Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-02-17-001329-c ● 2d7e0a3b37de4eebb93038d30e6d72c6
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Київської міської ради "Центр публічної комунікації та інформації" |
Код ЄДРПОУ: | 16469058 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, Богдана Хмельницького, 26-Г |
Контактна особа: |
Федченко Олександр Володимирович 380442342698 sasha@kreschatic.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2020 18:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2020 14:54 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з фізичної охорони приміщень та майна підприємства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01030, Україна, м. Київ, м. Київ, Богдана Хмельницького, 26-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 березня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата протягом 5 банківських днів з дня підписання актів виконаних послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2020 19:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2020 19:03 |
ТД_охорона_приміщення.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
персональні дані
Дата подання: 19 лютого 2020 16:40
Дата відповіді: 19 лютого 2020 17:07
Пунктом 1.15 Додатку 3 тендерної документації передбачено надання Листа -згоди на обробку персональних даних, даний пункт передбачає надання загального листа згоди від Учасника чи безпосередньо з підписами усіх посадових осіб Учасника інформація відносно яких подається в тендерній пропозиції?
Відповідь: Пункт 1.15 Додатку 3 до тендерної документації передбачає надання загального Листа - згоди від Учасника на обробку персональних даних.
уточнення щодо форми довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів.
Дата подання: 21 лютого 2020 15:17
Дата відповіді: 21 лютого 2020 15:58
У п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено кваліфікаційні критерії
до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Для участі у процедурі закупівлі учасники повинні надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції. Зокрема у п.п. 6). Вимагається надання Оригіналу або нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів.
Питання:
Чи вважається в даному випадку оригіналом довідка отримана через електронний кабінет користувача MEDOK? Чи достатньо її завірить підписом та печаткою учасника?
Чи потрібно отримувати оригінал в сервісному центрі ДФС України?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, отримана Учасником через електронний кабінет користувача системи MEDOK та завірена підписом і печаткою уповноваженої особи Учасника, вважатиметься оригіналом.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-17-001329-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНТИТЕРОР СЕКЬЮРІТІ ГРУП - І", Код ЄДРПОУ:41163231
Дата подання: 18 лютого 2020 14:26
вилучення дискримінаційної вимоги
Додатком 3 до тендерної документації передбачено: «1.16 Довідка у довільній формі про наявність офісу у місті Києві (представництва, філії територіального підрозділу охорони тощо із зазначенням адреси (до довідки додається документ, що підтверджує інформацію, а саме: (договір оренди приміщення, документ, що засвічує право власності на приміщення тощо);»
Вимоги Замовника, що Учасник повинен мати офіс у м.Києві, суттєво обмежують коло учасників та порушують основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме, ведуть до недобросовісної конкуренції та дискримінації учасників. Адже, якщо у нас, як потенційного учасника торгів, є офіс у Київській області, то факт відсутності офісу саме у м. Києві ніяким чином не може погіршити якість надання нами послуг з фізичної охорони шляхом виставлення одного цілодобового поста охорони і організації постійного контролю за несенням служби охоронником технічними засобами та безпосередного контролю представником нашої компанії шляхом періодичного прибуття на обєкт.
Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також можна стверджувати, що дані дискримінаційні вимоги в тендерній документації прописані під конкретного учасника або учасників.
Враховуючи викладене вважаємо, що вимога Замовника щодо наявності офісу в м. Києві порушує ч.1. ст.3, ч.3. ст.5 та ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаємо внести зміни до документації, а саме, видалити цю вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Вимоги Замовника, що Учасник повинен мати офіс у м.Києві, суттєво обмежують коло учасників та порушують основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме, ведуть до недобросовісної конкуренції та дискримінації учасників. Адже, якщо у нас, як потенційного учасника торгів, є офіс у Київській області, то факт відсутності офісу саме у м. Києві ніяким чином не може погіршити якість надання нами послуг з фізичної охорони шляхом виставлення одного цілодобового поста охорони і організації постійного контролю за несенням служби охоронником технічними засобами та безпосередного контролю представником нашої компанії шляхом періодичного прибуття на обєкт.
Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також можна стверджувати, що дані дискримінаційні вимоги в тендерній документації прописані під конкретного учасника або учасників.
Враховуючи викладене вважаємо, що вимога Замовника щодо наявності офісу в м. Києві порушує ч.1. ст.3, ч.3. ст.5 та ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаємо внести зміни до документації, а саме, видалити цю вимогу.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 лютого 2020 19:37
Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; максимальна економія та ефективність; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
З метою ефективності та економії, місце дислокації охоронної структури та груп реагування , має знаходиться в місті надання послуг, тому були прописані наступні кваліфікаційні вимоги: «1.16 Довідка у довільній формі про наявність офісу у місті Києві (представництва, філії територіального підрозділу охорони тощо із зазначенням адреси (до довідки додається документ, що підтверджує інформацію, а саме: (договір оренди приміщення, документ, що засвічує право власності на приміщення тощо);»
Крім того, в місті Києві є достатня кількість охоронних структур, які мають представництво чи філію, і створюють достатнє конкурентне середовище на ринку охоронних послуг.
Ураховуючи викладене та норми Закону, замовник самостійно зазначає вимоги до учасників та методику оцінки тендерних пропозицій у тендерній документації, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з дотриманням законодавства в цілому. Дана кваліфікаційна вимога не може бути дискримінаційною, вона відповідає добросовісній конкуренції та передбачає ефективність та якість надання послуг.
Відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; максимальна економія та ефективність; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
З метою ефективності та економії, місце дислокації охоронної структури та груп реагування , має знаходиться в місті надання послуг, тому були прописані наступні кваліфікаційні вимоги: «1.16 Довідка у довільній формі про наявність офісу у місті Києві (представництва, філії територіального підрозділу охорони тощо із зазначенням адреси (до довідки додається документ, що підтверджує інформацію, а саме: (договір оренди приміщення, документ, що засвічує право власності на приміщення тощо);»
Крім того, в місті Києві є достатня кількість охоронних структур, які мають представництво чи філію, і створюють достатнє конкурентне середовище на ринку охоронних послуг.
Ураховуючи викладене та норми Закону, замовник самостійно зазначає вимоги до учасників та методику оцінки тендерних пропозицій у тендерній документації, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з дотриманням законодавства в цілому. Дана кваліфікаційна вимога не може бути дискримінаційною, вона відповідає добросовісній конкуренції та передбачає ефективність та якість надання послуг.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2020 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМ-КОН ГРУП" |
349 900,00
UAH з ПДВ
|
265 390,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Кронос Сервіс" |
388 080,00
UAH з ПДВ
|
265 391,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ" |
418 341,60
UAH з ПДВ
|
265 392,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
426 024,00
UAH з ПДВ
|
279 080,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Охоронна фірма "ЕЛІТ" |
499 969,80
UAH з ПДВ
|
288 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ГЛАДІАТОР" |
450 468,00
UAH з ПДВ
|
320 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЩИТ-1" |
393 059,52
UAH з ПДВ
|
321 194,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОПК "ГЕРАКЛ"" |
495 504,00
UAH з ПДВ
|
488 004,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СТАТУС КОД" |
499 500,00
UAH з ПДВ
|
489 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМ-КОН ГРУП" #39184048 |
Очікує рішення |
265 390,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2020 15:58
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 10 березня 2020 17:53 |
Коментар щодо відміни: | На підставі ч.1 ст 31 Закону України "Про публічні закупівлі" а саме : відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. |
Документи:
10 березня 2020 17:52
|
Протокол_20.pdf |