Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 39160000-1 Шкільні меблі (одномісні комплекти парт)
DK 021-2015 39160000-1 School furniture (single set of desks)
Очікувана вартість
6 172 000,00 UAH
UA-2020-02-17-001305-b 63a661f66f8e4465aaa5a3a7ad2186d5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Толок Анастасія Геннадіївна

380442423706 tolok_n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Місцезнаходження: 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Пітерська, 12
Контактна особа: Толок Анастасія Геннадіївна
380442423706
tolok_n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of education Solomyanskiy district in Kyiv state administration
National ID: 37485490
Contact point: Tolok Anastasiya Gennadiivna
380442423706
tolok_n@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2020 11:00
Початок аукціону: 07 квітня 2020 14:01
Очікувана вартість: 6 172 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 860,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 17 лютого 2020 15:21
Enquiries until: 16 березня 2020 11:00
Complaints submission until: до 22 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 березня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 6 172 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 30 860 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3856 штуки
ДК 021-2015 39160000-1 Шкільні меблі (одномісні комплекти парт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

DK 021-2015 39160000-1 School furniture (single set of desks)
CPV: 39160000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2020 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2020 17:15
перелік зм парти.docx
18 березня 2020 17:14
ТД парти (зміни) (2).doc
11 березня 2020 11:08
перелік зм парти.docx
18 березня 2020 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2020 17:15
перелік зм парти.docx
18 березня 2020 17:14
ТД парти (зміни) (2).doc
11 березня 2020 11:07
ТД парти (зміни).doc
17 лютого 2020 15:23
ТД парти (1).doc
11 березня 2020 11:08
перелік зм парти.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо технічних вимог
Дата подання: 18 лютого 2020 16:55
Дата відповіді: 19 лютого 2020 15:34
Шановний замовнику! Вивчивши технічні вимоги до предмета закупівлі, ми дуже хотіли б прийняти участь. однак, виходячи з інформації опублікованої аудиторською службою (ЗВІТ про результати аудиту ефективності використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа" за посиланням https://vseosvita.ua/news/brak-kontroliu-z-boku-mon-odna-z-prychyn-rozporoshennia-subventsii-dlia-nush-rakhunkova-palata-5970.html), постає питання щодо відповідності товару з такими характеристиками вимогам освітньої реформи. Адже у своєму звіті аудитслужба чітко вказує на критерій ваги та конфігурації парт. Враховуючи відповідний металевий каркас, шухляду під стільницею - неможливо виконати вимогу МОН щодо ваги. А також, у звіті велику увагу приділено прямокутній формі стільниці, яка не дозволяє створити повноцінну групову роботу. Чи можливо переглянути Ваші вимоги, для того щоб вони відповідали наказу МОН, оскільки при виготовленні меблів за Вашим описом постане питання щодо ефективності використання коштів або навіть розтрати? Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учасник!
У відповідь на ваше запитання, повідомляємо наступне.
При визначенні предмета закупівлі та вимог тендерної документації Замовник керується чинними нормативно-правовими актами, в тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі» та наказом МОН №283 від 23.03.2018. Замовником прийнятий до уваги звіт Рахункової палати України, проте він не носить імперативного характеру.
Вимогами тендерної документації встановлено, що вага парти не повинна перевищувати 10 кг, повинно бути регулювання кута нахилу стільниці, усі кути мають бути заокруглені, що відповідає Наказу МОН №283 від 23.03.2018. В тендерній документації не встановлено вимоги щодо форми стільниці, наприклад прямокутної або квадратної або трикутної, тощо. Обов’язкова відповідність ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови» (ГОСТ 22046-2002, ІDT). Вимоги тендерної документації повністю відповідають Наказу МОН №283 від 23.03.2018., тому відсутня потреба внесення змін у тендерну документацію. Дякуємо за розуміння!
щодо технічних вимог
Дата подання: 19 лютого 2020 15:44
Дата відповіді: 21 лютого 2020 11:10
Одного виробника ми побачили такої продукції, а де другий виробник чи це дискримінація учасників?
Відповідь: Шановний потенційний учасник! У відповідь на ваше запитання, повідомляємо наступне. При визначенні вимог тендерної документації Замовник керується чинними нормативно-правовими актами, в тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі» та наказом МОН №283 від 23.03.2018. Замовником прийнятий до уваги звіт Рахункової палати України. Окремо зазначаємо, що відповідно до додатку №2 тендерної документації замовник не вчиняє та зобов’язується не вчиняти будь-яких дій, що обмежують конкуренцію, не здійснює дискримінацію учасників та не обмежує їх у поданні в пропозиції еквівалентних товарів, якщо такі товари є аналогічні по своїм технічним та якісним характеристикам і можуть бути використані Замовником у своїй діяльності. Товар гірший по якісних показниках не є еквівалентом. Дякуємо за розуміння!
щодо приведення тендерної документації у відповідність до чинного законодавства
Дата подання: 29 лютого 2020 11:06
Дата відповіді: 02 березня 2020 09:36
Шановний, Замовнику щоб Ви зрозуміли свої помилки при написанні тендерної документації,а саме встановлення дискримінаційних вимог та змогли виправити її(ТД) належним чином, надаю Вам як приклад посилання на аналогічну закупівлю. Ознайомтесь будь ласка уважно зі скаргою до АМКУ та зробіть для себе відповідні висновки. Дякую Вам за розуміння! https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2020-01-15-003542-c
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо ознайомилися.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-17-001305-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 27 лютого 2020 11:52
щодо дискримінаційних вимог
Згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Ознайомившись з Тендерною документацією по вищезазначеній закупівлі (Далі – ТД), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству та обмежують конкуренцію, а саме:
«2 аналогічні договори із замовниками в розумінні закону з відгуками»
Звертаємо вашу увагу, на те що:

В Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено обмежень у вигляді того, що всі контрагенти за аналогічними договорами повинні бути замовниками у розумінні закону, а отже, ви дискримінуєте учасників (таких, як ми, що мають аналогічні договори лише з приватними установами).

Залишаю за собою право на оскарження зазначеної дискримінаційної вимоги у Антимонопольному Комітеті України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2020 12:37
Шановний учаснику відповідно до тендерної документації: Фактична відсутність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) укладених з покупцями, які є замовниками в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону, та за умови наявності досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), укладених із покупцями, що за своїм статусом не є замовниками в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону (але в будь-якому випадку з дотриманням вимог щодо загальної кількості таких договорів згідно цієї документації) не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Розгорнути Згорнути
Вимога/скарга не задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-02-17-001305-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 27 лютого 2020 12:11
щодо дискримінаційних вимог
Згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Ознайомившись з Тендерною документацією по вищезазначеній закупівлі (Далі – ТД), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству та обмежують конкуренцію, а саме:
«довідку з зазначенням працівників відповідної кваліфікації (наявність водіїв, вантажників, експедиторів обов’язкова)»
Звертаємо вашу увагу, на те що:
Відповідно до діючого законодавства, а також практики АМКУ у випадку, коли учасником є ФОП для виконання умов за договором та для відповідності кваліфікаційному критерію, щодо наявності працівників достатньо лише зазначення самого ФОПа, як працівника. Додатково, звертаємо вашу увагу, що наявність у штаті водія чи експедитора є дискримінаційною, оскільки є учасники, які не мають водіїв у власному штаті, а користуються послугами логістичних компаній за договорами транспортних послуг, які вже надають необхідних водіїв, експедиторів та інших працівників необхідних для здійснення транспортування товару.


Залишаю за собою право на оскарження зазначеної дискримінаційної вимоги у Антимонопольному Комітеті України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2020 09:39
Відповідно до п.2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Вимога/скарга не задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-02-17-001305-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 27 лютого 2020 12:12
щодо дискримінаційних вимог
Згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Ознайомившись з Тендерною документацією по вищезазначеній закупівлі (Далі – ТД), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству та обмежують конкуренцію, а саме:
«Учасник повинен документально підтвердити (надати відповідні документи-договори, витяги з трудових книжок, повідомлення ДФС про прийняття працівника на роботу тощо) наявність правових відносин на момент подання пропозицій та в подальшому поставки з вказаними у довідці особами згідно чинного законодавства (Кодексу законів про працю тощо)»
Звертаємо вашу увагу, на те що:
Відповідно до діючого законодавства, а також практики АМКУ у випадку, коли учасником є ФОП документально підтвердити та надати відповідні документи-договори, витяги з трудових книжок, повідомлення ДФС про прийняття працівника на роботу тощо для відповідності кваліфікаційному критерію достатньо лише зазначення самого ФОПа, як працівника. Додатково, звертаємо вашу увагу, що ФОП не може заводити трудові книжки, оскільки він є суб’єктом господарської діяльності самостійно та не може оформити договори та трудові книжки сам на себе.

Залишаю за собою право на оскарження зазначеної дискримінаційної вимоги у Антимонопольному Комітеті України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2020 09:34
Шановний учаснику відповідно до п.5.1 тендерної документації вимагається (а саме копії трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу та накази про прийняття на роботу таких осіб, звіт 1-ДФ з квитанцією про подання до уповноваженого органу за останній звітній період на підтвердження кількості працюючих зазначених у довідці та копії картки фізичної особи платника податків ДПІ про отримання ідентифікаційного номера на кожного працівника що зазначені в звіті 1-ДФ або будь-який інший документ, який підтверджує, що особи вказані в довідці дійсно працюють на підприємстві.
Розгорнути Згорнути
Вимога/скарга не задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-02-17-001305-b.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 27 лютого 2020 12:13
щодо дискримінаційних вимог
Згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Ознайомившись з Тендерною документацією по вищезазначеній закупівлі (Далі – ТД), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству та обмежують конкуренцію, а саме:
«Для підтвердження відповідності технічним характеристикам Замовник залишає за собою право, вимагати наочного підтвердження заявлених критеріїв у вигляді надання зразків меблів, що є предметами закупівлі.»
Звертаємо вашу увагу, на те що :
Відповідно до ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація містить вичерпний перелік підстав для відхилення пропозиції учасника. Надані зразки відповідно до діючого законодавства та практики АМКУ, а також роз’яснення МЕРТУ не можна віднести до складової частини тендерної пропозиції, а отже, вимагати та погрожувати відхиленням за невідповідність зразків або їх ненадання є грубим порушенням діючого законодавства. Відповідно до роз’яснень МЕРТУ замовник може лише застосовувати штрафні санкції відповідно до умов укладеного договору за невідповідність технічних, якісних або кількісних характеристик товару, що буде постачатися.

Залишаю за собою право на оскарження зазначеної дискримінаційної вимоги у Антимонопольному Комітеті України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2020 09:22
Шановний учаснику відповідно до п.2.2. додатку № 2 тендерної документації: Для підтвердження відповідності технічним характеристикам Замовник залишає за собою право, вимагати наочного підтвердження заявлених критеріїв у вигляді надання зразків меблів, що є предметами закупівлі. Дана вимога не містить жодної фрази про відхилення та стосується виключно поставки товару.
Розгорнути Згорнути
Вимога/скарга не задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-02-17-001305-b.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 27 лютого 2020 12:14
щодо дискримінаційних вимог
Згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Ознайомившись з Тендерною документацією по вищезазначеній закупівлі (Далі – ТД), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству та обмежують конкуренцію, а саме:
«Скановані оригінали/копії діючого(их) висновку(ів) державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗУ України на матеріали, з яких виготовлено запропоновану продукцію, а саме: MDF, фарба порошкова, грунт, ABS пластик, меблева фурнітура.»
Звертаємо вашу увагу, на те що :
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною оскільки ми і так надаємо як частину пропозиції відповідно до іншої вимоги тендерної документації висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗУ України на товари, а отже, вимоги щодо надання висновків на матеріали є бездумним ускладненням заради ускладнення, оскільки вже готова продукція попередньо пройшла всі необхідні перевірки на безпеку та якість, що підтверджується висновками на товар. Отримання відповідних документів на матеріали ускладняється також і тим, що вони не є власністю виробника кінцевого продукту, а договірних зобов’язань між учасником і постачальником матеріалів для виробника ми не маємо. А, отже, і отримати від всіх постачальників матеріалів не можливо у такі строки.


Залишаю за собою право на оскарження зазначеної дискримінаційної вимоги у Антимонопольному Комітеті України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2020 18:48
Шановний учаснику, дана вимога тендерної документації встановлена з метою підтвердження безпечності всіх матеріалів, з яких виготовляється запропонований товар, оскільки ним будуть користуватися діти в тому числі. Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на товар не містить переліку матеріалів (складових), з яких виготовлена продукція, та висновків щодо їх безпечності. Також наголошуємо, що ч.3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Розгорнути Згорнути
Вимога/скарга не задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-02-17-001305-b.a6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 27 лютого 2020 12:15
щодо дискримінаційних вимог
Згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Ознайомившись з Тендерною документацією по вищезазначеній закупівлі (Далі – ТД), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству та обмежують конкуренцію, а саме:
«Замовник має право після поставки кожної окремої партії продукції вимагати від учасника проведення за рахунок учасника незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних та технічних показників поставленого товару на їх відповідності вимогам замовника. В такому випадку учасник зобов’язаний вжити заходи щодо забезпечення доставки про продукції з кожної окремої поставленої партії товару, до лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником (надати відповідний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції). Замовник залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження продукції щодо технічних та якісних показників»
Звертаємо вашу увагу, на те що :

Данна вимога містить ознаки дискримінації оскільки замовником не встановлено, що саме є підставною для проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень, а також, чому саме за кошти учасника. Виглядає все так, ніби ви навмисно встановлюєте вимогу «для своїх», тобто, у разі перемоги небажаного учасника ви навмисно затаскаєте його продукцію по лабораторіях, щоб зробити виконання даного договору економічно невигідним. Просимо встановити чіткі критерії підстав для звернення у лабораторії, який буде обов’язковим для всіх учасників, у разі настання відповідного випадку, також, просимо обґрунтувати необхідність таких дій після поставки кожної окремої партії.

Залишаю за собою право на оскарження зазначеної дискримінаційної вимоги у Антимонопольному Комітеті України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2020 18:57
Шановний учаснику дана вимога встановлена з мотою отримання товару відповідної якості, а у разі поставки товару, який буде сумнівної якості, то в такому разі ми повинні залишати за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження продукції щодо технічних та якісних показників для підтвердження недостовірної інформації. Якщо ви потенційний учасник будете сумлінно ставитися до якості та поставляти товар у відповідності до технічних характеристик то тоді даний пункт вас стосуватися не буде. Окремо зазначаємо, що дана вимога стосується поставки товару після укладання договору.
Розгорнути Згорнути
Вимога/скарга не задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-02-17-001305-b.a7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 27 лютого 2020 13:30
Щодо відповіді Замовника
Шановний Замовнику прошу Вас обгрунтувати свою відповідь "Вимога/скарга не задоволена."та розяснити Вашу позицію,щоб в подальшому ми змогли обгругнтовано та з посиланням на Ваші безглузді відповіді подати скаргу до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2020 09:24
Шановний учаснику надаємо ще раз відповідь на ваше запитання для детального ознайомлення. Відповідно до тендерної документації: Фактична відсутність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) укладених з покупцями, які є замовниками в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону, та за умови наявності досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), укладених із покупцями, що за своїм статусом не є замовниками в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону (але в будь-якому випадку з дотриманням вимог щодо загальної кількості таких договорів згідно цієї документації) не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Розгорнути Згорнути
Вимога/скарга не задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-02-17-001305-b.c8
Статус:
Вирішена
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН", Код ЄДРПОУ:32153207
Дата подання: 04 березня 2020 17:31
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги в частині технічного завдання
Шановний замовнику!

Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги в частині технічного завдання. А саме, в Україні є лише один виробник – ТОВ «Вема Кідс», який може виготовити товар з наступними технічними характеристиками:

«Всі зварні шви, гвинти та технологічні отвори мають бути прикриті декоративними пластиковими елементами.»

«Шухляда під стільницею повинна:
1. бути нерухомою;
2. бути виготовленою з цільнолитого ABS пластику чи pp пластику;
3. мати корисний об’єм більше 20 літрів;
4. мати висоту не менше 60 мм та не більше 135 мм.;
5. бути в середині ергономічно сегментованою для учнівського приладдя.
6. мати розмір не менше ніж 530*450*60 мм та не виходити за габаритні розміри столешні.»

«Спинка та сидіння стільця повинні бути виготовлені з цільнолитого АВS пластику зеленого кольору RAL 120 80 30 P та мати отвори для вентиляції повітря.»
«Спинка та сидіння стільця повинні бути виготовлені з цільнолитого АВS пластику сірого кольору RAL 7040 та мати отвори для вентиляції повітря.»

Дискримінаційність зазначених вимог підтверджена Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3592 -р/пк-пз від 25.02.2020 у закупівлі UA-2020-01-15-003542-c (п.8 Рішення).

Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні вимоги!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 березня 2020 10:04
Ваша інформація прийнята до уваги. Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Вимога/скарга задоволена.

Документи подані скаржником

04 березня 2020 17:31
Вимога Шк м..pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 01 квітня 2020
UA-2020-02-17-001305-b63a661f66f8e4465aaa5a3a7ad2186d5
Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Місцезнаходження: 03087, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вулиця Пітерська, 12
Учасник Документи Рішення
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ФОРТУНА ОРО" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

26 березня 2020 11:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

10 квітня 2020 15:57
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:57
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:56
МВС.pdf
10 квітня 2020 15:56
п.2 ч.1 ст.17.pdf
10 квітня 2020 15:56
банкрутство.pdf
10 квітня 2020 15:56
п.3 ч.1 ст.17.pdf
25 березня 2020 11:54
Електронний підпис
25 березня 2020 11:54
Електронний підпис
25 березня 2020 11:51
Технічна частина.pdf
25 березня 2020 11:51
Кваліфікаційна частина.pdf
25 березня 2020 11:51
цінова пропозиція форма.pdf
25 березня 2020 11:51
Довідка корпція.zip
25 березня 2020 11:51
цінова пропозиція.pdf

Документи

26 березня 2020 11:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 березня 2020 08:44
Електронний підпис
26 березня 2020 08:44
Електронний підпис
26 березня 2020 08:43
Електронний підпис
26 березня 2020 08:43
Електронний підпис
26 березня 2020 01:02
Довідка ЭДР.zip
26 березня 2020 01:02
7 інші документи.pdf
26 березня 2020 01:02
6 довідки банк.pdf
26 березня 2020 01:02
3 технічні.pdf
26 березня 2020 01:02
4 повноваження.pdf
26 березня 2020 01:02
2 ст17.pdf
26 березня 2020 01:02
1 кваліфікаційні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ФОРТУНА ОРО"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 квітня 2020 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ" 6 154 176,00
UAH з ПДВ
6 154 176,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ФОРТУНА ОРО" 6 166 900,80
UAH з ПДВ
6 166 900,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 15:57
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:57
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:56
МВС.pdf
10 квітня 2020 15:56
п.2 ч.1 ст.17.pdf
10 квітня 2020 15:56
банкрутство.pdf
10 квітня 2020 15:56
п.3 ч.1 ст.17.pdf
25 березня 2020 11:54
Електронний підпис
25 березня 2020 11:54
Електронний підпис
25 березня 2020 11:51
Технічна частина.pdf
25 березня 2020 11:51
Кваліфікаційна частина.pdf
25 березня 2020 11:51
цінова пропозиція форма.pdf
25 березня 2020 11:51
Довідка корпція.zip
25 березня 2020 11:51
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

26 березня 2020 08:44
Електронний підпис
26 березня 2020 08:44
Електронний підпис
26 березня 2020 08:43
Електронний підпис
26 березня 2020 08:43
Електронний підпис
26 березня 2020 01:02
Довідка ЭДР.zip
26 березня 2020 01:02
7 інші документи.pdf
26 березня 2020 01:02
6 довідки банк.pdf
26 березня 2020 01:02
3 технічні.pdf
26 березня 2020 01:02
4 повноваження.pdf
26 березня 2020 01:02
2 ст17.pdf
26 березня 2020 01:02
1 кваліфікаційні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ФОРТУНА ОРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"
#42186354
Переможець 6 154 176,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2020 09:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2020 09:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"
#42186354
6 154 176,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2020 14:57
1 171.pdf зміни до договору
07 травня 2020 14:49
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 11:06
171.pdf укладений
24 квітня 2020 10:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 171
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 154 176,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 025 696,00 UAH)