
Усі сторінки тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію, у т.ч. документи, отримані в електронній формі згідно з чинним законодавством та роздруковані, повинні бути пронумеровані, а також містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку учасника (окрім оригіналів документів, виданих іншими організаціями та установами)."
Така вимога є технічно можливою для виконання Учасниками, оскільки завантажуються документи в електронному вигляді у форматі PDF, що передбачає можливість редагування в частині нумерації відскановиних сторінок.
Підтвердження кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 24 лютого 2020 11:28
Дата відповіді: 25 лютого 2020 15:31
Доброго дня. 1. В частині 6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, проте в даній частині не вказано які саме документи має надати Учасник в підтвердження вищенаведених вимог?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предметом даної закупівлі є будівельні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт дороги по вул. М. Грушевського на ділянці від буд. №29 до буд. №19 в с.Сокільники Пустомитівського району Львівської області".
До технічних, якісних та кількісних характеристик будівельних робіт, які має намір виконати Учасник, в тому числі належать підтверджуючі розрахунки ціни тендерної пропозиції за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, зокрема:
1) Розрахунок заробітної плати;
2) Розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів з економічним обґрунтуванням змін. Поточні ціни на матеріальні ресурси не повинні перевищувати цін, зареєстрованих в Мінекономіки відповідно до законодавства);
3) Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін) із розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності);
4) Розрахунок загальновиробничих витрат;
5) Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій;
6) Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом за погодженням з Мінекономіки).
Підтвердження кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 24 лютого 2020 11:30
Дата відповіді: 25 лютого 2020 15:37
Доброго дня! В п. 1.2. Додатку №1 тендерної документації вказано, що Учасник в підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повинен надати, на кожну особу зазначену у довідці, сканкопії документів, що підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень. Чи потрібно підтверджувати освітній рівень працівників із середньою освітою і в який спосіб підтверджувати їх кваліфікаційний рівень?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, роз'яснюємо наступне:
На кожну особу зазначену у довідці, сканкопії документів, що підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень. Ця вимога передбачає подання сканкопій дипломів та/або інших передбачених чинним законодавством документів щодо отримання середньої, середньо-спеціальної, технічної, вищої освіти тощо.
Якщо виконання певного виду робіт потребує спеціальних знань, дозволів, сертифікації - надаються сканкопії підтверджуючих документів (посвідчення, сертифікати, дозволи, документи про успішне проходження навчань в тій чи іншій галузі тощо).
Підтвердження кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 24 лютого 2020 11:32
Дата відповіді: 25 лютого 2020 15:40
Доброго дня ! Відповідно до п.1.1., п.1.2. Додатку 1 тендерної документації Учасники підтверджують наявність обладнання та матеріально технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації Довідками в довільній формі. В цей же час Замовником зроблено посилання на зразки Довідок, відповідно Зразок №1 та Зразок №2. За таких обставин якої форми мають бути зазначені довідки – довільної чи відповідно до наданих Замовником зразків?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зразки заповнення форм документів (довідок) подані Замовником для прикладу.
Учасник подає необхідні довідки в довільній формі (якщо про це зазначено в тендерній документації) з дотриманням вимог щодо повноти інформації в них.
Підтвердження кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 24 лютого 2020 11:36
Дата відповіді: 25 лютого 2020 15:53
Доброго дня! Відповідно п.1.1. Додатку 1 тендерної документації у якості підтвердження інформації зазначеної в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, учасник надає виписку з балансу, або інший підтверджуючий документ. На автотранспортні засоби, що є у власності учасника, додатково подаються сканкопії технічних паспортів. На обладнання та матеріально-технічну базу, що орендується учасником, додатково подаються сканкопії дійсних договорів оренди з усіма додатками, актів приймання-передачі тощо. Таким чином із змісту тендерної документації (посилання на додатковість підтвердження) вбачається, що учасник який орендує обладнання повинен надати в складі тендерної пропозиції виписку з балансу чи інший підтверджуючий документ, які б підтверджували право власності Орендодавця на відповідне обладнання. Чи правильно ми розуміємо вимогу Замовника в цій частині ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На вимогу Додатку 1 до тендерної документації надається довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг), що є предметом закупівлі (Зразок №1). У якості документального підтвердження інформації зазначеної у довідці, учасник надає виписку з балансу, або інший підтверджуючий документ.
Вбачається, що обладнання та матеріально-технічна база, яка є у власності Учасника – відображається ним в бухгалтерських документах, зокрема в балансі тощо.
На обладнання та матеріально-технічну базу, що орендується учасником, достатньо подати сканкопії дійсних договорів оренди з усіма додатками, актів приймання-передачі тощо
Окрім цього, на автотранспортні засоби, що є у власності учасника, додатково подаються сканкопії технічних паспортів.
На автотранспортні засоби, що орендуються учасником разом з екіпажем, надаються договори оренди з усіма додатками та докази наявності у орендодавця кваліфікованого екіпажу на момент подання тендерної пропозиції (довідка в довільній формі від орендодавця техніки з екіпажем про наявність у штаті кваліфікованих працівників (водіїв, операторів тощо) із врахуванням кількості та виду оредованої техніки).
У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та використання їх на договірних умовах про це зазначається у довідці, із наданням документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою на строк не менше, ніж встановлений цією документацією для повного виконання робіт.
Підтвердження кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 24 лютого 2020 11:41
Дата відповіді: 25 лютого 2020 16:10
Відповідно п.1.1. Додатку 1 тендерної документації у якості підтвердження інформації зазначеної в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, учасник надає виписку з балансу, або інший підтверджуючий документ. На автотранспортні засоби, що є у власності учасника, додатково подаються сканкопії технічних паспортів. На обладнання та матеріально-технічну базу, що орендується учасником, додатково подаються сканкопії дійсних договорів оренди з усіма додатками, актів приймання-передачі тощо. Інших правових підстав користування Учасником обладнанням та матеріально-технічною базою Замовником не передбачено. Чи буде помилкою, яка призведе до відхилення тендерної документації, якщо учасник користується обладнанням та матеріально-технічною базою на інших правових підставах, як, приміром лізинг, надання послуг, тощо, про що і зазначить в тендерній пропозиції? Якщо ні – то якими документами учаснику слід підтвердити таку інформацію? Якщо ж це буде вважатися помилкою – як Замовник може пояснити такі дискримінаційні умови тендерної документації ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що у разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та використання їх на договірних умовах про це зазначається у довідці, із наданням документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою на строк не менше, ніж встановлений цією документацією для повного виконання робіт.
Тобто передбачено можливість користування учасником обладнанням та матеріально – технічною базою для виконання робіт на інших договірних умовах, відмінних від договору оренди: позика, лізинг тощо.
Проте, надання послуг не є різновидом договорів на користування чужим майном.
Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону, замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно абз. 2 ч. 2 ст. 16 Закону,замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій як наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Договори про надання послуг, укладені Учасником з третіми особами, не можуть свідчити про наявність у нього необхідного обладнання та матеріально-технічної бази згідно вимог ст. 16 Закону.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-17-001834-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД", Код ЄДРПОУ:40452418
Дата подання: 08 квітня 2020 14:46
Скарга
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» – учасник торгів за предметом закупівлі: Капітальний ремонт дороги по вул. М.Грушевського на ділянці від буд. №29 до буд. №19 в с.Сокільники Пустомитівського району Львівської області, звертаємо увагу на НЕДОСКОНАЛИЙ розгляд нашої тендерної пропозиції по тендеру за номером (ідентифікатором) закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2020-02-17-001834-b, особливо, в частині, що стосується поданої нами власної Ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорій складності.
Тендерним комітетом Сокільницької сільської ради Пустомитівського району Львівської області прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» за вказаною вище закупівлею у зв`язку із неподанням нами у складі пропозиції, зокрема, актуального переліку видів робіт провадження господарської діяльності у вигляді додатку до Ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорій складності.
Однак, наголошуємо, що Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» надало чинну на дату розкриття пропозицій (на дату аукціону) – 06.03.2020р. власну Ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорій складності (реєстраційний запис – 2013033886, наказ про видачу ліцензії № 3-л від 18 січня 2017р.) та чинний Перелік видів робіт провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV категорії складності згідно з додатком (реєстраційний запис – 2013033886, наказ № 3-л від 18 січня 2017р.). Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3) із змінами був затверджений наказом Державної архітектурно-будівельної інспекції України № 19-л від 10 березня 2020р. (реєстраційний запис - 2013070251), тобто в той час, коли вже тривала процедура розгляду тендерних пропозицій учасників замовником торгів за вказаною закупівлею.
Виходячи з вищенаведеного, та, враховуючи факт розміщення на офіційному вебсайті Державної архітектурно-будівельної інспекції України dabi.gov.ua оновленої інформації щодо Ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорій складності (за переліком видів робіт згідно з додатком), виданої Товариству з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД», немає ніяких підстав ставити під сумнів законність нашої професійної діяльності в галузі будівництва.
Крім того, необхідно зазначити, що розгляд тендерних пропозицій учасників Сокільницькою сільською радою Пустомитівського району Львівської області як замовником торгів за предметом закупівлі - Капітальний ремонт дороги по вул. М.Грушевського на ділянці від буд. №29 до буд. №19 в с.Сокільники Пустомитівського району Львівської області проводиться вже досить тривалий час (1 місяць), тому абсолютно закономірним є виникнення певних змін в учасників торгів, як у суб`єктів господарювання, у процесі ведення своєї господарської діяльності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2020 10:15
08.04.2020 року учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД" опубліковано вимогу (скаргу) ID: UA-2020-02-17-001834-b.b1, яка в свою чергу була уважно розглянута тендерним комітетом замовника.

