Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя різне, касова стрічка, інформаційні таблички
Очікувана вартість
104 010,81 UAH
UA-2020-02-17-001283-a b57b40a830f144abbbc5867bcb9ced3d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковалько Вікторія Валеріївна

+380442289173 kovalkovictoriia@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СВКП "Київводфонд"
Код ЄДРПОУ: 37292855
Місцезнаходження: 04080, Україна , м. Київ обл., Подільський район, вул. Дмитрівська, 16-Б
Контактна особа: Ковалько Вікторія Валеріївна
+380442289173
kovalkovictoriia@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 13:20
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2020 13:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 13:25
Очікувана вартість: 104 010,81 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Тендерна документація

19 лютого 2020 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 13:22
Проект договору Канцелярія.docx
17 лютого 2020 13:22
Вимоги до учасників офісне приладдя різне.doc
19 лютого 2020 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 10:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 13:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 13:22
Проект договору Канцелярія.docx
17 лютого 2020 13:22
Вимоги до учасників офісне приладдя різне.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Канцелярське приладдя різне, касова стрічка
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 87 510,81 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 450,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

71 measures.name.symbol
Канцелярське приладдя різне, касова стрічка
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Дмитрівська, 16-Б
Дата доставки: 31 березня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 лютого 2020 09:41
Дата відповіді: 18 лютого 2020 10:24
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
- Товари, що будуть відмінні від зазначених у "Вимогах до закупівлі" прийматися не будуть.
- До участі в закупівлі допускаються всі бажаючі Учасники незалежно від їх системи оподаткування. Всі учасники, незалежно від статусу платника/неплатника ПДВ, будуть оцінюватися на рівних умовах.
- Очікувана вартість - це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із включенням всіх податків та зборів, які передбачені для виплат законодавством України (зокрема податку на додану вартість (для платників ПДВ) та інших податків і зборів).
Дякуємо за Ваше запитання!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 55 676,04
UAH з ПДВ
55 676,04
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БРАВО-ПАП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БРАВО-ПАП"
#37028812
Рішення скасоване 55 676,04
UAH з ПДВ
23 березня 2020 11:48
ТОВ "БРАВО-ПАП"
#37028812
Відхилено 55 676,04
UAH з ПДВ
23 березня 2020 11:52

Документи

02 березня 2020 11:37
Електронний підпис
02 березня 2020 11:34
Протокол

Документи

23 березня 2020 11:52
Електронний підпис
23 березня 2020 11:50
Протокол
23 березня 2020 11:50
Протокол

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій