Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Комп’ютерне обладнання» (монітори)
Очікувана вартість
13 000,00 UAH
UA-2020-02-17-001492-a ● 879d2fa95a1f412f8ae4b1b25ae16896
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Ніжинська центральна районна лікарня" Ніжинської районної ради Чернігівської області |
Код ЄДРПОУ: | 02006389 |
Місцезнаходження: | 16600, Україна , Чернігівська обл., м. Ніжин, вул. Академіка Амосова, буд.1 |
Контактна особа: |
Юрій Солодько +380683160215,+380681071125 nyzhincrl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2020 14:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2020 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2020 15:00 |
Очікувана вартість: | 13 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 65,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Монітор 18,5 '' Asus
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16600, Україна, Чернігівська область, м. Ніжин, вул. Академіка Амосова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем фінансування на свій рахунок та відповідно до чинного законодавства України. Покупець не несе відповідальності перед Продавцем за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань у разі затримки фінансування з бюджету та проплати через ГУ ДКСУ у Чернігівській області. Відповідно до пункту 1 статті 48 Бюджетного кодексу України зобов’язання за Договором беруться в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисом. Розрахунки за Товар здійснюються на підставі пункту 1 статті 49 Бюджетного кодексу України за фактом поставки на підставі накладних. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2020 14:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2020 14:06 |
Проект договору.doc | |
17 лютого 2020 14:06 |
ІНФОРМАЦІЯ до ЗАКУПІВЛІ___.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 17 лютого 2020 15:24
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 лютого 2020 09:42
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" #3039917031 |
Відхилено |
13 000,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2020 14:49
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій