Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам’яне
Очікувана вартість
1 760 000,00 UAH
UA-2020-02-17-001679-a ● 8e59de0a42914afa920ff6937c8344c9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Старосамбірської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02144720 |
Місцезнаходження: | 82000, Україна , Львівська обл., Старий Самбір, Львівська область, м. Старий Самбір, вул. Л.Галицького, 40 |
Контактна особа: |
Багряк Надія +380323821174 stsosvita_prozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2020 14:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2020 12:54 |
Очікувана вартість: | 1 760 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Вугілля кам’яне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
265 т
Вугілля кам’яне Г 13-100. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82000, Україна, Львівська область, Старий Самбір, Львівська область, школи Старосамбірського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
345 т
Вугілля кам’яне Г 0-200. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82000, Україна, Львівська область, Старий Самбір, Львівська область, школи Старосамбірського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем протягом 20 календарних днів після поставки товару та пред'явлення Постачальником накладної на оплату товару (далі - накладна). Кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2020 16:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2020 16:06 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.doc | |
24 березня 2020 16:06 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ вугілля НОВА РЕДАКЦІЯ 2.doc | |
21 лютого 2020 11:46 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc | |
17 лютого 2020 14:37 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (1).doc |
24 березня 2020 16:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 березня 2020 16:06 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.doc
|
||||||
24 березня 2020 16:06 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ вугілля НОВА РЕДАКЦІЯ 2.doc
|
||||||
21 лютого 2020 11:46 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
|
||||||
17 лютого 2020 14:37 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Бухгалтерська звітність
Дата подання: 17 лютого 2020 16:53
Дата відповіді: 19 лютого 2020 16:10
Доброго дня. Відповідно до Тендерної документації встановтено вимогу надання - "Копію документів бухгалтерсько-фінансової звітності на останню звітну дату". Відповідно до вимог про бухгалтерський облік, вимог податкового законодавста, статистики, тощо, в процесі діяльності підприємства ведеться значна кількість бухгалтерсько-фінансової звітності ( десятки звітів), а тому відповідно просимо Вас чітко зазначити які саме документи бухгалтерсько-фінансової звітності необхідно надати в складі документів тендерної пропозиції. Сподіваємось на вичерпну відповідь. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник повинен надати копію балансу, звіту про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів(при наявності) станом на останню звітну дату.
ІСО 18001:2010
Дата подання: 18 лютого 2020 12:22
Дата відповіді: 21 лютого 2020 11:37
Доброго дня, згідно ТД вимагається надання сертифікату ISO 18001:2010, що засвідчує використання учасником системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги до системи управління гігієною та безпекою праці (ГіБП) встановлені у міжнародному стандарті OHSAS 18001:2007 «Occupational health and safety management systems - Requirements». В Україні діє відповідна версія національного стандарту OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці", сертифікатУ ISO 18001:2010 в природі не існує, а лише сертифікат OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці", а тому просимо внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Вашу вимогу повідомляємо, що в документацію будуть внесені відповідні зміни.
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 18 лютого 2020 12:36
Дата відповіді: 21 лютого 2020 11:40
Вимагається надання виконання анологічних договорів за 2018-2019 роки, що робти підприємству яке зареєстроване в січні 2020 р.??? Дискрмінація ???
Відповідь: Доброго дня! Документацією вимагається виконання аналогічних договорів про поставку вугілля кам’яного за 2018 рік або 2019 рік з метою підтвердження кваліфікаційному критерію згідно ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Довідка ДФСУ
Дата подання: 18 лютого 2020 12:49
Дата відповіді: 21 лютого 2020 11:41
Доброго дня. Додатком 2 ТД вимагається надання довідка від уповноваженого органу (ДФСУ), про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника, виданою не раніше лютого 2020 року, однак на даний час функції надання диних довідок у звязку з реорганізаєю податкової служби перейшли до ДПСУ, просимо внести відповідні зміни. Дякуємо.
Відповідь: На Вашу вимогу повідомляємо, що в документацію будуть внесені відповідні зміни.
аналогічні договори
Дата подання: 22 лютого 2020 10:40
Дата відповіді: 25 лютого 2020 16:44
Доброго дня, повторно звертаємовь з вимогою про усунення дискваліфікаційних умов тендерної документації!!! Встановлення вимоги надання аналогіяних договорів за 2018 та 2019 роки дискримінує учасників що зареєстровані і здійснюють всою діяльність 3 2020 року і які мають досвід виконання аналогічних договорів вже у 2020 році, ст. 16 ЗУ "Про публіні закупівлі" не містить будь яких вимог щодо виконання аналогічних договорів за попередні роки, а вимагає просто підтвердження досвіду виконання,Ви не вправі розширяти зміст даної статті, тим самим порушуєте ст.ЗУ "Про публіні закупівлі", обмежуючи коло потенційних учасників, які через такі незаконні вимоги не можуть прийняти участь у торгах.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Документацією вимагається виконання аналогічних договорів про поставку вугілля кам’яного за 2018 рік або 2019 рік з метою підтвердження кваліфікаційному критерію згідно ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Аналогічні договора.
Дата подання: 22 лютого 2020 10:53
Дата відповіді: 25 лютого 2020 16:46
Вимога щодо досвіду виконання аналогічнх договорів укладених за результатами процедур закупівель згідно Закону України "Про публічні закупівлі" є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників, оскільки ми як підприємство маємо досвід виконання договорів постачання вугілля, однак не на основі проведених торгів відповідно до вказаного закону. Крім того ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" не встановлює жодних вимог підтвердження виконання аналогічних договорів укладених на підставі процедур закупівель відповідно доЗакону України "Про публічні закупівлі". По вказаному вище питанню вже не те, що є практика ПДАК АМКУ, а десятки рішень, що категорично забороняють таку вимогу і впевнені, що ви це самі добре знаєте....і знову за своє..це вже абсурд.... Вразі невнесення змін в дану вимогу така практика в АМКУ зільшиться!.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Документацією вимагається виконання аналогічних договорів про поставку вугілля кам’яного за 2018 рік або 2019 рік з метою підтвердження кваліфікаційному критерію згідно ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі". Скаржник не пояснив і не довів чому не може виконати зазначені вимоги і не може надати аналогічні договори укладені за результатами процедур процедур закупівель згідно ЗУ «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-02-17-001679-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЗАХІДВУГЛЕБУД", Код ЄДРПОУ:43507024
Дата подання: 27 лютого 2020 22:33
Дата подання: 27 лютого 2020 22:33
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 березня 2020 17:36
Рішення від 02.03.2020 № 3917 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 02 березня 2020 17:36
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.03.2020 № 5214.pdf
Дата публікації: 19 березня 2020 14:58
Рішення від 18.03.2020 № 5214.pdf
Дата публікації: 23 березня 2020 20:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано, зміни внесені.
Дата виконання рішення замовником: 24 березня 2020 16:09
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2020 13:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
1 337 750,00
UAH з ПДВ
|
1 337 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" |
1 453 650,00
UAH з ПДВ
|
1 341 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГАЛІНТЕРЕНЕРГО" |
1 558 000,00
UAH з ПДВ
|
1 342 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Вуглеторфзбагачення |
1 750 250,00
UAH з ПДВ
|
1 750 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" #42827548 |
Переможець |
1 337 750,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2020 16:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 14:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2020 12:38
|
договір вугілля (1).pdf | зміни до договору |
01 вересня 2020 12:37
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2020 16:04
|
14.jpg | укладений |
23 квітня 2020 16:02
|
15.jpg | укладений |
23 квітня 2020 16:02
|
13 (1).jpg | укладений |
23 квітня 2020 16:02
|
12 (1).jpg | укладений |
23 квітня 2020 16:02
|
11 (2).jpg | укладений |
23 квітня 2020 16:02
|
1 (3).jpg | укладений |
23 квітня 2020 16:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підстава: 1) Довідка Львівської торгово-промислової палати № 19-09 /693 від 12.08.2020 року; 2) ч.5 ст. 41 Закону україни "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 88 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |