Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери у комплекті)
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2020-02-17-001214-a e825e20f6da544cd9f3d6fe7fe3d6b96
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Желіба

+380679561352 insdmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Інспекція з питань благоустрою Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40634559
Вебсайт: http://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 75
Контактна особа: Тетяна Желіба
+380679561352
insdmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 13:03
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2020 14:00
Початок аукціону: 25 лютого 2020 13:13
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери у комплекті)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери у комплекті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Короленка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 30 робочих днів з моменту підписання видаткової накладної, з урахуванням 23 статті Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 11:59
Додатки (зі змінами 18.02.2020).docx
17 лютого 2020 13:03
оголошення про проведення допорогової закупівлі.docx
18 лютого 2020 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 11:59
Додатки (зі змінами 18.02.2020).docx
17 лютого 2020 13:03
Додатки.docx
17 лютого 2020 13:03
оголошення про проведення допорогової закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 17 лютого 2020 16:47
Дата відповіді: 18 лютого 2020 09:58
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Товар запропонований учасником повинен відповідати Додатку №1 «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі та спосіб їх підтвердження».
Згідно Додатку №1 п.1: «Невідповідність конфігурації, вказаної в пропозиції, умовам документації дає право на відхилення пропозиції».
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 лютого 2020 09:39
Дата відповіді: 18 лютого 2020 09:58
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Товар запропонований учасником повинен відповідати Додатку №1 «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі та спосіб їх підтвердження».
Згідно Додатку №1 п.1: «У пропозиції повинна бути чітко вказана конфігурація та комплектність кожного виробу (тип, марка, назва виробника, кількість штук складової частини). Невідповідність конфігурації, вказаної в пропозиції, умовам документації дає право на відхилення пропозиції».
Оцінка пропозицій буде проводитися за остаточною ціною запропонованою учасником.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 18 лютого 2020 10:47
Дата відповіді: 18 лютого 2020 12:06
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни внесено. Дякуємо за звернення.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 147 960,00
UAH з ПДВ
147 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 169 200,00
UAH з ПДВ
162 864,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Білоус Сергій Миколайович 172 236,00
UAH з ПДВ
163 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 183 960,00
UAH з ПДВ
183 960,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 196 417,44
UAH з ПДВ
196 417,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 лютого 2020 13:14
Довідка досвід.pdf
24 лютого 2020 13:14
Паспорт, ІПН.pdf
24 лютого 2020 13:14
Лист про якість.pdf
24 лютого 2020 13:14
Згода договір.pdf
24 лютого 2020 13:14
Договор Микротрон.pdf
24 лютого 2020 13:13
Довідка стаття 17.pdf
24 лютого 2020 13:13
Довідка СЄС.pdf
24 лютого 2020 13:13
Довідка сервіс центр.pdf
24 лютого 2020 13:13
Довідка виробник ПК.pdf
24 лютого 2020 13:13
Гарантійний лист.pdf
24 лютого 2020 13:13
Витяг податки.pdf
24 лютого 2020 13:13
147960 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

24 лютого 2020 13:16
Установчі.pdf
24 лютого 2020 13:16
Технічні вимоги.pdf
24 лютого 2020 13:16
Пропозиція.pdf
24 лютого 2020 13:16
Пояснювальна записка.pdf
24 лютого 2020 13:16
Повідомлення.pdf
24 лютого 2020 13:16
Несертифікація.pdf
24 лютого 2020 13:16
Лист-згода.pdf
24 лютого 2020 13:16
Договір поставки.pdf
24 лютого 2020 13:16
Довідки.pdf
24 лютого 2020 13:16
Гарантійниий лист.pdf
24 лютого 2020 13:16
Витяг.pdf
24 лютого 2020 13:16
Аналог договори.pdf
24 лютого 2020 13:16
Автор. лист.pdf

Публічні документи

24 лютого 2020 13:41
Електронний підпис
24 лютого 2020 13:39
СЕС LG.pdf
24 лютого 2020 13:39
Пропозиція цінова.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 15:24
Електронний підпис
21 лютого 2020 15:23
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ФОП Білоус Сергій Миколайович

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2963620279
Відхилено 147 960,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 13:55
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 162 864,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 14:09
ФОП Білоус Сергій Миколайович
#3300505092
Відхилено 163 000,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 14:27
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 183 960,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 15:38

Документи

26 лютого 2020 13:55
Електронний підпис

Документи

27 лютого 2020 14:09
Електронний підпис

Документи

28 лютого 2020 14:27
Електронний підпис

Документи

28 лютого 2020 15:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
183 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2020 15:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 13:21
Електронний підпис укладений
06 березня 2020 15:46
Дог.10 06.03.2020.pdf укладений
06 березня 2020 15:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 183 960,00
UAH (в тому числі ПДВ 30 660,00 UAH)