Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання музичних аксесуарів за кодом ДК 021-2015: 37320000-7 частини та приладдя до музичних інструментів
Очікувана вартість
50 900,00 UAH
UA-2020-02-17-001055-b 9c65051680954b489ffedfe305fa62ee
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Малигіна Галина Петрівна

380444267811 rozmaita_liana@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445495
Місцезнаходження: 04205, Україна , Київська обл., Київ, просп.Оболонський,16
Контактна особа: Малигіна Галина Петрівна
380444267811
rozmaita_liana@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 14:24
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 18:00
Очікувана вартість: 50 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 254,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37320000-7: Частини та приладдя до музичних інструментів


Згідно додатку № 1 до оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штуки
Придбання музичних аксесуарів за кодом ДК 021-2015: 37320000-7 частини та приладдя до музичних інструментів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04205, Україна, м. Київ, м. Київ, заклади культури
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2020  —  16 березня 2020
ДК 021:2015: 37320000-7 — Частини та приладдя до музичних інструментів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 14:28
Оголошення муз. аксесуари 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 лютого 2020 09:44
Дата відповіді: 18 лютого 2020 16:24
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Допускаємо на торги товари з іншими торговими марками по параметрам еквівалентним заявленим . Запрошуємо до участі всіх учасників, у т.ч. ФОПів. Пропозиція розглядається по остаточній ціні, у кого з ПДВ у кого без ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП СОЛО 45 920,00
UAH з ПДВ
45 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 17:15
гарантійні листи.PDF
21 лютого 2020 17:15
Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП СОЛО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП СОЛО
#31838306
Переможець 45 920,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 10:39

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 10:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП СОЛО
#31838306
45 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:15
Електронний підпис укладений
12 березня 2020 17:02
Договiр_1_МА.PDF укладений
12 березня 2020 17:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 45 920,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 653,33 UAH)