Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект обладнання для підключення пристроїв та абонентів замовника до локальної комп’ютерної мережі.
Очікувана вартість
147 000,00 UAH
UA-2020-02-17-001607-b b86afa7966c240c1baaf364da19b9f87
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полонська Наталія Анатоліївна

380629331400 kymgbsmp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Маріупольська міська лікарня швидкої медичної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 01990660
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 87506, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Бахмутська 20-а
Контактна особа: Полонська Наталія Анатоліївна
380629331400
kymgbsmp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 09:00
Очікувана вартість: 147 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 735,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект обладнання для підключення пристроїв та абонентів замовника до локальної комп’ютерної мережі.
Cisco SF550x-24-k9-EU Stackable Managed Switch в комплекті з CON-SNT-SFUE24X0 1 од, OLS-WGS-3-T13-DDM інтерфейсний модуль SFP WDM 1.25Gbps SC 3km OTM TX=1310 RX=1550 with DDM 1 од, OLS-WGS-3-T15-DDM інтерфейсний модуль SFP WDM 1.25Gbps SC 3km OTM TX=1550 RX=1310 with DDM 1 од
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87506, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Бахмутська,20а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
2 комплект
Комплект обладнання для підключення пристроїв та абонентів замовника до локальної комп’ютерної мережі.
Cisco SF550x-48-k9-EU 1 од, (CON-SNT-SF550XX9) - SNTC-8X5XNBD 48-port 10/100 Stackable Managed Switch wit 1 од, OLS-WGS-3-T13-DDM інтерфейсний модуль SFP WDM 1.25Gbps SC 3km OTM TX=1310 RX=1550 with DDM 1 од, OLS-WGS-3-T15-DDM інтерфейсний модуль SFP WDM 1.25Gbps SC 3km OTM TX=1550 RX=1310 with DDM 1 од
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87506, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Бахмутська,20а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
1 комплект
Комплект обладнання для підключення пристроїв та абонентів замовника до локальної комп’ютерної мережі.
НРЕ MSR3024 АС Router 1 од, w/1Y FC NBD MSR3024 Router SVC, 9x5 HWsupport, NBD onsite response 9x5 SW support [for JG406A] 1 од
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87506, Україна, Донецька область, Маріуполь, в.Бахутська,20а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться після поставки товару шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника коштів протягом 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюватиметься протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 лютого 2020 10:47
Дата відповіді: 19 лютого 2020 12:32
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Щодо питання 1, то повідомляємо, що технічні вимоги і якісні характеристики товару визначені в Додатку 3 до тендерної документації, де зазначені основні характеристики комутатору (технічна специфікація).
Відповідно до закону України «Про публічні закупівлі» Замовником будуть розглянуті пропозиції з аналогічним обладнанням у разі, якщо запропоноване обладнання буде відповідати вимогам технічного завдання та буде не гірше за кількісними та якісними технічними характеристиками ніж предмет закупівлі. Ідентичність запропонованого Учасником обладнання буде визначатися за всіма технічними характеристиками. Щодо питання 2 - стосовно допуску учасників в залежності від їх статусу платника податків, то відповідно до п. 35 ч.1 ст. 1 Закону: учасник процедури закупівель – це фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Отже Законом не передбачено обмеження до виду господарської діяльності чи режиму оподаткування учасника. Відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Згідно ч. 1 ст. 28 критерієм оцінки у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна. Тому найнижча цінова пропозиція буде першою (незалежно від того, який режиму оподаткування у учасника). Розглядатись буде саме найнижча ціна за результатами електронного аукціону. Бажаємо успіху!
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 18 лютого 2020 15:11
Дата відповіді: 19 лютого 2020 09:45
Шановний Замовнику! Прохання розмістити Додаток 1 Вимоги до кваліфікації учасника, оскільки їх не має в системі.
Відповідь: Добрий день! Кваліфікаційні вимоги- додано.
Дякую за цвагу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НЕТВЕЙВ" 139 595,82
UAH з ПДВ
139 595,82
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 лютого 2020 17:45
10.1.MAF_Netwave_Mariupol2_20.02.20.pdf
24 лютого 2020 17:45
7.Витяг з ЄДР від 15.01.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НЕТВЕЙВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НЕТВЕЙВ"
#37470306
Переможець 139 595,82
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 15:04

Документи

26 лютого 2020 15:04
Протокол НЕТВЕЙВ.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НЕТВЕЙВ"
#37470306
139 595,82
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 лютого 2020 15:04
Протокол НЕТВЕЙВ.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2020 09:43
Доп угода Нетвейв.PDF зміни до договору
13 травня 2020 09:41
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 13:25
Нетвейв по комп облад.PDF укладений
17 березня 2020 13:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1251
Договір:
Номер додаткової угоди: 1251
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML