Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рукавички оглядові нітрилові нестирильні неопудрені типу Medikare (50пар)
Очікувана вартість
333 801,00 UAH
UA-2020-02-17-001099-b 615c0a972a0347e0a7c644c15fd39dbb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Луценко Світлана Олександрівна

0950187780 aposhtaruk1998@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "КИЇВСЬКА СТОМАТОЛОГІЯ" Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 42376659
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., м.Київ, Шевченківський район, вул.Пимоненка 10А
Контактна особа: Луценко Світлана Олександрівна
0950187780
aposhtaruk1998@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2020 15:00
Початок аукціону: 04 березня 2020 13:27
Початок аукціону: 04 березня 2020 13:27
Очікувана вартість: 333 801,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 669,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18420000-9: Аксесуари для одягу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2700 упаковка
Рукавички оглядові нітрилові нестирильні неопудрені типу Medikare (50пар)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.Пимоненка,10а, пров. Чеховський 8, вул. Шота Руставелі, 26, вул. Малиновського, 9а, вул.Вербицького, 3-Б, вул.А. Нової 1, вул. Константинівська 22/17, вул. Гашека,1/9, вул. Кирилівська 119/1, вул.Львівська 1/9, вул.Гетьмана 26-28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу
Код КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Рукавички оглядові нітрилові нестирильні неопудрені типу Medikare (50пар) Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 лютого 2020 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 14:34
Додаток 5 (лист згода).docx
17 лютого 2020 14:34
Додаток 4 (Форма пропозиції).docx
17 лютого 2020 14:34
Додаток 3 (Проект договору).doc
17 лютого 2020 14:34
Додаток 2 (технічні специфікації).doc
17 лютого 2020 14:34
Додаток 1 (Кваліфікаційні критерії).docx
17 лютого 2020 14:34
Тендерна документація.docx
17 лютого 2020 14:34
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-17-001099-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ " ТМН-ГРУП УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:38571763
Дата подання: 10 березня 2020 16:42
Відхиленння через відсутність гарантійног листа
Доброго дня, шановний Замовнику!
Прошу звернути увагу на те, що в поданому нами документі "Цінова пропозиція" вказано в пункті 2., що ціна пропозиції включає в себе всі витрати.
І згідно з Тендерною документацією До формальних (несуттєвих) помилок замовника належать:
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції учасника.
Інформація про ціну пропозиції, яка включає в себе всі можливі витрати дублюється в поданому документі та в документі, який додатково вимагається Вами. Згідно з Законом ми готові виправити свою помилку та надати додатково гарантійний лист, якщо Ви надасте нам таку можливість.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2020 10:16
не задоволена
Шановний учаснику! Тендерний комітет КНП «Київська стоматологія» повторно вивчив документи, надані Вами для участі у закупілі за ДК 021:2015 18420000-9 — Аксесуари для одягу (Рукавички оглядові нітрилові нестерильні неопудрені типу Medikare). Отже, повідомляємо, що інформація, зазначена Вами у Ціновій пропозиції не є ідентичною тій, яку замовник вимагав надати гарантійними листами, оскільки Вами вказано, що «Ціна пропозиції включає в себе всі витрати на транспортування, страхування, гарантійне обслуговування, сплату податків та зборів тощо», натомість замовник вимагав надати гарантійний лист про те, що «у ціну пропозиції враховується ціна предмета закупівлі з усіма податками, зборами та обов’язковими платежами відповідно до законодавства України» та гарантійний лист про те, що «до кінцевої ціни пропозиції включаються усі витрати учасника, в тому числі прямі витрати, накладні витрати, витрати сторонніх організацій та прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору» (пункт 2 розділу Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації). Як випливає зі змісту, інформація учасником надана не у повному обсязі, а отже не може бути розцінена як формальна (несуттєва) помилка. Водночас, у Тендерній документації замовника зазначено, що Замовник не зобов’язаний приймати тендерні пропозиції, що містять інші помилки, аніж ті, що перелічені у пункті 2 розділу Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації.
Таким чином, замовник змушений залишити незмінним своє рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ТМН-Груп Україна» відповідно до п.4 частини першої статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
"МК МЕДГРУПП" ТОВ 223 897,50
UAH з ПДВ
214 426,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " ТМН-ГРУП УКРАЇНА" 237 540,00
UAH з ПДВ
214 428,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РіА-Трейд" 297 000,00
UAH з ПДВ
289 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Фірма "Укр-Медмаркет" 299 980,00
UAH з ПДВ
290 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2020 18:35
Електронний підпис
04 березня 2020 18:33
Нова_Цінова пропозиція.pdf
28 лютого 2020 11:04
Електронний підпис
28 лютого 2020 11:03
Документи пропозиції.pdf
28 лютого 2020 11:03
0001_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 12:32
Електронний підпис
03 березня 2020 12:31
Відомості про учасника.pdf
03 березня 2020 12:31
видаткові накладні.pdf
03 березня 2020 12:31
Протокол собрания№3.pdf
03 березня 2020 12:31
Проект договору.pdf
03 березня 2020 12:31
Копія Статуту.pdf
03 березня 2020 12:31
Кваліфікаційна частина.pdf
03 березня 2020 12:31
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

02 березня 2020 12:17
Електронний підпис
02 березня 2020 12:15
СТАТУТ.PDF
02 березня 2020 12:15
Ст 17 Закону.PDF
02 березня 2020 12:15
НАКАЗ та ПРОТОКОЛ.PDF
02 березня 2020 12:15
Відомості про учасника.PDF
02 березня 2020 12:15
Виписка з ЄДР.PDF
02 березня 2020 12:15
Гарантійний лист.PDF
02 березня 2020 12:15
Видаткова накладна.PDF
02 березня 2020 12:15
Аналогічний договір.PDF
02 березня 2020 12:15
Лист-згода.PDF
02 березня 2020 12:15
Характеристики.PDF
02 березня 2020 12:15
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

12 березня 2020 17:52
Довідка щодо ліцензування
12 березня 2020 17:52
Довідка ст. 17.2
12 березня 2020 17:52
Довідка ст. 17.1
03 березня 2020 14:28
Електронний підпис
26 лютого 2020 17:55
Тендерна пропозиція.pdf
26 лютого 2020 17:55
Статут.pdf
26 лютого 2020 17:55
Проект договору.pdf
26 лютого 2020 17:55
Згода на обробку.pdf
26 лютого 2020 17:55
Довідка щодо санкцій.pdf
26 лютого 2020 17:55
Довідка щодо довкілля.pdf
26 лютого 2020 17:55
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

"МК МЕДГРУПП" ТОВ

ТОВ " ТМН-ГРУП УКРАЇНА"

ТОВ "РіА-Трейд"

ПП Фірма "Укр-Медмаркет"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
"МК МЕДГРУПП" ТОВ
#40450211
Відхилено 214 426,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 15:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ " ТМН-ГРУП УКРАЇНА"
#38571763
Відхилено 214 428,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 15:05
ТОВ "РіА-Трейд"
#32818139
Відхилено 289 970,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 15:09
ПП Фірма "Укр-Медмаркет"
#20742465
Переможець 290 000,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 15:12

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

"МК МЕДГРУПП" ТОВ #40450211

№ рішення у справі

70/67-р/к

Дата рішення у справі

13.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

10 березня 2020 15:00
Електронний підпис
04 березня 2020 14:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

10 березня 2020 15:09
Електронний підпис
10 березня 2020 15:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2020 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Фірма "Укр-Медмаркет"
#20742465
290 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2021 15:39
грудень.FR12.pdf зміни до договору
20 квітня 2021 15:38
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2021 15:37
жовтень.FR12.pdf зміни до договору
20 квітня 2021 15:36
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2021 15:35
вересень.FR12.pdf зміни до договору
20 квітня 2021 15:34
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 13:42
Договір 21.pdf укладений
25 березня 2020 13:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Необхідність врахування у договорі змін до Податкового кодексу України (абз. 1 п.71 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України, яким визначено, що тимчасово на період, що закінчується останнім календарним днем місяця, в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та /або операції з постачання на митній території України товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), перелік яких визначено Кабінетом Міністрів України. Перелік таких лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання тощо визначений постановою Кабінету Міністрів України № 225 від 20.03.2020 (зі змінами), до переліку яких входять одноразові медичні рукавички)
Номер договору про закупівлю: №21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до джерел надходжень, за якими буде відбуватись оплата товару. Зміна істотних умов договору не відбувається.
Номер договору про закупівлю: №21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі
Номер договору про закупівлю: №21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 109 020,85
UAH (в тому числі ПДВ 7 132,21 UAH)