Учасником подана скарга у формі вимоги, не містить обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, а також вимог суб’єкта оскарження – обов’язкових складових скарги в розумінні ч. 1 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон).
У відповідності до ч. 3 ст. 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відтак, надаємо відповідь та додаткову інформацію щодо зазначених обставин учасником у вимозі обставин:

1. Тендерним комітетом 07.04.2020 року було опубліковано Протокол №3 про результати розгляду тендерної пропозиції учасника, за наслідками якого прийнято рішення про її відхилення у відповідності до ч. 4 п. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Підставами для відхилення зокрема були:
- невиконання учасником вимог п. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо подання витягу з регламенту електронного майданчика та/або посилання на регламент електронного майданчика, а також завантаження учасником копії документів, які не містять дати виконання підпису директора;
- невиконання вимог п. 1.2 Додатку 1 до тендерної документації щодо подання сканкопії документів, що підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень кожної особи, зазначеної в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.

Окрім цього, тендерним комітетом було звернуто увагу учасника на відсутність можливості встановити з поданої учасником інформації, чи станом на час проведення закупівлі ТОВ «Будівельна компанія «Захід Нео Буд» має право здійснювати будівельні роботи по об’єкту «Капітальний ремонт дороги по вул. М. Грушевського на ділянці від буд. №29 до буд. №19 в с.Сокільники Пустомитівського району Львівської області», оскільки в тендерній пропозиції відсутня інформація про внесені зміни до первісного Переліку, що є додатком до Ліцензії від 18.01.2017 року.

В свою чергу, учасник у вимозі зазначає, що вніс зміни до Переліку видів робіт провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV категорії складності (додаток до Ліцензії (реєстр.№2013033886) після 06.03.2020 року – фактичної дати розкриття тендерних пропозицій, та наполягає на відсутності сумнівів щодо законності здійснення ним професійної діяльності у галузі будівництва.

Повторно звертаємо увагу учасника, що тендерним комітетом не ставилося під сумнів наявність у ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД" ліцензії для господарської діяльності з будівництва, оскільки надана учасником інформація щодо її наявності та чинності відповідає відомостям у відкритому електронному реєстрі Державної архітектурно-будівельної інспекції України (https://dabi.gov.ua/license/list.php?sort=num&order=ASC).
Учасником було завантажено у відповідності до вимог тендерної документації і Ліцензію, і Перелік робіт до неї.
Тендерний комітет зауважив на відсутність у тендерній пропозиції актуального Переліку видів робіт провадження господарської діяльності з будівництва, що є додатком до даної Ліцензії, оскільки у електронному реєстрі Державної архітектурно-будівельної інспекції України наявні відомості щодо внесення змін на момент розгляду тендерної пропозиції учасника, що призвело до неможливості встановлення наявності у новому Переліку (зі змінами від 10.03.2020 року) необхідних видів робіт – 3.00.00 «Будівництво об’єктів транспортної інфраструктури» (3.02.00 Доріг автомобільних).

З огляду на вище викладене, тендерна пропозиція учасника була розглянута в строгій відповідності до вимог Закону, а Протокол №3 містить перелік обгрунтованих обставин, які визначають цю пропозицію як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.

Документи подані скаржником

08 квітня 2020 14:46
Скарга.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-13-000010 ● dc317e6c1ec0473a9e6af0020ee8a4d3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 березня 2020 16:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.03.2020 № 49

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.03.2020 № 49.

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органуUA-2020-02-17-001834-b 17.02.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-03-19 21:06:39

Роз'яснення щодо висновку

Уважно вивчивши висновок моніторингу Держаудитслужби, звертаємо Вашу увагу на наступне:

Частиною 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено зокрема, що Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
В описі висновків моніторингу зазначено, що суб’єктом моніторингу встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель.
Зокрема зазначено порушення норм пункту 2 наказу Мінекономрозитку України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 25.03.2016 за № 449/28579 (далі – Наказ Мінекономрозвитку № 490, Наказ).
Суб’єкт моніторингу у своєму висновку посилається на статтю 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV, згідно якої створення електронного документа завершується накладанням електронного підпису, та стверджує, що Замовником не накладено цифровий електронний підпис на тендерну документацію при її опублікуванні, що в свою чергу є порушенням законодавства з питань публічних закупівель, а саме п. 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490.

Проте, аналізуючи приписи Наказу Мінекономрозвитку № 490, вбачається наступне:
Пункт 1 Наказу містить перелік затверджених в порядку п. 11 ч. 2 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» документів у сфері публічних закупівель, зокрема форма оголошення про проведення відкритих торгів, яка не містить серед обов’язкових полів до заповнення наявність кваліфікованого електронно-цифрового підпису уповноваженої особи Замовника (надалі – ЕЦП).
Пунктом 2 Наказу встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою.
Очевидно, що пункт 2 не містить жодних посилань на обов’язок Замовника здійснювати підпис затверджених Наказом форм документів ЕЦП.

В свою чергу, згідно ст. 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV, електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов’язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством.
Статтею 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV встановлено, що для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис.
Таким чином, вищезазначена норма теж не встановлює обов’язку використання ЕЦП при створенні електронних документів у сфері публічних закупівель.

Окрім цього, регламентом авторизованого електронного майданчика «Держзакупівлі.Онлайн» (https://www.dzo.com.ua/info/rules) теж не передбачено обов’язку Замовників здійснювати підпис затверджених форм документів ЕЦП.

З огляду на вище викладене, просимо роз’яснити наступне:

1. Якою нормою ЗУ "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон) передбачено обов'язок накладення ЕЦП зокрема при публікації оголошення про проведення закупівлі?
2. Чи передбачено пунктом 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490 обов'язок накладення ЕЦП зокрема при публікації оголошення про проведення закупівлі?
3. Чи відсутність ЕЦП на оголошенні про проведення закупівлі є обов'язковою підставою для відміни Замовником торгів у розумінні ч. 1 ст. 31 Закону?

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до ч. 8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням інформації, викладеної у висновку Західного офісу Держаудитслужби від 13.03.2020 року, повідомляємо наступне: Під час проведення моніторингу Західним офісом Держаудитслужби проаналізовано:  річний план закупівель Сокільницької сільської ради Пустомитівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2020 рік;  оголошення про проведення відкритих торгів;  тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 17.02.2020;  реєстр отриманих тендерних пропозицій;  протокол розкриття тендерних пропозицій;  тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-інвестиційна компанія «Оптiмa» (щодо правомірності її відхилення Змовником);  протокол №1 розгляду тендерних пропозицій;  оприлюднені запити щодо процедури та надані на них відповіді Замовника;  звернення щодо надання роз’яснень стосовно тендерної документації. За результатами моніторингу закупівлі встановлено порушення вимог п. 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», а саме при оприлюдненні в електронній системі закупівель форми оголошення про проведення відкритих торгів (UA-2020-02-17-001834-b) на нього не накладено кваліфікованого електронного підпису посадової особи Замовника. Крім того, Замовником не накладено цифровий електронний підпис на тендерну документацію при її опублікуванні. Звертаємо Вашу увагу, що 19.03.2020 року в порядку п. 8 ст. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник опублікував звернення за роз’ясненнями до висновків Західного офісу ДАСУ від 13.03.2020 року (опублікованими 18.03.2020 року). Станом на сьогоднішній день суб’єктом моніторингу цей запит проігноровано, роз’яснень по заданим питанням не подано. Також вартує уваги, що станом на сьогоднішній день відсутній затверджений нормативно-правовий акт, яким би регулювалось проведення моніторингу у сфері державних закупівель. Разом з тим, ні Методика визначення автоматичних індикаторів ризику (Наказ ДАСУ №196 від 11.09.2018 року), ні Порядок застосування автоматичних індикаторів ризику (Наказ ДАСУ №196 від 11.09.2018 року) не визначають наявність індикатору ризику RISK1-3-1 (відсутність накладеного Замовником електронного цифрового підпису на документах, що підлягають оприлюдненню) як обов’язкову підставу для проведення моніторингу. Разом з тим, на виконання вимог п. 8 ст. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», щодо порушення наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» в частині ненакладення електронного цифрового підпису на оголошення про проведення відкритих торгів з номером ID: UA-2020-02-17-001834-b, тендерний комітет Сокільницької сільської ради повідомляє наступне: 1. Вищевказаними наказом затверджені форми у сфері публічних закупівель, серед яких форми оголошення про проведення відкритих торгів визначено, що після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається електронний цифровий підпис. Тендерним комітетом Сокільницької сільської ради 17.02.2020 було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю «Капітальний ремонт дороги по вул. М. Грушевського на ділянці від буд. №29 до буд. №19 в с.Сокільники Пустомитівського району Львівської області». Була внесена вся обов’язкова інформація, передбачена формою оголошення про проведення відкритих торгів. Електронний цифровий підпис було завантажено (прикріплено), проте через технічну несправність системи, яка не залежала від замовника, файл з ЕЦП не був підтягнутий в систему ProZorro. У зв’язку з тим, що закупівля UA-2020-02-17-001834-b знаходиться на стадії розгляду тендерних пропозицій, програмним забезпеченням Уповноваженого органу, на сайті якого опубліковано оголошення про відкриті торги, не передбачено можливості повторно накласти ЕЦП на оголошення. Із метою недопущення в подальшому порушень наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», законодавства з питань публічних закупівель посадовим особам Сокільницької сільської ради, відповідальним за оприлюднення документів, попереджено про персональну відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу та вказано на необхідність здійснення детальної перевірки коректності завантаження інформації в систему ProZorro. 2. При публікації тендерної документації, технічного опису предмету закупівлі та проекту договору шляхом прикріплення необхідних документів до оголошення про закупівлю, накладення ЕЦП не вимагається, та не передбачено ч. 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель». 3. Згідно ст. 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV, електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов’язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством. Статтею 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV встановлено, що для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Таким чином, вищезазначена норма не встановлює обов’язку використання ЕЦП при створенні електронних документів у сфері публічних закупівель. Окрім цього, регламентом авторизованого електронного майданчика «Держзакупівлі.Онлайн» (https://www.dzo.com.ua/info/rules) теж не передбачено обов’язку Замовників здійснювати підпис затверджених форм документів ЕЦП, зокрема оголошення про проведення закупівлі.

2020-03-24 18:55:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "ОПТІМА" 6 000 707,24
UAH з ПДВ
5 820 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю"Трансбудторг" 6 331 286,08
UAH з ПДВ
5 849 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД" 6 399 980,54
UAH з ПДВ
5 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АріяБуд-ЛТД" 6 934 400,00
UAH з ПДВ
6 884 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2020 19:01
Ліцензія.pdf
04 березня 2020 19:01
Гарантия_1041.zip
04 березня 2020 19:01
Кошторисний розрахунок.pdf
04 березня 2020 19:01
Договори оренди.pdf
04 березня 2020 19:01
довідка про обмеження.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 12:05
Розділ 3 пункт 6.pdf
05 березня 2020 12:05
Інші_документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "ОПТІМА"

Товариство з обмеженою відповідальністю"Трансбудторг"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД"

ТОВ "АріяБуд-ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "ОПТІМА"
#38756089
Відхилено 5 820 000,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 21:39
Товариство з обмеженою відповідальністю"Трансбудторг"
#40504235
Відхилено 5 849 000,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 22:23
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД"
#40452418
Відхилено 5 850 000,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 21:47
ТОВ "АріяБуд-ЛТД"
#42648461
Переможець 6 884 400,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 10:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2020 10:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АріяБуд-ЛТД"
#42648461
6 884 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 березня 2021 09:28
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 14:30
4.PDF зміни до договору
16 лютого 2021 14:09
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 12:49
3.PDF зміни до договору
22 грудня 2020 12:43
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 15:28
2.PDF зміни до договору
23 жовтня 2020 14:57
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 10:49
1.PDF зміни до договору
04 травня 2020 10:46
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 10:21
1-ГРУ укладений
30 квітня 2020 10:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Встановлення фінансування на 2020 рік, продовження строку виконання робіт та терміну дії договору.
Номер договору про закупівлю: 1-ГРУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Встановлення фінансування на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 1-ГРУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, у зв’язку з реальним фінансуванням на 2020 рік видатків, погодили визначити суму зобов’язань Замовника по даному Договору за бюджетні кошти на 2020 рік збільшивши суму фінансувань на 972 919,82 грн та висвітлити п. 3.1.1. Договору №1-ГРК від 30.04.2020 в наступній редакції: «3.1.1. Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2020 рік становить 3 227 433,19 грн. (три мільйони двісті двадцять сім тисяч чотириста тридцять три грн. 19 коп.) без ПДВ, окрім цього ПДВ 20% - 645 486,63 грн. (шістсот сорок п’ять тисяч чотириста вісімдесят шість грн. 63 коп.), загальна сума з урахуванням ПДВ – 3 872 919,82 грн. (три мільйони вісімсот сімдесят дві тисячі дев’ятсот дев’ятнадцять грн. 82 коп. ).»
Номер договору про закупівлю: 1-ГРУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони Договору у зв’язку з реальним фінансуванням на 2021 рік видатків по об’єкту ««Капітальний ремонт дороги по вул. М. Грушевського на ділянці від буд. №29 до буд. №19 в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області» погодили визначити суму зобов’язань Замовника по даному Договору за бюджетні кошти на 2021 рік та викласти п. 3.1.1. Договору в наступній редакції: «3.1.1. Сума зобов’язань Замовника на 2020 рік за даним Договором за рахунок коштів державного бюджету становила 3 872 848,70 (три мільйони вісімсот сімдесят дві тисячі вісімсот сорок вісім гривень 70 копійок), в т.ч. ПДВ – 645 474,78 ( шістсот сорок п’ять тисяч чотириста сімдесят чотири гривні 78 копійок). Сума зобов’язань Замовника на 2021 рік за даним Договором за рахунок коштів державного бюджету становить 308 214,78 (триста вісім тисяч двісті чотирнадцять гривень 78 копійок), в т.ч. ПДВ – 51 369,13 ( п’ятдесят одна тисяча триста шістдесят дев’ять гривень 13 копійок).»
Номер договору про закупівлю: 1-ГРУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 872 848,70
UAH (в тому числі ПДВ 645 474,78 UAH)
Причини розірвання договору: 3. У зв`язку із зміною юридичної та фактичної адреси Виконавця, перебазуванням основних виробничих потужностей Виконавця у м. Київ та неможливості подальшої співпраці за Договором з цих підстав, Сторони прийшли до спільної згоди розірвати Договір № 1-ГРК від 30.04.2020р. вартістю 6 884 400.00 грн., виконано на суму 3 872 848.70 грн.