Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування
Очікувана вартість
188 436,60 UAH
UA-2020-02-17-000811-a 7385e40ca84a466fa5328d4bdbe895ec
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Оснач

+380684384507 90.dnz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КОМБІНОВАНОГО ТИПУ "ЯСЛА-САДОК №90 "КАЛИНКА" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 22041873
Місцезнаходження: 87531, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, проспект Металургів, буд. 165-А
Контактна особа: Катерина Оснач
+380684384507
90.dnz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3255 одиниця
Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87531, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр. Металургів, 165-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

17 лютого 2020 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПИТАНИЕ"
#01558922
Переможець 188 436,60
UAH
17 лютого 2020 11:38

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 16:29
звіт харчування.PDF укладений
28 квітня 2021 16:28
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 13:57
додаткова угода № 1 до договору № 90-с-1 від 17.02.2020.pdf зміни до договору
28 лютого 2020 13:55
специфікація до додаткової угоди № 1 від 28.02.2020.pdf зміни до договору
28 лютого 2020 13:55
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 11:43
договір КП ПИТАНИЕ 17.02.2020.pdf укладений
17 лютого 2020 11:42
специфікація 17.02.2020.pdf укладений
17 лютого 2020 11:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору № 90/с/1 від 17.02.2020 на суму 143189,52 грн.
Номер договору про закупівлю: 90/c/1
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 1 від 28.02.2020 до договору № 90/c/1 від 17.02.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 45 247,08
UAH