Капітальний ремонт дороги по вул. М. Грушевського на ділянці від буд. №29 до буд. №19 в с.Сокільники Пустомитівського району Львівської області
Очікувана вартість
7 014 476,00 UAH
UA-2020-02-17-001834-b f3ca96437fd24a7f9277fde770e32173
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Сокільницька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04369682
Вебсайт замовника: http://www.sokilnyky-rada.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 81130, Україна , Львівська обл., Сокільники, вул. Січових Стрільців, 1
Контактна особа замовника: Пасічна Ірина Борисівна
+380322270645
Sokil_rada@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 14:00
Початок аукціону: 06 березня 2020 14:08
Очікувана вартість: 7 014 476,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,71 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дороги по вул. М. Грушевського на ділянці від буд. №29 до буд. №19 в с.Сокільники Пустомитівського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81130, Україна, Львівська область, Пустомитівський район, с. Сокільники, вул. Січових Стрільців, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2020  —  31 липня 2020
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 N117, Замовник здійснює попередню оплату у розмірі 30% річного обсягу робіт ( що не перевищує 30% вартості Договору) для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання, а Підрядник зобов’язується освоїти його протягом одного місяця від моменту отримання. Після закінчення місячного терміну, невикористана сума попередньої оплати повертається Підрядником на реєстраційний рахунок Замовника. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником шляхом поетапної оплати виконаних робіт після пред'явлення Підрядником рахунка на оплату робіт (далі - рахунок) та після підписання Сторонами акта про виконані роботи форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3. До рахунку Підрядником додаються підписані екземпляри акта про виконані роботи форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3. Поетапна оплата виконаних робіт здійснюється з урахуванням авансу, у наступному місяці за поточним, в якому було підписано акти про виконані роботи форми КБ-2в. Кінцевий розрахунок проводиться Замовником протягом 15 (п’ятнадцять) днів з моменту підписання кінцевого акту про виконані роботи форми КБ-2в. Пiсляоплата 15 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

17 лютого 2020 17:46
Проект договору.doc
17 лютого 2020 17:46
Додаток 4.Технічне завдання.pdf
17 лютого 2020 17:46
Тендерна документація 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розділ 3 пункт 1 тендерної документації.
Дата подання: 20 лютого 2020 11:15
Дата відповіді: 25 лютого 2020 15:04
Доброго дня! Зважаючи на вимоги тендерної документації замовника торгів: «Усі сторінки тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію, у т.ч. документи, отримані в електронній формі згідно з чинним законодавством та роздруковані, повинні бути пронумеровані, а також містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку учасника (окрім оригіналів документів, виданих іншими організаціями та установами).» (Розділ 3 пункт 1 тендерної документації), просимо пояснити необхідність нумерації усіх сторінок тендерної пропозиції учасника та внести відповідні зміни до тендерної документації в цій частині, так як дана вимога не може бути практично виконана в силу наступних причин: - пронумерованими можуть бути сторінки лише тих документів, які складає безпосередньо учасник для участі у процедурі закупівлі; - у складі тендерних пропозицій учасників подаються скановані копії оригіналів документів (як учасників, так і, виданих іншими організаціями та установами); - у складі тендерних пропозицій учасників подаються копії документів, складених чи виданих раніше, яким вже присвоєно певну нумерацію сторінок на стадії формування документів, тому подвійна нумерація сторінок призведе до спотворення вигляду поданих документів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції містить вказівки щодо оформлення документації тендерних пропозицій, а саме:
"Всі документи тендерної пропозиції подаються у сканованому вигляді у форматі *.PDF (Portable Document Format (PDF) — відкритий формат файлу , створений і підтримуваний компанією Adobe Systems, для представлення двовимірних документів у незалежному від пристрою виведення та роздільної здатності вигляді) одним файлом.
Цей файл повинен містити реєстр наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації, який повинен бути першим з документів тендерної пропозиції.
Усі сторінки тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію, у т.ч. документи, отримані в електронній формі згідно з чинним законодавством та роздруковані, повинні бути пронумеровані, а також містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку учасника (окрім оригіналів документів, виданих іншими організаціями та установами)."
Така вимога є технічно можливою для виконання Учасниками, оскільки завантажуються документи в електронному вигляді у форматі PDF, що передбачає можливість редагування в частині нумерації відскановиних сторінок.
Підтвердження кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 24 лютого 2020 11:28
Дата відповіді: 25 лютого 2020 15:31
Доброго дня. 1. В частині 6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, проте в даній частині не вказано які саме документи має надати Учасник в підтвердження вищенаведених вимог?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предметом даної закупівлі є будівельні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт дороги по вул. М. Грушевського на ділянці від буд. №29 до буд. №19 в с.Сокільники Пустомитівського району Львівської області".
До технічних, якісних та кількісних характеристик будівельних робіт, які має намір виконати Учасник, в тому числі належать підтверджуючі розрахунки ціни тендерної пропозиції за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, зокрема:
1) Розрахунок заробітної плати;
2) Розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів з економічним обґрунтуванням змін. Поточні ціни на матеріальні ресурси не повинні перевищувати цін, зареєстрованих в Мінекономіки відповідно до законодавства);
3) Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін) із розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності);
4) Розрахунок загальновиробничих витрат;
5) Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій;
6) Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом за погодженням з Мінекономіки).
Підтвердження кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 24 лютого 2020 11:30
Дата відповіді: 25 лютого 2020 15:37
Доброго дня! В п. 1.2. Додатку №1 тендерної документації вказано, що Учасник в підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повинен надати, на кожну особу зазначену у довідці, сканкопії документів, що підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень. Чи потрібно підтверджувати освітній рівень працівників із середньою освітою і в який спосіб підтверджувати їх кваліфікаційний рівень?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, роз'яснюємо наступне:
На кожну особу зазначену у довідці, сканкопії документів, що підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень. Ця вимога передбачає подання сканкопій дипломів та/або інших передбачених чинним законодавством документів щодо отримання середньої, середньо-спеціальної, технічної, вищої освіти тощо.
Якщо виконання певного виду робіт потребує спеціальних знань, дозволів, сертифікації - надаються сканкопії підтверджуючих документів (посвідчення, сертифікати, дозволи, документи про успішне проходження навчань в тій чи іншій галузі тощо).
Підтвердження кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 24 лютого 2020 11:32
Дата відповіді: 25 лютого 2020 15:40
Доброго дня ! Відповідно до п.1.1., п.1.2. Додатку 1 тендерної документації Учасники підтверджують наявність обладнання та матеріально технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації Довідками в довільній формі. В цей же час Замовником зроблено посилання на зразки Довідок, відповідно Зразок №1 та Зразок №2. За таких обставин якої форми мають бути зазначені довідки – довільної чи відповідно до наданих Замовником зразків?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зразки заповнення форм документів (довідок) подані Замовником для прикладу.
Учасник подає необхідні довідки в довільній формі (якщо про це зазначено в тендерній документації) з дотриманням вимог щодо повноти інформації в них.
Підтвердження кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 24 лютого 2020 11:36
Дата відповіді: 25 лютого 2020 15:53
Доброго дня! Відповідно п.1.1. Додатку 1 тендерної документації у якості підтвердження інформації зазначеної в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, учасник надає виписку з балансу, або інший підтверджуючий документ. На автотранспортні засоби, що є у власності учасника, додатково подаються сканкопії технічних паспортів. На обладнання та матеріально-технічну базу, що орендується учасником, додатково подаються сканкопії дійсних договорів оренди з усіма додатками, актів приймання-передачі тощо. Таким чином із змісту тендерної документації (посилання на додатковість підтвердження) вбачається, що учасник який орендує обладнання повинен надати в складі тендерної пропозиції виписку з балансу чи інший підтверджуючий документ, які б підтверджували право власності Орендодавця на відповідне обладнання. Чи правильно ми розуміємо вимогу Замовника в цій частині ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На вимогу Додатку 1 до тендерної документації надається довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг), що є предметом закупівлі (Зразок №1). У якості документального підтвердження інформації зазначеної у довідці, учасник надає виписку з балансу, або інший підтверджуючий документ.
Вбачається, що обладнання та матеріально-технічна база, яка є у власності Учасника – відображається ним в бухгалтерських документах, зокрема в балансі тощо.
На обладнання та матеріально-технічну базу, що орендується учасником, достатньо подати сканкопії дійсних договорів оренди з усіма додатками, актів приймання-передачі тощо
Окрім цього, на автотранспортні засоби, що є у власності учасника, додатково подаються сканкопії технічних паспортів.
На автотранспортні засоби, що орендуються учасником разом з екіпажем, надаються договори оренди з усіма додатками та докази наявності у орендодавця кваліфікованого екіпажу на момент подання тендерної пропозиції (довідка в довільній формі від орендодавця техніки з екіпажем про наявність у штаті кваліфікованих працівників (водіїв, операторів тощо) із врахуванням кількості та виду оредованої техніки).
У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та використання їх на договірних умовах про це зазначається у довідці, із наданням документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою на строк не менше, ніж встановлений цією документацією для повного виконання робіт.
Підтвердження кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 24 лютого 2020 11:41
Дата відповіді: 25 лютого 2020 16:10
Відповідно п.1.1. Додатку 1 тендерної документації у якості підтвердження інформації зазначеної в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, учасник надає виписку з балансу, або інший підтверджуючий документ. На автотранспортні засоби, що є у власності учасника, додатково подаються сканкопії технічних паспортів. На обладнання та матеріально-технічну базу, що орендується учасником, додатково подаються сканкопії дійсних договорів оренди з усіма додатками, актів приймання-передачі тощо. Інших правових підстав користування Учасником обладнанням та матеріально-технічною базою Замовником не передбачено. Чи буде помилкою, яка призведе до відхилення тендерної документації, якщо учасник користується обладнанням та матеріально-технічною базою на інших правових підставах, як, приміром лізинг, надання послуг, тощо, про що і зазначить в тендерній пропозиції? Якщо ні – то якими документами учаснику слід підтвердити таку інформацію? Якщо ж це буде вважатися помилкою – як Замовник може пояснити такі дискримінаційні умови тендерної документації ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що у разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та використання їх на договірних умовах про це зазначається у довідці, із наданням документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою на строк не менше, ніж встановлений цією документацією для повного виконання робіт.
Тобто передбачено можливість користування учасником обладнанням та матеріально – технічною базою для виконання робіт на інших договірних умовах, відмінних від договору оренди: позика, лізинг тощо.
Проте, надання послуг не є різновидом договорів на користування чужим майном.
Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону, замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно абз. 2 ч. 2 ст. 16 Закону,замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій як наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Договори про надання послуг, укладені Учасником з третіми особами, не можуть свідчити про наявність у нього необхідного обладнання та матеріально-технічної бази згідно вимог ст. 16 Закону.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-13-000010 ● dc317e6c1ec0473a9e6af0020ee8a4d3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-03-13
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-03-13 16:26:19
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.03.2020 № 49

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.03.2020 № 49.

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органуUA-2020-02-17-001834-b 17.02.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-03-19 21:06:39

Роз'яснення щодо висновку

Уважно вивчивши висновок моніторингу Держаудитслужби, звертаємо Вашу увагу на наступне:

Частиною 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено зокрема, що Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
В описі висновків моніторингу зазначено, що суб’єктом моніторингу встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель.
Зокрема зазначено порушення норм пункту 2 наказу Мінекономрозитку України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 25.03.2016 за № 449/28579 (далі – Наказ Мінекономрозвитку № 490, Наказ).
Суб’єкт моніторингу у своєму висновку посилається на статтю 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV, згідно якої створення електронного документа завершується накладанням електронного підпису, та стверджує, що Замовником не накладено цифровий електронний підпис на тендерну документацію при її опублікуванні, що в свою чергу є порушенням законодавства з питань публічних закупівель, а саме п. 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490.

Проте, аналізуючи приписи Наказу Мінекономрозвитку № 490, вбачається наступне:
Пункт 1 Наказу містить перелік затверджених в порядку п. 11 ч. 2 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» документів у сфері публічних закупівель, зокрема форма оголошення про проведення відкритих торгів, яка не містить серед обов’язкових полів до заповнення наявність кваліфікованого електронно-цифрового підпису уповноваженої особи Замовника (надалі – ЕЦП).
Пунктом 2 Наказу встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою.
Очевидно, що пункт 2 не містить жодних посилань на обов’язок Замовника здійснювати підпис затверджених Наказом форм документів ЕЦП.

В свою чергу, згідно ст. 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV, електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов’язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством.
Статтею 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV встановлено, що для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис.
Таким чином, вищезазначена норма теж не встановлює обов’язку використання ЕЦП при створенні електронних документів у сфері публічних закупівель.

Окрім цього, регламентом авторизованого електронного майданчика «Держзакупівлі.Онлайн» (https://www.dzo.com.ua/info/rules) теж не передбачено обов’язку Замовників здійснювати підпис затверджених форм документів ЕЦП.

З огляду на вище викладене, просимо роз’яснити наступне:

1. Якою нормою ЗУ "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон) передбачено обов'язок накладення ЕЦП зокрема при публікації оголошення про проведення закупівлі?
2. Чи передбачено пунктом 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490 обов'язок накладення ЕЦП зокрема при публікації оголошення про проведення закупівлі?
3. Чи відсутність ЕЦП на оголошенні про проведення закупівлі є обов'язковою підставою для відміни Замовником торгів у розумінні ч. 1 ст. 31 Закону?

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до ч. 8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням інформації, викладеної у висновку Західного офісу Держаудитслужби від 13.03.2020 року, повідомляємо наступне: Під час проведення моніторингу Західним офісом Держаудитслужби проаналізовано:  річний план закупівель Сокільницької сільської ради Пустомитівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2020 рік;  оголошення про проведення відкритих торгів;  тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 17.02.2020;  реєстр отриманих тендерних пропозицій;  протокол розкриття тендерних пропозицій;  тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-інвестиційна компанія «Оптiмa» (щодо правомірності її відхилення Змовником);  протокол №1 розгляду тендерних пропозицій;  оприлюднені запити щодо процедури та надані на них відповіді Замовника;  звернення щодо надання роз’яснень стосовно тендерної документації. За результатами моніторингу закупівлі встановлено порушення вимог п. 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», а саме при оприлюдненні в електронній системі закупівель форми оголошення про проведення відкритих торгів (UA-2020-02-17-001834-b) на нього не накладено кваліфікованого електронного підпису посадової особи Замовника. Крім того, Замовником не накладено цифровий електронний підпис на тендерну документацію при її опублікуванні. Звертаємо Вашу увагу, що 19.03.2020 року в порядку п. 8 ст. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник опублікував звернення за роз’ясненнями до висновків Західного офісу ДАСУ від 13.03.2020 року (опублікованими 18.03.2020 року). Станом на сьогоднішній день суб’єктом моніторингу цей запит проігноровано, роз’яснень по заданим питанням не подано. Також вартує уваги, що станом на сьогоднішній день відсутній затверджений нормативно-правовий акт, яким би регулювалось проведення моніторингу у сфері державних закупівель. Разом з тим, ні Методика визначення автоматичних індикаторів ризику (Наказ ДАСУ №196 від 11.09.2018 року), ні Порядок застосування автоматичних індикаторів ризику (Наказ ДАСУ №196 від 11.09.2018 року) не визначають наявність індикатору ризику RISK1-3-1 (відсутність накладеного Замовником електронного цифрового підпису на документах, що підлягають оприлюдненню) як обов’язкову підставу для проведення моніторингу. Разом з тим, на виконання вимог п. 8 ст. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», щодо порушення наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» в частині ненакладення електронного цифрового підпису на оголошення про проведення відкритих торгів з номером ID: UA-2020-02-17-001834-b, тендерний комітет Сокільницької сільської ради повідомляє наступне: 1. Вищевказаними наказом затверджені форми у сфері публічних закупівель, серед яких форми оголошення про проведення відкритих торгів визначено, що після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається електронний цифровий підпис. Тендерним комітетом Сокільницької сільської ради 17.02.2020 було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю «Капітальний ремонт дороги по вул. М. Грушевського на ділянці від буд. №29 до буд. №19 в с.Сокільники Пустомитівського району Львівської області». Була внесена вся обов’язкова інформація, передбачена формою оголошення про проведення відкритих торгів. Електронний цифровий підпис було завантажено (прикріплено), проте через технічну несправність системи, яка не залежала від замовника, файл з ЕЦП не був підтягнутий в систему ProZorro. У зв’язку з тим, що закупівля UA-2020-02-17-001834-b знаходиться на стадії розгляду тендерних пропозицій, програмним забезпеченням Уповноваженого органу, на сайті якого опубліковано оголошення про відкриті торги, не передбачено можливості повторно накласти ЕЦП на оголошення. Із метою недопущення в подальшому порушень наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», законодавства з питань публічних закупівель посадовим особам Сокільницької сільської ради, відповідальним за оприлюднення документів, попереджено про персональну відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу та вказано на необхідність здійснення детальної перевірки коректності завантаження інформації в систему ProZorro. 2. При публікації тендерної документації, технічного опису предмету закупівлі та проекту договору шляхом прикріплення необхідних документів до оголошення про закупівлю, накладення ЕЦП не вимагається, та не передбачено ч. 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель». 3. Згідно ст. 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV, електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов’язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством. Статтею 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV встановлено, що для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Таким чином, вищезазначена норма не встановлює обов’язку використання ЕЦП при створенні електронних документів у сфері публічних закупівель. Окрім цього, регламентом авторизованого електронного майданчика «Держзакупівлі.Онлайн» (https://www.dzo.com.ua/info/rules) теж не передбачено обов’язку Замовників здійснювати підпис затверджених форм документів ЕЦП, зокрема оголошення про проведення закупівлі.

2020-03-24 18:55:35

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 18 березня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 02 квітня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Сокільницька сільська рада, 04369682, Україна, Сокільники, вул. Січових Стрільців, 1
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт дороги по вул. М. Грушевського на ділянці від буд. №29 до буд. №19 в с.Сокільники Пустомитівського району Львівської області, 7014476UAH, 45233142-6, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: f3ca96437fd24a7f9277fde770e32173, 2020-02-17
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 13 березня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 березня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сокільницької сільської ради Пустомитівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 17.02.2020; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-інвестиційна компанія «Оптiмa» (щодо правомірності її відхилення Змовником); протокол №1 розгляду тендерних пропозицій; оприлюднені запити щодо процедури та надані на них відповіді Замовника; звернення щодо надання роз’яснень стосовно тендерної документації. Відповідно до статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, в тому числі оголошення про проведення процедури. Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 18.03.2016 № 477, (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 447/28577), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце замовника. При цьому пунктом 2 наказу Мінекономрозитку України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 25.03.2016 за № 449/28579 (далі – Наказ Мінекономрозвитку № 490) визначено, що після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Перелік форм документів у сфері публічних закупівель, складання яких передбачає використання замовником кваліфікованого електронного підпису посадової особи, визначений пунктом 1 Наказу Мінекономрозвитку № 490. Також відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Однак, за результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490 при оприлюдненні в електронній системі закупівель форми оголошення про проведення відкритих торгів (UA-2020-02-17-001834-b) на нього не накладено кваліфікованого електронного підпису посадової особи Замовника. Крім того, Замовником не накладено цифровий електронний підпис на тендерну документацію при її опублікуванні. Частиною 1 статті 31 Закону визначено підстави відміни замовником торгів, зокрема, до таких підстав віднесено неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK1-3-1 (відсутність накладеного Замовником електронного цифрового підпису на документах, що підлягають оприлюдненню) - підтвердилася. На час завершення моніторингу закупівлі Замовником розгляд пропозицій незавершено, переможця торгів не визначено., 18 березня 2020
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, та накладення на них електронного цифрового підпису встановлено порушення норм пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "ОПТІМА" 6 000 707,24
UAH з ПДВ
5 820 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю"Трансбудторг" 6 331 286,08
UAH з ПДВ
5 849 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД" 6 399 980,54
UAH з ПДВ
5 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АріяБуд-ЛТД" 6 934 400,00
UAH з ПДВ
6 884 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2020 19:01
Ліцензія.pdf
04 березня 2020 19:01
Гарантия_1041.zip
04 березня 2020 19:01
Кошторисний розрахунок.pdf
04 березня 2020 19:01
Договори оренди.pdf
04 березня 2020 19:01
довідка про обмеження.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 12:05
Розділ 3 пункт 6.pdf
05 березня 2020 12:05
Інші_документи.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "ОПТІМА"
#38756089
Відхилено 5 820 000,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 21:39
Товариство з обмеженою відповідальністю"Трансбудторг"
#40504235
Відхилено 5 849 000,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 22:23
ТОВ "АріяБуд-ЛТД"
#42648461
Очікує рішення 6 884 400,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 21:47
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД"
#40452418
Відхилено 5 850 000,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 21:47

Документи

12 березня 2020 21:39
sign.p7s
12 березня 2020 21:17
Протокол 1.doc
06 березня 2020 14:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

02 квітня 2020 22:23
sign.p7s
02 квітня 2020 22:21
Протокол 2.doc
12 березня 2020 21:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

Документи

07 квітня 2020 21:47
sign.p7s
07 квітня 2020 18:20
Протокол 3.doc

Актуальні тендери

До пошуку