Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) Комп'ютери
Очікувана вартість
7 811,00 UAH
UA-2020-02-17-001173-a f7e4c54a2d13440e921859c0fd61c604
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Микитчик Ольга Семенівна

+380673895305 prozorro@novator-tm.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВАТОР"
Код ЄДРПОУ: 22987900
Вебсайт: http://www.novator-tm.com
Місцезнаходження: 29016, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Тернопільська, 17,
Контактна особа: Микитчик Ольга Семенівна
+380673895305
prozorro@novator-tm.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 12:54
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 14:00
Очікувана вартість: 7 811,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 78,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
Комплектуючі до ПК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2020  —  20 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 лютого 2020 09:39
Дата відповіді: 18 лютого 2020 10:34
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
- Так, приймаємо.
- Учасники закупівлі, згідно тендерної документації, повинні вкладати документи, де прописуються торгова марка та модель.
- Так, допускаємо. Ціни всіх учасників порівнюються без ПДВ.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій