Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current and middle repair of principal motor road N-03 Zhytomyr - Chernivtsi on the section km 211+775 - km 215+179
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25879878 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77 |
Контактна особа: |
Адуканець Леся Василівна 380382783250 tenderhm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Khmelnytska Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine |
National ID: | 25879878 |
Contact point: |
Adukanets Lesia Vasylivna 380382783250 tenderhm@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2020 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2020 14:15 |
Очікувана вартість: | 80 496 185,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 804 961,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1000000 UAH |
Publication date: | 17 лютого 2020 14:26 |
Enquiries until: | 13 березня 2020 15:00 |
Complaints submission until: | до 19 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 березня 2020 15:00 |
Information
Estimated total value: | 80 496 185 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 804 962 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України
Source of procurement financing is the state budget of Ukraine
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Можлива попередня оплата за договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року №1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти". Розмір такої оплати не може перевищувати 30 відсотків від вартості робіт, які планується виконати протягом поточного бюджетного року | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Замовник здійснює розрахунки за надані послуги з Виконавцем протягом 5 банківських днів, по мірі надходження коштів на підставі відповідних Актів (форма КБ-2в) та "Довідок" (форма КБ-3) | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2020 14:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2020 14:34 |
Проект договору ПСР Н-03 км 211-215.pdf | |
17 лютого 2020 14:33 |
ТІД 2І1 від 13.02.20 ПСР Н-03 км 211 - км 215.docx | |
17 лютого 2020 14:32 |
Відомість обсягів робіт ПСР Н-03 км 211-215.pdf |
Скарги до процедури
Дата подання: 18 березня 2020 22:43
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-24-000014 ● 8308e1a17027417e9d2393071042cdee
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2020 13:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.09.2020 №54
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 11 вересня 2020 року №003100-18/4782-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.09.2020 №54
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2020-02-17-001064-b 17.02.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-06 16:56:51
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по поточному середньому ремонту автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 211+775 – км 215+179 (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-17-001064-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасник ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада», якого допущено до аукціону та обрано переможцем торгів, виконав вимоги визначені тендерною документацією, щодо надання
- підтвердження інформації щодо наявності працівників, яка міститься в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема копій наказів про призначення на посаду 33 осіб (Швець С.В., Хейлик В.В., Гнатюк О.О., Цехмістер Ю.В., Призюк В.І., Семко В.С., Власенко В.Б., Росохай А.С., Кухар С.М., Дишкант В.М., Дишкант М.М., Вітюк О.А., Подоба О.В., Якубчак Л.О., Лисий В.Г., Іванчишин Л.С., Киричок С.М., Кравчук Ю.І., Король А.П., Протоцький А.Ф., Юрчук М.С., Глущенко А.В., Сеник Ф.Д., Хижук В.І., Даниленко В.М., Осадчук П.В., Кравець В.М., Нароган М.Р., Письменюк К.С., Яцков Р.А., Сирота Ю.В., Пузаєнко М.П., Димянишин К.В.) зазначених у довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 23.03 2020 вих. №23/2-х (додаток 4 тендерної документації)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-09 12:12:12
Пояснення на запит
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області у своїй діяльності керується Законами України та нормативно-правовими документами Кабінету Міністрів України і зокрема нормативними документами Укравтодору.
Згідно запиту на пояснення Управління північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2020-02-17-001064-b по предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 211+775 – км 215+179. Current and middle repair of principal motor road N-03 Zhytomyr - Chernivtsi on the section km 211+775 - km 215+179 (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» тендерним комітетом було прийняте наступне пояснення:
Щодо підтвердження інформації щодо наявності працівників, яка міститься в довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 23.03.2020 №23/2-Х.
Відповідно до Тендерної документації 2/1 від 13.02.2020 року ДОДАТОК № 4, учасник має надати ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) та надати Інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно Таблиці 2 Додатку № 4:
Мінімальна кількість та найменування інженерно-технічних працівників ключових посад, дорожніх робітників та машиністів.
№
з/п Найменування посади або спеціальності Кількість
1 2 3
Інженерно – технічні працівники
1 Головний інженер 1
2 Інженер з охорони праці
(при чисельності більше 50 осіб) 1
3 Виконроб 1
4 Майстер 1
5 Геодезист 1
6 Начальник лабораторії 1
Машиністів дорожньо-транспортних машин і механізмів
1 Машиніст дорожньо-будівельних машин
(дорожньої фрези) 1
2 Машиніст автогрейдера 1
3 Машиніст автогудронатора 1
4 Машиніст укладача асфальтобетонну 1
5 Машиніст екскаватора 1
6 Машиніст бульдозера 1
7 Машиніст котка самохідного 6
8 Машиніст дорожньо-транспортних машин (поливально-мийної машини) 1
9 Машиніст дорожньо-будівельних машин (машиніст машини з холодної регенерації конструктивних шарів дорожнього одягу) 1
10 Водій транспортних засобів 5
Робітники-будівельники (дорожні робітники)
1 Дорожній робітник 18
Учасник надав інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, завантаживши електрониий файл в електронну систему закупівель 26 довідка по працівники.pdf де зазначено 112 рацівників, а також надано інформацію щодо наявності працівників, яка міститься в довідці про кваліфікацію і досвід працівників у електронних файлах:
26.14 Трудові12.rar
26.13 Трудові11.rar
26.12 Трудові10.rar
26.11 Трудові9.rar
26.10 Трудові8.rar
26.9 Трудові7.rar
26.8 Трудові6.rar
26.7 Трудові5.rar
26.6 Трудові4.rar
26.5 Трудові3.rar
26.4 Трудові2.rar
26.3 Трудові1.rar
Усі вищещазначені працівники перебувають у трудових відносинах із учасником процедури закупівлі ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада», що підтверджено в складі тендерної пропозиції.
ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» дотримано вимоги тендерної документації та надано документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника відповідними працівниками, зазначеними в довідці.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-08 11:13:22
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по поточному середньому ремонту автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 211+775 – км 215+179 (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-17-001064-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасник ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56», якого допущено до аукціону, виконав вимоги визначені тендерною документацією, щодо надання
- копії (копій) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору (договори від 13 липня 2018 року №140, від 23 грудня 2019 року №218/19) на підтвердження інформації, що зазначена у довідці від 20 березня 2020 року №1794 про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) протягом останніх 3 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею 1 (додаток 3 тендерної документації)?
А також, дотримання вимог щодо зазначення в довідці від 20 березня 2020 року №1794 інформації про аналогічний договір із зазначенням дати укладання та номеру договору, категорії автомобільної дороги згідно з таблицею 1 (додаток 3 тендерної документації)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-13 09:47:32
Пояснення на запит
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області у своїй діяльності керується Законами України та нормативно-правовими документами Кабінету Міністрів України і зокрема нормативними документами Укравтодору.
Згідно запиту на пояснення Управління північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2020-02-17-001064-b по предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 211+775 – км 215+179. Current and middle repair of principal motor road N-03 Zhytomyr - Chernivtsi on the section km 211+775 - km 215+179 (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» тендерним комітетом було прийняте наступне пояснення:
Щодо виконання вимоги визначені тендерною документацією, щодо надання- копії аналогічних договорів.
Учасник ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» в окремих файлах завантажив в електронну систему закупівель Інформаційну довідку про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) протягом останніх 3 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Таблиця 1 (14. Довідка про виконання аналогічного договору (Н-03 км 211- км 215).pdf), що підтверджує виконання аналогічних договорів відповідно, щодо договору № 140 від 13.07.2018 року:
- 14.1.1. Договір 140 від 13.07.2018 (копія)_0001.pdf;
- 14.1.2. Довідки КБ-3 та акти КБ-2в до договору 140 від 13.07.2018.pdf, де надано довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 18.12.2018 року на суму загальну суму 86 998,3724 тис.грн. (сторінка 113);
Відповідно до тендерної документації:
* - Аналогічним договором у даній процедурі закупівлі вважається договір на виконання робіт/надання послуг з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
** - Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
*** - Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору.
Станом на дату подачі пропозиції Учасник ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» підтвердив виконання аналогічного договору № 140 від 13.07.2018 року на 97,25%, що відповідає умовам тендерної документації.
Щодо договору № 218/19 від 26.12.2019 року в електронну систему закупівель було завантажено окремі файли, а саме:
- 14.1.19. Договір 218-9 від 26.12.19 (копія)_0001.pdf;
- 14.1.20. Довідки КБ-3 та акти КБ-2в до договору 218-19.pdf, де на сторінці 28 наявна довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 28.12.2019 року на суму загальну суму 32 794,321 тис. грн.
Виконання даного договору підтверджено на 91,7%, що відповідає вимогам тендерної документації.
Щодо дотримання вимог щодо зазначення в довідці від 20 березня 2020 року №1794 інформації про аналогічний договір із зазначенням дати укладання та номеру договору, категорії автомобільної дороги згідно з таблицею 1 (додаток 3 тендерної документації).
Відповідно тендерної документації № 2/1 від 13.02.2020 року:
ДОДАТОК № 3. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)
Інформаційна довідка про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) протягом останніх 3 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею:
Таблиця 1
№ п/п Замовник, адреса, телефон, ПІБ керівника Предмет договору* 1. Ціна договору, грн.
2.Сума виконання договору, грн.
3. Відсоток виконання договору*** Строк виконання робіт/надання послуг Обсяг виконаних робіт/послуг за договором**
найменування робіт/послуг одиниця виміру кількість
1 2 3 4 5 6 7 8
Учасник ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» надав довідку № 1794 20.03.2020 року відповідно до Таблиці 1 Додатку № 3, що відповідає умовам тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно висновку про результати моніторингу закупівлі управління Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2020-02-17-001064-b по предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 211+775 – км 215+179 Current and middle repair of principal motor road N-03 Zhytomyr - Chernivtsi on the section km 211+775 - km 215+179» тендерним комітетом були прийняті наступні аргументовані заперечення до висновку: 1. Відповідно до тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету №2/1 від 13.02.2020 року (далі – тендерна документація) ДОДАТОК № 4, учасник має надати ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). Для формування тендерної пропозиції Учасником процедури закупівлі в частині наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Замовником зазначається розрахункова кількість інженерно-технічних працівників ключових посад, дорожніх робітників та машиністів, які є необхідними для виконання робіт/надання послуг. Мінімальна кількість та найменування інженерно-технічних працівників ключових посад, дорожніх робітників та машиністів, зазначається замовником у Таблиці №2. Учасник повинен подати тендерну пропозицію із дотриманням такої вимоги: Мінімальна кількість та найменування інженерно-технічних працівників ключових посад, дорожніх робітників та машиністів. Таблиця 2 № з/п Найменування посади або спеціальності Кількість 1 2 3 Інженерно – технічні працівники 1 Головний інженер 1 2 Інженер з охорони праці (при чисельності більше 50 осіб) 1 3 Виконроб 1 4 Майстер 1 5 Геодезист 1 6 Начальник лабораторії 1 Машиністів дорожньо-транспортних машин і механізмів 1 Машиніст дорожньо-будівельних машин (дорожньої фрези) 1 2 Машиніст автогрейдера 1 3 Машиніст автогудронатора 1 4 Машиніст укладача асфальтобетонну 1 5 Машиніст екскаватора 1 6 Машиніст бульдозера 1 7 Машиніст котка самохідного 6 8 Машиніст дорожньо-транспортних машин (поливально-мийної машини) 1 9 Машиніст дорожньо-будівельних машин (машиніст машини з холодної регенерації конструктивних шарів дорожнього одягу) 1 10 Водій транспортних засобів 5 Робітники-будівельники (дорожні робітники) 1 Дорожній робітник 18 На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Додатково на інженерно-технічних працівників (інженери, виконроби, майстри, геодезисти та інші), перерахованих в довідці, Учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, це може бути «Автомобільні дороги» тощо. Загальний стаж роботи таких працівників у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років. Учасником ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» щодо підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям надано Інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за № 23/2-Х від «23» березня 2020 року. Відповідно до умов тендерної документації Таблиці 2, учасник ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» підтвердив мінімальну кількість інженерно-технічних працівників ключових посад, дорожніх робітників та машиністів. Зокрема: 1. Головний інженер - Печериця Ярослав Михайлович - № 154/к 17.07.2019 26.2 Накази. rar/154.19. pdf; 2. Інженер з охорони праці(при чисельності більше 50 осіб) - Шевченко Сергій Михайлович - № 145/к 06.03.2020 26.2 Накази. rar/154.19. pdf; 3. Виконроб - Хейлик Валерій Вікторович - Трудова книжка запис № 17 від 13.03.2019/ 26.13 Трудові11.rar, диплом КВ № 35698645 від 05.6.2009/26.1.Дипломи. rar; 4. Майстер - Гнатюк Олександр Олегович - Трудова книжка запис № 11 від 13.04.2018/ 26.4 Трудові2. rar, диплом ВН № 46060460 від 24.04.2014 /26.1.Дипломи. rar; 5. Геодезист - Марченко Петро Бенедиктович № 86/к 24.02.2020 26.2 Накази. rar/86.20. pdf; 6. Начальник лабораторії - Призюк Валентина Іванівна - Трудова книжка запис № 27 від 01.03.2017 /26.8 Трудові8. Rar, диплом ВС № 75637894 від 29.6.2018 /26.1.Дипломи. rar; 7. Машиніст дорожньо-будівельних машин (дорожньої фрези) - Балан Василь Якович № 56/к 14.03.2019/26.2 Накази. rar/56.19. pdf; 8.Машиніст автогрейдера - Довгалюк Валентин Петрович - № 108/к 18.05.2018/ 26.2 Накази. rar/56.19. pdf; 9. Машиніст автогудронатора - Кухар Сергій Михайлович - Трудова книжка запис № 1 від 28.03.2017/ 26.7 Трудові5. Rar; 10. Машиніст укладача асфальтобетонну - Котовський Василь Вікторович - № 87/к 27.04.2018/ 26.2 Накази. rar/87.18. pdf; 11. Машиніст екскаватора: - Маріянчук Віталій Олександрович - № 65/к 15.03.2019 /26.2 Накази. rar/65.19. pdf; - Волосенко Юрій Анатолійович - № 83/к 25.04.2018 /26.2 Накази. rar/83.18. pdf; 12. Машиніст бульдозера - Сідих Микола Володимирович - № 83/к 24.02.2020 /26.2 Накази. rar/ 83.20. pdf; 13. Машиніст котка самохідного: - Кучерук Віктор Євгенович - № 58/к 30.03.2018 /26.2 Накази. rar/ 58.18. pdf; - Гейвах Юрій Іванович - № 71/к 21.02.2020 /26.2 Накази. rar/71.20. pdf; - Гуменюк Віктор Михайлович - № 71/к 21.02.2020 /26.2 Накази. rar/71.20. pdf; - Яровий Олег Володимирович - № 76/к 21.02.2020 /26.2 Накази. rar/ 76.20. pdf; - Козельский Олександр Борисович - № 82/к 24.02.2020 26.2 /Накази. rar/82.20. pdf; - Венедіктов Володимир Григорович - № 81/к 24.02.2020 /26.2 Накази. rar/82.20. pdf; 14. Машиніст дорожньо-транспортних машин (поливально-мийної машини) - Собчук Василь Степанович - № 79/к 23.04.2018 /26.2 Накази. rar/79.18. pdf; 15 Водій транспортних засобів - Білий Анатолій Васильович - № 283/к 26.09.2020 /26.2 Накази. rar/283.19. pdf; - Вербицький Броніслав Йосипович - № 255/к 10.09.2019 /26.2 Накази. rar/255.19. pdf; - Романко Роман Михайлович - № 309/к 18.10.2019 /26.2 Накази. rar/309.19. pdf; - Кудлаєнко Сергій Дмитрович - № 170/к 24.07.2020 /26.2 Накази. rar/170.19. pdf; - Задорожний Григорій Миколайович - № 115/к 28.02.2020 - 26.2 Накази. rar/115.20. pdf; 16. Дорожній робітник: 1. Бриль Олександр Олександрович - № 80/к 24.02.2020 /26.2 Накази. rar/80.20. pdf; 2. Хібеба Олександр Володимирович - № 109/к 28.02.2020 /26.2 Накази. rar/109.20. pdf; 3. Остапенко Олександр Васильович - № 192/к 07.08.2019 /26.2 Накази. rar/192.19. pdf; 4. Дружинін Олександр Григорович - № 92/к 26.02.2020 /26.2 Накази. rar/92.20. pdf; 5. Загарія Сергій Анатолійович - № 92/к 26.02.2020 /26.2 Накази. rar/92.20. pdf; 6. Фурсович Іван Володимирович - № 92/к 26.02.2020 /26.2 Накази. rar/92.20. pdf; 7. Шаравара Микола Анатолійович - № 92/к 26.02.2020 /26.2 Накази. rar/92.20. pdf; 8. Зозуля Віктор Володимирович - № 192/к 07.08.2019 /26.2 Накази. rar/192.19. pdf; 9. Кисляк Сергій Миколайович - № 184/к 02.08.2019 /26.2 Накази. rar/184.19. pdf; 10. Кондратюк Богдан Павлович - № 173/к 26.07.2019 /26.2 Накази. rar/173.19. pdf; 11. Маслій Олександр Петрович - № 236/к 04.09.2019 /26.2 Накази. rar/236.19. pdf; 12. Недашківський Руслан Миколайович - № 192/к 07.08.2019 /26.2 Накази. rar/192.19. pdf; 13. Стадник Іван Васильович - № 180/к 01.08.2019 /26.2 Накази. rar/180.19. pdf; 14. Глєбов Андрій Пахомович - № 63/к 18.02.2020 /26.2 Накази. rar/63.20. pdf; 15. Шкрабалюк Павло Борисович - № 189/к 06.08.2019 /26.2 Накази. rar/189.19. pdf; 16. Суханюк Микола Климович - № 138/к 14.06.2020 /26.2 Накази. rar/138.19. pdf; 17. Денисенко Руслан Васильович - № 50/к 14.02.2020 /26.2 Накази. rar/50.20. pdf; 18. Салецький Дмитро Сергійович - № 52/к 17.02.2020 /26.2 Накази. rar/52.20. pdf; 19. Гурецький Віталій Костянтинович - № 190/к 06.08.2019 /26.2 Накази. rar/190.19. pdf; 20. Лаушкін Володимир Михайлович - № 131/к 02.03.2020 /26.2 Накази. rar/131.20. pdf; Щодо зазначених у запиті працівників, то тендерна пропозиція учасника містить архівні документи, що містять копії трудових книжок працівників, а саме: - «Трудові 1.rar» - Вітюк О. А.; - «Трудові 2.rar» - Власенко В. Б., Глущенко А. В., Гнатюк О. О., Даниленко В. М.; - «Трудові 3.rar» - Дишкант В. М., Дишкант М. М., Димянишин К. В.; - «Трудові 4.rar» - Іванчишин Л. С., Киричок С. М.; - «Трудові 5.rar» - Кухар С. М., Кравчук Ю. І., Король А. П., Кучерук В. Є., Кравець В. М.; - «Трудові 6.rar» - Лисий В. Г.; - «Трудові 7.rar» - Осадчук П. В., Нароган М. Р.; - «Трудові 8.rar» - Призюк В. І., Протоцький А. Ф., Подоба О. В., Письменюк К. С., Пузаєнко М. П., Постоюк М. В.; - «Трудові 9.rar» - Росохай А. С.; - «Трудові 10.rar» - Семко В. С., Сеник Ф. Д., Сирота Ю. В.; - «Трудові 11.rar» - Хейлик В. В., С Цехмістер Ю. В., Хижук В. І.; - «Трудові 12.rar» - Якубчак Л. О., Юрчук М. С., Швець С.В., Яцков Р. А. Усі вищезазначені працівники перебувають у трудових відносинах із учасником процедури закупівлі ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада», що підтверджено в складі тендерної пропозиції. Також, відповідно до Додатку №4 тендерної документації, на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Тендерною документацією передбачено, що Учасник процедури закупівлі має підтвердити наявність правовідносин із працівниками, які вказані у довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт. Вищезазначені працівники перебувають у трудових відносинах із учасником процедури закупівлі ТОВ «СП «Автострада», що підтверджено у складі поданої пропозиції. Згідно статті 48 Кодексу законів про працю України Трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника. Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації або у фізичної особи понад п'ять днів. Хочемо акцентувати увагу на тому, що згідно вимог тендерної документації на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (при наявності) або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Надання трудових книжок на працівників є документальним фактом підтвердження наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Окремо хочемо звернути увагу на наступне: Як вже вказувалося, згідно чинного законодавства України визначено, що трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника. Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації або у фізичної особи понад п'ять днів. Трудові книжки ведуться також на позаштатних працівників при умові, якщо вони підлягають загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню, студентів вищих та учнів професійно-технічних навчальних закладів, які проходять стажування на підприємстві, в установі, організації. Працівникам, що стають на роботу вперше, трудова книжка оформляється не пізніше п'яти днів після прийняття на роботу. Студентам вищих та учням професійно-технічних навчальних закладів трудова книжка оформляється не пізніше п’яти днів після початку проходження стажування. До трудової книжки заносяться відомості про роботу, заохочення та нагороди за успіхи в роботі на підприємстві, в установі, організації; відомості про стягнення до неї не заносяться. Порядок ведення трудових книжок визначається Кабінетом Міністрів України, згідно статті 48 КзпП України. Проти даного факту заперечувати є неможливо. 1. Згідно постанови КМ України №637 від 12 серпня 1993 року пунктом 1 визначено, що основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка. За відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній трудовий стаж встановлюється на підставі інших документів, виданих за місцем роботи, служби, навчання, а також архівними установами. Проти вказаного факту, теж вважаємо заперечувати є неможливим. 2. Трудові книжки зберігаються на підприємствах, в установах і організаціях, у представництвах іноземних суб'єктів господарювання, згідно пункту 3 постанови КМ України №301 від 27 квітня 1993 року, що і було зроблено з сторони учасника тендера і це підтверджений документ. ТОВ «СП «Автострада» дотримано вимоги тендерної документації та надано документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Отже, ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» дотримано вимоги тендерної документації. 2. Щодо дотримання вимог щодо зазначення в довідці від 20 березня 2020 року №1794 інформації про аналогічний договір із зазначенням дати укладання та номеру договору, категорії автомобільної дороги згідно з таблицею 1 (Додаток №3 тендерної документації) ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56». Відповідно до тендерної документації № 2/1 від 13.02.2020 року: ДОДАТОК № 3. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Інформаційна довідка про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) протягом останніх 3 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею1 Додатку №3. Учасник ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» надав довідку №1794 від 20.03.2020 року відповідно до Таблиці 1 Додатку № 3, що відповідає умовам тендерної документації: Інформаційна довідка про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) протягом останніх 3 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Таблиця 1 № п/п Замовник, адреса, телефон, ПІБ керівника Предмет договору* 1. Ціна договору, грн. 2.Сума виконання договору, грн. 3. Відсоток виконання договору*** Строк виконання робіт/надання послуг Обсяг виконаних робіт/послуг за договором** найменування робіт/послуг одиниця виміру кількість 1 2 3 4 5 6 7 8 Щодо виконання вимоги визначені тендерною документацією, щодо надання копії аналогічних договорів. Учасник ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» в окремих файлах завантажив в електронну систему закупівель Інформаційну довідку про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) протягом останніх 3 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Таблиця 1 (14. Довідка про виконання аналогічного договору (Н-03 км 211- км 215).pdf), що підтверджує виконання аналогічних договорів відповідно, щодо договору №140 від 13.07.2018 року: - 14.1.1. Договір 140 від 13.07.2018 (копія)_0001.pdf; - 14.1.2. Довідки КБ-3 та акти КБ-2в до договору 140 від 13.07.2018.pdf, де надано довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 18.12.2018 року на суму загальну суму 86 998,3724 тисяч гривень (сторінка 113); Відповідно до тендерної документації: * - Аналогічним договором у даній процедурі закупівлі вважається договір на виконання робіт/надання послуг з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. ** - Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. *** - Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору. Станом на дату подачі пропозиції Учасник ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» підтвердив виконання аналогічного договору №140 від 13.07.2018 року на 97,25%, що відповідає умовам тендерної документації. Щодо договору №218/19 від 26.12.2019 року в електронну систему закупівель було завантажено окремі файли, а саме: - 14.1.19. Договір 218-9 від 26.12.19 (копія)_0001.pdf; - 14.1.20. Довідки КБ-3 та акти КБ-2в до договору 218-19.pdf, де на сторінці 28 наявна довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 28.12.2019 року на суму загальну суму 32 794,321 тисяч гривень. Виконання даного договору підтверджено на 91,7%, що відповідає вимогам тендерної документації. Зважаючи на цей факт, Учасник ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» відповідає кваліфікаційним критеріям, так як, виконав вимоги тендерної документації щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору виконання робіт.
2020-10-27 14:18:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено до суду 03.11.2020 |
Дата публікації: | 04 листопада 2020 |
Документи:
04 листопада 2020 12:06
|
Електронний підпис |
04 листопада 2020 12:04
|
Позов 03.11.2020 № 3039.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25879878 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" |
80 060 865,00
UAH з ПДВ
|
77 799 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
80 125 935,00
UAH з ПДВ
|
77 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" #40148165 |
Переможець |
77 799 000,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2020 11:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 14:40
|
ДУ № 4 до Договору № 155І20.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 14:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2020 13:46
|
ДУ №3 до Договору №155І20.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2020 13:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 серпня 2020 12:30
|
ДУ № 2 до Договору № 155І20.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2020 12:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2020 09:46
|
ДУ № 1 до Договору № 155І20.pdf | зміни до договору |
16 липня 2020 09:45
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2020 16:46
|
Договір № 155І20 від 12.05.2020.pdf | укладений |
12 травня 2020 16:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник та Генпідрядник керуючись переліком об'єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2020 році та обсягами бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок спеціального та загального фондів державного бюджету за програмою 3111020 “ Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення”, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України №560 від 25.06.2020 року та постановою Кабінету Міністрів України №539 від 01.07.2020 року, прийшли до спільної згоди внести зміни до Договору № 155/20 від “12” травня 2020 року ” Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 211+775 – км 215+179 “. 1. Сторони Договору погоджують викласти Додаток 2 (Календарний план фінансування та надання послуг ) в новій редакції. 2. В зв'язку зі зміною реквізитів Замовника Сторони домовились змінити реквізити Замовника в розділі 16. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін договору № 155/20 від 12 травня 2020 року року та викласти їх у наступній редакції. “16. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін : Замовник: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області 29000, м.Хмельницький, вул. Свободи,77, р/р UA 618 2017 2034 3210 0010 0000 2424, р/р UA 748 2017 2034 3291 0011 0000 2424 Держказначейська служба України м. Київ в ГУДКСУ у Хмельницькій області, ЄДРПОУ 25879878 Виконавець: Товариство з обмеженою відповідальністю “Спільне українсько-німецьке підприємство «АВТОСТРАДА»” 21100, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Данила Галицького, буд. 27, каб. 21. р/р UA513 2820 9000 00260040 1005 0663 ПАТ “Акціонерний банк «Південний»” ЄДРПОУ 40148165 3. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами. 4. Інші умови Договору залишаються без змін та Сторони підтверджують по них свої зобовꞌязання. 5. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 6. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 155/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник та Виконавець, керуючись переліком об'єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2020 році та обсягами бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок спеціального фонду державного бюджету за бюджетною програмою 3111020 “Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення”, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 29 січня 2020 р. №36 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 25.06.2020 року №560) та постановою Кабінету Міністрів України від 01.07.2020 року №539 “Про виділення коштів для здійснення будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення”, прийшли до спільної згоди внести зміни до Договору № 155/20 від 12 травня 2020 року ” Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 211+775 – км 215+179(45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) “. 1. Сторони Договору погоджують викласти Додаток 2 (Календарний план фінансування та надання послуг ) в новій редакції. 2. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами. 3. Інші умови Договору залишаються без змін та Сторони підтверджують по них свої зобовꞌязання. 4. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 155/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Замовник та Виконавець, керуючись постановами Кабінету Міністрів України №36 від 29.01.2020 року та №259від 1.07.2020 року (в редакції постанови Кабінету Міністрів України №890 від 23.09.2020 року), прийшли до спільної згоди внести зміни до Договору № 155/20 від 12 травня 2020 року ” Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 211+775 – км 215+179 (45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) “, виклавши Додаток №2 - “ Календарний план фінансування та надання послуг” у новій редакції. 2. Інші умови вищевказаного Договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. 4. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 5. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 155/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Замовник і Виконавець, керуючись пунктом 1 частини 5 статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі”(в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі) постановою КМУ від 01.07.2020 року №539 « Про виділення коштів для здійснення будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, постановою КМУ від 29.01.2020 року №36 « Деякі питання дорожнього господарства» Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору № 155/20 від “12” травня 2020 року «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 211+775 – км 215+179» (45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), виклавши п.3.1. в наступній редакції: “3.1. Ціна цього Договору становить 75 683 150,49 грн ( Сімдесят п’ять мільйонів шістсот вісімдесят три тисячі сто п’ятдесят гривень 49 копійок), у тому числі ПДВ — 12 621 931,67 грн.” 2. Змінити виконання зобов’язань Підрядника щодо надання послуг по даному Договору, виклавши п.5.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг - з моменту підписання до 31.12.2020 року» 3. Змінити строк дії даного Договору виклавши п.13.1.Договору в наступній редакції: “13.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання та діє по 31.12.2020 року або в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов'язань за цим Договором.” 4. Сторони Договору погоджують викласти Додаток (Договірна ціна), Додаток (Календарний план фінансування та надання робіт ) в новій редакції. 5. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами. 6. Інші умови Договору залишаються без змін та Сторони підтверджують по них свої зобовꞌязання. 7. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 8. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 155/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |