Ковбаса варена в/г "молочна" або "лікарська", вироби ковбасні варені в/г сосиски, вироби ковбасні варені в/г сардельки
Очікувана вартість
1 339 260,00 UAH
UA-2020-02-17-001384-c 7e3a228406f3485dbdaadc0fe42eebd1
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142282
Вебсайт: http://jovtnvo.dnepredu.com
Місцезнаходження: 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2
Контактна особа: Тарасюк Інна Вікторівна
+380671331746
jovtnvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2020 23:00
Початок аукціону: 04 березня 2020 14:40
Очікувана вартість: 1 339 260,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 696,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6920 кг
ковбаса варена в/г "молочна" або "лікарська"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
2800 кг
вироби ковбасні варені в/г сосиски
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
582 кг
вироби ковбасні варені в/г сардельки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

17 лютого 2020 21:18
Електронний цифровий підпис
17 лютого 2020 21:09
TD2020 колбаса2.docx
17 лютого 2020 21:18
Електронний цифровий підпис
17 лютого 2020 21:09
Електронний цифровий підпис
17 лютого 2020 21:09
TD2020 колбаса2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний товар
Дата подання: 19 лютого 2020 15:26
Дата відповіді: 21 лютого 2020 12:27
Відповідно до спільних наказів МОН та МОЗ України від 17.04.2006 №298/227"Про затвердження інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах" в п 4.4 зазначено що продукти харчування повинні відповідати вимогам державних стандартів, а не ТУ. Згідно ДСТУ 4436:2005 Сардельками вищого гатунку є лише "Шпикачки", які містять шматочки сала та можуть не сподобатися дітям. Тому ми пропонуємо вам аналог Сосиски "Вершкові" вищого гатунку ДСТУ 4436:2005. Ще одним аналогом ми пропонуємо вам сардельки "Яловичі" ДСТУ 4436:2005 першого гатунку, які відповідно до п.4.7. спільних наказів МОН та МОЗ України від 17.04.2006 №298/227"Про затвердження інструкції харчування дітей у дошкільних навчальних закладах" дозволені для дитячого харчуванняі можуть постачатися до закладів освіти. В п.4.7. зазначено: Сардельки, сосиски, варені ковбаси повинні прийматися не нижче 1 ґатунку. Чи допускаєте ви постачання аналогічного товару і якого саме?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником в тендерній документації визначено основні вимоги до товару, який закуповується – весь товар має бути вищого ґатунку, наявність шматочків сала чи інших додаткових включень не передбачається.
Асортимент ковбасних виробів в Україні представлений значною кількістю товару що відповідає вимогам замовника та має різні найменування, замовник не обмежує учасників продукцією певних виробників чи певних найменувань, відповідно до розгляду приймаються пропозиції на постачання товару, який відповідає вимогам викладеним в тендерній документації, товар першого ґатунку в якості аналогічного не розглядається.
додаток 5
Дата подання: 19 лютого 2020 16:35
Дата відповіді: 21 лютого 2020 13:16
Чому не можна надати довідку про середні ціни на тровар надану головним управлінням статистикиу Дніпропетровській області, яка коштує набагато дешевше, ніж надана Криворізьким представництвом торгово-промислової палати?
Відповідь: Доброго дня. Головним управлінням статистики проводиться спостереження за змінами цін на споживчі товари по області, спостереження в межах міста не проводиться. Інформація щодо середніх цін надається у зведеному знеособленому вигляді згідно з переліком, визначеним централізовано Держстатом України, у поточному місяці за попередній, тобто інформація щодо рівнів цін на товари не завжди може репрезентувати споживчий ринок окремого міського поселення регіону та не містить відомостей про актуальні ціни на дату її складання. Відповідно до норм чинного законодавства якими регламентується спостереження за цінами, зібрані при здійсненні статистичних спостережень ціни призначені для розрахунків індексів цін на споживчі товари та послуги і не можуть використовуватись для інших цілей, зокрема не можуть бути підставою для обґрунтування цінових пропозицій тощо. Відповідні повноваження на проведення дослідження ринку на певних територіях з наданням цінових довідок за результатами проведеного дослідження, мають саме регіональні представництва торгово-промислової палати, з урахуванням чого замовником і було включено до тендерної документації та проекту договору зазначену вимогу.
додаток 7
Дата подання: 19 лютого 2020 16:40
Дата відповіді: 21 лютого 2020 13:19
Які саме діючі індивідуальні обмеження щодо учасника Ви маєте на увазі?
Відповідь: Це обмеження, які передбачають право замовника відмовити учаснику в укладанні договору (в тому числі такы, що випливають з норм чинного законодавства чи норм (умов) договорів за участю таких учасників)
запитання
Дата подання: 20 лютого 2020 16:41
Дата відповіді: 21 лютого 2020 14:05
1. Відповідно до статті 11 Закону України «Про інформацію» від 02.10.1992 року № 2657-ХІІ, інформація про фізичну особу (персональні дані) це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Тобто, прізвище ім’я по батькові, індивідуальний податковий номер, інформація про місце проживання, інформація про освіту, досвід роботи, відомості про стан здоров'я і статеве життя та інше. Не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Закон України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 року № 2297-VІ регулює правові відносини, пов'язані із захистом і обробкою персональних даних, і спрямований на захист основоположних прав і свобод людини і громадянина, зокрема права на невтручання в особисте життя, у зв'язку з обробкою персональних даних. Відповідно до статті 2 Закон України «Про захист персональних даних» база персональних даних - іменована сукупність упорядкованих персональних даних в електронній формі та/або у формі картотек персональних даних. Володілець персональних даних - фізична або юридична особа, якій законом або за згодою суб'єкта персональних даних надано право на обробку цих даних, яка затверджує мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх обробки, якщо інше не визначено законом. Згода суб'єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про її надання. Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані є інформацією з обмеженим доступом Таким чином прошу Вас вилучити з документації вимогу додатку 3 стосовно надання листа згоди на на використання персональних даних 2. Також прошу Вас поточнити та доповнити документацію відповідно до яких нормантивних актів відділ освіти буде закуповувати продукцію вказану у додатку 5 3. Відповідно до вимог додатку 3 Учасник повинен надати акт складений за результатами проведення заходу державного контролю, який виданий відповідним управлінням Держпродспоживслужби із обов'язковим зазначенням в Акті відомостей про потужності учасника (складські, виробничі (за наявності) приміщення і транспортні засоби*) та про їх відповідність вимогам  до запровадження процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (для виробничих та складських приміщень);  до операторів ринку (загальним) – щодо наявності реєстрації потужності (для всіх потужностей) та експлуатаційного дозволу (для потужностей призначених для виробництва/зберігання/транспортування продуктів тваринного походження);  гігієнічним вимогам до потужностей, на яких здійснюється виробництво та/або обіг харчових продуктів;  гігієнічним вимогам до транспортних засобів;  гігієнічним вимогам до обладнання та інвентарю, з якими контактують харчові продукти;  до гігієни персоналу потужностей, який працює у зоні поводження з харчовими продуктами;  гігієнічним вимогам до харчових продуктів (п.3 - п.6 ч1 ст.49 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів");  вимогам до операторів ринку, які реалізують харчові продукти (відповідно до предмету закупівлі). Таку вимогу як :  вимогам до операторів ринку, які реалізують харчові продукти (відповідно до предмету закупівлі). виконати немає можливості так як вона підлягає перевірці відповідно до наказу №185 від 11.07.2003р " Про затвердження Правил роздрібної торгівлі продовольчими товарами " Ці Правила регламентують порядок приймання, зберігання, підготовки до продажу і продаж продовольчих товарів через роздрібну торговельну мережу, а також визначають вимоги в дотриманні прав споживачів щодо якості й безпеки товару та рівня торговельного обслуговування. Невже закупівля продуктів хачування відділом освіти здійснюється через роздрібну торгівлю ? Якщо так надайте роз’яснення стосовно даної вимоги або Вилучить відповідну вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до офіційної позиції ДП "Прозорро", яка не спростовується органами контролю чи оскарження, при поданні тендерної пропозиції, постачальники та представники постачальників (наприклад, підписанти тендерної пропозиції тощо) надають свої персональні дані. Згідно частини 6 статті 6 Закону України "Про захист персональних даних" (далі - Закон 2297) не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. Виняток становлять лише випадки, визначені законом, і тільки в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Згідно ст.2 цього Закону 2297 персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. А значить лист-згода повинна подаватися від імені фізичної особи, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції. Тож, Замовники в складі тендерної пропозиції можуть вимагати лист-згоду на обробку персональних даних, підстави для виключення даної вимоги з тендерної документації відсутні.
Щодо пропозиції вилучити з тендерної документації вимогу про підтвердження в Акті відповідності учасників вимогам до операторів ринку, які реалізують харчові продукти (відповідно до предмету закупівлі), роз'яснюємо наступне. Замовник в першу чергу зорієнтований на придбання товарів (продуктів харчування) у суб'єктів господарювання, які при провадженні господарської діяльності реалізовують відповідний товар широкому колу споживачів та є надійними постачальниками зазначеного товару. Якщо ж учасник не провадить відповідну діяльність на постійній основі і не має можливості перевірити відповідність зазначеним вимогам, або якщо продукт, який є предметом закупівлі, не включено в перелік Акту, надання відповідних відомостей фактично унеможливлюється, проте це не є підставою для відхилення тендерних пропозицій, оскільки відсутність документів, не передбачених законом для певних осіб не може бути підставою для відхилення таких пропозицій.
роз'яснення
Дата подання: 21 лютого 2020 10:44
Дата відповіді: 22 лютого 2020 19:20
Прошу Вас надати роз'яснення стосовно вимоги : надати гарантійний лист із зобов'язанням після укладання договору про закупівлю (у разі визнання учасника переможцем торгів) провести контрольні дослідження товару в акредитованій лабораторії Держпродспоживслужби з наданням замовнику відповідних експертних висновків протягом 30 днів з дати укладання договору та в подальшому на вимогу замовника (у разі необхідності) (дослідження проводяться з метою визначення епідеміологічної та токсикологічної небезпечності продуктів (мікробного обсіменіння, забруднення пестицидами, іншими токсикантами, амбарними шкідниками, пліснявою), щодо молочних продуктів - додатково перевіряється хімічний склад на наявність рослинних домішок); Яким нормативним документом обумовлено Замовник ом терміни проведення досліджень? Та поясніть будь ласка чому саме експертні висновки , адже існують інші акредитовані лабораторії ,які проводять дослідження ,але відповідно до своїх нормативних документів надають наприклад - протоколи досліджень,в яких визначені всі показники бепечності та якості Таким чином прошу Вас вилучити дискримінаційну вимогу стосовно надання експертних висновків , та замінити словами документ ,про проведення досліджень акредитованими лабораторіями.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога не являється дискримінаційною, як помилково вважає запитувач. Роз'яснюємо, що замовник не обмежує учасників в обранні відповідних лабораторій за територіальною ознакою, проте, враховуючи що закупівля продукції проводиться для організації харчування дітей, продукція має бути максимально високої якості та безпечності, замовник реалізує своє право вимагати проведення саме експертного дослідження продукції, яке уповноважені проводити лабораторії Держпродспоживслужби. Протоколи дослідження/випробувань продуктів харчування до розгляду не приймаються.
додаток 7
Дата подання: 21 лютого 2020 14:28
Дата відповіді: 22 лютого 2020 19:21
Як учасник має надати підтвердження щодо відсутності діючих індивідуальних обмежень?
Відповідь: Учасник має надати підтвердження щодо відсутності діючих індивідуальних обмежень в спосіб і порядок, чітко визначені тендерною документацією.
Щодо предмету закупівлі
Дата подання: 21 лютого 2020 15:18
Дата відповіді: 22 лютого 2020 19:30
Єдиним зареєстрованим національним державним стандартом на ковбаси варені, сосиски, сардельки, хліби мясні в Україні є ДСТУ 4436:2005. Відповідно до якого сардельками вищого гатунку є лише ШПИКАЧКИ, всі інші сардельки, відповідно до ДСТУ 4436:2005 першого сорту. За органалептичними показниками ( таблиця А.3. ДСТУ 4436:2005) ШПИКАЧКИ містять шматочки сала білого кольору або з блідо-рожевим відтінком. Відповідно до спільних наказів МОЗ та МОН України від 17.04.2006 р. № 298/227 "Про затвердження Інструкції з організації дитячого харчування дітей у дошкільних навчальних закладах " в п.4.4 зазначено, що продукти харчування мають відповідати вимогам ДЕРЖАВНИХ СТАНДАРТІВ. Весь інший асортимент сардельок вищого гатунку в Україні розроблено відповідно до технічних умов, які розробляються на підприємтвах і не є ДЕЖАВНИМИ СТАНДАРТАМИ. Відповідно до ваших вимог весь товар має бути вищого гатунку, при цьому , відповідно до вашої відповіді на попереднє запитання, шматочків сала чи інших додаткових ключень не передбачається. Уточніть предмет закупівлі вироби ковбасні варені в.г сардельки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Питання не грунтується на вимогах тендерної документації, пропонуємо перш ніж наводити дані про товар, який має традиційну назву та зазначений в ДСТУ 4436:2005, але не відповідає вимогам, зазначеним в додатку 5 до тендерної документації, уважно ознайомитись з умовами і вимогами тендеру.
Повторно роз'яснюємо, що асортимент ковбасних виробів в Україні представлений значною кількістю товару що відповідає вимогам замовника та має різні найменування, замовник не обмежує учасників продукцією певних виробників чи певних найменувань, відповідно до розгляду приймаються пропозиції на постачання товару, який відповідає вимогам викладеним в тендерній документації, товар першого ґатунку в якості аналогічного не розглядається.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-14-000003 ● 0d7fddb0561a40629ce24070afa0bdbd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-03-16
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-03-16 20:42:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

16.03.2020 № 57

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.03.2020 № 57

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

26
UA-2020-02-17-001384-c
17.02.2020 Відділ освіти виконкому Покровської районної у місті ради (код ЄДРПОУ 02142282) Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 26 березня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 10 квітня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ, 02142282, Україна, Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2
  2. Інформація про предмет закупівлі: вироби ковбасні варені в/г сардельки, 1339260UAH, 15130000-8, ДК021, 582, кг
  3. Інформація про оприлюднення: 7e3a228406f3485dbdaadc0fe42eebd1, 2020-02-17
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 16 березня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, у тому числі UA-P-2020-02-17-009953-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника, реєстр тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 04.03.2020, протокол (рішення) уповноваженої особи замовника від 23.03.2020 про відміну торгів, інформацію про відміну, оприлюднену в електронній системі закупівель 23.03.2020. Аналізом тендерної документації Замовника, оприлюдненої в електронній системі закупівель, установлено, що на порушення норми п.13 частини 2 статті 22 Закону, у п.1 Розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Моніторингом установлено, що 04.03.2020 за результатами аукціону учасником, який подав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, стало ПП «Регіон-А». Станом на дату початку моніторингу (16.03.2020) інформація щодо розгляду тендерної пропозиції та аргументованого продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПП «Регіон-А» в електронній системі закупівель не оприлюднена, чим порушено норму частини 4 статті 28 Закону. Згідно протоколу (рішення) уповноваженої особи замовника від 23.03.2020 торги скасовано відповідно до частини 1 статті 31 через відсутність подальшої потреби в закупівлі товару.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норми п.13 частини 2 статті 22 Закону. За результатами моніторингу розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм частини 4 статті 28 Закону. За результатами питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), оприлюднення інформації щодо закупівлі, - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2020 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Регіон-А 831 236,00
UAH з ПДВ
781 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГОМАНКОВ АНТОН ЮРІЙОВИЧ" 927 235,00
UAH з ПДВ
781 859,70
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" 979 085,40
UAH з ПДВ
866 656,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 988 546,72
UAH з ПДВ
866 659,36
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2020 11:58
sign.p7s
03 березня 2020 11:57
Технічна частина.pdf
03 березня 2020 11:57
Пропозиція.pdf
03 березня 2020 11:57
КВАЛІФІКАЦІЯ.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 18:11
sign.p7s
03 березня 2020 18:09
додаток3.zip
03 березня 2020 18:09
Додаток 3 _.zip
03 березня 2020 18:09
Додаток 3 .zip
03 березня 2020 18:09
додаток 7.pdf
03 березня 2020 18:09
додаток 9.pdf
03 березня 2020 18:09
Додаток 8.zip
03 березня 2020 18:09
Додаток 5.zip
03 березня 2020 18:09
Додаток 4 .zip
03 березня 2020 18:09
Додаток 2 .pdf

Публічні документи

03 березня 2020 20:17
sign.p7s
03 березня 2020 20:17
ДОДАТОК 8.pdf
03 березня 2020 20:17
ДОДАТОК 7.pdf
03 березня 2020 20:17
ДОДАТОК 5.pdf
03 березня 2020 20:17
ДОДАТОК 4.pdf
03 березня 2020 20:17
ДОДАТОК 3.pdf
03 березня 2020 20:17
ДОДАТОК 2.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 14:00
sign.p7s
03 березня 2020 13:56
Додаток 9(дислокація).pdf
03 березня 2020 13:56
додаток 7.pdf
03 березня 2020 13:56
додаток 5.pdf
03 березня 2020 13:55
Додаток 4.pdf
03 березня 2020 13:55
Додаток 3_compressed (2).pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Регіон-А
#30643369
Очікує рішення 781 850,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 15:13

Документи

04 березня 2020 15:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 березня 2020 19:37
Коментар щодо відміни: В зв'язку з повторним введенням карантину в закладах освіти замовника обсяги та номенклатура забезпечення продуктами харчування, які є предметом даної закупівлі, переглянуті Замовником, потреба в даній закупівлі відпала. Відповідно до ч.1 ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі" прийнято рішення про відміну торгів.
Документи:
23 березня 2020 19:37
ковбаса відм.pdf

Актуальні тендери

До пошуку