Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Млинівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04386338 |
Вебсайт: | http://smt.mln.rv.ua |
Місцезнаходження: | 35100, Україна , Рівненська обл., смт Млинів, вул.Ватутіна, 1 |
Контактна особа: |
Яна Гулич +380365964457 gyli4@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2020 11:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2020 13:05 |
Очікувана вартість: | 1 805 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,06% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 18050 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2020 10:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2020 10:27 |
ТД-газ-2020 (повторно) (2).doc | |
26 лютого 2020 10:27 |
Перелік змін газ.doc |
26 лютого 2020 10:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 лютого 2020 10:27 |
ТД-газ-2020 (повторно) (2).doc
|
|||
26 лютого 2020 10:27 |
Перелік змін газ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Закупівля: UA-2020-02-17-000923-а
Рядок плану закупівлі: UA-P-2020-02-17-003184-а
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
Замовник – Млинівська селищна рада 17 лютого 2020 року оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товару Природний газ (Код згідно ДК 021:2015 – 09120000-6) та оприлюднив тендерну документацію для проведення цієї закупівлі.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Газова Компанія», маючи намір взяти участь у зазначеній закупівлі як учасник, вивчив тендерну документацію Замовника та виявив, що тендерна документація містить дискримінаційні умови для новостворених субʼєктів господарювання.
Зазначені умови обмежують конкуренцію та дискримінують товариство з обмеженою відповідальністю «Газова Компанія», унеможливлюючи його участь в даний закупівлі, що суперечить ст.ст. З, 20, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Такі умови можуть бути усунуті Замовником шляхом внесення змін до тендерної документації:
Згідно п. 5 розділу 3 тендерної документації встановлено вимогу до учасника - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачена можливість встановлення кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, проте замовник безпідставно обмежив коло потенційних учасників виключно до тих, які мають досвід роботи.
ТОВ «Газова Компанія» є новоствореним підприємством, що зареєстроване вперше тільки 01.10.2019, а всі необхідні дозвільні документи, які надають право брати участь у відкритих торгах, предметом яких є Природний газ (Код згідно ДК 021:2015 – 09123000-7) отримало з 01.01.2020 року. А отже, така умова є дискримінаційною для нас і може бути усунута з тендерної документації шляхом зазначення наступного – «кваліфікаційна вимога - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів не застосовується до новостворених суб’єктів господарювання».
Таку ж думку висловила постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні № 2155-р/пк-пз від 12.03.2018 року, висловивши свою позицію наступним чином:
«…Встановлення зазначеної вимоги Документації обмежує коло потенційних учасників Процедури закупівлі лише тими, які мають досвід виконання аналогічного договору (що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників, зокрема, Скаржника)…,
Дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушують принципи здійснення закупівель - недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника), та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи наведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації…».
ТОВ «Газова Компанія» поважає право Замовника визначити три кваліфікаційні вимоги згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», і жодним чином не намагається вплинути на Замовника у будь який неправовий спосіб, проте зазначає, що якби Замовник погодився із викладеною позицією щодо внесення до тендерної документації, а саме до п. 5 розділу 3 тендерної документації змін у вигляді «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів не застосовується до новостворених суб’єктів господарювання.» - це б дало можливість всім новоствореним суб’єктам господарювання спробувати свої сили і взяти участь у процедурі торгів з даної закупівлі, збільшило б конкуретну спроможність тендерних пропозицій, і , як наслідок, істотно б знизило кінцеву вартість закупівлі, що б в свою чергу дало можливість економії коштів місцевого бюджету.
Згідно п. 2 розділу ІІ тендерної документації Замовник має право за результатами звернень внести зміни до тендерної документації.
Тому, у відповідності до всього вище викладеного, -
ПРОСИМО ЗАМОВНИКА:
1. Внести зміни до тендерної документації шляхом зазначення: кваліфікаційна вимога - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів не застосовується до новостворених суб’єктів господарювання.
Директор ТОВ «Газова Компанія» _____________ Калька Я.З.
Скарги до процедури
Дата подання: 28 березня 2020 22:10
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-19-000038 ● 5a63e2efa0f544bbb19e5fb60e0311bd
- Статус: вирішено ● Дата: 14 липня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 червня 2020 15:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.06.2020 № 45
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.06.2020 № 45.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-02-17-000923-a 17.02.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків RISK1-4_1; RISK1-4_2
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-19 16:02:23
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі «Газове паливо (Природний газ)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-17-000923-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
- Млинівською селищною радою, протоколом засідання тендерного комітету від 18.05.2020 № 56 на виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.04.2020 № 7175-р/пк-пз, вирішили вiдхилити тендерну пропозицiю переможця процедури вiдкритих торгiв учасника ТОВ «Газова компанiя».
Також, згідно інформації оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, 18.05.2020 прийнято до розгляду наступну тендерну пропозицію учасника ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ» та 25.05.2020 оприлюднено повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (у редакції, що діяла на момент оголошення процедури закупівлі) строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому вами перевищено строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ» (кінцевий строк розгляду тендерної пропозиції з врахуванням терміну продовження строку розгляду – 16.06.2020)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-25 11:42:50
відповідь на запит
Ознайомившись з запитом про надання інформації, оприлюдненим через електронну систему закупівель 19.06.2020 р. у межах проведення моніторингу закупівлі «Газове паливо (Природний газ)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-17-000923-a) Млинівська селищна рада повідомляє, що ,буде відміняти закупівлю відповідно до частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Крім того, враховуючи ваші зауваження, Млинівська селищна рада зобов’язується чітко дотримуватися норм чинного законодавства щодо недопущення порушень у подальшому.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог частини 1, статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель – відмінити торги на закупівлю по предмету «Газове паливо (природний газ)» відповідно до протоколу засідань тендерного комітету від 06.07.2020 року № 81
2020-07-06 14:00:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Торги відмінено
2020-07-14 16:27:26
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
RISK1-4_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2020 13:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Газова Компанія" |
1 235 760,00
UAH з ПДВ
|
1 020 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" |
1 026 000,00
UAH з ПДВ
|
1 020 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ» |
1 076 139,10
UAH з ПДВ
|
1 076 139,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Газова Компанія" #43260428 |
Рішення скасоване |
1 020 000,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2020 11:54
|
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" #41849377 |
Очікує рішення |
1 020 300,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2020 11:59
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Газова Компанія" #43260428 |
Відхилено |
1 020 000,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2020 11:59
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 06 липня 2020 13:57 |
Коментар щодо відміни: | На виконання вимог частини 1, статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель – відмінити торги на закупівлю по предмету «Газове паливо (природний газ)» відповідно до протоколу засідань тендерного комітету від 06.07.2020 року № 81 |
06 липня 2020 13:57
|
Електронний підпис |
06 липня 2020 13:56
|
ПРОТОКОЛ 81.pdf |