Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вершкове масло
Очікувана вартість
439 325,00 UAH
UA-2020-02-17-000811-b ● 26699ba95ad74b10979a06f93688dc5e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад Львівської обласної ради" Львівський геріатричний пансіонат" |
Код ЄДРПОУ: | 03188955 |
Місцезнаходження: | 79038, Україна , Львівська обл., Львів, Медової Печери,71 |
Контактна особа: |
Віт Ірина Григорівна 380974452448 super.vit.irina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2020 13:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2020 14:28 |
Очікувана вартість: | 439 325,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 393,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2245 кілограми
Вешкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79038, Україна, Львівська область, Львів, Медової Печери,71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 березня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
120 кілограми
масло вершкове шоколадне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79038, Україна, Львівська область, Львів, Медової Печери,71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 березня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 12 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2020 14:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2020 14:25 |
проект масло (1).docx | |
17 лютого 2020 14:25 |
технічне завдання,масло,д.docx | |
17 лютого 2020 14:25 |
Тендерна документація_масло.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-17-000811-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "АВІДАЛЬ", Код ЄДРПОУ:42668821
Дата подання: 17 березня 2020 20:18
ВИМОГА
в процедурі закупівлі з приводу неправомірного визначення переможця
З аналізу поданих документів ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «БІЗНЕС-ЦЕНТР» є очевидним, що його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Замовника, тому тендерний комітет Замовника зобов’язаний прийняти рішення про невідповідність пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «БІЗНЕС-ЦЕНТР» умовам тендерної документації та відхилити тендерну ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «БІЗНЕС-ЦЕНТР» з наступних підстав.
1. Розділом 3.2. Зміст тендерної пропозиції встановлено вимогу: «3.2.3. Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, а також відбитки печатки (у разі наявності).»
ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «БІЗНЕС-ЦЕНТР» НЕ ВИКОНАВ дану вимогу, так як усі сторінки документів НЕ МІСТЯТЬ посаду, прізвище і дату підпису, а саме:
- Цінова пропозиція (Вих. №1356 від 04.03.2020 р.);
- Реєстр наданих документів (Вих. №1354 від 04.03.2020 р.);
- Проект договору (Вих. №1353 від 04.03.2020 р.)
- Довідка про відсутність підстав для відмови ТзОВ «ТД «Бізнес-Центр» в участі, відповідно до ст.17 Закону України «Про Публічні Закупівлі» (Вих. №1347 від 04.03.2020 р.)
2. ДОДАТОК №1, розділом 3 Замовником встановлено вимогу : «7. Надання згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних»: Довідка в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений в Додатку №3 до даної документації, повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»».
ТзОВ «ТД «Бізнес-Центр» НЕ НАДАВ згоди на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» від працівників, а саме:
- водія Бірбак Ю.В. та
- експедитора Неверенчук В.А.
3. Розділом 3.9 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовнико встановлено вимогу: «6. Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що оприлюднена на веб - порталі Prozorro Публічні закупівлі»
ТОВ «ФУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» НЕ НАДАНО Лист-авторизацію від виробника ТОВ «ФУД ДЕВЕЛОПМЕНТ».
4. Розділом 3.9 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником встановлено вимогу надати: «1. Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про детальний опис товару та джерело походження товару, відомості про товаровиробника продукція якого пропонується».
Довідка про детальний опис та джерело походження Вих. № 1346 від 04.03.2020 р. НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам замовника, так як відсутній детальний опис товару, до того ж предмет закупівлі різний, а саме масло солодко вершкове та шоколадне масло мають різні характеристики, термін зберігання, виготовлені по різним ДСТУ чи ТУ.
З огляду на вищезазначену інформацію, хочемо зазначити, що розгляд пропозиції ТОВ «АВІДАЛЬ» був упереджений та прискіпливий, чого не можна сказати про розгляд пропозиції ТОВ «ФУД ДЕВЕЛОПМЕНТ».
Виходячи з вище зазначеного, вимагаємо:
1. Зареєструвати та розглянути дану вимогу.
2. Скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «АВІДАЛЬ».
3. Скасувати рішення про визначення ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «БІЗНЕС-ЦЕНТР» переможцем по даній процедурі закупівлі.
4. Визнати ТОВ «АВІДАЛЬ» переможцем даної закупівлі.
5. Повідомити ТОВ «АВІДАЛЬ» у встановлений законодавством термін про результати розгляду звернення та прийняті рішення.
Розгорнути
Згорнути
1. Розділом 3.2. Зміст тендерної пропозиції встановлено вимогу: «3.2.3. Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, а також відбитки печатки (у разі наявності).»
ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «БІЗНЕС-ЦЕНТР» НЕ ВИКОНАВ дану вимогу, так як усі сторінки документів НЕ МІСТЯТЬ посаду, прізвище і дату підпису, а саме:
- Цінова пропозиція (Вих. №1356 від 04.03.2020 р.);
- Реєстр наданих документів (Вих. №1354 від 04.03.2020 р.);
- Проект договору (Вих. №1353 від 04.03.2020 р.)
- Довідка про відсутність підстав для відмови ТзОВ «ТД «Бізнес-Центр» в участі, відповідно до ст.17 Закону України «Про Публічні Закупівлі» (Вих. №1347 від 04.03.2020 р.)
2. ДОДАТОК №1, розділом 3 Замовником встановлено вимогу : «7. Надання згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних»: Довідка в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений в Додатку №3 до даної документації, повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»».
ТзОВ «ТД «Бізнес-Центр» НЕ НАДАВ згоди на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» від працівників, а саме:
- водія Бірбак Ю.В. та
- експедитора Неверенчук В.А.
3. Розділом 3.9 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовнико встановлено вимогу: «6. Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що оприлюднена на веб - порталі Prozorro Публічні закупівлі»
ТОВ «ФУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» НЕ НАДАНО Лист-авторизацію від виробника ТОВ «ФУД ДЕВЕЛОПМЕНТ».
4. Розділом 3.9 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником встановлено вимогу надати: «1. Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про детальний опис товару та джерело походження товару, відомості про товаровиробника продукція якого пропонується».
Довідка про детальний опис та джерело походження Вих. № 1346 від 04.03.2020 р. НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам замовника, так як відсутній детальний опис товару, до того ж предмет закупівлі різний, а саме масло солодко вершкове та шоколадне масло мають різні характеристики, термін зберігання, виготовлені по різним ДСТУ чи ТУ.
З огляду на вищезазначену інформацію, хочемо зазначити, що розгляд пропозиції ТОВ «АВІДАЛЬ» був упереджений та прискіпливий, чого не можна сказати про розгляд пропозиції ТОВ «ФУД ДЕВЕЛОПМЕНТ».
Виходячи з вище зазначеного, вимагаємо:
1. Зареєструвати та розглянути дану вимогу.
2. Скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «АВІДАЛЬ».
3. Скасувати рішення про визначення ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «БІЗНЕС-ЦЕНТР» переможцем по даній процедурі закупівлі.
4. Визнати ТОВ «АВІДАЛЬ» переможцем даної закупівлі.
5. Повідомити ТОВ «АВІДАЛЬ» у встановлений законодавством термін про результати розгляду звернення та прийняті рішення.
Скасована
Дата: 17 березня 2020 23:15
Причина: помилка в вимозі
Номер вимоги: UA-2020-02-17-000811-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АВІДАЛЬ", Код ЄДРПОУ:42668821
Дата подання: 17 березня 2020 23:19
ВИМОГА в процедурі закупівлі з приводу неправомірного визначення переможця
З аналізу Протоколу розгляду тендерних пропозицій є очевидним, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «АВІДАЛЬ». Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій причини відхилення ТОВ «АВІДАЛЬ» є дуже упередженними та сумнівними.
Неправомірні підстави відхилення ТОВ «АВІДАЛЬ»:
1) відсутність ISO 22000:2018 (НАССР) ” Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до організацій харчового ланцюгу”, що виданий на ім’я Учасника торгів.
На виконання вимоги тендерної пропозиції Учасником торгів ТОВ «АВІДАЛЬ» було надано:
- Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» (ISO 22000:2005, ITD), що виданий на Учасника закупівлі ТОВ «АВІДАЛЬ».
- додатково Сертифікати на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» (ISO 22000:2005, ITD), що видані на виробників предмету закупівлі ТОВ «Обухівський молокозавод» та ТОВ «ВІВАЛЬДІ Д».
А отже тендерна пропозиція ТОВ «АВІДАЛЬ» відповідає вимогам Замовника.
Підстави для дискваліфікації ТОВ «АВІДАЛЬ» є сумнівною з огляду на наступне:
Доводимо до Вашого відома, що ISO 22000:2005 – це попередня версія стандарту ISO 22000:2018.
18 червня 2018 року на сайті міжнародної організації зі стандартизації був опублікований стандарт ISO 22000: 2018 «Системи менеджменту безпеки харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій в продуктового ланцюга». IAF (Міжнародний Форум по Акредитації) погодив трирічний період переходу на нову версію ISO 22000:2018, починаючи з офіційної дати опублікування. Термін дії сертифікату за версією ISO 22000:2005 закінчуються лише 29 червня 2021 року. До того, 18 листопада 2019 року Національне агентство по акредитації України видало Наказ, відповідно до якого всі акредитовані по ДСТУ ISO/ ІЕС17025 органи по сертифікації систем менеджменту повинні в термін до 19 червня 2021 року перейти на нову версію стандарту ДСТУ ISO 22000:2018.
Виходячи з вищенаведеного Сертифікати, що відповідають вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» (ISO 22000:2005, ITD) – на даний момент є дійсними, а отже відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВІДАЛЬ» є необґрунтованим та неправомірним.
2) відсутня довідка про періодичність дезінфекції транспортних засобів (яку часто проводиться дезінфекція транспорту), тобто відсутній графік проведення.
Вимога замовника в тендерній документації зазначена Додатком 1, таблиця 1, пункт 1.1: «Довідка в довільній формі про механізми і обладнання, необхідні для поставки товару, а саме: інформація про наявність належного автотранспорту для реалізації товару, тобто учасник у складі пропозиції повинен надати дані щодо проведення дезінфекції кузова автотранспортного засобу, надати копію угоди із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції (назва спец підприємства, номер і дата підписання угоди, з відомостями дотримання періодичності дез.обробки).»
На виконання даної вимоги ТОВ «АВІДАЛЬ» НАДАВ підтверджуючі документи в повному обсязі, а саме:
- Довідка про наявність необхідно обладнання № 1125 від 05.03.2020 р.;
- Договір № 09-78 від 02.03.2020 р. де в розділі 1, пункті 1.1 зазначено, що кратність обробки транспортного засобу три рази на місяць.
До вище зазначено додаємо, що в своїй тендерній документації Замовник не вимагав надати Графік проведення дезінфекції транспортних засобів та Довідку про періодичність дезінфекції транспортних засобів.
Також з аналізу поданих документів ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «БІЗНЕС-ЦЕНТР» є очевидним, що його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Замовника, тому тендерний комітет Замовника зобов’язаний прийняти рішення про невідповідність пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «БІЗНЕС-ЦЕНТР» умовам тендерної документації та відхилити тендерну ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «БІЗНЕС-ЦЕНТР» з наступних підстав.
1. Розділом 3.2. Зміст тендерної пропозиції встановлено вимогу: «3.2.3. Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, а також відбитки печатки (у разі наявності).»
ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «БІЗНЕС-ЦЕНТР» НЕ ВИКОНАВ дану вимогу, так як усі сторінки документів НЕ МІСТЯТЬ посаду, прізвище і дату підпису, а саме:
- Цінова пропозиція (Вих. №1356 від 04.03.2020 р.);
- Реєстр наданих документів (Вих. №1354 від 04.03.2020 р.);
- Проект договору (Вих. №1353 від 04.03.2020 р.)
- Довідка про відсутність підстав для відмови ТзОВ «ТД «Бізнес-Центр» в участі, відповідно до ст.17 Закону України «Про Публічні Закупівлі» (Вих. №1347 від 04.03.2020 р.)
2. ДОДАТОК №1, розділом 3 Замовником встановлено вимогу : «7. Надання згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних»: Довідка в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений в Додатку №3 до даної документації, повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»».
ТзОВ «ТД «Бізнес-Центр» НЕ НАДАВ згоди на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» від працівників, а саме:
- водія Бірбак Ю.В. та
- експедитора Неверенчук В.А.
3. Розділом 3.9 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовнико встановлено вимогу: «6. Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що оприлюднена на веб - порталі Prozorro Публічні закупівлі»
ТзОВ «ТД «Бізнес-Центр» НЕ НАДАНО Лист-авторизацію від виробника ТОВ «ФУД ДЕВЕЛОПМЕНТ».
4. Розділом 3.9 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником встановлено вимогу надати: «1. Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про детальний опис товару та джерело походження товару, відомості про товаровиробника продукція якого пропонується».
Довідка про детальний опис та джерело походження Вих. № 1346 від 04.03.2020 р. НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам замовника, так як відсутній детальний опис товару, до того ж предмет закупівлі різний, а саме масло солодко вершкове та шоколадне масло мають різні характеристики, термін зберігання, виготовлені по різним ДСТУ чи ТУ.
З огляду на вищезазначену інформацію, хочемо зазначити, що розгляд пропозиції ТОВ «АВІДАЛЬ» був упереджений та прискіпливий, чого не можна сказати про розгляд пропозиції ТзОВ «ТД «Бізнес-Центр».
Виходячи з вище зазначеного, вимагаємо:
1. Зареєструвати та розглянути дану вимогу.
2. Скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «АВІДАЛЬ».
3. Скасувати рішення про визначення ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «БІЗНЕС-ЦЕНТР» переможцем по даній процедурі закупівлі.
4. Визнати ТОВ «АВІДАЛЬ» переможцем даної закупівлі.
5. Повідомити ТОВ «АВІДАЛЬ» у встановлений законодавством термін про результати розгляду звернення та прийняті рішення.
Розгорнути
Згорнути
Неправомірні підстави відхилення ТОВ «АВІДАЛЬ»:
1) відсутність ISO 22000:2018 (НАССР) ” Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до організацій харчового ланцюгу”, що виданий на ім’я Учасника торгів.
На виконання вимоги тендерної пропозиції Учасником торгів ТОВ «АВІДАЛЬ» було надано:
- Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» (ISO 22000:2005, ITD), що виданий на Учасника закупівлі ТОВ «АВІДАЛЬ».
- додатково Сертифікати на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» (ISO 22000:2005, ITD), що видані на виробників предмету закупівлі ТОВ «Обухівський молокозавод» та ТОВ «ВІВАЛЬДІ Д».
А отже тендерна пропозиція ТОВ «АВІДАЛЬ» відповідає вимогам Замовника.
Підстави для дискваліфікації ТОВ «АВІДАЛЬ» є сумнівною з огляду на наступне:
Доводимо до Вашого відома, що ISO 22000:2005 – це попередня версія стандарту ISO 22000:2018.
18 червня 2018 року на сайті міжнародної організації зі стандартизації був опублікований стандарт ISO 22000: 2018 «Системи менеджменту безпеки харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій в продуктового ланцюга». IAF (Міжнародний Форум по Акредитації) погодив трирічний період переходу на нову версію ISO 22000:2018, починаючи з офіційної дати опублікування. Термін дії сертифікату за версією ISO 22000:2005 закінчуються лише 29 червня 2021 року. До того, 18 листопада 2019 року Національне агентство по акредитації України видало Наказ, відповідно до якого всі акредитовані по ДСТУ ISO/ ІЕС17025 органи по сертифікації систем менеджменту повинні в термін до 19 червня 2021 року перейти на нову версію стандарту ДСТУ ISO 22000:2018.
Виходячи з вищенаведеного Сертифікати, що відповідають вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» (ISO 22000:2005, ITD) – на даний момент є дійсними, а отже відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВІДАЛЬ» є необґрунтованим та неправомірним.
2) відсутня довідка про періодичність дезінфекції транспортних засобів (яку часто проводиться дезінфекція транспорту), тобто відсутній графік проведення.
Вимога замовника в тендерній документації зазначена Додатком 1, таблиця 1, пункт 1.1: «Довідка в довільній формі про механізми і обладнання, необхідні для поставки товару, а саме: інформація про наявність належного автотранспорту для реалізації товару, тобто учасник у складі пропозиції повинен надати дані щодо проведення дезінфекції кузова автотранспортного засобу, надати копію угоди із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції (назва спец підприємства, номер і дата підписання угоди, з відомостями дотримання періодичності дез.обробки).»
На виконання даної вимоги ТОВ «АВІДАЛЬ» НАДАВ підтверджуючі документи в повному обсязі, а саме:
- Довідка про наявність необхідно обладнання № 1125 від 05.03.2020 р.;
- Договір № 09-78 від 02.03.2020 р. де в розділі 1, пункті 1.1 зазначено, що кратність обробки транспортного засобу три рази на місяць.
До вище зазначено додаємо, що в своїй тендерній документації Замовник не вимагав надати Графік проведення дезінфекції транспортних засобів та Довідку про періодичність дезінфекції транспортних засобів.
Також з аналізу поданих документів ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «БІЗНЕС-ЦЕНТР» є очевидним, що його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Замовника, тому тендерний комітет Замовника зобов’язаний прийняти рішення про невідповідність пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «БІЗНЕС-ЦЕНТР» умовам тендерної документації та відхилити тендерну ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «БІЗНЕС-ЦЕНТР» з наступних підстав.
1. Розділом 3.2. Зміст тендерної пропозиції встановлено вимогу: «3.2.3. Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, а також відбитки печатки (у разі наявності).»
ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «БІЗНЕС-ЦЕНТР» НЕ ВИКОНАВ дану вимогу, так як усі сторінки документів НЕ МІСТЯТЬ посаду, прізвище і дату підпису, а саме:
- Цінова пропозиція (Вих. №1356 від 04.03.2020 р.);
- Реєстр наданих документів (Вих. №1354 від 04.03.2020 р.);
- Проект договору (Вих. №1353 від 04.03.2020 р.)
- Довідка про відсутність підстав для відмови ТзОВ «ТД «Бізнес-Центр» в участі, відповідно до ст.17 Закону України «Про Публічні Закупівлі» (Вих. №1347 від 04.03.2020 р.)
2. ДОДАТОК №1, розділом 3 Замовником встановлено вимогу : «7. Надання згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних»: Довідка в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений в Додатку №3 до даної документації, повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»».
ТзОВ «ТД «Бізнес-Центр» НЕ НАДАВ згоди на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» від працівників, а саме:
- водія Бірбак Ю.В. та
- експедитора Неверенчук В.А.
3. Розділом 3.9 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовнико встановлено вимогу: «6. Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що оприлюднена на веб - порталі Prozorro Публічні закупівлі»
ТзОВ «ТД «Бізнес-Центр» НЕ НАДАНО Лист-авторизацію від виробника ТОВ «ФУД ДЕВЕЛОПМЕНТ».
4. Розділом 3.9 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником встановлено вимогу надати: «1. Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про детальний опис товару та джерело походження товару, відомості про товаровиробника продукція якого пропонується».
Довідка про детальний опис та джерело походження Вих. № 1346 від 04.03.2020 р. НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам замовника, так як відсутній детальний опис товару, до того ж предмет закупівлі різний, а саме масло солодко вершкове та шоколадне масло мають різні характеристики, термін зберігання, виготовлені по різним ДСТУ чи ТУ.
З огляду на вищезазначену інформацію, хочемо зазначити, що розгляд пропозиції ТОВ «АВІДАЛЬ» був упереджений та прискіпливий, чого не можна сказати про розгляд пропозиції ТзОВ «ТД «Бізнес-Центр».
Виходячи з вище зазначеного, вимагаємо:
1. Зареєструвати та розглянути дану вимогу.
2. Скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «АВІДАЛЬ».
3. Скасувати рішення про визначення ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «БІЗНЕС-ЦЕНТР» переможцем по даній процедурі закупівлі.
4. Визнати ТОВ «АВІДАЛЬ» переможцем даної закупівлі.
5. Повідомити ТОВ «АВІДАЛЬ» у встановлений законодавством термін про результати розгляду звернення та прийняті рішення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 березня 2020 13:28
У відповідь на Вашу вимогу UA-2020-02-17-000811-b.b2 від 17.03.2020 р. Замовник торгів повідомляє наступне:
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.». Однак, у визначений Законом час відповідних звернень від Учасників торгів через електронну систему закупівель до Замовника не надходило. В разі не надходження відповідних звернень від Учасників щодо усунення порушень чи дискримінаційних вимог, умови Тендерної документації вважаються такими, що не порушують принципів здійснення закупівель, в тому числі це стосується і вимоги про надання Учасниками торгів копії сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів,що відповідає вимогам ISO 22000^2018 (НАССР) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга», виданий на ім"я Учасника торгів. Враховуючи зазначене, тендерний комітет правомірно прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АВІДАЛЬ» через невідповідність пропозиції умовам документації, а саме: через відсутність в складі пропозиції вищезазначеного документу, вимога про який міститься в пп. 7 п. 3.9 Розділу 3 Тендерної документації.
Щодо зазначених Вами підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «БІЗНЕС-ЦЕНТР» повідомляємо наступне:
1. Всі документи, які містяться в складі пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «БІЗНЕС-ЦЕНТР» складені відповідно до вимог Тендерної документації, а саме, усі сторінки тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі містять підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, а також відбитки печатки (пп. 3.2.3 п. 3.2. Розділу 3 Тендерної документації).
2. Щодо ненадання в складі пропозиції листа-авторизації від виробника ТОВ «ФУД ДЕВЕЛОПМЕНТ»повідомляємо наступне: згідно вимоги Тендерної документації, яка міститься в пп. 6 п. 3. 9. Розділу 3 «Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що оприлюднена на веб - порталі Prozorro Публічні закупівлі.». Враховуючи зазначене, в складі тендерної пропозиції Учасникаміститься лист авторизації від офіційного дистриб’ютераТОВ «ФУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» на території України ТОВ «Компанія Ніка Захід».
3. Щодо довідки про детальний опис товару, то в тендерній документації зазначено, що дана довідка подається Учасниками в довільній формі. (пп. 1 п. 3. 9. Розділу 3 Тендерної документації).
4. Щодо вимоги про надання листа - згоди на обробку персональних даних, то Учасником ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «БІЗНЕС-ЦЕНТР» подано відповідний лист на особу, яка є відповідальною за підписання тендерної пропозиції та договору на закупівлю, а саме, на директора підприємства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.». Однак, у визначений Законом час відповідних звернень від Учасників торгів через електронну систему закупівель до Замовника не надходило. В разі не надходження відповідних звернень від Учасників щодо усунення порушень чи дискримінаційних вимог, умови Тендерної документації вважаються такими, що не порушують принципів здійснення закупівель, в тому числі це стосується і вимоги про надання Учасниками торгів копії сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів,що відповідає вимогам ISO 22000^2018 (НАССР) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга», виданий на ім"я Учасника торгів. Враховуючи зазначене, тендерний комітет правомірно прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АВІДАЛЬ» через невідповідність пропозиції умовам документації, а саме: через відсутність в складі пропозиції вищезазначеного документу, вимога про який міститься в пп. 7 п. 3.9 Розділу 3 Тендерної документації.
Щодо зазначених Вами підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «БІЗНЕС-ЦЕНТР» повідомляємо наступне:
1. Всі документи, які містяться в складі пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «БІЗНЕС-ЦЕНТР» складені відповідно до вимог Тендерної документації, а саме, усі сторінки тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі містять підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, а також відбитки печатки (пп. 3.2.3 п. 3.2. Розділу 3 Тендерної документації).
2. Щодо ненадання в складі пропозиції листа-авторизації від виробника ТОВ «ФУД ДЕВЕЛОПМЕНТ»повідомляємо наступне: згідно вимоги Тендерної документації, яка міститься в пп. 6 п. 3. 9. Розділу 3 «Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що оприлюднена на веб - порталі Prozorro Публічні закупівлі.». Враховуючи зазначене, в складі тендерної пропозиції Учасникаміститься лист авторизації від офіційного дистриб’ютераТОВ «ФУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» на території України ТОВ «Компанія Ніка Захід».
3. Щодо довідки про детальний опис товару, то в тендерній документації зазначено, що дана довідка подається Учасниками в довільній формі. (пп. 1 п. 3. 9. Розділу 3 Тендерної документації).
4. Щодо вимоги про надання листа - згоди на обробку персональних даних, то Учасником ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «БІЗНЕС-ЦЕНТР» подано відповідний лист на особу, яка є відповідальною за підписання тендерної пропозиції та договору на закупівлю, а саме, на директора підприємства.
відповідь замовника на вимогу
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2020 14:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ФЕДУНЬ ГАЛИНА ІВАНІВНА" |
439 319,10
UAH з ПДВ
|
319 062,15
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВІДАЛЬ" |
358 898,40
UAH з ПДВ
|
354 505,15
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БІЗНЕС-ЦЕНТР" |
439 203,00
UAH з ПДВ
|
439 203,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ФЕДУНЬ ГАЛИНА ІВАНІВНА" #2515517848 |
Відхилено |
319 062,15
UAH з ПДВ
|
17 березня 2020 10:35
|
ТОВ "АВІДАЛЬ" #42668821 |
Відхилено |
354 505,15
UAH з ПДВ
|
17 березня 2020 10:38
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БІЗНЕС-ЦЕНТР" #43272454 |
Переможець |
439 203,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2020 10:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2020 16:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 листопада 2020 16:24
|
д.уг.масло.PDF | зміни до договору |
10 листопада 2020 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2020 10:51
|
дог.масло.PDF | укладений |
28 березня 2020 10:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |