Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Очікувана вартість
1 801 000,00 UAH
UA-2020-02-17-000798-b e5409bbf99564946b88c22a480344085
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Людмила Миколаївна

380989621944 romny_srl.Zakypka@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01981477
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, бульвар Московський, 24
Контактна особа: Хоменко Людмила Миколаївна
380989621944
romny_srl.Zakypka@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 13:14
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 04 березня 2020 15:42
Очікувана вартість: 1 801 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 005,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Портативний апарат ультразвукових досліджень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Портативний апарат ультразвукових досліджень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульв. Московський, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 40761 — Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 1. Між Покупцем та Продавцем за цим Договором будь-які фінансові зобов’язання виникають тільки при наявності відповідного бюджетного призначення та в залежності від обсягів реального фінансування, передбаченого у кошторисі Замовника. 2. Покупець здійснює оплату після отримання Товару, в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця, після отримання накладної на Товар, та за цінами, що вказані в накладній, відповідно до умов даного Договору. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем протягом 30 календарних днів після його фактичного отримання Покупцем на підставі оформлених належним чином документів: видаткової накладної, акту приймання-передачі, рахунку. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 лютого 2020 13:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 13:14
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальне питання
Дата подання: 19 лютого 2020 14:28
Дата відповіді: 20 лютого 2020 14:52
Згідно Тендерної документації Розділу Інструкція з підготовки тендерної документації пп.1.3 для підтвердження повноважень посадової особи необхідно надати копію паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства. (посадової) особи Учасника, яку призначено Учасником відповідальною за проведення торгів. ст 27. ЗУ «Про публічні закупівлі» Розкриття тендерних пропозицій передбачено - Під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Паспортні дані уповноваженої особи є конфіденційною інформацію (ст.8 ЗУ «Про захист персональних даних»). Оскільки дані торги передбачають закупівлю товарів і послуг нижче 133 тисяч євро (п.4 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі») технічно не реалізована можливість вибору функції конфіденційної інформації. Просимо внести зміні до Тендерної документації Розділу Інструкція з підготовки тендерної документації п.1.3 для підтвердження повноважень посадової особи необхідно надати копію паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства. та викласти даний абзац в наступній редакції «Учасником-переможцем торгів при підписанні договору надається завірена копія к паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства. У П. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі п.п. 6.1.2 передбачено надання гарантійного листа від виробника із гарантією поставки обладнання згідно вимог Замовника з обов’язковим посиланням на номер ідентифікатора закупівлі і назву Замовника, а також у Додатку 1 до тендерної документації п.5 передбачено надання гарантійного листа від виробника або офіційного представника на території України можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Чи буде достатньо надати гарантійні листи від офіційного представника на території України з документами, що підтверджують їх повноваження, для п.п. 6.1.2 п. 6 та п. 5 Додатку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно вимог Тендерної документації Розділу Інструкція з підготовки тендерної документації пп.1.3 дозволяється надання завіреної копії паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства при підписанні договору
П. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі п.п. 6.1.2 – достатньо надання гарантійного листа від виробника або офіційного представника із гарантією поставки обладнання згідно вимог Замовника з обов’язковим посиланням на номер ідентифікатора закупівлі і назву Замовника

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2020 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВІТАЛАЙФ 1 416 080,00
UAH з ПДВ
1 416 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕДІПРАЙМ" 1 480 000,00
UAH з ПДВ
1 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВІТАЛАЙФ

ТОВ "МЕДІПРАЙМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВІТАЛАЙФ
#41374598
Переможець 1 416 080,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 09:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2020 09:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВІТАЛАЙФ
#41374598
1 416 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 18:19
01981477_2118612409_DS191104111215.ZS2 укладений
03 січня 2021 18:17
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 18:16
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 18:14
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 09:41
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 09:40
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 08:36
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 08:34
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 16:19
договір.pdf укладений
17 березня 2020 16:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до листа Роменської районної державної адміністрації№ 01-35/3147 від 30.11.2020 « Про виділення коштів» в районному бюджеті немає наявного фінансового ресурсу для забезпечення фінансування коштів іншої субвенції для закупівлі системи ультразвукової діагностики в сумі 100,0 тис. грн. 2. Враховуючи вище викладене Сторони дійшли згоди внести в договір а саме: Доповнити п. 4 «Порядок здійснення оплати» Договору п.4.4. Розрахунки за поставлений товар проводяться з коштів отриманих від НСЗУ на фінансування медичних послуг та з коштів місцевих бюджетів отриманих на розрахункові рахунки Комунального некомерційного підприємства «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради. 3. Внести зміни в п. 13 «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» викласти банківських реквізитів «ЗАМОВНИКА» у наступній редакції: ЗАМОВНИК КНП «Роменська центральна районна лікарня» РМР Юридична адреса: бул. Московський 24, м. Ромни, Сумська область, 42001 Поштова адреса: бул. Московський 24, м. Ромни, Сумська область, 42001 код ЄДРПОУ 01981477 р/р: UA308201720344370001000027238 Банк: в Роменське УДКСУ Сумської області МФО: 820172 р/р: UA223204780000026001924880880 Банк: в АБ «Укргазбанк» МФО: 320478 Інд.под.№: 019814718216 Тел./Факс: (05448) 5-16-93 4. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання; 5. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін; 6. Дана Додаткова угода набирає чинності з __ грудня 2020 року та є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 193
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В Зв’язку з виникненням технічної помилки викласти п. 1 Додаткової угоди № 1 до договору № 193 від 17 березня 2020 року в наступній редакції: « Відповідно до листа Роменської районної державної адміністрації№ 01-35/3147 від 30.11.2020 « Про виділення коштів» в районному бюджеті немає наявного фінансового ресурсу для забезпечення фінансування коштів іншої субвенції для закупівлі системи ультразвукової діагностики в сумі 1000,0 тис. грн.» 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання; 3. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін; 4. Дана Додаткова угода набирає чинності з 03 грудня 2020 року та є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 193
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 416 080,00
UAH (в тому числі ПДВ 92 640,75 UAH)