Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Машини для обробки даних (апаратна частина)» (системні блоки)
Очікувана вартість
21 550,00 UAH
UA-2020-02-17-000867-b bca4bda9342240798e04f19536fb9799
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Стецюк Андрій Олексійович

380434220065 kmvpuzt@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний професійно-технічний навчальний заклад "Козятинське міжрегіональне вище професійне училище залізничного транспорту"
Код ЄДРПОУ: 02549658
Вебсайт: http://www.vpuzt.com.ua
Місцезнаходження: 22100, Україна , Вінницька обл., Козятин, Катукова, 44
Контактна особа: Стецюк Андрій Олексійович
380434220065
kmvpuzt@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 13:34
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 14:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2020 14:20
Початок аукціону: 20 лютого 2020 14:50
Очікувана вартість: 21 550,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 107,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


«Машини для обробки даних (апаратна частина)» (системні блоки)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
«Машини для обробки даних (апаратна частина)» (системні блоки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька область, Козятин, вул. Катукова, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 лютого 2020 09:41
Дата відповіді: 18 лютого 2020 10:24
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Хочемо також зазначити, що по нашому предмету закупівлі в технічних вимогах вказана марка та модель, яка нам потрібна. Повідомляємо Вас, що участь у закупівлі можуть приймати, як ФОП так і платники ПДВ. Система автоматично визнає переможцем учасника торгів з найменшою ціновою пропозицією, а після цього замовник визначає переможця за відповідними якісно-технічними вимогами, які були висунуті ним в тендерній документації та які повинні бути дотримані всіма учасниками торгів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 21 226,00
UAH з ПДВ
20 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 21 114,00
UAH з ПДВ
21 114,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 лютого 2020 11:39
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
20 лютого 2020 22:23
технічні.pdf
20 лютого 2020 22:23
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
19 лютого 2020 14:11
Уставні_завірені.zip

Публічні документи

19 лютого 2020 11:35
Авторизаційний лист (3).pdf
19 лютого 2020 11:35
Досвід 2000.rar
19 лютого 2020 11:35
Сервіс_центри.pdf
19 лютого 2020 11:35
Пропозиція.pdf
19 лютого 2020 11:35
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Переможець 20 000,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 16:28

Документи

24 лютого 2020 16:27
протокол сист. бл..docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2020 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
20 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 лютого 2020 16:27
протокол сист. бл..docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір сис. бл..docx укладений
17 березня 2020 12:28