Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кейтерингові послуги
Очікувана вартість
192 800,00 UAH
UA-2020-02-17-001427-b 94a456f81b1c4aa7a841c4458eff8d8b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

КНП "Дитяча клінічна лікарня № 3 Солом"янського району м.Києва"

096-534-85-45 dkl3@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №3 СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 01993747
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська обл., м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ ВОЛИНСЬКА, будинок 21
Контактна особа: КНП "Дитяча клінічна лікарня № 3 Солом"янського району м.Києва"
096-534-85-45
dkl3@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2020 16:10
Очікувана вартість: 192 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 784,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4800 послуга
Кейтерингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.Волинська,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 50
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 лютого 2020 15:44
Допороги КНП ДКЛ № 3.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-17-001427-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 18 лютого 2020 17:52
Вимога
1. Відповідно до п. 16 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів «Технічні, кількісні та якісні вимоги до предмету закупівлі», у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати:
- копію сертифікату, яким посвідчується, що учасник впровадив систему менеджменту безпеки харчових продуктів згідно з ISO 22000 : 2018 «Система управління безпечністю харчових продуктів», на виробництво харчових продуктів та приготування, зберігання та, якщо це належно, доставка харчових продуктів для споживання на місці приготування або на віддаленій ділянці.

Наше підприємство має чинний на сьогоднішній день сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT), даним сертифікатом засвідчується впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів.
Вимога про надання сетрифікату ISO 22000 : 2018 «Система управління безпечністю харчових продуктів» без альтернативи щодо надання будь-якого іншого діючого аналогічного сетифікату (ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT)) є дискримінаційною.

2. Відповідно до п. 16 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів «Технічні, кількісні та якісні вимоги до предмету закупівлі», у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист у довільній формі щодо відсутності учасника у списку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua.
Відповідно до п. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Лист у довільній формі щодо відсутності учасника у списку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua не є кваліфікаційним крітерієм. Підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору є лист-відгук, звіт про виконаний договір тощо, але не інформація з сайту http://kyivaudit.gov.ua, яка не стосується предмету закупівлі в цілому.

Вимагаємо внести відповідні зміни стосовно першого запитання адже він несе дискримінаційний характер щодо нашої організації та інших учасників процедури закупівлі та стосовно другого запитання, дана вимога Замовника не відповідає п. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 лютого 2020 18:17
протокол ТД 24/02/20 від 24.02.2020
протокол ТД 24/02/20 від 24.02.2020

Документи

24 лютого 2020 18:17
10. Протокол ТК.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Хелсі Смарт Фуд 192 796,50
UAH з ПДВ
192 796,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 лютого 2020 15:28
Електронний підпис
24 лютого 2020 15:27
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Хелсі Смарт Фуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Хелсі Смарт Фуд
#39932303
Переможець 192 796,50
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 13:40

Документи

25 лютого 2020 13:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2020 13:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Хелсі Смарт Фуд
#39932303
192 796,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2020 13:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ХЕЛСІ СМАРТ ФУД 28-02-30 від 28.02.2020 (1) (1).pdf укладений
02 березня 2020 15:13