Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Четверть куряча заморожена, філе куряче заморожене, тушки курей заморожені, м’ясо яловичина в/г без кісток заморожене, печінка куряча заморожена
Очікувана вартість
285 800,00 UAH
UA-2020-02-17-001452-a 89290d0a5ddb4cceb958c1be3c0bc179
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Наталя Григорівна

+380501411101 POKOTILOVKA_SR1@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПОКОТИЛІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04396733
Місцезнаходження: 62458, Україна , Харківська обл., смт Покотилівка, ВУЛИЦЯ ІНТЕРНАЦІОНАЛЬНА, будинок 3
Контактна особа: Карпенко Наталя Григорівна
+380501411101
POKOTILOVKA_SR1@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 14:01
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2020 19:00
Очікувана вартість: 285 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 574,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Четверть куряча заморожена, філе куряче заморожене, тушки курей заморожені, м’ясо яловичина в/г без кісток заморожене, печінка куряча заморожена
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1650 кг
Четверть куряча заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62458, Україна, Харківська область, смт Покотилівка, вул. Кооперативна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1100 кг
філе куряче заморожене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62458, Україна, Харківська область, смт Покотилівка, вул. Кооперативна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
380 кг
тушки курей заморожені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62458, Україна, Харківська область, смт Покотилівка, вул. Кооперативна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
450 кг
м’ясо яловичина в/г без кісток заморожене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62458, Україна, Харківська область, смт Покотилівка, вул. Кооперативна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
110 кг
печінка куряча заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62458, Україна, Харківська область, смт Покотилівка, вул. Кооперативна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує вартість кожної поставленої партії (товару) по безготівковому розрахунку протягом 30 банківських днів з дати постачання Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 березня 2020 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 13:46
Перелік_змін_м'ясо.docx
27 березня 2020 13:46
ТД_філе_ чверть куряча_ печінка яловичина_НР.doc
27 березня 2020 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 13:46
Перелік_змін_м'ясо.docx
27 березня 2020 13:46
ТД_філе_ чверть куряча_ печінка яловичина_НР.doc
17 лютого 2020 13:58
ТД 17.02.20 (1).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надання роз'яснень щодо тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2020 16:39
Дата відповіді: 24 лютого 2020 09:22
У пункті 5 Розділу 1 "Загальні положення" Тендерної документації Замовником встановлено вимогу, відповідно до якої Учасник у складі його тендерної пропозиції надає письмового підтвердження того, що він не належить до переліку осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції). З цієї вимоги Замовника є незрозумілим те, який конкретно документ Учасник повинен для підтвердження того, що він не належить до переліку осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції). У самій Тендерної документації не розшифровуються тип та назва цього документу та його реквізити, а у додатках до Тендерної документації Замовника не міститься ніякого зразка такого документу. Просимо зазначити назву цього докумету та його обов'язкові реквізити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
За умовами розділу І тендерної документації, вiтчизнянi та iноземнi учасники всiх форм власностi та органiзацiйно-правових форм беруть участь у процедурах закупiвель на рiвних умовах.
При здійсненні публічних закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», замовник враховує вимоги Закону України «Про санкції», зокрема в частині заборони здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів, інших держав державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іншої держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно Закону України.
Дякуємо за запитання!
Щодо надання роз'яснень про вимоги тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2020 16:44
Дата відповіді: 24 лютого 2020 09:22
У пункті 1 Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації Замовник вимагає від Учасника документально підтвердженої згоди з умовами договору про закупівлю, викладеними у Додатку 2 до цієї Тендерної документації. Просимо надати таке роз'яснення: така документально підтверджена згода з умовами договору про закупівлю повинна бути надана учасником у складі його тендерної пропозиції у вигляді окремої довідки у довільній формі? Чи на підтвердження згоди з умовами договору про закупівлю учаснику достатньо подати гарантійний лист про погодження з проектом договору, згідно форми, викладеної у Додатку 3 Тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
За умовами пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації, Тендерна пропозицiя подається в електронному виглядi шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається iнформацiя про цiну, та завантаження файлiв з:
- документально підтвердженої згоди з умовами договору про закупівлю, викладеними у Додатку 2 до цієї тендерної документації (підписаний Учасником проект договору, викладений у Додатку 2, та довідка у довільній формі про підтвердження згоди Учасника із запропонованими умовами договору).
Дякуємо за запитання!
Надання роз'яснень щодо тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2020 16:47
Дата відповіді: 24 лютого 2020 09:23
У пункті 1 Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" ТД Замовник вимагає від учасника надання документів, передбачених в цій тендерній документації, в електронному вигляді (сканованому в кольоровому вигляді з оригіналів у форматі PortableDocumentFormat, далі - pdf). Усі документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді: - файлів у форматі PDF ...; - файлів у форматі .zip або .rar, які містять в собі інші файли (дані, документи), заархівовані з використанням програмних засобів WinZip, WinRAR, 7-Zip або їнших аналогічних. Просимо роз'яснити наступне: у якому вигляді повинні бути завантажені документи Учасника: кожен документ у окремому файлі формату PDF, декілька документів в одному файлі формату PDF або всі файли формату PDF, що містять документи тендерної пропозиції, повинні бути заархівовані з використанням програмних засобів WinZip, WinRAR, 7-Zip або їнших аналогічних, та завантажені одним або декількома архівами у електронну систему закупівель?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
За умовами пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, Усі документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді:
- файлів у форматі РDF , які містять відображення даних, що містяться у відповідних документах у формі, придатній для сприймання їх змісту людиною, в тому числі створені шляхом сканування (цифрового відтворення) змісту:
- файлів у форматі *.zір або *.гаг, які містять в собі інші файли (дані, документи), заархівовані з використанням програмних засобів WіnZір, WіnRАR, 7-Zір або інших аналогічних)
- файлів інших форматів, які додатково визначені умовами Тендерної документації.
Дякуємо за запитання!
Щодо надання роз'яснень стосовно тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2020 17:02
Дата відповіді: 24 лютого 2020 09:49
У підпункті 3 пункту 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" Розділу ІІІ Тендерної документації Замовник вимагає наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. З цієї вимоги Тендерної документації незрозуміло, чи вимагається від учасника надання копії одного або декількох копій аналогічних договорів, чи необхідно надати копії декілької аналогічних договорів із зазнаенням інформації про них у Інформаційній довідці. З цієї вимоги Тендерної документації також не є зрозумілим, що саме мається на увазі під визначенням Замовником терміну "досвід виконання аналогічних договорів" - чи у даному випадку Замовник має на увазі досвід постачання саме харчового продукту "молоко незбиране, згущене", або ждя виконання цієї вимоги Замовникові буде достатньо досвіду Учасника з постачання будь-яких молочних продуктів, та яких саме молочних продуктів. Просимо роз'яснити таке: скільки саме аналогічних договорів Учасник потрібен надати у складі своєї Тендерної пропозиції - 1 (один) або більше, та, якщо Учасник повинен надати більше одного аналогічного договору - скільки саме аналогчних договорів він потрібен надати? Також просимо роз'яснити наступне: чи буде достанім для виконання цієї вимоги Тендерної документації попереднього досвіду Учасника з постачання будь-яких молочних продуктів, та у такому випадку просимо повідомити - яких конкретно молочних продуктів, або для підтвердження досвіду Учасника вимагається наявності попереднього досвіду постачання Учасником саме харчового продукту "молоко незбиране, згущене"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Предметом закупівлі є Код ДК 021:2015 - 15110000-2 - М’ясо (Четверть куряча заморожена, філе куряче заморожене, тушки курей заморожені, м’ясо яловичина в/г без кісток заморожене, печінка куряча заморожена)
Для підтвердження вимог Замовника Учасник надає:
а) інформаційну довідку що містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, із зазначенням відомостей про номер (у разі наявності) та дату укладення аналогічного договору, предмету договору, найменування та місцезнаходження підприємства (організації, установи, тощо), його контактний номер телефону, ціни договору, відповідальної за виконання договору зі сторони замовника особи (зазначити П.І.П. та контактний номер телефону) завірена підписом уповноваженої особи Учасника.
б) аналогічний/ні договір/ри, (без додатків) що підтверджує досвід постачання Учасником продуктів харчування протягом 2019 року, зазначені в довідці.
Щодо надання роз'яснень стосовно тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2020 17:06
Дата відповіді: 24 лютого 2020 09:50
У абзаці б) підпункту 3 пункту 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" Розділу ІІІ Тендерної документації Замовник надання Учасником аналогічних договорів продуктів харчування у 2019 р. З цієї вимоги незрозуміло, що має Замовник у фразі "харчові продукти", адже ним процедуру обявлено стосовно конкретного продукту - "полока згущеного, незбираного". Просимо роз'яснити наступне: що має Замовник у фразі "харчові продукти", адже ним процедуру обявлено стосовно конкретного продукту - "полока згущеного, незбираного" - тільки молока згущеного, незбираного, або інших харчових, зокрема, молочних продуктів, та яких саме молочних продутків?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Предметом закупівлі є
Код ДК 021:2015 - 15110000-2 - М’ясо (Четверть куряча заморожена, філе куряче заморожене, тушки курей заморожені, м’ясо яловичина в/г без кісток заморожене, печінка куряча заморожена).
Надання роз'яснень щодо тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2020 17:09
Дата відповіді: 24 лютого 2020 09:50
Просимо роз'яснити: чи вимагається Тендерною документацією Замовника подання Учасником у складі його Тендерної пропозиції будь-яких письмових пояснень відносно неподання Учасником документів, наявність яких не передбачена законодавством для Учасників, які є фізичними особами-підприємцями? Також, просимо повідомити: чи буде неподання Учасником відповідних письмових пояснень у складі Тендерної пропозиції підставою для її відхилення Замовником?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
За умовами пункту І розділу ІІІ Тендерної документації, Тендерна пропозицiя подається в електронному виглядi шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається iнформацiя про цiну, та завантаження файлiв з:
-iнформацiєю та документами, що підтверджують вiдповiднiсть учасника квалiфiкацiйним критерiям;
- iнформацiєю щодо вiдповiдностi учасника вимогам, визначеним у статтi 17 Закону (Додаток № 6);
- інформаційною довідкою про відповідність продукції технiчним, якiсним та кiлькiсним характеристикам предмета закупiвлi (Додаток № 7);
- документами, що пiдтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупiвлi, щодо пiдпису документiв тендерної пропозицiї;
- документально підтвердженої згоди з умовами договору про закупівлю, викладеними у Додатку 2 до цієї тендерної документації (підписаний Учасником проект договору, викладений у Додатку 2, та довідка у довільній формі про підтвердження згоди Учасника із запропонованими умовами договору)
Дякуємо за запитання!
Щодо надання роз'яснень стосовно тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2020 17:12
Дата відповіді: 24 лютого 2020 09:51
У пункті 2 Додатку 8 "Відомості про учасника" Тендерної документації передбачено надання Учасником такої інформації: "Особистого реєстраційного номеру/номерів державної реєстрації потужностей операторів ринку харчових продуктів". Просимо роз'яснити таке: чи передбачає п. 2 Додатку 8 "Відомості про учасника" зазначення особистого рестраційного номеру/номерів державної реєстрації потужностей операторів ринку харчових продуктів, які будуть залучатися учасником під час обігу продуків харчування, що є предметом закупівлі, наприклад: реєстраційний номер державної реєстрації потужностей суб'єкта господарювання, який надає учаснику послуги транспортного серісу чи зберігання продуктів харчування?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
За умовами пункту 2 додатку 8 до Тендерної документації, учасники мають надати відомості про Особистий реєстраційний номер/номери державної реєстрації потужностей операторів ринку харчових продуктів.
Дякуємо за запитання!
Щодо ндання роз'яснень стосовно тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2020 17:14
Дата відповіді: 24 лютого 2020 09:51
У Тендерній документації Замоником зазначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". З ТД вбачається незрозумілим, чи повинен Учасник обов'язково накладати електронний підпис на документи, які подаються у складі його Тендерної пропозиції - що і просимо роз'яснити? Чи повинен учасник підписувати свою тендеру пропозицію ЕЦП/КЕП?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
За умовами пункту І розділу ІІІ Тендерної документації, Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Дякуємо за запитання!
Щодо надання роз'яснень стосовно тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2020 17:23
Дата відповіді: 24 лютого 2020 09:52
У підпункті 3 пункту 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" Розділу ІІІ Тендерної документації Замовник вимагає наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. З цієї вимоги Тендерної документації незрозуміло, чи вимагається від учасника надання копії одного або декількох копій аналогічних договорів, чи необхідно надати копії декілької аналогічних договорів із зазначенням інформації про них у Інформаційній довідці. З цієї вимоги Тендерної документації також не є зрозумілим, що саме мається на увазі під визначенням Замовником терміну "досвід виконання аналогічних договорів" - чи у даному випадку Замовник має на увазі досвід постачання саме м'яса куриці та яловичини, або ж для виконання цієї вимоги Замовникові буде достатньо досвіду Учасника з постачання будь-яких м'ясних продуктів, та яких саме м'ясних продуктів. Просимо роз'яснити таке: скільки саме аналогічних договорів Учасник потрібен надати у складі своєї Тендерної пропозиції - 1 (один) або більше, та, якщо Учасник повинен надати більше одного аналогічного договору - скільки саме аналогічних договорів він потрібен надати? Окрім цього, просимо розяснити таке: чи повинен Учасник надати докази попереднього постачання ним саме м'яса куриці та яловичини, або ж для виконання цієї вимоги Замовникові буде достатньо досвіду Учасника з постачання будь-яких м'ясних продуктів, та яких саме м'ясних продуктів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
За умовами підпункту 3 пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації, Замовник вимагає:
а) інформаційну довідку що містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, із зазначенням відомостей про номер (у разі наявності) та дату укладення аналогічного договору, предмету договору, найменування та місцезнаходження підприємства (організації, установи, тощо), його контактний номер телефону, ціни договору, відповідальної за виконання договору зі сторони замовника особи (зазначити П.І.П. та контактний номер телефону) завірена підписом уповноваженої особи Учасника.
б) аналогічний/ні договір/ри, (без додатків) що підтверджує досвід постачання Учасником продуктів харчування протягом 2019 року, зазначені в довідці.
Дякуємо за запитання!
Щодо надання роз'яснень стосовно Тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2020 17:34
Дата відповіді: 24 лютого 2020 10:00
У пункті 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі" Розділу III встанволено такий графік постачання: чверть куряча заморожена - 2 рази на тиждень з 07-00 до 09-00 год. за заякою Замовника, філекуряче заморожене - 2 рази на тиждень з 07-00 до 09-00 год. за заякою Замовника, тушки курей заморожені - 2 рази на місяць з 07-00 до 09-00 год. за заякою Замовника, мясо яловичина без кісток заморожена - 2 рази на місяць з 07-00 до 09-00 год. за заякою Замовника, печінка куряча заморожена - 1 раз на місяць з 07-00 до 09-00 год. за заякою Замовника. Проте, у п.п. 5.1. проекту Договору (додаток 2 до ТД) вказано таке: поставка: 1 раз на тиждень з 7-00 до 09-00. Вищенаведені вимоги суперечать одна одній, а саме: пункт 6 Розділу III Тендерної документації суперечить п.п. 5.1. проекту Договору (додаток 2 до ТД). Просимо розєяснити: яких конкретно з вищенаведених умов термінів графіку постачання тендерної документації має дотримуватися Учасник під час надання Замовнику власної Тендерної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Графік постачання товару буде уточнюватися протягом виконання договору, шляхом підписання додаткових угод, та за потребою Замовника, в залежності від кількості необхідного товару.
Дякуємо за запитання.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-17-001452-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 22 лютого 2020 09:45
Незаконна дискримінаційна вимога
У пункті 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерноїдокументації Замовником встановлено таку вимогу: Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином, відповідно до стандартів діловодства, і власноручно підписані уповноваженою посадовою особою учасника та скріплені печаткою учасника, окрім випадків, якщо учасник здійснює діяльність без печатки, в такому випадку документи завіряються нотаріально.
Ця вимога є незаконною, виходячи з наступного: частиною 2 статті 58-1 Господарського кодексу України визначено, що використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим. Відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування. Копія документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи - підприємця. Орган державної влади або орган місцевого самоврядування не вправі вимагати нотаріального засвідчення вірності копії документа у разі, якщо така вимога не встановлена законом. Згідно з ч. 3 ст. 58-1 ГК України наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків. Окрім цього, жодна норма Закону України "Про публічні закупівлі" не покладає на Учасників процедур публічних закупівель жодного обов'язку стосовно нотаріального засвідчення вірності копії документів, які подаються ним и у складі тендерної пропозиції.
Більше того, ч. 1 ст. 209 Цивільного кодексу України прямо регламентує, що правочин, який вчинений у письмовій формі, підлягає нотаріальному посвідченню лише у прямо встановлених законом випадках або за обопільною домовленістю сторін.
Приписами ч. 1 ст. 8 Конституції України встановлено, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Відпоавідно до ч. 3 ст. 8 Конституції її норми є нормами прямої дії. А відповідно до ч. 1 ст. 19 Конституції правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Частина 2 статті 19 Конституції покладає на органи місцевого самоврядування та їх посадових осіб обов'язок діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Таким чином, вказана вимога Замовника є повністю незаконною.
На підставі викладених приписів чинного законодавства України, я вимагаю від Вас виключити цю вимогу з Вашої Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 лютого 2020 09:57
Доброго дня!
Вимога Замовника, щодо оформлення документів, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином, відповідно до стандартів діловодства, і власноручно підписані уповноваженою посадовою особою учасника та скріплені печаткою учасника, окрім випадків, якщо учасник здійснює діяльність без печатки, в такому випадку документи завіряються нотаріально - не є дискримінаційною, та ніяким чином не порушують права Учасника.
Номер вимоги: UA-2020-02-17-001452-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 22 лютого 2020 10:04
Незаконна дискримінаційна вимога
У підпункті 1в) пункту 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" Розділу ІІІ Тендерноїдокументації Замовником встановлено вимоги щодо подання інформаційної довідки про потужності (об'єкти), де буде здійснюватися обіг предмету закупівлі, відповідно до форми Додаток № 9 ТД. Відповідно до цієї форми учасник повинен зазначити підстави користування (вид, номер та дата договору, якщо власник приміщень вказати номер та дату набуття права власності), а також на власні потужності (обєкти) учасник надає правоустановлююий документ. Якщо потужності (об'єкт) не належить Учаснику, то надається в складі пропозиції документ (договір) щодо використання потужності (об'єкту). Такі вимоги ТД передбачають, що у Учасника потужності (об'єкти), де буде здійснюватися обіг предмету закупівлі, повинні бути у власності або перебувати в оренді. Такі вимоги є дискримінаційними щодо мене, оскільки мною укладено договір зберігання з суб'єктом господарювання, що не суперечить чинному законодавству. Відповідно до цього договору мені надаються послуги зі зберігання харчових продуктів. Умовами договору зберігання не передбачено набуття мною права власності або права користування потужністю (об'єктом), де буде здійснюватися обіг предмету закупівлі. Зважаючи на такі обставини, я не можу подати тендерну пропозицію, яка б відповідала вимогам цієї тендерної документації.
Я вимагаю виключити з Вашої Тендерної документації цю дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 лютого 2020 09:54
Доброго дня!
За умовами пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації, Учасникам необхідно надати інформаційну довідку про потужності (об’єкти), де буде здійснюватись обіг предмету закупівлі (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») відповідно до форми - Додаток № 9;
Враховуючи швидкопсувний характер предмету закупівлі, суворі умови та строки його перевезення, стислий термін від заявки до доставки, потужності (об’єкти), де буде здійснюватись обіг предмету закупівлі (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»), мають бути розташовані в межах Харківської області.
На власні потужності (об’єкти) Учасник надає правовстановлюючий документ. Якщо потужності (об’єкт) не належить Учаснику, то надається в складі пропозиції документ (договір) щодо правових підстав використання потужності (об’єкту).
В пропозиції надається виданий на ім’я оператора ринку - особи, яка фактично використовує(використовуватиме) потужності (об’єкт) для обігу предмету закупівлі експлуатаційний дозвіл (з додатками, якщо це передбачено змістом експлуатаційного дозволу) на дані потужності (об’єкти), у якому вказано про можливість обігу на даних потужностях предмету закупівлі або експлуатаційний дозвіл оператора ринку, що провадить діяльність, пов’язану з зберіганням харчових продуктів.
Номер вимоги: UA-2020-02-17-001452-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 22 лютого 2020 10:39
Незаконна дискримінаційна вимога
Пунктом 1 Розділу III ТД Замовник вимагає від учасників подання гарантійного листа щодо відсутності стосовно Учасника виконавчих провадження про стягнення коштів та того, що він не є стороною криманільного провадження.
Відповідно до п. 5) ч. 1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо Учасника-фізичну особа вже засуджено за корисливий злочин, та цю судимість не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Будь-яких інших підстав для відхілення іншими статтями цього Закону не встановлено.
Факт наявності у Учасника статусу боржника у виконавчому провадженні не є підставою для його відхилення від участі у процедурі публічних закупівель.
А наявність у Учасника статусу сторони кримінального провадження також не передбачено законом в якості підстави для його відхилення.
Більше того, таке формулювання у ТД вимоги про сторону кримінального провадження взагалі не є юрилично коректним, оскільки п. 19) ч. 1 ст. 3 Кримінального процесуального кодексу України встановлено дуже широке коло саме учасників кримінального провадження, якими є: з боку обвинувачення: слідчий, керівник органу досудового розслідування, прокурор, потерпілий та його представник, а з боку захисту: підозрюваний, обвинувачений, підсудний, засуджений, виправданий, особа, стосовно якої передбачається застосування примусових заходів медичного чи виховного характеру або вирішувалося питання про їх застосування, їхні захисники та законні представники.
Виходячи з Вашої вимоги у ТД, якщо я, наприклад є потерпілим чи батьком потерпілого - його законним представником, то я, на Вашу думку, не маю права брати участь у оголошеній Вами процедурі публічної закупівлі. Це є правовим абсурдом.
Правовим абсурдом цієї вимоги ТД і те, що якби, наприклад, мене колись було виправдано у кримінальному провадженні, це також було б пілставою для мого відхилення.
В сили прямих вимог Конституції та Кримінального процесуального кодексу України особа вважається невинуватою до тих пір, поки її вину прямо не встановлено вироком суду.
Виходячи з цього, навіть підозрюваний та обвинувачений має повне право брати участь у процедурі публічних закупівель.
Таким чином, Ваша вимога про обов'язкове підтвердження фактів відсутності стосовно Учасника виконавчих провадження про стягнення коштів та фактів наявності що він не є стороною кримінального провадження є дискримінаційною.
Вимагаю виклити цю вимогу з ВашоїТендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 лютого 2020 09:58
Доброго дня!
Надання інформації про обов'язкове підтвердження фактів відсутності стосовно Учасника виконавчих провадження про стягнення коштів та фактів наявності що він не є стороною кримінального провадження не є дискримінаційною, та не порушує права та інтереси Учасника.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-17-001452-a.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 27 лютого 2020 12:05
Скарга (в порядку ч. 1-2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Повний текст скарги надано окремим файлом.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 березня 2020 17:32
Рішення від 02.03.2020 № 3914 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 02 березня 2020 17:32
Рішення від 18.03.2020 № 5206.pdf
Дата публікації: 23 березня 2020 20:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: виконано
Дата виконання рішення замовником: 27 березня 2020 13:49

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2020 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТЕСЛЮК ТАМАРА СТАНІСЛАВІВНА 199 260,00
UAH з ПДВ
199 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2020 09:18
Електронний підпис
02 березня 2020 16:43
Аналогічний договір.pdf
02 березня 2020 16:43
24 Характеристи Мясо.pdf
02 березня 2020 16:43
23 Проект договору Мясо.pdf
02 березня 2020 16:43
15 Стаття 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТЕСЛЮК ТАМАРА СТАНІСЛАВІВНА

Інформація про відміну

Дата відміни
05 квітня 2020 19:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій