Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
990 000,00 UAH
UA-2020-02-17-000975-c 2b4fdc28f59846edb8d6ef5651d9cd49
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сташко Анатолій Васильович

380362642075 Anatolii.Stashko@rvgas.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Акціонерне товариство «Оператор газорозподільної системи «Рівнегаз»
Код ЄДРПОУ: 03366701
Місцезнаходження: 33027, Україна , Рівненська обл., Рівне, Івана Вишенського 4
Контактна особа: Сташко Анатолій Васильович
380362642075
Anatolii.Stashko@rvgas.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2020 08:44
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 21:52
Початок аукціону: 28 лютого 2020 15:51
Очікувана вартість: 990 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп'ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
108 штуки
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Рівненська область, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп'ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 лютого 2020 10:43
Дата відповіді: 18 лютого 2020 11:03
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: -Всі пропозиції Учасників будуть розглядатись Замовником на відповідність умовам Закупівлі, зазначеним в Оголошенні про Закупівлю та Інструкції, а також технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі.
- З метою забезпечення рівних умов , щодо оцінки, для всіх учасників, критерієм оцінки є ціна (в грн. без ПДВ). Найбільш економічно вигідною визнається пропозиція найнижча за вартісним показником.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 18 лютого 2020 19:21
Дата відповіді: 19 лютого 2020 09:53
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі пропозиції Учасників будуть розглядатись Замовником на відповідність умовам Закупівлі, зазначеним в Оголошенні про Закупівлю та Інструкції, а також технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі.
Системні блоки на базі процесора AMD розглядатися не будуть.
ISO
Дата подання: 19 лютого 2020 14:08
Дата відповіді: 19 лютого 2020 14:41
Шановний Замовник! Звертаємо Вашу увагу, що сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) та сертифікат на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) стосуються безпосередньо процесу виробництва системного блоку (!), а не його технічних, якісних, кількісних характеристик чи документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника на підписання документів пропозиції, на вимогу підтвердження яких вони зазначені у відповідній частині Вашої тендерної документації. Наголошуємо також, що згідно ч. 1 статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” (надалі - Закон) Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). У зв'язку з чим, вимога щодо надання сертифікатів на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) та сертифікатів на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) щодо системних блоків не може бути зарахована і як кваліфікаційний критерій. Зважаючи на практику АМКУ (зокрема рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11399-р/пк-пз від 07.11.2018 року), просимо Вас обґрунтувати необхідність надання сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) та сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) щодо системних блоків (вимога щодо надання яких міститься у п. 1.1. ч. 2 розділу IV тендерної документації (документи, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника на підписання документів пропозиції (відповідно до чинного законодавства) або прибрати дані вимоги з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Слід зауважити, що при розгляді даних вимог, враховано те, що законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття “дискримінації” та її форм, однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими Держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню “дискримінація”, - «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Законодавство України передбачає для покращення та підтвердження якості функціонування контрагентів на відповідному ринку отримання сертифікатів ISO відповідно до діючих державних стандартів.

Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, в тому числі такі вимоги повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Сертифікат ISO 9001:2015 – це сертифікат на систему якості виробництва, отже стосується безпосередньо якості.
Сертифікат ISO 14001:2015 – це сертифікат на систему екологічного менеджменту, отже стосується безпосередньо захисту довкілля.
Дані вимоги є обов’язковими і необхідними для виконання вимог чинного законодавства та для впевненості, що комп'ютерне обладнання буде безпечним для здоров’я дітей, навколишнього середовища та відповідає освітнім стандартам.
Таким чином, стандарт ДСТУ ISO 9001:2015 та 14001:2015 є частиною законодавства України та його дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі.
Вимоги, що встановлюються для всіх учасників є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а сертифікати, які вимагаються можуть бути отримані будь-яким підприємством / компанією / організацією, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників - необмежено.
А отже, вимоги щодо надання учасниками документів, відповідно до п. 9.6 Додатку №1 тендерної документації, а саме сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 та 14001:2015 не суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” та з точки зору їх доступності , можуть бути отримані / виконані / дотримані будь-яким учасником процедури закупівлі та подані на участь у даній процедурі закупівлі.
Враховуючи усе вищевикладене, тендерний комітет не вбачає необхідності та правових підстав для задоволення вимог Скаржника, у зв’язку з чим, прийнято рішення відмовити скаржнику у задоволені його вимог.
Разом з тим, якщо Скаржник вважає, що його права та інтереси порушені внаслідок прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника, за ним зберігається право на оскарження таких рішень Замовника до органу оскарження у встановлені Законом строки.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-17-000975-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 17 лютого 2020 16:49
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні".
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 лютого 2020 16:13
внесено зміни до Інструкції
Номер вимоги: UA-2020-02-17-000975-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:42893689
Дата подання: 02 березня 2020 13:06
Відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам.
Шановний замовник. Звертаємо вашу увагу що учасником не наданий документ який підтверджує відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам стосовно ПЗ Windows. А саме - "Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні". Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 березня 2020 15:56
Учасник надав лист від дистриб’ютора програмної продукції Microsoft.
Файл «Вих 0208 від 19.02.2020 НЕО.pdf» на порталі prozorro.
Номер вимоги: UA-2020-02-17-000975-c.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:42893689
Дата подання: 03 березня 2020 16:16
Відповідність документу вимогам
Шановний замовник. Наданий лист виданий - цитуємо лист «для ТОВ «СОФТ ПРО», для участі в торгах по цьому тендеру». Компанія ТОВ «СОФТ ПРО» не є учасником тендеру. Відповідно цей документ не відповідає вимогам.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 березня 2020 12:22
Згідно протоколу розкриття від 03 березня 2020 по результатам аукціону переможцем визнано Приватне підприємство "Рівне-опт-сервіс" #37446776.
Критерії вибору переможця по закупівлі UA-2020-02-17-000975-c є ціна: 100%, наведені вами зауваження є не суттєвими.
Номер вимоги: UA-2020-02-17-000975-c.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович, Код ЄДРПОУ:3351310259
Дата подання: 05 березня 2020 11:48
До уваги замовника
Шановний Замовнику!

Ознайомившись з пропозицією Учасника Приватне підприємство "Рівне-опт-сервіс", звертаємо увагу Замовника на таке:
По-перше:
В Інструкції з підготовки пропозицій для проведення процедури закупівлі через електронну систему закупівель (далі – Інструкція) Замовника за предметом закупівлі: ДК 021:2015 30230000-0 Комп'ютерне обладнання,визначено наступні вимоги:
Усі документи, які складаються безпосередньо учасником, витяги, а також кожна сторінка проекту договору, повинні бути засвідчені підписом уповноваженої особи (із зазначенням прізвища, ініціалів, посади особи) та відбитком печатки Учасника.(абз. 2., п. 1., IV Інструкції), але учасником Приватне підприємство "Рівне-опт-сервіс", ця вимога не виконана в повному обсязі, оскільки засвідчені підписом уповноваженої особи (із зазначенням прізвища, ініціалів, посади особи) та відбитком печатки Учасника, не всі сторінки проекту договору.
По-друге:
Учасником не дотримана вимога Замовника , а саме не надано у складі пропозиції один з наступних документів: витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для юридичних осіб) або витяг з реєстру платників єдиного податку (для учасників, які застосовують спрощену систему оподаткування);
Учасник з цього питання надає лише пояснення про те, що «Приватне підприємство "Рівне-опт-сервіс", не надає з витяг з реєстру платників єдиного податку, тому що застосовує спрощену систему оподаткування», хоча повинен був надати згідно Інструкції на вимогу Замовника - витяг з реєстру платників єдиного податку.
По-третє:
Замовником в Інструкції встановлена наступна вимога: « кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні;», проте зміст авторизаційного листа Учасника не підтверджує вищезазначену інформацію.

Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання норм діючого законодавства, просимо просимо переглянути рішення про визначення переможцем торгів Учасника Приватне підприємство "Рівне-опт-сервіс", як такого, що не відповідає вимогам замовника по ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 березня 2020 14:27
Згідно протоколу розкриття від 03 березня 2020 по результатам аукціону переможцем визнано Приватне підприємство "Рівне-опт-сервіс" #37446776. Критерії вибору переможця по закупівлі UA-2020-02-17-000975-c є ціна: 100%, наведені вами зауваження є не суттєвими.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 16:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКТ-КОМП`ЮТЕР" 871 630,00
UAH з ПДВ
866 680,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Рівне-опт-сервіс" 949 000,00
UAH з ПДВ
870 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 912 390,00
UAH з ПДВ
897 540,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" 938 868,00
UAH з ПДВ
899 730,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 944 235,00
UAH з ПДВ
909 999,96
UAH з ПДВ
Документи
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович 944 866,74
UAH з ПДВ
938 867,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2020 15:07
Вих 0208 від 19.02.2020 НЕО.pdf
27 лютого 2020 12:37
Витяг.pdf
27 лютого 2020 12:37
Статут.pdf
27 лютого 2020 12:37
Проект договору.pdf
27 лютого 2020 12:37
Договір.pdf
27 лютого 2020 12:37
ISO.pdf
27 лютого 2020 12:37
Microsoft.pdf
27 лютого 2020 12:37
Свідоцтво.pdf
27 лютого 2020 12:37
Повноваження.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 20:05
Електронний підпис
27 лютого 2020 20:05
Витяг ПДВ_копія.pdf
27 лютого 2020 20:05
Статут копія.pdf
27 лютого 2020 20:05
витяг 25.02.2020р_копія.pdf
27 лютого 2020 20:05
проект договору.pdf
27 лютого 2020 20:05
Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 18:04
Електронний підпис
27 лютого 2020 18:03
Цінова пропозиція.pdf
27 лютого 2020 18:03
Технічна частина.pdf
27 лютого 2020 18:03
Статут.pdf
27 лютого 2020 18:03
Сертифікати інше.pdf
27 лютого 2020 18:03
Проект договору.pdf
27 лютого 2020 18:03
Лист згода.pdf
27 лютого 2020 18:03
Витяг ПДВ.pdf
27 лютого 2020 18:03
Витяг з ЄДР.pdf
27 лютого 2020 18:03
ISO 9001-2015.pdf
27 лютого 2020 18:03
ISO 14001-2015.pdf

Публічні документи

24 лютого 2020 16:48
Монітори Samsung.rar
24 лютого 2020 16:48
6.Витяг ПДВ.pdf
24 лютого 2020 16:48
5.Витяг (копія).pdf
24 лютого 2020 16:48
4. Проект договору.pdf
24 лютого 2020 16:48
1.Технічне завдання.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 13:13
Електронний підпис
27 лютого 2020 13:12
Виписка ЄДР оригінал.pdf
27 лютого 2020 13:12
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКТ-КОМП`ЮТЕР"

Приватне підприємство "Рівне-опт-сервіс"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКТ-КОМП`ЮТЕР"
#38212351
Відхилено 866 680,00
UAH з ПДВ
02 березня 2020 10:32
Приватне підприємство "Рівне-опт-сервіс"
#37446776
Переможець 870 000,00
UAH з ПДВ
03 березня 2020 15:54

Документи

02 березня 2020 10:32
протокол 79.PDF

Документи

03 березня 2020 15:54
протокол 84.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2020 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Рівне-опт-сервіс"
#37446776
870 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 березня 2020 15:54
протокол 84.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 10:18
Договір ПК.PDF укладений
23 березня 2020 10:18