Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське, офісне устаткування різне
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-02-17-001090-c ffdabededde14a56a05349c85bd7750e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ларіна Тетяна Сергіївна

+380443240072 TETIANA.LARINA@USPA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ДНОПОГЛИБЛЮВАЛЬНИЙ ФЛОТ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 41933856
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 14
Контактна особа: Ларіна Тетяна Сергіївна
+380443240072
TETIANA.LARINA@USPA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 14:00
Початок аукціону: 06 березня 2020 12:21
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5137 од.
Канцелярське, офісне устаткування різне (місце поставки товару: м. Київ; строк поставки товару: до 31.12.2020 року (за письмовими заявками Покупця); джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Після фактичної поставки Товару з дати підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу рахунку Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 10:32
роз'яснення канцтовари.docx
17 лютого 2020 16:34
ТД_канц товари.doc
17 лютого 2020 16:34
Додатки 1-7 до ТД_канц товари.doc
17 лютого 2020 16:34
Додаток 8 до ТД_канц товари.doc
19 лютого 2020 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 10:32
роз'яснення канцтовари.docx
17 лютого 2020 16:34
ТД_канц товари.doc
17 лютого 2020 16:34
Додатки 1-7 до ТД_канц товари.doc
17 лютого 2020 16:34
Додаток 8 до ТД_канц товари.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 лютого 2020 10:48
Дата відповіді: 19 лютого 2020 10:34
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі викладено у
Додатку 2 до тендерної документації, в п. 1 якого, на виконання вимог частини 2 пункту 3 статті 22 Закону, чітко зазначено, що Учасником може бути запропонований Товар, визначений у Специфікації (п.3 Додатку 2 до тендерної документації), або еквівалент (в цілому та/або в частині його складових);
2) Відповідно до статті 16 Закону, Замовник у тендерній документації має обов’язково визначити лише перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх встановленим кваліфікаційним критеріям. Встановлення у тендерній документації вимог щодо надання учасниками документів для підтвердження відповідності їх пропозицій технічним вимогам до предмета закупівлі, є правом, а не обов’язком Замовника і, відповідно, визначаються ним на власний розсуд. З огляду на це, а також той факт, що тендерна документація має містити в обов’язковому порядку лише детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, а не конкретну торговельну марку чи модель, зобов'язувати всіх учасників закупівлі надавати таку інформацію не вважаємо необхідним;
3) У закупівлі можуть прийняти участь вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм, в тому числі фізичні особи-підприємці, що не є платниками ПДВ. У пункті 1 розділу V тендерної документації наведено критерії та методику оцінки тендерних пропозицій і чітко зазначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій без врахування податку на додану вартість (без ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" 99 488,05
UAH
95 412,00
UAH
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 99 736,15
UAH
95 414,05
UAH
Документи

Публічні документи

06 квітня 2020 13:04
Електронний підпис
06 квітня 2020 13:03
Довідка МВС 15.03.2020.zip
06 квітня 2020 13:03
Довідка ДФС 02.04.2020.rar
06 березня 2020 13:22
Електронний підпис
06 березня 2020 13:22
КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
03 березня 2020 09:06
Електронний підпис
03 березня 2020 09:05
Статут та опис (к).pdf
03 березня 2020 09:05
Проект договору.pdf
03 березня 2020 09:05
Письмова згода Учасника.pdf
03 березня 2020 09:05
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 17:56
Електронний підпис
28 лютого 2020 17:56
Пропозиція.PDF
28 лютого 2020 17:55
Опис+тех. частина.PDF
28 лютого 2020 17:55
Докуметни (копії).PDF
28 лютого 2020 17:55
Документи (оригінали).PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2020 20:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"
#42227163
95 412,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 15:10
звіт ВД канцтовари.pdf укладений
03 липня 2020 15:10
Електронний підпис укладений
23 квітня 2020 09:11
договір №22-В-ФДФ-20 канцелярське, офісне устаткування.pdf укладений
23 квітня 2020 09:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 114 494,40
UAH (в тому числі ПДВ 19 082,40 UAH)