Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

55520000-1 - Кейтерингові послуги (Харчування)
Очікувана вартість
450 600,00 UAH
UA-2020-02-17-001202-b 1d88f900cff84002bee7e65c1110fd24
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сербук Вікторія Костянтинівна

080444642021 cspr2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центр соціально-психологічної реабілітації дітей Служби у справах дітей та сім"ї Виконавчого органу міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 26379103
Місцезнаходження: 04201, Україна , Київська обл., Київ, Полярна, 7А
Контактна особа: Сербук Вікторія Костянтинівна
080444642021
cspr2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 23:00
Початок аукціону: 06 березня 2020 15:40
Очікувана вартість: 450 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 226,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Харчування Кейтерингові послуги. Місце надання послуги: місто Київ, вулиця Полярна, будинок 7а. Кухня відсутня на території Центру. Організація 4-х разового харчування на добу для 12 дітей (сім днів на тиждень). Харчування повинно бути винятково теплим та свіже приготовленим на кожний окремий прийом їжи. Бажано мати територіальне наближення до Центру, перший прийом їжи починається 8 годині ранку. Орієнтовна кількість місяців надання харчування складає 10-9 місяців з моменту укладання договору до 31.12.2020 року.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04202, Україна, м. Київ, м. Київ, Полярна 7а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 березня 2020  —  30 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 лютого 2020 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 15:13
Документація харчування 2020 тендер.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 24 лютого 2020 18:44
Дата відповіді: 25 лютого 2020 11:49
1. Чи можливо доставляти полуденок разом з обідом? 2. Чи потрібно надавати орієнтовне меню в тендерній пропозиції? 3. Пропозицію, яка має регульовані ціни, буде відхилено як невідповідну до вимог даної тендерної документації. Дайте, будь ласка, пояснення, що саме вимагається? 4. Отримання готової їжі для дітей повинно здійснюватись на базі їдальні, розташованої на її території, яка є власністю Замовника. Мається на увазі доставка готової продукції до їдальні, чи виконавець повинен надавати і послуги буфетниць у їдальні?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Харчування повинно бути винятково теплим та свіже приготовленим на кожний окремий прийом їжи..
2. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі своєї пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником згідно з Додатком № 5 до цієї документації, а саме: - узгоджені технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі; - орієнтовне тижневе меню; - орієнтовне добове меню із зазначенням калорійності та калькуляцією вартості одного ліжко-місця (дієти).
Ця вимога зазначена в тендерній документації в розділі ІІІ « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в п.4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»
3. В розділі V. « Оцінка тендерної пропозиції « наведені всі критерії по яким здійснюється оцінювання тендерної пропозиції. Пропоную ознайомитись.
4.В публікації UA-2020-02-17-001202-b наведена інформація та відповідь на Ваше питання, а саме: Місце надання послуги: місто Київ, вулиця Полярна, будинок 7а. Кухня відсутня на території Центру. Організація 4-х разового харчування на добу для 12 дітей (сім днів на тиждень). Харчування повинно бути винятково теплим та свіже приготовленим на кожний окремий прийом їжи. Бажано мати територіальне наближення до Центру, перший прийом їжи починається 8 годині ранку.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГОРБАЧ ІЛЯНА ІГОРІВНА" 450 000,00
UAH з ПДВ
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Жиріков Ілля Андрійович 450 000,00
UAH з ПДВ
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 березня 2020 14:13
Електронний підпис
15 березня 2020 14:12
МВС.pdf
15 березня 2020 14:12
ДФС.pdf
15 березня 2020 14:12
ДФС 2.pdf
04 березня 2020 21:06
Електронний підпис
04 березня 2020 21:04
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 12:16
Пропозиція_Харчування.pdf
05 березня 2020 12:13
Ст17 Закону.pdf
05 березня 2020 12:08
Медкніжка Жиріков.pdf
05 березня 2020 12:08
Паспорт Жиріков І.А..pdf
05 березня 2020 12:08
Оренда приміщення.pdf
05 березня 2020 12:08
Спн обробка приміщення.pdf
05 березня 2020 12:08
Реєстрація потужностей.pdf
05 березня 2020 12:08
Опис формальних помилок.pdf
05 березня 2020 12:08
Сан паспорт Авто 2020.pdf
05 березня 2020 12:08
Dovidka_19315457430120504268.pdf
05 березня 2020 12:08
ІПН Жиріков І.А..pdf
05 березня 2020 12:08
Згода Помилки.pdf
05 березня 2020 12:08
База з док підт.pdf
05 березня 2020 12:08
ДСТУ ISO 22000.pdf
05 березня 2020 12:08
Дезінфекція Авто.pdf
05 березня 2020 12:08
Єдиний податок.pdf
05 березня 2020 12:07
ДФС 20.01.20.pdf
05 березня 2020 12:07
Виписка з ЄДР.pdf
05 березня 2020 12:07
Захист Довкілля.pdf
05 березня 2020 12:07
Довідка про транспорт 2.pdf
05 березня 2020 12:07
ДФС 29.01.2020.jpeg
05 березня 2020 12:07
Довідка про підпис.pdf
05 березня 2020 12:07
Довідка Юстиция 11.11.2019.pdf
05 березня 2020 12:07
Згода ПЕРСОНАЛЬНI.pdf
05 березня 2020 12:07
Заборгованість 01.03.2020.pdf
05 березня 2020 12:07
Гарантійний щодо витрат.pdf
05 березня 2020 12:07
Відкриті рахунки 29.01.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГОРБАЧ ІЛЯНА ІГОРІВНА"

Фізична особа підприємець Жиріков Ілля Андрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГОРБАЧ ІЛЯНА ІГОРІВНА"
#3658807625
Переможець 450 000,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 16:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2020 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГОРБАЧ ІЛЯНА ІГОРІВНА"
#3658807625
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:54
Дод.уг.1 20%.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:46
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 15:05
Дог 2230.pdf укладений
01 квітня 2020 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 6 Ст.41 ЗУ «Про публ1чш закушвелЪ) д|'йшли згоди про таке: 1.Внести змши до п. 3.1 Договору та викласти його в наступит редакщУ: Цша цього договору становить 540 000, 00 (чотириста п’ятдесят тисячь грн..00 коп. без ПДВ) з урахуванням збшьшення до 20% суми договору, що складае 90 000,00 (дев’яносто тисяч гривень 00 копшок без ПДВ) 2.Внести змши до п. 10.1. Договору та викласти його в наступнш редакцп: Цей договір набувае чинності з дати його тдписання Сторонами i продовжуеться на строк, до 30 квітня 2021 року, достатній для проведения процедури закуівлі на початку наступного 2021 року. Внести зміни до п. 5.1. Договору та викласти його в наступнш редакції: Строк надання послуг: з моменту укладання та до 30 квітня 2021 року достатній для проведения процедури закушвлі на початку наступного 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 1-х
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML