Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Очікувана вартість
81 200,00 UAH
UA-2020-02-17-001210-b 0fa3bfa41c6545a69f7cafc532b8a9d8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бондар Євген Юрійович

380445216485 plankmkl12@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 25680639
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Професора Підвисоцького, будинок 4А
Контактна особа: Бондар Євген Юрійович
380445216485
plankmkl12@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2020 16:00
Початок аукціону: 25 лютого 2020 15:34
Очікувана вартість: 81 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 812,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
205 штуки
1 Картридж тонер Base для HP CP 1025/1025nw аналог CE 310A Black Шт. 4
2 Картридж тонер Base для HP CP 1025/1025nw аналог CE 311A Cyan Шт. 2
3 Картридж тонер Base для HP CP 1025/1025nw аналог CE 313A Magenta Шт. 2
4 Картридж тонер Base для HP CP 1025/1025nw аналог CE 312A Yellow Шт. 2
5 Картридж тонер New Tone для HP LJ P1566/1606/М1536, Canon 728 аналог CE 278 A black (LC49E) Шт. 35
6 Картридж матричний WWM для OKI ML MX100 Black (O.08H) Шт. 20
7 Картридж тонер Samsung D104S для ML-1660/1665/SCX-3200/3205 Black (SU748A) Шт. 2
8 Картридж тонер Xerox WC 5019/5021 Black (006R01573) Шт. 4
9 Туба з тонером WWM для Canon IR-2016/2016j/2020 аналог С-Exv14 Black (TH76) Шт. 2
10 Картридж тонер New Tone для Canon MF211/232/247, HP LJ M201/225 аналог Canon 737/CF283X Black (CNT737E) Шт. 100
11 Картридж тонер New Tone для HP LJ 1010/1020, Canon LBP-2900 аналог Q2612A/Canon 703 Black (LC34E) Шт. 2
12 Картридж тонер New Tone для HP LJ P2035/2055, canon MF-411 аналог СЕ505А Canon 719 Black (LC34E) Шт. 20
13 Картридж тонер New Tone для Xerox WC 3335/3345V_DNI аналог 106R03621 Black (NT-KT-106R03621) Шт. 20
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, м. Київ, м. Київ, Підвисоцького, 4-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 19:14
Документація .doc
17 лютого 2020 15:01
Договір .doc
18 лютого 2020 19:14
Документація .doc
17 лютого 2020 15:02
Документація .doc
17 лютого 2020 15:01
Договір .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 17 лютого 2020 15:47
Дата відповіді: 18 лютого 2020 14:18
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Так будем.
2)Так будем.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 лютого 2020 10:36
Дата відповіді: 18 лютого 2020 14:14
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати технічним характеристикам, встановленим в Технічних вимогах,. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками. В ціновій пропозиції Учасник зазаначає параметри та виробники продукції для ідентифікації товару, у разі якщо учасник пропонує аналогі , надається обгрунтування. Відповідно до умов тендерної документації, Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат. Таким чином, учасники подають свою тендерну пропозицію у відповідності до тієї системи оподаткування, яку вони обрали. У разі якщо учасник процедури не являється платником ПДВ ним подається тендерна пропозиція без ПДВ.
тендер
Дата подання: 18 лютого 2020 17:24
Дата відповіді: 18 лютого 2020 19:14
Шановний Замовнику! В тендерній документації в п. 3,2 наявний вираз "заправка картриджів". Просимо надати розяснення, чи Вам необхідні нові картриджі чи послуши з заправки перелічених в таблиці?
Відповідь: Картриджі повинні бути нові, даний пункт документації прибрано.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" 53 469,00
UAH з ПДВ
52 656,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 60 870,00
UAH з ПДВ
53 452,74
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 69 990,00
UAH з ПДВ
69 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2020 11:28
Пропозиція фінал 26.02.pdf
24 лютого 2020 10:52
Рішення Засновника.pdf
24 лютого 2020 10:52
Рішення 2.jpg
24 лютого 2020 10:52
Рішення 1.jpg
24 лютого 2020 10:52
Наказ на призначення.jpg
24 лютого 2020 10:52
дов статистика2.jpg
24 лютого 2020 10:52
дов статистика.jpg
24 лютого 2020 10:52
дов дпі.jpg
24 лютого 2020 10:52
витяг СТЛ.pdf
24 лютого 2020 10:52
виписка 2.jpg
24 лютого 2020 10:52
cвид реестр СТЛ.pdf
24 лютого 2020 10:52
cвид НДС СТЛ.pdf
24 лютого 2020 10:52
ЛИСТ-ВІДГУК.FR12 (1).pdf
24 лютого 2020 10:52
Лист-відгук СУМ ДУ.pdf
24 лютого 2020 10:52
Додаток до Листа № 45.jpg
24 лютого 2020 10:52
ЛИСТ-РОЗ'ЯСНЕННЯ № 45.jpg
24 лютого 2020 10:52
Договір 24.02.pdf
24 лютого 2020 10:52
Пропозиція 24.02.pdf

Публічні документи

24 лютого 2020 13:43
Витяг ЄДР.pdf
24 лютого 2020 13:43
Аналог договору.pdf
24 лютого 2020 13:43
Витяг з ПДВ.pdf
24 лютого 2020 13:43
Технічна частина.pdf
24 лютого 2020 13:43
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"
#37105383
Переможець 52 656,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 10:53

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2020 10:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"
#37105383
52 656,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода №1 до договору №228.pdf зміни до договору
25 березня 2020 12:55
Договір №228 Картриджи.pdf укладений
06 березня 2020 11:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 228
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 75 756,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 626,00 UAH)