Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Шпаклівки, замазки та розчинники»
Очікувана вартість
189 200,00 UAH
UA-2020-02-17-001520-b ● 4cb052f520d94bf483ebcc5702f4d2e7
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 39607507 |
Вебсайт: | http://www.facebook.com/kksvyatoshin |
Місцезнаходження: | 03134, Україна , Київська обл., КИЕВ, вул. Симиренка, 17 |
Контактна особа: |
Терещенко Галина Миколаївна 380444541617 Galina_1404@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2020 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2020 16:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2020 12:08 |
Очікувана вартість: | 189 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,95% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44830000-7: Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
«Шпаклівки, замазки та розчинники»
ДК 021:2015: 44830000-7 - Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники.
Найменування, опис, кількість, а також всі необхідні технічні характеристики та інші параметри приведені в тендерній документації (Закупка_Шпаклівка_)
ДК 021:2015: 44830000-7 - Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники.
Найменування, опис, кількість, а також всі необхідні технічні характеристики та інші параметри приведені в тендерній документації (Закупка_Шпаклівка_)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1300 штуки
«Шпаклівки, замазки та розчинники»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03134, Україна, м. Київ, м. Київ, Святошинський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 березня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Поставка товару здійснюється окремими партіями( починаючи з 1од) на кожний окремий об’єкт , за попереднім замовлення Покупця, протягом 1 дня після замовлення, але в будь якому випадку протягом дії договору на вказані адреси. Кількість попередніх замовлень Покупця не обмежена. Навантаження та розвантаження у Складські приміщення Замовника за рахунок та силами Постачальника Термін поставки – до 31.12.2020. | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2020 08:35 |
Закупка зі змінами_ шпаклівка_.docx |
17 лютого 2020 16:06 |
Додаток 1 _ шпаклівка_.doc |
17 лютого 2020 16:05 |
Проект договору поставки на 2020.docx |
19 лютого 2020 08:35 |
Закупка зі змінами_ шпаклівка_.docx
|
||
17 лютого 2020 16:06 |
Додаток 1 _ шпаклівка_.doc
|
||
17 лютого 2020 16:05 |
Проект договору поставки на 2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 лютого 2020 10:46
Дата відповіді: 18 лютого 2020 11:48
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щановний Учаснику!
Втендерній документації згідно п. 3.6 чітко прописано, що аналоги не розглядаються!
Під час здійснення закупівель із використанням електронної системи закупівель (далі – Системи) вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником застосовується «Порядок здійснення допорогових закупівель» затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України»13.04.2016 № 35 (далі - Порядок). Відповідно до пункту 9.2 Порядку система автоматично визначає наступного Учасника Аукціону з наступною за величиною ціновою пропозицією, а у разі однакових за величиною цінових пропозицій – поданою раніше, як Учасника з найкращою пропозицією, яка має розглядатися Замовником. Пунктом 9.1. Положення встановлено, що замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі.
Виключними підставами дискваліфікації є:
пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Втендерній документації згідно п. 3.6 чітко прописано, що аналоги не розглядаються!
Під час здійснення закупівель із використанням електронної системи закупівель (далі – Системи) вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником застосовується «Порядок здійснення допорогових закупівель» затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України»13.04.2016 № 35 (далі - Порядок). Відповідно до пункту 9.2 Порядку система автоматично визначає наступного Учасника Аукціону з наступною за величиною ціновою пропозицією, а у разі однакових за величиною цінових пропозицій – поданою раніше, як Учасника з найкращою пропозицією, яка має розглядатися Замовником. Пунктом 9.1. Положення встановлено, що замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі.
Виключними підставами дискваліфікації є:
пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Відповідність
Дата подання: 18 лютого 2020 13:27
Дата відповіді: 19 лютого 2020 08:33
Шановний замовник ! Маємо довести, що замовлена Вами Шпаклівка цементна супертонка POLIMIN
ШБ-7 знята з виробництва, тому в даному випадку її постачання неможливе. Чи можемо Вам запропонувати аналогічний продукт з відповідними аналогічними характеристиками ? Для перевірки наданой нами інформації Ви можете безпосередньо звернутись на горячу лінію виробника ТОВ «ФОМАЛЬГАУТ-ПОЛІМІН»
0 800 407747.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше зауваження буде прийнято, та будуть внесенні відповідні зміни
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-17-001520-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Євромета-Регіон", Код ЄДРПОУ:37312106
Дата подання: 28 лютого 2020 10:52
пояснення
Шановний замовник, просимо Вас ретельно переглянути нашу тендерну пропозицію. На Ваше зауваження стосовно відсутності довідки про складські приміщення та довідки ДПС, в складі нашої тендерної пропозиції є документи піддтверджуючі наявність складських приміщень де вказани адреси приміщень. Стосовно довідки ДПС нами було додано пояснювального листа де вказано строки подання даної виписки.Відповідна довідка була дозагружена в період розгляду нашої пропозиції. На жаль ми не можимо впливати на якісь затримки з органу ДПС. Більш того Ви маєте можливість самостійно перевіряти наявність чи відсутність заборгованості, що неодноразово вже роблять замовники самостійно. Вважаємо, що затримка в надані довідки ссутєво не вплинуло на сам перед економіно вигідну пропозицію та пропонуємо Вам переглянути Ваше рішення.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 лютого 2020 11:36
Шановний Учаснику!
КП «Керуюча компанія обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва» розглянуто Вашу скаргу. Керуючись Накозом № 10 від 19.03.2019"Про затвердження інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" виключними підставами для дискваліфікації є те, що пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі.
Відповідно до п. 3.7 однією із вимог до кваліфікації учасників було надати довідку з ДФС про відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів (дійсну на момент розкриття тендерних пропозицій).
Всі документи, які вимагаються для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, Учасники повинні надати в електронному (сканованому в форматі .pdf)) вигляді в складі своєї пропозиції до закінчення Аукціону!!! (По даній закупівлі подача тендерної документації відбувалася з 21.02.2020, 8:00 по 25.02.2020, 16:00).
Враховуючи вище викладене ТОВ « Євромета-Регіон» порушили вимоги тендерної документації . Вашу вимогу/скаргу вважаємо безпідставною.
КП «Керуюча компанія обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва» розглянуто Вашу скаргу. Керуючись Накозом № 10 від 19.03.2019"Про затвердження інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" виключними підставами для дискваліфікації є те, що пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі.
Відповідно до п. 3.7 однією із вимог до кваліфікації учасників було надати довідку з ДФС про відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів (дійсну на момент розкриття тендерних пропозицій).
Всі документи, які вимагаються для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, Учасники повинні надати в електронному (сканованому в форматі .pdf)) вигляді в складі своєї пропозиції до закінчення Аукціону!!! (По даній закупівлі подача тендерної документації відбувалася з 21.02.2020, 8:00 по 25.02.2020, 16:00).
Враховуючи вище викладене ТОВ « Євромета-Регіон» порушили вимоги тендерної документації . Вашу вимогу/скаргу вважаємо безпідставною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 12:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Євромета-Регіон" |
118 890,00
UAH з ПДВ
|
118 890,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЛАТВІЙСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІМІМПЕКС" |
189 100,00
UAH з ПДВ
|
189 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій