Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Консультаційних послуг з питань систем та з технічних питань (Послуги централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки)
Очікувана вартість
174 297,60 UAH
UA-2020-02-17-001280-c 7e70e32b218b4616ad5ff2c5278f386c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Глаголич Іван Іванович

380312614532 glagolich@zka.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Закарпатський апеляційний суд
Код ЄДРПОУ: 42262749
Вебсайт: http://court.gov.ua/sud4806/
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, Довженка, 7
Контактна особа: Глаголич Іван Іванович
380312614532
glagolich@zka.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Частиною 3 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон) передбачено, що функціями тендерного комітету, зокрема, але не виключно є планування закупівель, вибір процедури закупівлі та проведення процедур закупівель. Частиною 7 статті 2 Закону встановлено, що забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Абзацом 1 частини 1 статті 2 Закону встановлено, що норми Закону зокрема, застосовуються Замовниками при умові, коли вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Серед таких закупівель, які потрібно провести є закупівля по предмету Консультаційні послуг з питань систем та з технічних питань (Послуги централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки) (ДК021-2015: 72220000-3 — Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань).
Відповідно до ст.15 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» у судах функціонує Єдина судова інформаційна (автоматизована) система.
На виконання вимог Закону України «Про судоустрій і статус суддів», положень Кримінального процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30 затверджено Положення про автоматизовану систему документообігу суду (далі – Положення).
Відповідно до Положення (із змінами та доповненнями) автоматизована система документообігу суду – сукупність комп’ютерних програм і відповідних програмно-апаратних комплексів судів та Державної судової адміністрації України (далі - ДСА України), що забезпечує функціонування документообігу суду, обіг інформації між судами різних інстанцій та спеціалізацій, передачу інформації до центральних баз даних залежно від спеціалізації судів, захист від несанкціонованого доступу тощо.
Підпунктом 5 п. 1 Розділу ІІ Положення адміністратором Єдиної судової інформаційної системи (далі – ЄСІС) та Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (далі – ЄСІТС) визначено Державне підприємство «Інформаційні судові системи». Для функціонування автоматизованої системи документообігу та інших підсистем адміністратор (ДП «Інформаційні судові системи») здійснює:
- технічний супровід та підтримку працездатності АСДС та інших підсистем в цілому, згідно з вимогами цього Положення;
- створення, вдосконалення та супроводження АСДС та інших підсистем;
- адміністрування централізованих ресурсів судів та органів системи правосуддя, надання до них доступу;
- забезпечення зберігання та захисту даних централізованих ресурсів, у тому числі шляхом визначення концепції захисту від несанкціонованого доступу та засобів і методів забезпечення цілісності їх баз даних;
- координацію і супроводження створення комплексної системи захисту інформації інформаційно-телекомунікаційної системи в органах, що використовують АСДС та інші підсистеми, як складову інформаційно-телекомунікаційної системи;
- затвердження єдиної політики безпеки використання АСДС, обов’язкових до застосування цими органами;
- підтримку сервісу обміну обліково-статистичними та реєстраційно-контрольними картками, електронними документами суду, органу системи правосуддя з ЦБД у відповідності до протоколів обміну, затверджених адміністратором;
- виконання цих та інших функцій, передбачених цим Положенням та взятими на себе договірними зобов'язаннями.
Відповідно до вимог Положення «Технічний супровід та підтримка працездатності АСДС, модуля автоматизованого розподілу та інших підсистем, здійснюються адміністратором на підставі договорів…».
З метою належного функціонування ЄСІС на виконання вимог чинного законодавства з питань технічного захисту інформації, договірної документації Державним підприємством «Інформаційні судові системи» надане Замовнику обладнання для забезпечення програмно-технічної платформи обробки даних.
Необхідність застосування переговірної процедури зумовлено тим, що можлива зміна адміністратора ЄСІС скоріш за все унеможливить супроводження та технічну підтримку ЄСІС, що у свою чергу призведе до призупинення автоматичної відправки рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень, збільшення навантаження на співробітників суду для ведення інформаційно-довідкової роботи у суді, виникнення необхідності в конвертації даних, що накопичувалися в ЄСІС, ускладнення роботи з центральною базою даних, яка містить всі документи, що створюються у судовій системи. Також використання іншого програмного продукту може привести до зупинки обміну даними між судами загальної юрисдикції та органами досудового слідства, що у свою чергу на певний період (до створення відповідних умов) призведе до повної зупинки функціонування ЄСІС.
Надання даних послуг іншим виконавцем в умовах певного дефіциту часу, оскільки система вже впроваджена в діяльність і перерви в її обслуговувані є неприпустимими, ймовірніше за все, буде потребувати залучення додаткового персоналу, що призведе до збільшення вартості послуг.
Згідно з ч.1 ст.35 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закону) переговорна процедура закупівлі – це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Враховуючи викладене, обрання переговорної процедури закупівлі при проведенні закупівлі Консультаційних послуг з питань систем та з технічних питань (Послуги централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки) (ДК021-2015: 72220000-3 — Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань) у державного підприємства «Інформаційні судові системи» відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону – «відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи» є обґрунтованим, та таким, що відповідає закону.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 18:19
Оскарження наміру укласти договір: 28 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72220000-3: Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вул. Довженка, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72220000-3 — Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за Договором здійснюються Замовником на підставі Акту, прямим банківським переказом на поточний рахунок Виконавця, протягом 10 (десяти) робочих днів від дати отримання Акту при наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника в Державній казначейській службі України. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

17 лютого 2020 18:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство Інформаційні судові системи
#34614292
Переможець 174 297,60
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 18:19

Документи

17 лютого 2020 18:18
Електронний підпис
17 лютого 2020 18:18
прот. про намір ІСС.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2020 18:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство Інформаційні судові системи
#34614292
174 297,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 лютого 2020 18:18
Електронний підпис
17 лютого 2020 18:18
прот. про намір ІСС.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2021 13:05
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 10:11
Адміністрування мереж ІСС 03.03.2020.pdf укладений
03 березня 2020 10:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 174 297,60
UAH (в тому числі ПДВ 29 049,60 UAH)