Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лазерні принтери
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2020-02-17-001759-a 0cf06a892a7e4e2681ce351306958506
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Солодько

+380683160215
+380681071125
nyzhincrl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Ніжинська центральна районна лікарня" Ніжинської районної ради Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 02006389
Місцезнаходження: 16600, Україна , Чернігівська обл., м. Ніжин, вул. Академіка Амосова, буд.1
Контактна особа: Юрій Солодько
+380683160215,+380681071125
nyzhincrl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 11:00
Початок аукціону: 21 лютого 2020 13:17
Очікувана вартість: 35 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 175,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Принтер лазерный ч/б Canon
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16600, Україна, Чернігівська область, м. Ніжин, вул. Академіка Амосова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30232110-8 — Лазерні принтери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем фінансування на свій рахунок та відповідно до чинного законодавства України. Покупець не несе відповідальності перед Продавцем за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань у разі затримки фінансування з бюджету та проплати через ГУ ДКСУ у Чернігівській області. Відповідно до пункту 1 статті 48 Бюджетного кодексу України зобов’язання за Договором беруться в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисом. Розрахунки за Товар здійснюються на підставі пункту 1 статті 49 Бюджетного кодексу України за фактом поставки на підставі накладних. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 лютого 2020 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 14:49
Проект договору.doc
17 лютого 2020 14:49
Оголошення принтер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 лютого 2020 10:35
Дата відповіді: 18 лютого 2020 16:21
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До відома учасників закупівлі, повідомляємо про те, що КНП "Ніжинська ЦРЛ" не являється платником ПДВ, тому до даної закупівлі допускаються фізичні особи - підприємці неплатники ПДВ. Просимо учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) лазерного принтера, аналоги не пропонувати , нагадуємо, що предметом закупівлі згідно документації - принтер лазерний Canon i-Sensys LBP 6030B.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА" 34 450,00
UAH з ПДВ
32 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 34 600,00
UAH з ПДВ
33 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" 34 574,00
UAH з ПДВ
33 899,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2020 22:14
Пропозиція.pdf
19 лютого 2020 22:14
Установчі Документи.pdf
19 лютого 2020 22:14
Документи з Довідками.pdf

Публічні документи

20 лютого 2020 00:03
Виписка.pdf
20 лютого 2020 00:03
Гарантійний лист.pdf
20 лютого 2020 00:03
Інформаційна довідка.pdf
20 лютого 2020 00:03
Довідка право підпису.pdf
20 лютого 2020 00:03
Certifikate-LBP6030.pdf
20 лютого 2020 00:03
Витяг.pdf
20 лютого 2020 00:03
Комерційна пропозиція.pdf
20 лютого 2020 00:03
СЕС Canon 2019.pdf
20 лютого 2020 00:03
Паспорт.pdf
20 лютого 2020 00:03
ІПН.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА"

ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА"
#3310718468
Переможець 32 999,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 14:27

Документи

21 лютого 2020 14:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 14:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА"
#3310718468
32 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 лютого 2020 14:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 10:34
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 13:55
ФОП Павлова.PDF укладений
02 березня 2020 13:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 32 999,00
UAH