Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Масло вершкове
Очікувана вартість
32 000,00 UAH
UA-2020-02-17-001505-b f7844e0bff6a4a7cbe8ec1d60dca784b
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Доріченко Ольга Миколаївна

380445276913 bsmp_pev1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 00184945
Місцезнаходження: 02166, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Доріченко Ольга Миколаївна
380445276913
bsmp_pev1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2020 15:00
Початок аукціону: 24 лютого 2020 12:31
Очікувана вартість: 32 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 кілограми
Масло вершкове (джерело фінансування - кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, Братиславська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить розрахунки з Постачальником за фактом отримання товару протягом 5-ти банківських днів. Оплата за поставлений товар здійснюється замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно з видатковими накладними. У випадку затримки оплати товару Замовником, Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 3-х банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок. (джерело фінансування - кошти місцевих бюджетів) Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 лютого 2020 16:03
Оголошення_масло.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання по закупівлі
Дата подання: 18 лютого 2020 17:17
Просимо Вас уточнити вимогу до оголошення про проведення закупівлі згідно п.9, а саме надати: • Акт складений за результатами проведення заходу державного контролю, стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами виданий відповідним управлінням Держпродспоживслужби на всі потужності - складські приміщення, зазначені в листі учасника, із обов'язковим зазначенням в Акті реєстраційного номеру потужності, отриманий не пізніше, ніж за 360 днів до дати подання пропозиції. Просимо у Замовника пряснити, який саме Акт в даному випадку вимагаєтся: Акт Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин (згідно Наказу Міністерства аграрної політики № 447 від 08.08.2019 р. ) ??? Чм наприклад, деякі оператори ринку мають Акт Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин відповідно до наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 06 лютого 2017 року № 42, отримані не пізніше, ніж за 360 днів до дати подання пропозиції. Проте такий акт вже втрачає чинність з виходом нового закону! Тому з метою усунення можливих суперечливих ситуацій при оцінкі учасників, просимо чітко зазначити дану вимогу! Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Руол Стандарт" 28 882,00
UAH з ПДВ
27 598,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Кагма 29 940,00
UAH з ПДВ
27 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 лютого 2020 13:15
Електронний підпис
20 лютого 2020 14:32
Електронний підпис
20 лютого 2020 14:32
Технічні вимоги.pdf
20 лютого 2020 14:32
Проект Договру.pdf
20 лютого 2020 14:32
Лист гарантія.pdf
20 лютого 2020 14:32
5 Сертифікат ISO 9001-2019 р..pdf
20 лютого 2020 14:31
1 Довідка МТБ.pdf
20 лютого 2020 14:31
9 Д-ти про уповн.предст..pdf
20 лютого 2020 14:31
8 Довідка банк-18.02.2020 р..pdf
20 лютого 2020 14:31
7 Довідка 4-ОПП.PDF
20 лютого 2020 14:31
6 Довідка ЄДРПОУ.pdf
20 лютого 2020 14:31
5 Довідка ПДВ.PDF
20 лютого 2020 14:31
4 Св-во про держ.р.pdf
20 лютого 2020 14:31
3 Витяг- 01.02.2020.PDF
20 лютого 2020 14:31
2 Виписка.PDF
20 лютого 2020 14:31
1 Статут 2019.pdf
20 лютого 2020 14:31
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

20 лютого 2020 18:29
Електронний підпис
20 лютого 2020 16:32
Сертифікат НАССР 2019.PDF
20 лютого 2020 16:32
Протокол КАГМА 2019.pdf
20 лютого 2020 16:32
Проєкт договору.pdf
20 лютого 2020 16:32
Договір Фрост 2020.PDF
20 лютого 2020 16:32
Довідки.pdf
20 лютого 2020 16:32
29. Сертифікати КАГМА-2.pdf
20 лютого 2020 16:32
29. Висновок 81653.pdf
20 лютого 2020 16:32
22. Наказ 134.PDF
20 лютого 2020 16:32
19. Інструкція миття ТЗ.PDF
20 лютого 2020 16:32
18. Термореєстратор.PDF
20 лютого 2020 16:32
8. Витяг ПДВ 2016.pdf
20 лютого 2020 16:32
6. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
20 лютого 2020 16:32
5.Статут 2019 з описом.PDF
20 лютого 2020 16:32
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Руол Стандарт"

ПрАТ Кагма

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Руол Стандарт"
#34200887
Переможець 27 598,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 16:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2020 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Руол Стандарт"
#34200887
27 598,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 10:01
Договір №42.pdf укладений
28 лютого 2020 10:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 27 598,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 599,67 UAH)